Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Nisan 2021, 13:44
#441
Merhaba, ben de 1 hafta önce 2020 model Tracer 7 Icon Grey ile aranıza katılmış bulunuyorum 5-6 aydır sanırım buralar biraz sessiz kalmış. Yeni kasada merak edilen hususlar var ise henüz 200 km sürebilmiş olmama rağmen bir nebze de olsa yanıtlayabilirim diye düşünüyorum. Daha önce ne MT-07 ne de eski kasa Tracer 700 ü sürmemiştim. Bundan önceki motorumda CBR 600 RR idi ve onda da çekiş kontrol ve hatta ABS bile yoktu. Motorumu da test etmeden satın aldım. Teslim aldığım gün yağışlıydı fakat çekiş kontrol olmayışına rağmen hiç zorluk çekmedim. Bu durum rodajda olduğundan çok ani gaz açmayışımdan kaynaklanmış olabilir tabii ki. Ayrıca üzerinde gelen Michelin Pilot Road 4 ler henüz mumları üstündeyken bile çok güven veriyor, umarım çabuk bitmezler. İlaveten merak eden olursa; bir önceki kasa Tracer ile yürüyen aksamdaki farkının ayarlanabilir amortisörler ve arka dişlinin 43 yerine 45 tercih edilmiş olması şeklinde özetlenebilir.
Reklamlar
-
24 Nisan 2021, 16:16
#442
Bu motorda tcs olmaması büyük ayıp. Evet alt devir de tork olması sayesinde düşük hızda yüksek viteste sorun olmuyor ancak asfaltın aşındığı yerlerde korkutabiliyor.
-
25 Nisan 2021, 15:54
#443
YasinC adlı üyeden alıntı
Bu motorda tcs olmaması büyük ayıp. Evet alt devir de tork olması sayesinde düşük hızda yüksek viteste sorun olmuyor ancak asfaltın aşındığı yerlerde korkutabiliyor.
Bunun olmayışının asıl sebebi; her ne kadar potansiyel alıcıyı Tracer 900'e yönlendirmek olsa da, bu kadar güçlü ve uzun yol amaçlı üretilmiş bir makinada hiçbir yol tutuş sistemi olmaması gerçekten hayal kırıklığı. En azından 700GT modeline bir viraj abs, çekiş kontrol, sürüş modu opsiyonları eklenseydi. Bu şekliyle standart MT-07'lerden gidon yüksekliği dışında bir farkı kalmıyor.
-
25 Nisan 2021, 17:57
#444
rakiplerinden sadece suzuki de var sanırım çekiş kontrol.bu sınıf baya ölü mumelesi görüyor.abs ye yakında şükredecek bu kullanıcılar.600 lük seyahat motorlarına ne hikmetse hiç yatırım yapılmıyor teknolojik olarak
-
25 Nisan 2021, 18:35
#445
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
rakiplerinden sadece suzuki de var sanırım çekiş kontrol.bu sınıf baya ölü mumelesi görüyor.abs ye yakında şükredecek bu kullanıcılar.600 lük seyahat motorlarına ne hikmetse hiç yatırım yapılmıyor teknolojik olarak
Aynı fiyata bir üst sınıf varken çok da takılmaya gerek yok; Triumph Tiger 850 Sport.
-
25 Nisan 2021, 20:38
#446
selimonurr adlı üyeden alıntı
Bunun olmayışının asıl sebebi; her ne kadar potansiyel alıcıyı Tracer 900'e yönlendirmek olsa da, bu kadar güçlü ve uzun yol amaçlı üretilmiş bir makinada hiçbir yol tutuş sistemi olmaması gerçekten hayal kırıklığı. En azından 700GT modeline bir viraj abs, çekiş kontrol, sürüş modu opsiyonları eklenseydi. Bu şekliyle standart MT-07'lerden gidon yüksekliği dışında bir farkı kalmıyor.
Tracer 700 konusunda bence motor komple baştan elden geçirilmesi lazım. Şasi artçı almaya uygun değil taşıma kapasitesi çok düşük. Fren konusunda pek iyi değil nasıl bir abs ünitesi koymuşlarsa fren mesafen uzuyor bariz şekilde. Zaten aldığıma pişman olduğum ender motorlardan biri oldu.
Özellikle artçı ile seyahat edecekler var ise vstrom düşünsün yada cbf600.
Motorun konusunda da şimdi eleştiriyorum linç yiyeceğim
-
25 Nisan 2021, 20:46
#447
YasinC adlı üyeden alıntı
Tracer 700 konusunda bence motor komple baştan elden geçirilmesi lazım. Şasi artçı almaya uygun değil taşıma kapasitesi çok düşük. Fren konusunda pek iyi değil nasıl bir abs ünitesi koymuşlarsa fren mesafen uzuyor bariz şekilde. Zaten aldığıma pişman olduğum ender motorlardan biri oldu.
Özellikle artçı ile seyahat edecekler var ise vstrom düşünsün yada cbf600.
Motorun konusunda da şimdi eleştiriyorum linç yiyeceğim
Yakin zamanda Tracer700 kulllanan iki kişi taniyorum,birisi versys e gecti digeri vstroma,uzun turlarda tracer 700 bekar adam işi.tek başina vur her yola..tracer900 bu konuda iyi lafim yok ama o bütçeyede seçenek fazla..
cbf600 iyi makina ama yaktigi kadar gitmiyor,hele karburatorlu kasasi,2008 enjeksiyonlu kasada az yakmiyor(eski kasaya oranla tuketim 100km de 0.5lt fark ediyor) ama bir tik daha kararli gidiyor.ayrica hararet sorununu es geciyorum..
-
25 Nisan 2021, 21:15
#448
levend84 adlı üyeden alıntı
Yakin zamanda Tracer700 kulllanan iki kişi taniyorum,birisi versys e gecti digeri vstroma,uzun turlarda tracer 700 bekar adam işi.tek başina vur her yola..tracer900 bu konuda iyi lafim yok ama o bütçeyede seçenek fazla..
cbf600 iyi makina ama yaktigi kadar gitmiyor,hele karburatorlu kasasi,2008 enjeksiyonlu kasada az yakmiyor(eski kasaya oranla tuketim 100km de 0.5lt fark ediyor) ama bir tik daha kararli gidiyor.ayrica hararet sorununu es geciyorum..
Vstrom'u performans olarak yetersiz görenler için dedim aslında onu ama yakıt olarak üzebilir tabi
Cyan'ın dediği gibi zaten sıfır alacak olan var ise Triumph alsın ama ikinciel de ne olur bilmem.
-
25 Nisan 2021, 23:32
#449
YasinC adlı üyeden alıntı
Tracer 700 konusunda bence motor komple baştan elden geçirilmesi lazım. Şasi artçı almaya uygun değil taşıma kapasitesi çok düşük. Fren konusunda pek iyi değil nasıl bir abs ünitesi koymuşlarsa fren mesafen uzuyor bariz şekilde. Zaten aldığıma pişman olduğum ender motorlardan biri oldu.
Özellikle artçı ile seyahat edecekler var ise vstrom düşünsün yada cbf600.
Motorun konusunda da şimdi eleştiriyorum linç yiyeceğim
Tracer 700 gerçekten rezalet bir motor. Bizim arkadaşta vardı, sattı, yerine Pejo 103 aldı. Aşırı memnun.
-
26 Nisan 2021, 00:44
#450
jfip adlı üyeden alıntı
Tracer 700 gerçekten rezalet bir motor. Bizim arkadaşta vardı, sattı, yerine Pejo 103 aldı. Aşırı memnun.
F/P daha yüksek motora geçmiş en azından
-
26 Nisan 2021, 13:14
#451
nc700 ile hanımla balkanlar turu yapmış biri olarak bir sonraki hedef tracer700'dü.
neden böyle kötülediniz ki şimdi ?
hedefi mi değiştirelim ?
nc'den de mi kötü
-
26 Nisan 2021, 13:36
#452
zapalka adlı üyeden alıntı
nc700 ile hanımla balkanlar turu yapmış biri olarak bir sonraki hedef tracer700'dü.
neden böyle kötülediniz ki şimdi ?
hedefi mi değiştirelim ?
nc'den de mi kötü
Nc den sonra,Vfr 800 x crossrunner tercih edilebilir 2011/2012
-
26 Nisan 2021, 14:13
#453
zapalka adlı üyeden alıntı
nc700 ile hanımla balkanlar turu yapmış biri olarak bir sonraki hedef tracer700'dü.
neden böyle kötülediniz ki şimdi ?
hedefi mi değiştirelim ?
nc'den de mi kötü
nc'den tabiki kötü,kullanılan malzeme kalitesi,yakıtı,uzun ömrü kötü bunlar,nc den sonra tracer değil vstrom,crossrunner yada africa ile büyütmenize değer ama tracer'da yine eksik kalırsınız
-
26 Nisan 2021, 14:50
#454
zapalka adlı üyeden alıntı
nc700 ile hanımla balkanlar turu yapmış biri olarak bir sonraki hedef tracer700'dü.
neden böyle kötülediniz ki şimdi ?
hedefi mi değiştirelim ?
nc'den de mi kötü
Kötü demek yanlış olur da bekleneni vermiyor benim için. Sport TOURING diye geçen motorun artçı almakla ilgili sıkıntıları var. Ben 120kg iri kıyımım artçım da 60-70kg arası. Kask mont çizme ağırlık artıyor. Hadi geziye gidelim desem arkaya çanta doldur vs motor kaldırmıyor. Bu arada 180kg maksimum limit. Bu kg da dahi motorun esnediği hissediliyor.
1 sayfa öncede zaten görebilirsiniz. Aptal gibi motoru aldıktan sonra bakmak aklıma geldi bu konuya. Ben yine de bir kaç sefer artçı aldım ve motosikletin esnediğini fark ettik. Bu olayı görünce zaten direk soğudum.
Bunlar benim kendi görüşüm tek başıma gezerken gayet keyif aldığım anlarda oldu uzun yolda. Hafifliği ve çevikliği sayesinde şehir içinde rahat rahat takılmalık. Az yakıyor düşük devirde öksürmeden tıksırmadan gidiyor. Ancak gerçekten bana göre fiyatını hak etmiyor.
122 bin tl şuan ki fiyatı. Bu fiyata Cyan dedikten sonra fark ettim ki Tiger 850 alınabiliyor sözün bittiği yer daha ne olsun.
-
26 Nisan 2021, 15:55
#455
YasinC adlı üyeden alıntı
Kötü demek yanlış olur da bekleneni vermiyor benim için. Sport TOURING diye geçen motorun artçı almakla ilgili sıkıntıları var. Ben 120kg iri kıyımım artçım da 60-70kg arası. Kask mont çizme ağırlık artıyor. Hadi geziye gidelim desem arkaya çanta doldur vs motor kaldırmıyor. Bu arada 180kg maksimum limit. Bu kg da dahi motorun esnediği hissediliyor.
1 sayfa öncede zaten görebilirsiniz. Aptal gibi motoru aldıktan sonra bakmak aklıma geldi bu konuya. Ben yine de bir kaç sefer artçı aldım ve motosikletin esnediğini fark ettik. Bu olayı görünce zaten direk soğudum.
Bunlar benim kendi görüşüm tek başıma gezerken gayet keyif aldığım anlarda oldu uzun yolda. Hafifliği ve çevikliği sayesinde şehir içinde rahat rahat takılmalık. Az yakıyor düşük devirde öksürmeden tıksırmadan gidiyor. Ancak gerçekten bana göre fiyatını hak etmiyor.
122 bin tl şuan ki fiyatı. Bu fiyata Cyan dedikten sonra fark ettim ki Tiger 850 alınabiliyor sözün bittiği yer daha ne olsun.
reis, motosiklet nasıl esniyor ya :D
acayip merak ettim.
yani normal süspansiyon-amortisör esnemesi değil herhalde kastettiğiniz ?
tamam almıyorum kardeşim, zaten bu yazılanlardan sonra da almam.
nc candır diyelim
-
26 Nisan 2021, 16:24
#456
Sele altındaki şasi uzantısı esniyordu. Kimseye alın yada almayın demem. Ben kişisel deneyimimi paylaşıyorum. Benden hafif birisi çok farklı yorumlayabilir.
-
26 Nisan 2021, 16:50
#457
NC çok farklı bir motosiklet. (En temelde Tracer'dan 18kg daha ağır ve neredeyse 15 beygir daha güçsüz...) Şu anda Tracer'a göre ciddi bir fiyat avantajı var - yanılmıyorsam şu sıralar NC 750X 95.000, Tracer 7 ise 122.000TL. Arada 27.000TL gibi oldukça sağlam bir fiyat farkı var. Tracer'ın karakteri NC'den çok çok farklı. Ama sırf o (çok daha) sportif karakter için %28 fazla verilir mi bilemedim. Ben vermezdim açıkçası, bence değmiyor. (Değeceğini düşününecek başkaları elbette olacaktır - ama onların da diğer alternatiflere gözlerini açmalarında fayda var...)
-
26 Nisan 2021, 18:25
#458
valla toplayın çıkarın hesaplayın 120bin tl ye kapısından geçmem şaka gibi bir fiyat.motor tabiki güzel nc ile kıyaslanmaz ister deli git ister sakin.virajı tipi kalitesi ok ama o paralara yazık günah.gerçi yamaha ile ilgili değil bu olay.kawasaki versys 650 122.000 tl suzuki vstorm alalım derseniz 115.000tl hepsi denk.
yani burada bu paralara açıkcası tracer700 değil bu segmenti gömmemiz gerekiyor.bu paralar gerçekten teknolojik olarak fakir orta sınıf gezi motorlarına bence çok.bu konuda honda 95 bin lira ile bu sefer açık ara lider oluyor.ama tam denk gelemiyor bu 3 motora fakat bu seferde teknolojik olarak bu 3 motordan daha ileride.çekiş kontrol de var led farlar var bi kaç güzel şey konmuş yenilenen nc750 ye.heyecan aramayan adam varsa gitsin nc750 alsın paşa paşa sürsün hem ucuz hem dolu dolu.biz bunları yazarken tabi 4 5 gün sonra mayıs ayı 130.000tl olucak almak isteyenler dövünüp durucak.varsa planınız kaçırmayın diyorum son hafta güzel bir zam gelir hepsine.
-
27 Nisan 2021, 22:32
#459
3 sene öncesine kadar bu sınıfta en fiyat performans motoru Tracer700 idi. Nc'den bile daha ucuzdu. Ben de buna dayanaraktan sıfır tracer 700 almıştım 2018de. Ama şuan bu f/p avantajını kaybetti tabiki. Ben de bu motorun kullanıcısı olarak diyebilirimki; 120 bin lira bu motora vermem. Ama aynı sınıftaki diğerlerine de vermem. Triumph daha mantıklı geliyor.
-
29 Nisan 2021, 11:33
#460
Çok ikilemde kaldıktan sonra gidip nc750x dct aldım,memnunum motorumdan.Dilerim herkes hayırlısıysa istediğine kavuşur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)