Fiyat farkı ne ki 5-6000km'de bir yapılan bir masraf için bu kadar düşünelim? Koy en iyisini geç...
Fiyat farkı ne ki 5-6000km'de bir yapılan bir masraf için bu kadar düşünelim? Koy en iyisini geç...
5100 de kötü mal falan değildir, evet benin yaklaşım attığın taş ürküttüğün kurbağa bu konuda...
Motul 7100 ile castrol tam sentetik farkı ne acaba onu merak ediyorum. Ben Cyan' a katiliyorum. 6000kmde en ucuz giderlerden birisi motor yağı. Onuda iyisinden koyup devam etmek en mantıklısı bence. ( 100km de 5litre yaksa 6000kmde 2100tl yapiyor benzin gideri sadece)
500 cc motorum var. Putoline Nanotech koyuyorum. Acımayın hocam. Ne kadar sık, ne kadar kaliteli. O kadar uzun ömürlü o kadar iyi. Aletin canı, kalbi blok zaten. 3-5 dememek lazım.
Vstrom 650xt'nin al sakalı birebir uyuyor ve baya baya işlevsel.
Bunlara sakal lazım yahu, ön egzost borusunun görselliğini sevmiyorum.
Sv650x modelinin kafa grenajini siparis verdim. X modeli satilmadigi icin artik kendi kendimize modeli olusturacaz. Grenaj direk Japonyadan gelicek. Begenirsem yan citalarinida soylemeyi dusunuyorum.
Görsel olarak hoşuma gitti benim şahsen. İşlevsellik olarak gerçekten gelen çamur, su vb. kirler %90 engelliyor.
Bu arada bugün grup sürüşünde 20şer kmden bir kaç arkadaşım motoru sürdü ve çok beğendiler. Ortak fikirleri en iyi ilk 3 orta segment çıplak motorlardan birisi olduğuydu.
Sv650x kafa grenajı geldiğinde onla da resim atıcam.
Hayalimdeki motordu kendisi. Tekerine daş değmesin.
hala ilanlarını f800 gt ile birlikte takip ederim, alanların çoğu satma eğiliminde. nedenini anlamak güç, bence alındığı zaman ömürlük olabilecek bir motor, fiyat desen 2. eli şuanda 250 cc eli yüzü düzgün sıfır motor fiyatına, yakıt tüketimi desen 250 cc gibi dengeli mükemmel bi alet...alanlar neden satmaya çalışıyor
halimiz itten beter, keyfimiz paşada yok
Şu an 2.500kmdeyim. Tabi nispeten yeni sayılır. 2018 kasım ayında almıştım. Şahsen motorda hiç bir problem göremedim. Yurt dışında çok tutulan bir model. genelde gsxr1000 ön ve arka amortisoru takıp pistte gazlıyorlar. bugün 200km sürüş yaptık kısa mesafe, oturuş pozisyonu, ergonomisi olsun, gaza lineer cevabı olsun, viraj kabiliyeti olsun çok güzeldi. Suzuki fiyattan tutturamadı birazda asıl hatası orda.
Yakıt konusuna gelince anlık göstergede abartısız 20dakika 90-120 km sabit gaz ile 3, 3.5 yakıyor ivmelenme olmazsa. tabi 1.vitesten 6.ya hızlıcana 200kmye çıkınca yer yer 10 15 litre anlık gördüm
Arkadaşımın hornetiyle 20km kadar değiştik bugün. 4 silindire göre çok erken gelen bol ve lineer bir tork var. hornette 8 9binde gelen güç sv650de 3 4 bin devirde vardı. Hornet 2011 600cc bu arada.
Sv'me 2018 Sv650X kafalığı aldım. Ufacık grenaj çok değiştirdi gerçekten. Merak edenler için resimler:
Güzelim motoru Suzuki'nin beceriksizliği yüzünden yollarda göremiyoruz.
blackshadow7 maşaallah motorun kafa krenajı güzel olmuş alt sakalda görsellik olarak çok güzel duruyor işlevselliği üzelmiş dediğinize göre.
Bu aralar kararsızlık çok üstte cb650f ve bunun arasında kaldım avrupa yakasında galeride var bir tane 1200 km de 33.000 tl idi şimdi 35.000 tl ye çıkarmış anlamadım gitti hafta sonu bakmak istiyorum cb650f tecrübeniz olduysa kısa bir artıları eksileri nedir acaba. Tekerine taş değmesin.
CB650F'i honda güvenli sürüş 3 te 2gün deneme şansım oldu. O da çok güzel makina. Ben tek vites geçişlerini pek beğenmedim o da inazumadan sonra bindiğim için olabilir ama 2 gün sadece sürebildiğim için çokta yorum yapamıcam çünkü aradan 1 sene geçti. SV650de benim ikinci makinam, yani suzukiciyim biraz, şanzuman suzukide gerçekten başka Baktığınız motorun fiyatı iyi duruyor, çok piyasasını bilmediğim için bir şey diyemeyeceğim. Ben bu motoru alırken hedefim orta segment, çıplak, biraz retro ve bloğu farklı bir makina ve japon kıstaslarımdı. Bu tercihlerde beni SV650 almaya yöneltti. CB650nin çok artı eksisine giremicem ama SV650 nin artısı 120 140km de ,sabit hızda, düzlükte 3.5litre yakar. 645 cc olduğu icin mtv'si 300lira 2taksit toplamı. Virajlarda gercekten farkını koyuyor ama suspansiyonlar biraz yumusak tarafta eger cok zorlarsan onun haricinde suspansiyonlar gayet basarılı. Koltuk biraz sert kaçabilir. Titreşim 160dan sonra başlıyor ama alt devirler gercekten titreşimsiz diyebilirim. Yabancı forumlardan 100bin mil, 150bin mil sorunsuz giden makinalar var, blok kendini kanıtlamış gerçekten. Artçı konforu biraz düşük. Alt devirler baya baya torklu. max hız ben çevre yolunda 225 gordum ama 230 232 diyorlar. tek diceğim cb650 4 silindir istiyorsan tercih edebilirsin onun harici 3 assa 5 yukarı aynı zevki sunacak makinalar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)