Suzuki SV650A (Yeni Gladius) kullanıcıları bilgi paylaşım başlığı
Reklamlar
-
Reklamlar
-
İlgimi çeken motorlardan sv650a. Başlık açılması çok iyi olmuş, aksesuar, bilgi, kullanım bakım hakkında türkiyede herhangi bir forumda paylaşım yoktu, umarım kapanmaz ve diğer suzuki sahipleri de burada paylaşım yapar
-
Öncelikle motorunuz hayırlı olsun; tekeriniz düz bassın.
SV650A benim de satın almayı ciddi ciddi düşündüğüm bir model. O yüzden, sizin gibi nihai kullanıcıların deneyimleri, en azından benim gibi bu modelin potansiyel müşterileri için, en gerçekçi kriter olacak.
Takipteyiz.
-
01 Ağustos 2016, 16:39
#4
-
01 Ağustos 2016, 17:26
#5
Kitap gibi yazmışsınız; çok teşekkürler, ne diyeyim
"...Aradaki farkı kabul etmek etmemek şahsi meseledir. Ben küfrederek de olsa bu motosikleti almak için aradaki fiyat farkını verdim..."
Bu noktada tamamen aynı şeyi düşünüyoruz. Evet MT-07'den neredeyse 2000 TL daha pahalı (yurtdışında birebir aynı fiyata satılmalarına rağmen) fakat MT-07'yi fazla köşeli, agresif, v.s. bulan bizim gibi alıcılar için bu fiyat farkını ödemek kişisel tercih meselesi olacaktır. Şahsen ben de motosiklete 25.000+ TL yatırım yapma noktasında kendimi yeterince ikna edersem aradaki bu farkı küfrederek vereceğim. Aradaki vergi farkı benim de tek avuntum olacak bu durumda...
İlave aksesuarlar konusunda pek bir beklentim neyse ki; zaten olursa da artık yurtdışı (Aliexpress, v.s.) seçeneklerini zorlayacağım.
Inazuma ile toplam 10 dk.lık tecrübeme dayanarak SV650A'da süspansiyonun o kadar konforlu olmasını zaten beklemiyorum; o kadar yumuşak ve konforlu süspansiyonla, sizin de söylediğiniz gibi, 70+ beygirlik bir motora virajda bu kadar kolay hakim olunamayabilir. Ayrıca ben Pulsar 200NS kullanıcısıyım, her çukurda/tümsekte iç organlarımın yer değiştirmesine alışkın insanım; bana sert gelecek süspansiyon daha üretilmedi
Bu motosikletle ilgili kendi adıma merak ettiğim 2 nokta var:
Birincisi, Inazuma'dan SV650A'ya geçtiğinizde gaz tepkisi ve hakimiyeti anlamında sıkıntı/korku yaşadınız mı? Sizin yorumunuz benim için geçerli referans olacak çünkü benim kullandığım Pulsar 200NS ile Inazuma arasında çok büyük fark hissetmemiştim (tabii ki Inazuma'nın daha yumuşak ve kararlı bir gaz tepkisi vardı ama beni korkutacak bir fark görmemiştim).
İkincisi, ağırlık dengesini nasıl buldunuz? Inazuma kullanmış insana ağırlık sorulmaz ama ... MT-07 ile aralarında yaklaşık 20 kilo olmasına rağmen ben showroom'da üzerine oturduğumda SV650'yi bacaklarımın arasında daha rahat dengelediğimi hissetmiştim.
İstanbul'da teste açık bir SV650A bulamadığım için ancak showroom'da üzerine oturduğum kadarı ile yorum yapabiliyorum.
Cevaplar için şimdiden çok teşekkürler.
-
01 Ağustos 2016, 17:52
#6
Kazasız belasız , güle güle kullanın.
Mümkün ise yanyana foto olan gri tencereyi , detaylı tanıtırsanız makbule olur idi , dönüş sıası(gidon dönüş çapı dar olduğu söyleniyor) , sürüş gaz egzoz, son viteste her devirde düz yolda mesela 3000 devirde son viteste kaç süratte olmakta vsvsv, iğneden ipliğe yeri değil ancak, tenere 660 için doyurucu bu soruları içeren bir inceleme yok , ön çamurlukta crosslara uyumlu olsun diye modifiye edilmiş, gördümde ondan şe ettimdi^^
-
01 Ağustos 2016, 20:20
#7
SubtleGroove adlı üyeden alıntı
Bu motosikletle ilgili kendi adıma merak ettiğim 2 nokta var:
Birincisi, Inazuma'dan SV650A'ya geçtiğinizde gaz tepkisi ve hakimiyeti anlamında sıkıntı/korku yaşadınız mı? Sizin yorumunuz benim için geçerli referans olacak çünkü benim kullandığım Pulsar 200NS ile Inazuma arasında çok büyük fark hissetmemiştim (tabii ki Inazuma'nın daha yumuşak ve kararlı bir gaz tepkisi vardı ama beni korkutacak bir fark görmemiştim).
İkincisi, ağırlık dengesini nasıl buldunuz? Inazuma kullanmış insana ağırlık sorulmaz ama ... MT-07 ile aralarında yaklaşık 20 kilo olmasına rağmen ben showroom'da üzerine oturduğumda SV650'yi bacaklarımın arasında daha rahat dengelediğimi hissetmiştim.
İstanbul'da teste açık bir SV650A bulamadığım için ancak showroom'da üzerine oturduğum kadarı ile yorum yapabiliyorum.
Cevaplar için şimdiden çok teşekkürler.
Selamlar SubtleGroove ;
Birinci sorunun yanıtı bileğinizde gizli. Gaz koluna çok yumuşak davranırsanız öyle korkulacak bir tarafı yok bu motorun. Zaten yapısı gereği agresif bir blok yok üzerinde. 2 silindir V motor oldukça lineer ve kararlı bir gaz tepkisi veriyor. Bir de yanlış anlaşılan bir konu , Low RPM Assist konusu. Bu yerli yabancı pek çok incelemede sanki yokuş kalkış desteği gibi lanse edildi ancak teknoloji bundan daha fazlası. Adı üzerinde tüm viteslerde düşük devirde sensörler ve ikinci bir gaz kelebeği yardımı ile hava yakıt karışımı dengeleniyor. Bunun getirisi motor yüksek viteste ve düşük devirdeyken alt devirlerde yığılmıyor. Örneklendirecek olursam trafikte herhangi bir durumda yüksek viteste ve düşük devirde kaldığınızda gaz verirsiniz motor ataletle yığılır , çekişin düştüğünü fark eder vites düşürürsünüz , sonra ivmelenme çok ciddi şekilde artar. Bunda ise aynı durumda gaz verdiğinizde doğrusal şekilde devir yükseliyor ve motor hızlanıyor. Yani sadece bir tür kalkış desteği değil. Bu özellikle büyük hacimli motora yabancı biri için tüm viteslerde oldukça sürücü dostu bir özellik.
Bunun dışında gaz turu inazumaya göre biraz daha kısa. Bu şu demek elinizin altındaki gücü bileğinizde daha kısa bir çevrimle kontrol ediyorsunuz. Dolayısı ile çok yumuşak gaz vermeye alışmalısınız. 1 den 2 ye , yada 2 den 3 e atıp harş diye gaz kolu çevirmek normal bir haraket bizim için 250 cc tarafında. Bunda ise aynı durumda motor tekere geliyor.
Ancak bu sizi korkutmasın dediğim gibi yumuşak kullanımla bu motoru 250 cc den daha rahat kullanırsınız. Asıl tehlike başka yerde. Viraja giriş. Viraj içi gaz açma.
Bu tarafta yüksek hacimde bir tehlike var yeni geçen için. Bu da sürat illüzyonu. Kaba bir örnekle otobanda 180 le 10 dakika otomobil sürdükten sonra 90 a düşerseniz sanki duruyormuşsunuz gibi gelir. Hız algınız çabuk yanılır. İşte bu tehlikeli olan kısım.
Normalde 80 90 la girdiğiniz virajlara büyük hacim çok kolay hızlandığı için farkında olmadan 110 130 la girmeye başlarsınız. İşte bu noktada 250 cc de yaptığınız kolayca toparladığınzı çizgi hataları çok ciddi problemler haline gelir. O yüzden geçişten sonra mutlaka kendinize yeterince alışmak için zaman tanıyın.
Diğer bir konu viraj içinde gaz açarken yine çok yumuşak gaz açmak gerek. Burada 250 cc den alıştığınız hızla gaz açarsanız arka teker power sliding'e düşecektir. Yani hafif hafif viraj dışına kayma eğilimi gösterecektir. Bu hususlarda eline (beline diline=) hakim olduktan sonra korkmaya ürkmeye gerek yok. İnanın bana kullanımı daha kolay ve zevkli.
Ağırlık ve denge konusuna gelirsek. Ağırlığına rağmen ben inazumayı çok dengeli bulan bir adamım. Bunda ise ağırlık merkezi biraz daha aşağıda ve ortada. Bunun sonucu inazumadan bile daha dengeli ve kolay kontrol ediliyor. Gazı yumuşak kullanarak çok düşük süratlerde neredeyse durma noktasında motosikleti çok kolay kontrol edebilirsiniz. Trafikte zaten çok dar ve küçük bir motor hacmine göre. O yüzden neredeyse scooter kullanır gibi rahatım desem abartmış olmam sanırım. Aynı şekilde dar depo da motoru dizlerinizle çok kolay tutmanızı sağlıyor.
Yine de benim söylediğim her şey benim aldığım gördüğüm taraftır. Test motoru var mı bilmiyorum. Varsa mutlaka test edin. Yoksa bayileri taciz edin binmeden mi alayım gazoz kapağı vermeyeceğiz para vereceğiz diye =) Bayi bu konuda yardımcı olacaktır sanıyorum. Kendiniz kullandığınızda zaten tüm bu anlattıklarımdan fazla fikir edineceksiniz. Hep söylediğim gibi en iyi motor sizin beklentinizi karşılayan motordur. Güç ağırlık tork vb teknik özellikler kağıt üstünde değerlidir sadece.
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Kazasız belasız , güle güle kullanın.
Mümkün ise yanyana foto olan gri tencereyi , detaylı tanıtırsanız makbule olur idi , dönüş sıası(gidon dönüş çapı dar olduğu söyleniyor) , sürüş gaz egzoz, son viteste her devirde düz yolda mesela 3000 devirde son viteste kaç süratte olmakta vsvsv, iğneden ipliğe yeri değil ancak, tenere 660 için doyurucu bu soruları içeren bir inceleme yok , ön çamurlukta crosslara uyumlu olsun diye modifiye edilmiş, gördümde ondan şe ettimdi^^
Merhaba Carbondioxid ;
Teşekkür ederim. Tenere yakın bir arkadaşımın. Bu başlık altına taşımak çok doğru olmaz bu konuyu. Ben uzun kilometreler kullanmadım onu. Ama kendi görüşümü kısaca iletebilirim. Tenere'nin hedeflediği yer şehir içi kullanım değildir. Bu açıdan tam dönüş için benim motoruma kıyasla daha geniş alana ihtiyaç duyar kitap üzerinde. Lakin Özgür benim dönemediğim açıda o motoru oyuncak gibi döndürür o ayrı konu =) Devir sürat ilişkisi yada ayrıntılı inceleme için arkadaşıma bir sorarım vakti müsait olduğu bir zaman bu soruları yanıtlayacak bir inceleme çekeriz kısmet olursa. Rusya'ya gider , oradan Kırgızistan üzerinden sürmeye devam ederim. Ya da bu baharda planım afrikada sürmek diyorsanız tenere biçilmiş kaftandır. Şehirde asfaltta hayvanat bahçesindeki aslan gibi kalır.
-
05 Ağustos 2016, 01:21
#8
Eski bir Suzuki gs500 kullanicisi olarak bence iyi secim yapmissiniz.ben bu motoru gs500'un yeni versiyonu olarak goruyorum,su an bir Yamaha mt07 kullanicisiyim ama suzukininin dengeli kullanisini ve malzeme kalitesini ozluyorum.mt07 aldigimda pismanmyim!kesinlikle hayir...ama suzukiye Karsi buyuk bir sempatim var...birde yas 40 kusur olunca,insan mt07'nin delidolugundan ziyade suzukinin dengeli surusunu ariyor.
-
05 Ağustos 2016, 08:55
#9
Biz bu modelin test aracını pistte kullandık. Mt-07'ye göre daha canlı ve daha istekliydi. Iki iri adam bindik, hiç fena değildi. Vites geçişleri çok net, göstergesi güzel ve o V motor, devirlenmeye aç biçimde öyle güzel har hor yapıyordu ki, hayran kaldık.
Motorun beğenmediğimiz iki yönü, üzerinde renkli parça sayısının az olması biraz gösteriyor. Diğer etken de fiyatı, bence Mt-07 fiyatına olmalıydı, test için bindim ama böyle olsa hemen bir tane alabilirdim.
-
05 Ağustos 2016, 09:19
#10
Bence çok güzel bir tercih yaptınız. Bende MT07 alacağıma her noktada bu motoru tercih ederim fiyat farkına rağmen. Benimde uzun süre düşündüğüm bir motordu ancak kısmet olmadı farklı tercihte bulundum. Sevgim ve ilgim hala devam ediyor, belki ileride sahip olabilirim. Paylaşımlarınız ve yorumlarınız oldukça güzel, devamını dilerim.
-
10 Ağustos 2016, 16:41
#11
İyi dilekler için teşekkür ederim. Mutlak suretle MT07 ve SV650 karşılaştırması sürekli yapılacaktır. Bence ikisi de harika motorlar. Eğer mümkün olsa bir tane de MT07 alırdım =)
SV'nin fiyatının pahalı olmasını daha önce de dile getirmiştim küfrede küfrede verdim o fiyat farkını. Hala da sövüyorum.
Ha pişman mıyım , değilim , çok memnunum motosikletimden. V motor ve elektronik desteklerle Beethoven senfonisi gibi akıyor meret yolda.
Cam takılınca şekli şemali de değişti oğlanın. Rüzgar anlamında da ciddi etkisi oldu. Görüşü engellemeyecek kadar alçak , rüzgarı kesecek kadar yüksek. Tam optimum bir mesafeye oturdu şu an cam.
Son sürat merak eden için çok deneme fırsatım olmadı motor uzun yolda tıka basa yüklü olduğu için. Ardımda 55 litre sosis çanta bağlıyken kararlı bir şekilde 210 gördü. Yol müsait olsaydı daha da giderdi , deneyince net birşey söylerim. Tabii bu denemeyi arkamda öküz gibi bir çanta yokken yaparım.
Gelişmeleri aktarayım. Motosiklet şu sıra 3000 Km civarında. Yine bir günde 450 km'lik bir seyahat yaptım. Oturuş rahatlığı salon salomanje =)
Depoyu aldığım gün fulledim. Sonrasında sürekli depoyu fulleyip km üzerinden hesaplayarak excelde bir tablo yaptım. Bunu eski motorlarımda da yapardım süreci görmek için. Ben benzin hesabına çok takılan bir adam değilim açıkçası , eğlenmek için biraz gaz açınca bu değerlerin hepsi püf diye kayboluyor. Ancak merak eden var ise sakin sürüşteki ortalamaları vereyim.
İlk 1000 km de ortalama yakıt tüketimi 4,68 lt / 100 km
Bu dönemde ilk 800 km 5000 devir ve altı (800-1000km 7000 devir ve altı) , sık sık vites ve devir değişimi , sabit hızla ve sabit devirle sürüşten kaçınma olduğu için yakıt biraz yüksek.
Rodaj bakımından sonraki yaklaşık 1800 km'de şehir içi şehirler arası karışık sürüşte yakıt tüketimi 4,13 lt / 100 km
Çok sakin sürülse 3,8 lt fabrika verisini yakalayabilir mi? Bu duruma göre yakalar gibi görünüyor. Ama kimse o kadar sabırlı olamaz herhalde , sıkıntıdan ölürsünüz yolda o sabit devirde yüzlerce km.
Aksesuar sıkıntısından bahsetmiştim. doğru düzgün aksesuar yok diye. Yaratıcılığımı kullanıp camı universal bir givi kullandım. Bence çok yakıştı.
Şu anda serviste takılan uydurmasyon bir motor koruma takozu var ama hiç içime sinmiyor. Bağlantı için motorun şaseye bağlandığı ana taşıyıcı millerden biri sökülüp yerine Bauhaus'tan alınma komple dişli ince bir mil takıldı. Bu mile plastik (evet plastik , oyuncak plastiği) koruma takozları takıldı ancak motordan uzak olması gerektiği için her iki tarafa da takozun altına 2'şer adet manşon kondu. Dışarıdan bakınca iyi duruyor mu evet iyi duruyor. Ama ben kıl adamım o yüzden orjinal mili aldım o gün. Bu takozu söküp yerine orjinal mili geri takacağım koruma demiri taktığımda.
Bu yüzden Hepco Becker'in koruma demirini almak istiyordum. Aynı zamanda yine Hepco Becker'in bu motora özel ürettiği Alurack arka çanta taşıyıcısını da almak istiyordum. Türkiye'de yok. Almanya sitesi Türkiye'ye yollamıyor.
Bu sebeple Hepco Becker Global ile iletişime geçtim. Almanya Export bölümünden Mathias Dzemski sağolsun konuyla çok ilgilendi. Anes Motor Türkiye Distribütörü'ymüş. Kendileri ile iletişime geçmemi , bir sonuç alamazsam siparişimi alıp ürünü Türkiye'ye kargo ile gönderebileceklerini söyledi.
Verdikleri mail adresinden Anes'in Genel Müdürü olduğunu sonradan öğrendiğim Sinan Şenbark ile iletişime geçtim. Bireysel sipariş getirmediklerini ancak kendileri için ürün getirdiklerinde siparişe ekleyebileceklerini belirttiler. Sonrasında ise sipariş oluşturacakları zaman benimle iletişime geçip hala talebim olup olmadığını sordular. Ben de arka çanta taşıyıcı ve koruma demiri siparişi verdim. Fiyat konusunda ise Global'deki fiyatlardan çok da farklı değildi verdikleri fiyat. Yakaladık müşteriyi nasıl olsa bize muhtaç geçirelim gitsin demediler. Geldiklerinde montaj sonrası fotolarını da atarım.
Açıkçası bir müşteri olarak memnuniyetimi dile getirmek istiyorum. Çünkü ben yıllar evvel ismini vermeyeceğim bir Japon motosiklet bayisinden hiç ilgilenmedikleri , hiçbir soruma cevap vermedikleri halde zorla motosiklet almış ve para kazandırmış bir adamım.
1000 TL üzeri fiyatlı bir pantalon alırken kabinden donla çıkıp bir büyük bedeni gidip reyondan kendim almış bir adamım. Bu sırada bu ekipman mağazasının da çalışanları kasada geyik muhabbeti yapıyordu.
Başka ünlü bir çanta mağazadasında reyonda 120 euro fiyatla gördüğüm ürünü kurdan çarpıp kasaya gidip bunu almak istiyorum dediğimde ona zam geldi çünkü kur çok arttı diye yanıt alan bir adamım. Zaten euro bu üzerindeki fiyat kurla ne alakası var dediğimde fiyat bu işine gelirse dendi kısaca.
400 tl verip motora cam aldım bir markanın Türkiye distribütöründe montajı nasıl olacak diye sorduğumda , şuradan devam et ileride motosiklet servisi var orda fiyat sorar taktırırsın dediler. Mağazanın önünde avadanlığımdaki bisiklet alyan takımı ile kendim montaj yaptım. Bu sırada da mağaza çalışanları karşımda gölgede oturup çay sigara keyfi yaptılar.
Velhasılı ülkemizde ne yazık ki almayacaksan tükkanın önünü kapatma yeğenim , işine gelirse mal bu mantığı ile çalışan pek çok motosikletle ilgili işletme var. Bu açıdan memnun olduğumuz bir durumdan da bahsetmeli ki işini iyi yapan da duyulsun.
Verdiğim bu sipariş 20 günlük bir periyod içinde gelecek. Önümüzdeki yıl aksesuar konusunda ülkemizde de seçenekler olacaktır. Bu sene biraz zayıf bu taraf.
Birkaç seyahat yaptım , hem bunları hem de motorun 3000 km lik izlenimlerini çekmek istiyordum videoya. Ancak aksiyon kameram kapandı ve bir daha açılmadı. Dolayısı ile bunu yaptırana yada yeni bir kamera alana kadar video çekemeyeceğim.
Gelişmelerle ilgili yazmaya devam ederim. Merak ettiğiniz bir konu varsa da kullanıcısı olarak dilim döndüğünce yanıtlamaya çalışırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------
Bakım ve yolculuklardan birkaç fotoğraf
-
31 Ağustos 2016, 10:36
#12
Çok güzel motor tekerinize taş değmesin
-
Merhaba bende motorla ciddi ciddi ilgileniyorum bu günlerde çok almak istiyorum hazır soru cevaplayan kullanıcı bulmuşken bir kaç sorum olacak
- öncelikle şekilden çok uzak zevk adamıyım hatta motora herkesin ilk ragbet ettigi egsoz bile takmayı düşünmüyorum benim için önemli olan motorun kabiliyetlerimi geliştirmesi ufak defek hataları affetmesi kısacası güven vermesi motor virajıyla freniyle güven veriyor mu
- 2. suzukinin yedek parça fiyatları nasıl kawasaki kadar zorlayıcı mı yamaha honda ( bazı modelleri ) kadar uygun mu
- son sorum rüzgar konusunu. cok kafama takıyorum sırf bu yüzden kapalı modellere bakıyorum bu rüzgar konusunu sizin aldığınız camla ne kadar çözebilirim bu konuyu onu merak ediyorum yüksek süratlarde durumunu özellikle
-
Sayın Jeridan,
acaba mt 07 kullanma şansınız oldu mu ?
eğer olduysa sv650a ile mt 07'yi kendi yorumlarına dayanarak kıyaslama şansınız var mı ?
ya da bu kıyaslamayı yapabilecek başka bir arkadaş var mı acaba?(iki motoru da kullanan birisi)
-
esefcom adlı üyeden alıntı
Merhaba bende motorla ciddi ciddi ilgileniyorum bu günlerde çok almak istiyorum hazır soru cevaplayan kullanıcı bulmuşken bir kaç sorum olacak
- öncelikle şekilden çok uzak zevk adamıyım hatta motora herkesin ilk ragbet ettigi egsoz bile takmayı düşünmüyorum benim için önemli olan motorun kabiliyetlerimi geliştirmesi ufak defek hataları affetmesi kısacası güven vermesi motor virajıyla freniyle güven veriyor mu
- 2. suzukinin yedek parça fiyatları nasıl kawasaki kadar zorlayıcı mı yamaha honda ( bazı modelleri ) kadar uygun mu
- son sorum rüzgar konusunu. cok kafama takıyorum sırf bu yüzden kapalı modellere bakıyorum bu rüzgar konusunu sizin aldığınız camla ne kadar çözebilirim bu konuyu onu merak ediyorum yüksek süratlarde durumunu özellikle
Motosiklet kesinlikle çok stabil ve dengeli. Çok üst düzey bir sürücü değilseniz limitlerine ulaşmanız zor. Yeterli olacaktır.
600 800 cc bareminde sıfır kilometre japon motosikleti alıyorsanız yedek parça fiyatları aşağı yukarı aynı olacaktır.
Rüzgar sürüş tarzınızla ilgili biraz da. Ben uzun seyahatler yapan bir adamım. Dolayısı ile açık alanda şiddetli karasal rüzgara maruz kalıyorum süratten kaynaklanan rüzgar dışında. Bu sebeple cam aldım. İş de görüyor açıkçası bu yükseklikte bir cam. Şehir içi ara sıra da şehirler arası kullanacaksanız hiç takılmayabilir. Yüksek süratten kastınız sürekli 160 220 arası sürerim otobanlara hastayım ise o zaman full granajlı daha spor bir motor bakmak daha iyi olur.
afatsum adlı üyeden alıntı
Sayın Jeridan,
acaba mt 07 kullanma şansınız oldu mu ?
eğer olduysa sv650a ile mt 07'yi kendi yorumlarına dayanarak kıyaslama şansınız var mı ?
ya da bu kıyaslamayı yapabilecek başka bir arkadaş var mı acaba?(iki motoru da kullanan birisi)
Selamlar afatsum henüz kullanma şansım olmadı. Ancak mutlaka denemek istiyorum aradaki küçük farkları görmek açısından. Kağıt üzerindeki verilerden bakarsak MT07 nin biraz daha sportiflik / SV650'nin ise biraz daha konfor tarafında olduğunu söyleyebiliriz. Denediğimde mutlaka yorum yaparım bu konuda.
-
-
-
Sv 650 mi bugün teslim aldım resimlerde çok beğenmiştim ama canlı gerçekten süper mat siyah rengini tercih ettim pişman değilim 100km yakın gezdim ilk izlenimlerim şöyle
-Motora oturduğunuz zaman depo ince ve kaygan dizlerle tutmak biraz zorluyor öyle olunca ön taraf depoyla pres oluyor eski motorumda stompgrip olduğundan bu biraz zorladı ilk fırsatta buna da bir stompgrip tarzı birşey lazım
-Motoru çalıştırmak isteyince tek dokunuşla çalışıyor ve sesi gerçekten çok tatmin edici er6 mı mt mi diye bakınırken onların seslerini canlı duymuştum ama bunun sesi gerçekten çok tatmin edici ses meraklılarınıda bir miktar tatmin edeceğini düşünüyorum şahsen beni çok etkiledi
-Gaz verip kaldırmaya çalıştığınızda motoru motor kendisi gaz veriyor motoru kaldırana kadar kavramanın konumuna göre. stop ettirmek oldukça zor olmalı 2. Motor için bakanlar için bu özellik süper üstüne ilk kez oturupta kaldırmaya çalışınca aaa çok kolaymış dedirtir.
-Yola çıkınca 5 bin devirde bide 10 bin devirde işaret var anlamsız gibi dursada ilk bakışta 5 bin devirin altında kullanmak çok kolay çok sakin efendi oturaklı ama 5 binden sonra motor ben 600lüğüm unutma diyor rodajdan dolayı çok çıkamadım ama o hissi verdi
-Frenleri gerçekten çok iyi ben freni baya sıkıştırdım abs yi çalıştırmak için düzgün fren yapınca absyi çalıştıramadım panik fren yaparsanızda abs hatayı büyük ölçüde düzeltiyor
-Amortisörleri biraz sertçe geldi ufak çıkıntıları hissettirmiyor ama çukurlardan geçince hissettiriyor ama bu özellik bence viraj kabiliyetini artırmış gibi geldi virajlarda çok iyi tutuyor
-Göstergede herşey var ama yakıt tüketimi göstermiyor galiba yada ben bulamadım
-Rüzgar konusunu sormuştum ama rüzgar hiç rahatsız edici gelmedi. 110 dan sonra hissettiriyor rüzgar
-Lastik konusu biraz düşündürücü lastikler kötü değil ama yağmura denk geldim ve yağmurda tutmuyor iyi ama idare edemeyecek vasat durumda değil motora alışana kadar lastik eskitilebilir büyük bir tehlikeye neden olmuyor motoru limitlerinde kullanıcam ben diyenler yumuşak lastik alabilir
-Neler kötü; kitlenmiş trafikte aralardan geçerken bu kendi kendine gaz verme olayı biraz zorluyor motoru 20 km/s hızın altında ilerletmek için sol el hep çalışmalı bide gidon turu bana biraz dar geldi kitlenmiş trafikte ben heryerden uçarı kaçarım olmuyor öyle olunca.. yüksek devirde kullanmayı düşünenlere gelmeyebilir zaten 10 bin devirin altında kullanmanız önerilir diyor kitapçığında çok bi devir çevirmiyor. Başka da bulamadım kötü olabilecek
İlerleyen günlerde yakıt tüketimi, servis gideri vs şeyleri de yazmaya çalısırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------
Anlık ve ortalama Yakıt tüketimi de yazıyor göstergede herşey var
-
Merhaba,
Çok güzel ve faydalı bir post olmuş teşekkür ederim. Bir süredir takip ettiğim bir motosiklet ve önümüzdeki senenin getiricekleriyle beraber almayı düşünüyorum. Aklıma takılan birkaç soru var bunlar;
- Titreşim, uzun yolda 160km/s civarında titreşim ne durumda ? Ön cam bu hızda rüzgardan dayak yemeden gitmene izin veriyor mu ?
- Aydınlatma, kullandığını tecrübe boyunca " biraz daha önümü görsem daha iyi olurdu" dediğiniz veya power led vs.. taksam görüşüm daha iyi olur dediğiniz oldu mu?
- Yolcu selesi, artçılı seyahat yaptınız mı ? Artçının tutamağının olmaması sıkıntı çıkardı mı ?
- Ekonomi, 5000 devirden sonra extra bir teknoloji devreye giriyor mu ? Neden 5k'da ayırıcı koymuşlar ?
Yazdıklarınız çok yalın ve anlaşılır. Burada olup paylaştığınız bilgiler için çok teşekkürler.
-
Merhaba , Motorunuz hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
Oldukça Sade tasarımı ,iddialı bir fiyatı ve az sayıda kullanıcısı ile orta segmentte güzel bir alternatif olarak listemize giriş yaptı. Yollarda çok göreceğimizi düşünmüyorum. Bu sade tasarım,modasının da geçmeyeceğinin bir işareti. Hani bazı şeyler vardır. Asla bulunduğu zamana ait değillerdir.Rakibine göre, Arada ciddi fiyat farkı ile piyasaya girmesi enteresan geldi bana...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler