Honda CBR 250 RR / Bilgi ve Paylaşım başlığı
Reklamlar
-
31 Temmuz 2016, 02:31
#201
Sokollu adlı üyeden alıntı
Dolar euro fiyati, topluca fakirlesmek, ekonomik kriz sebebi ne olursa olsun ;
250cc hic bir motora 12 bin ustu bir kurus hayatta vermem. Isterse 4 silindir olsun.
Yeni baslayacak adam olsam gider bir commuter alir surerim, maxiscooter alirim surerim.
Bu r25 ile baslayan ` sekil SS motor` furyasi ve bu 5 bin km bile cevirmeden ahkam kesmeye baslayan vicik grup baydi artik.
Daha bi sene olmamis actigi konu `r25 mi cbr mi alayim, kurye motoru istemiyorum ` kalkmis bilirkisi gibi analiz kasiyor.
Tiyatroya bak, yok r25 Honda`nin ekmegini calmis da onlar cevap vermek icin daha hizlisini yapmis, efsane geri donuyormus. Ya he he, derbi cilginligi gibi milleti ikiye uce bolup forma satmaktan baska bir ise yaramayan endustriyel takimlarin holiganlari gibi konusmayin.
Bu adamlar her turlu motor satiyor, Xmax, r25, Mt serisi ile Yamaha pastayi yiyor da, Honda ac mi kaliyor piyasada ne kadar cok NC var, Africa Twin siparisi yetistiremedi adamlar.
Beni baglayan kismi su olur :
18bin 19bin`i siz nasil normal karsiliyorsunuz bilmiyorum ama, 40 beygirlik manyak sekil(!) ss motora verdigim paranin aynisi ile alinmis Mt-7, Er6f ,Fz 6 gibi makineleri yolda gormek, isiklarda arasina girdigin araclardan biri hizli kalkinca gazi acip uzayamamak sahsen benim cok agirima gider.
Simdi bazi seyler anlam kazandi kafamda.
Gecen sene bu aralar malum sitedeki ortalama fiyatlar hatirladigim kadariyla (10bin km altinda, 1 veya 2 yasinda makineler icin)
Fazer 8 : 22-24 bin TL
Er 6 F : 21-23 bin TL
Xj 6 F veya N : 18-20 bin TL
Cbr 600fa : 20-22 bin TL
Mt 07 : 18-20 bin TL
Bir de ayni kriterde fiyatlara simdi bakin.
Markalarin koydugu kallavi zamlari gectim, 250cc motora bu parayi veren guruhu gorsem ben de kafadan bi 5 bin koyarim motorumun uzerine.
Su sacma sapan piyasayi nasil normal karsiliyoruz anlamiyorum.
Umarim ileride gercekten emegimiz, terimiz ile kazandigimiz paralarin karsiligini alabilecegimiz gunler goruruz.
valla başgan tam içimden geçenleri söyledin... 250cc ye 40 hp yüklenmiş ama o da r25 gibi her an biryerleri çıkacakmış gibi gidecek.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Reklamlar
-
31 Temmuz 2016, 02:34
#202
EldekiDebryj adlı üyeden alıntı
Hep aynı muhabbet, honda çok cirkin farı soyle boyle.. gitmiyor etmiyor. Çamur ata ata bi hallere giriliyordu. Sonra adamlar yapıyor koyuyor. Bu seferde "Cok pahalı!!"
Şekil olsun, iyi gitsin, sağlam olsun, az yaksın, ucuz olsun. Başka????
duygularıma tercüman oldunuz..
-
31 Temmuz 2016, 02:47
#203
Hayır millet bir de ciddi ciddi firma adı yazıp atar yapıyor şaka gibi :D Yok ona o parayı vermem de 250 lik motora o para verilir mi de falan filan.. Ben R25 aldığıma tek sebepten pişmanım yedek parça fiyatı. Başka da bir sebebi yok çünkü tüm markalarda durum bu. Evet YBR ile motora başladım ama pizzacı motoru görünümü beni rahatsız ediyor. Param var R25 alıyorum param var CBR 250RR alıyorum. Şekle önem veriyorum ve seviyorum. Siz burda kalkıp kimi ne hakla yargılıyorsunuz. Canım ister yarın MT 7 alırım. Motor parasını burada atarlanan dostlar mı ödüyor, bu ne saçmalık gereksiz sinir
-
31 Temmuz 2016, 03:55
#204
Dr. Fatih adlı üyeden alıntı
Hayır millet bir de ciddi ciddi firma adı yazıp atar yapıyor şaka gibi :D Yok ona o parayı vermem de 250 lik motora o para verilir mi de falan filan.. Ben R25 aldığıma tek sebepten pişmanım yedek parça fiyatı. Başka da bir sebebi yok çünkü tüm markalarda durum bu. Evet YBR ile motora başladım ama pizzacı motoru görünümü beni rahatsız ediyor. Param var R25 alıyorum param var CBR 250RR alıyorum. Şekle önem veriyorum ve seviyorum. Siz burda kalkıp kimi ne hakla yargılıyorsunuz. Canım ister yarın MT 7 alırım. Motor parasını burada atarlanan dostlar mı ödüyor, bu ne saçmalık gereksiz sinir
İşin birde şu yanı var ki parası olup kaliteli güzel bir düşük cc motor sürmek isteyenlerde var. O paraya şunu bunu alırım diyenler artık prof olmuş motoru zevk aleti olarak görmekten çok araba gibi görmeye başlamış kişiler tahminimce. Şimdi mesala para var diyelim daha 10k km yaptık bu adamlar diyor ki o paraya git 700 cc 240 gören alet al diyorlar. Bu ölüme davetiyeden başka nedir ki? Herkes yüksek CC kullanmak istemiyor. Düşük CC nin de kendine göre avantajları var ve yeni başlayanlara düşük CC şart.
-
31 Temmuz 2016, 11:45
#205
O paraya git mt-07 al ne demek yahu Hersey almakla bitiyor mu acaba ? Bunun işletim masrafı diye birsey var.. mt-07 3-3.5 litre yağ alıyor her bakımda ama 250 liliklerin en cok yağ alani r25 olmasina ragmen o bile 1.9 litre yag aliyor.. Yani her bakimda 1-1.5 litre yağdan kardayiz.. Motul koydugumuzu dusunursek litresi 35 tlden 50 tl her bakımdan kârdayız...Diğer parça fiyatlarini söylemiyorum dahi...
Diğer bir konu ise vergi.. mt07 alirim diyen arkadaslar hic vergi dilimlendirmesine bakmamislar sanirim..250cc icin her yıl 118 tl vergi ödenecekken , 700cc icin 623tl vergi ödüyorsunuz...
Kabaca bir hesaplama yapacak olursan yılda 9-10 bin km yapan ve motorunu 2 kez bakıma sokan biri icin ... 120 Tl bakımdan kârı olsa 500 tl de vergiden kârı olsa yakitı hic isin icine karistirmadan kabaca dahi 250 cc kullanan bir sürücünüm yıllik 600 tl kârı var...
-
31 Temmuz 2016, 12:17
#206
bir de benim gibi naked sevmeyen kişiler de var. sırf beygir gücü ve torku yüksek diye görünüş açısından sevmediğim bir motora binmek zorunda değilim. bu tasarımda sıfır fiyatı muhtemelen 17000-19000 aralığında abs'li servisi honda kadar iyi supersport varsa gösterin de alalım. sonuçta zevkler tartışılmaz. ben supersport harici tasarımları beğenmiyorum. beğenene de karışmam. kim hangi motosikleti kullanırken mutlu hissediyorsa ona binsin.
-
31 Temmuz 2016, 12:28
#207
127 adlı üyeden alıntı
İşin birde şu yanı var ki parası olup kaliteli güzel bir düşük cc motor sürmek isteyenlerde var. O paraya şunu bunu alırım diyenler artık prof olmuş motoru zevk aleti olarak görmekten çok araba gibi görmeye başlamış kişiler tahminimce. Şimdi mesala para var diyelim daha 10k km yaptık bu adamlar diyor ki o paraya git 700 cc 240 gören alet al diyorlar. Bu ölüme davetiyeden başka nedir ki? Herkes yüksek CC kullanmak istemiyor. Düşük CC nin de kendine göre avantajları var ve yeni başlayanlara düşük CC şart.
Sadece yeni başlayana değil, günlük motosiklet kullanan herkesin bence bir tane işletim masrafı az bir motosiklete ihtiyacı var. Bu yüzden mesela 250r a diğer 250 liklerden çok kötü imajı vermek saçmalık bence. Tamam motosiklet diğerleriyle yarışacak teknolojide değil ama onunda yakıtı, yedek parçası vs. Daha uygun. Hem sollamada sıkıntı yaşatmasın hemde nispeten daha az masraf olsun diyenlere uygun bir seçenek bence. İkinci elde de nispeten uygun fiyatlı bulmak mümkün.
Buraya kadar sözüm zenginlere değildi ama zengin olup kendini bilen, ve 250cc yeter diyeninde(ki bence standart kullanım için yeterli) 600cc ve üstü almasına da gerek yok.
Belli standartların üstündeki motorlara zaman zaman ağır söylemlerde bulunma gafletine düşüyoruz fakat hepsinin hitap ettiği bir kitle var aslında. Mesela clio yu çoğu kişi küçümser ama 2007 den beri satmaya kıyamadık, motosikletten az yakan bir araba, servis ücretleri, parçaları acayip ucuz. İhtiyaçtan fazlası lüks, ama bazen lüksü ihtiyaç haline getiren arkadaşlar görüyorum, yapmamak lazım çünkü bunun sonu hep mutsuzluk.
-
31 Temmuz 2016, 13:08
#208
cıbırlover1 adlı üyeden alıntı
O paraya git mt-07 al ne demek yahu
Hersey almakla bitiyor mu acaba ? Bunun işletim masrafı diye birsey var.. mt-07 3-3.5 litre yağ alıyor her bakımda ama 250 liliklerin en cok yağ alani r25 olmasina ragmen o bile 1.9 litre yag aliyor.. Yani her bakimda 1-1.5 litre yağdan kardayiz.. Motul koydugumuzu dusunursek litresi 35 tlden 50 tl her bakımdan kârdayız...Diğer parça fiyatlarini söylemiyorum dahi...
Diğer bir konu ise vergi.. mt07 alirim diyen arkadaslar hic vergi dilimlendirmesine bakmamislar sanirim..250cc icin her yıl 118 tl vergi ödenecekken , 700cc icin 623tl vergi ödüyorsunuz...
Kabaca bir hesaplama yapacak olursan yılda 9-10 bin km yapan ve motorunu 2 kez bakıma sokan biri icin ... 120 Tl bakımdan kârı olsa 500 tl de vergiden kârı olsa yakitı hic isin icine karistirmadan kabaca dahi 250 cc kullanan bir sürücünüm yıllik 600 tl kârı var...
mt-07 nin bakımı 10.000 km de bir yalnız... cbr'nin bakımları 4.000 de bir ve 2.000 km de bir yağ değişimi var...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
31 Temmuz 2016, 13:50
#209
ccc67 adlı üyeden alıntı
Cevap veriyorum başlanmaz :D
bende biliyorum zaten başlanmıcanı ilerideki sorulacak soruları söylüyorum ben :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
valla başgan tam içimden geçenleri söyledin... 250cc ye 40 hp yüklenmiş ama o da r25 gibi her an biryerleri çıkacakmış gibi gidecek.
40 HP olıcam motor 35 HP olucak yanlışın var
-
31 Temmuz 2016, 13:53
#210
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
mt-07 nin bakımı 10.000 km de bir yalnız... cbr'nin bakımları 4.000 de bir ve 2.000 km de bir yağ değişimi var...
Ya cbr kullanmasak yedireceksiniz ha Mt07 nin 10 binde bir oldugunu bilmiyordum acikcasi.Ancak Cbrnin yağ ve bakım aralığı 4 bindir.. 2 binde bir yağ degistirmeniz motorunuzun sagligi icin iyidir ki bende öyle yapiyorum ancak kullanma klavuzu 4 bin diyor...
Ayrıca kabataslak bir hesaplama yapmistim.. Eger ki gercek isletme maliyetine bakacak olursak 180lik arka lastigin fiyatinı balata degisiminde önde çift balata oldugunu ve yamaha parca fiyatlarinin hondadan cok daha pahali oldugunu dusunursek naparsaniz yapin mt07 nin isletme maliyetinin cbr250 den az oldugunu söyleyemezsiniz
-
31 Temmuz 2016, 13:53
#211
cıbırlover1 adlı üyeden alıntı
O paraya git mt-07 al ne demek yahu
Hersey almakla bitiyor mu acaba ? Bunun işletim masrafı diye birsey var.. mt-07 3-3.5 litre yağ alıyor her bakımda ama 250 liliklerin en cok yağ alani r25 olmasina ragmen o bile 1.9 litre yag aliyor.. Yani her bakimda 1-1.5 litre yağdan kardayiz.. Motul koydugumuzu dusunursek litresi 35 tlden 50 tl her bakımdan kârdayız...Diğer parça fiyatlarini söylemiyorum dahi...
Diğer bir konu ise vergi.. mt07 alirim diyen arkadaslar hic vergi dilimlendirmesine bakmamislar sanirim..250cc icin her yıl 118 tl vergi ödenecekken , 700cc icin 623tl vergi ödüyorsunuz...
Kabaca bir hesaplama yapacak olursan yılda 9-10 bin km yapan ve motorunu 2 kez bakıma sokan biri icin ... 120 Tl bakımdan kârı olsa 500 tl de vergiden kârı olsa yakitı hic isin icine karistirmadan kabaca dahi 250 cc kullanan bir sürücünüm yıllik 600 tl kârı var...
orası öyle ama sadece fiyat bakımından bakıyoruz şuan vergi falan filan buda coşucak parça fiyatları bununda ucuz olucanı sanıyosan yanılıyosun R25 den daha pahalı parçaları olucak muhtemelen 20 bin e 0 250cc alınacagına tecrüben varsa git 2.el mt-07 al
-
31 Temmuz 2016, 13:57
#212
CanAydın000 adlı üyeden alıntı
orası öyle ama sadece fiyat bakımından bakıyoruz şuan vergi falan filan buda coşucak parça fiyatları bununda ucuz olucanı sanıyosan yanılıyosun R25 den daha pahalı parçaları olucak muhtemelen 20 bin e 0 250cc alınacagına tecrüben varsa git 2.el mt-07 al
Haklısınız yanlıs olmasin 20 bin tl ye bende gider Mt-07 alirim ancak öğrenci arkadaslarimiz da var aramizda.. Makinayi aldim hersey bitti olmuyor ne yazik ki ben sadece ona değinmek istemistim... Yoksa Mt-07 ABS benim icin bir tik önde...
-
31 Temmuz 2016, 14:01
#213
cıbırlover1 adlı üyeden alıntı
Haklısınız yanlıs olmasin 20 bin tl ye bende gider Mt-07 alirim ancak öğrenci arkadaslarimiz da var aramizda.. Makinayi aldim hersey bitti olmuyor ne yazik ki ben sadece ona değinmek istemistim... Yoksa Mt-07 ABS benim icin bir tik önde...
O konudada haklısın zaten mt-07 alan adam onuda hesaba katacaktır zaten demek istediğim şu benim 20 bin TL hatta 18 bin TL 250 cc için abartı yani he ama 250 cc 4 silindir bi 40 hp bi makina yap ozaman okey ama 250cc 2 silindir makinaya bu paralar fazla en fazla 17.000-17.500 olması lazım benim gözümde
-
31 Temmuz 2016, 16:52
#214
Cumlelerin icinden bir iki ifade cekip, olayin ozunu carpitmaya gerek yok. Elestirinin ozu sudur, bu zamana kadar 250cc motosikletin herkes icin erisilebilir olmasi, isletme maliyeti, sehir icinde surus kolayligi , dusuk vergi dilimine giriyor olmasi guzel bir sey idi, ama bunu markalar kendi cikarina olacak sekilde yontmaya calisiyorlar. Ben de buna tutuldum
Motosikletlerin vergisiz ulkeye giris fiyatlarina bakin. Ornek vermek gerekirse Xj6 ve r25. Ne demek istedigimi anlayacaksiniz.
Yuksek cc ile baslayin, Mt 7 ile baslayin diyen olmadi. Ben sadece kendi para idare yargima gore bir yorumda bulundum.Gercekten buyuk hacimli motorun isletme maliyetinden,yakitindan vergisinden ve gucunden cekindigim icin 250cc spor gorunumlu motosiklet almak isteyen birisi olsam gider yine Cbr alirdim. r25 alirdim, ninja alirdim.Zira bu motosiklet piyasaya geldiginde 2016,2015,2014 model cift farli Cbr`ler piyasadan toplanmayacak, su an 11-12 bin Tl`ye fabrika cikisi temizliginde motosikletler almak mumkun.
Para benim zevk benim diyen adama zaten kimse karisamaz ama yapilan arguman yanlis, 250 cc motosikletin avantajlarindan bahsetmenize gerek yok, cunku Cbr modelini bu zamana kadar en iyi fiyat performans urunu yapan nedenler (yakit sarfiyati,uygun ve bol yedek parca) bu model icin gecerli degil.
Yamaha`nin baslattigi dusuk hacimlerden buyuk avantalar modeline Honda da yoneldi.
UZUN LAFIN KISASI :
kim hangi motosikleti kullanırken mutlu hissediyorsa ona binsin
Arkadas cok iyi ozetlemis.
-
31 Temmuz 2016, 23:03
#215
yaw eşeğe altın semer taksan eşek yine eşektir. yani diyorum ki bu makine 250cc. 250cc bir makineyi altın kaplama yapsınlar ben yine belli bir fiyattan fazla vermem. hız sabitleyici+hava yastıkları+klima taksınlar isterlerse, sonuçta 250cc ve racing kasa ama basınca gitmeyecek.
bana güleceksiniz ama ben 9 bin tl den fazla para vermem 250cc bir makineye. 6 bin tl fiyata çok güzel 150cc motorlar var ve motorda biraz fark yapmayla üç katı fiyatına çıkarma gibi bir terbiyesizlik yapıyorlar ama ne yapalım işte millette para var alıyorlar.
125r şu anda 10500 tl falan.
250rr tasarım+abs+enjeksiyon yakıt dışında ahım şahım bir özellik sunacakmı bakalım. gerçi 125r için 10500 tl bile çok uçuk bir rakam bence.
-
31 Temmuz 2016, 23:18
#216
fatih.met adlı üyeden alıntı
yaw eşeğe altın semer taksan eşek yine eşektir. yani diyorum ki bu makine 250cc. 250cc bir makineyi altın kaplama yapsınlar ben yine belli bir fiyattan fazla vermem. hız sabitleyici+hava yastıkları+klima taksınlar isterlerse, sonuçta 250cc ve racing kasa ama basınca gitmeyecek.
bana güleceksiniz ama ben 9 bin tl den fazla para vermem 250cc bir makineye. 6 bin tl fiyata çok güzel 150cc motorlar var ve motorda biraz fark yapmayla üç katı fiyatına çıkarma gibi bir terbiyesizlik yapıyorlar ama ne yapalım işte millette para var alıyorlar.
125r şu anda 10500 tl falan.
250rr tasarım+abs+enjeksiyon yakıt dışında ahım şahım bir özellik sunacakmı bakalım. gerçi 125r için 10500 tl bile çok uçuk bir rakam bence.
hakketten gülünür senin verdiğin fiyata 9 bin e sıfır racing yok resmen sana beleşten verseler pahalı dersin
-
31 Temmuz 2016, 23:31
#217
CanAydın000 adlı üyeden alıntı
Şuan tek açıklanmasını istediğim fiyatı :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------
Şimdiden soruları tahmin edebiliyorum abi :D forum motor çıkınca bununla başlanirmi diye sorularla dolucak :D
evet ben soyundan sopuna başlayacam bu motora pahalı arkadaş pahalı. 2000 model r1 alıp onu diriltirim aynı fiyata gelir ama altımda 1000cc ölüm makinesi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
Dr. Fatih adlı üyeden alıntı
Hayır millet bir de ciddi ciddi firma adı yazıp atar yapıyor şaka gibi :D Yok ona o parayı vermem de 250 lik motora o para verilir mi de falan filan.. Ben R25 aldığıma tek sebepten pişmanım yedek parça fiyatı. Başka da bir sebebi yok çünkü tüm markalarda durum bu. Evet YBR ile motora başladım ama pizzacı motoru görünümü beni rahatsız ediyor. Param var R25 alıyorum param var CBR 250RR alıyorum. Şekle önem veriyorum ve seviyorum. Siz burda kalkıp kimi ne hakla yargılıyorsunuz. Canım ister yarın MT 7 alırım. Motor parasını burada atarlanan dostlar mı ödüyor, bu ne saçmalık gereksiz sinir
adaş paran var diye bu kadar saygısız olmana gerek yok ki. hiç mi insan sevgisi yok sende? paran var ama olmayanları da düşünmek aslında çok büyük bir erdem ama nedense senin gibi düşünüen çok kişi yüzünden bizim gibilerin sesi soluğu çıkmıyor.
parası olan biri gelse suslan böyle olcak dese tamam abi der susarız o duruma geldik, sesi kısıklarız biz
duyurun sesimizi, birlik olalım ve düzen dahada insancıl olsun. parası olanın canı can ama olmayanınki patlıcan.
(aaamaaan boş ver ya milleti, para kazanaymış bu onun sorunu dimi?)
-
31 Temmuz 2016, 23:44
#218
larnon adlı üyeden alıntı
Yarın 1 dolar 10 lira ederse 50.000 TL'den alırsınız 250cc'leri. Boşuna burda 20.000 TL 250cc için çok verilmez o para ama 15.000 TL olsa veririm yazmayın. TL ile bahsettiğiniz rakamların hiç bir anlamı yok. Bugün 15.000 TL olur yarın 25.000 TL.
Honda bu motoru muhtemelen 5000 dolar civarında satacaktır dünya çapında. Bu da R25'in fiyatına gayet çok yakın ve rakip olacak düzeyde. Üstelik bir çok artısı da var R25'in üzerine.
Honda'yı Yamaha'yı fiyatlar için eleştirenler önce bir cebir öğrenin, sonra da asıl sorunun kaynağını araştın. Eleştirmeniz gerekenler başkaları. Öyle çok uzaklara da gitmeniz gerekmiyor yani Japonya'ya falan, hemen yanı başımızdalar.
cogu kişi bunu anlamıyor hatta honda fiyatları ucuz bile tutuyor bu kura göre. Almanyada cbr125 in fiyatını tl ye çevirin
-
31 Temmuz 2016, 23:47
#219
CanAydın000 adlı üyeden alıntı
hakketten gülünür senin verdiğin fiyata 9 bin e sıfır racing yok resmen sana beleşten verseler pahalı dersin
ama sen bu yorumu yaparken kendini şartlandırdığının farkında değilsin. motosikletler bu kadar pahalı olmak zorunda mı? arada birileri çok iyi para kırıyor. eğer arada üç kağıtçılar olmasa 125 ve 250 cc ekonomik motorlar böyle kazık fiyat olmazlardı. adı üstünde düşük cc ekonomiye hitab ediyor. az yağ alır, az yakar, motor küçüktür masrafı az olur, ama gel gelelim fiyat kazık. hayır kardeşim ben buna karşıyım ama elden bir şey gelmiyor.
ben 3250 tl fiyata 2012 model TVS Apache aldım ve bir sonraki adım cbr600f 2006 model falan. 15 binden fazla para vermeyeceğim ve 600 cc 100 beygir üstü bir motora bineceğim. ondada enjeksiyon yakıt sistemi var. abs var mı bilmiyorum sanırım yok ama olsun.
-
01 Ağustos 2016, 00:00
#220
Pardon ne saygısızlığımı gördünüz de saygısız olma gibi bir cümle kullanabiliyorsunuz ? Yamaha'nın Honda'nın 250cc motosiklet fiyatlarını protesto etmek için elele tutuşup Taksim meydanına mı çıkacaktınız ben engel oldum. Hala bazı şeyleri anlamamakta ısrar ediyorsunuz. Bunun zenginlikle alakası yok. Bu ve bunun gibi büyük firmalar pazar araştırması yapmıyor mu, kaç adet satacaklarına kadar çalışmalar yapmıyorlar mı sanıyorsunuz. Adamlar belli bir maliyete ürettiği malını satmak için bu dünyada var bu amaçla üretim yapıyor. Adamlar 16 bin liraya R25 satıyor, siz buradan pahalı vs diyorsunuz ancak millet kaporasını aylar önceden yatırmış bekliyor. Yani işin özü adamlar talepleri karşılamakta zorlanıyorlar siz hala fiyatlar pahalı, 250cc bu fiyata olur mu.
Alan alıyor sevgili arkadaşım, kimsenin pahalı demesi adamları ırgalamıyor, affedersin bir yerlerinde değil. CBR250 RR 20 bine çıksın bak sokaklarda millet nasıl cayır cayır geziyor. Bu benim lafımla senin lafınla olacak iş değil. Satan satıyor alan alıyor. Sevgiler..
fatih.met adlı üyeden alıntı
evet ben soyundan sopuna başlayacam bu motora
pahalı arkadaş pahalı. 2000 model r1 alıp onu diriltirim aynı fiyata gelir ama altımda 1000cc ölüm makinesi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
adaş paran var diye bu kadar saygısız olmana gerek yok ki. hiç mi insan sevgisi yok sende? paran var ama olmayanları da düşünmek aslında çok büyük bir erdem ama nedense senin gibi düşünüen çok kişi yüzünden bizim gibilerin sesi soluğu çıkmıyor.
parası olan biri gelse suslan böyle olcak dese tamam abi der susarız o duruma geldik, sesi kısıklarız biz
duyurun sesimizi, birlik olalım ve düzen dahada insancıl olsun. parası olanın canı can ama olmayanınki patlıcan.
(aaamaaan boş ver ya milleti, para kazanaymış bu onun sorunu dimi?)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler