Selamlar 2017 tracerimla araniza yeni katildim. Farlariyla ilgili ayarlama yapilabiliyormu yukari veya asagi gibi.
Selamlar 2017 tracerimla araniza yeni katildim. Farlariyla ilgili ayarlama yapilabiliyormu yukari veya asagi gibi.
Tenere 700 cok güzel alet ancak kullanım kolaylığı kesinlikle tracer gibi değil, ikinci olarak 88000 lira o motor için çok fazla.Tıpkı çok güzel bir motor olan vfr 800 crossrunner için 96.000 liranın uçuk olması gibi.Tracer bence de piyasadaki en f/p motor...Siz de güzel günlerde kullanın maşallah diyelim.
Merhabalar,
İlandaki aracım satılıktır arkadaşlar. Yeni sahibine şimdiden hayırlı olur inşallah.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-servis-bakimli-eksper-raporlu-2017-model-17000-km-tracer-700-839036608/detay
Arkadaşlar merhaba,
epey önceki sayfalarda da konu olmuş ama aradan geçen zamanda daha fazla denenmiştir belki diye tekrar sormak istedim.
GP Kompozitin orta sehpası malum muadillerine göre fiyat olarak çok iyi. Ancak mevzu orta sehpa olunca bir yandan 4 katı fiyatları vermek istemesem de güvenlik ve sağlamlık öncelik olmalı. O nedenle taktıran kullanan eden varsa tecrübelerini paylaşabilir mi acaba?
Teşekkürler.
Selam arkadaşlar.. İstanbuldan aranızdayım.. 2. el 2017 (2018 trafik çıkışlı ) Tracer 700 sahibiyim.. motorumun 10.000km bakımını yaptıracağım.. garantisi olmadığı için ustama değiştireceğim.. motorum için yağ olarak 10/40, 15/50 ve tam / yarı sentetik yağlardan hangisini ve hangi markayı tercih etmeliyim.. yetkili servis dışında yağ değiştirip memnun kalan varsa tavsiyesini bekliyorum..
Arkadaşlar tracer 700 2018 model motorumun farlarını led ile değiştirmek istiyorum. Lütfen konuya hakim olan arkadaşlar destek olsunlar. Aküye , beyne ya da sigortayı yakmadan kullanabileceğim model hangisidir ? Özellikle selektörde şimşek etkili istiyorum.
Konu ölü halde ancak deneyim bilgisine ihtiyacım var.
Geçtiğimiz hafta tracer 700'ü almış bulunmaktayım. Ancak artçı alma konusunda korkularım var. Kullanma klavuzunda maksimum ağırlık sürücü dahil 180 kg belirtilmiş.
Ben zaten 130kg'yum şimdi artçı alamayacak mıyım? Geçmişte vstrom ile iken hiç bu konuyu düşünmek zorunda kalmamıştım. Onu geçtim tnt250'de bile düşünmedim ki artçı ile baya seyahat ettim.
Motoru artçılı kullanan bu konuda tecrübesi olan var ise bilgi verirse sevinirim. Bu konu biraz canımı sıktı açıkçası.
Bu oran tüm motorlarda var biliyorum ancak 180kg klana ilk defa denk geldim.
Vstrom da brüt 500kg falandı limit. Motor 220 kg yani 250-280kg kadar kapasite vardı.
Tnt250 de de bu rakam 230 civarı falandı.
Yıllar oldu iyi hatırlamışım yine. 240kg kadar kapasite sunuyor ve bu kapasite durumu kurtarır hale getiriyor açıkçası. 60kg kadar fark var.
180kg çok yetersiz keşke almadan önce dikkat etseydim bu değere. Japonlar herkesi kendileri gibi tüy siklet varsaymışlar.
Bu motoru şuan artçı ile kullanan kimse yok mu?
Selamlar, aranızda metzeller m7rr veya m9rr kullanan varmıdır?
pilot road5'leri bitirdik. m9rr düşünüyorum.
Teşekkürler hocam, çok uzun mesafeler gitmiyorum, gitsemde biraz daha viraj odaklı rotalar seçiyorum bu doğrultuda m9rr daha mantıklı diye düşündüm kendimce ancak kullanan birilerinden de fikir almak istiyorum. Motolastikte yetkililerle konuşmamda karma bi kullanımım olduğunu agırlıklıda viraj odaklı kullandığımı söylediğimde m9rr önerdiler.
Takdir sizin tabi ki.
Madem bu kadar sportif ve viraj ağırlıklı kullanıyorsunuz, öncelikle bir amortisör yükseltmesi de düşünebilirsiniz; Yamaha aksesuar olarak ön ve arka için yükseltme şansı sunuyor (ama Öhlins olduğu için oldukça pahalı), başka marka opsiyonlar var değerlendirebilirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)