omey hayırlı uğurlu olsun, sıfır mı 2. el mi aldın
ayrıca konuya yorum yaparsan sevinirim
omey hayırlı uğurlu olsun, sıfır mı 2. el mi aldın
ayrıca konuya yorum yaparsan sevinirim
Hayırlı olsun güle kullan
teşekkür ederim. bir kaç sorum olacak. kontak anahtarı çok zor girip çıkıyo bir de bazen takılıyor. ben mi yanlış yapıyorum acaba bir de ayaklık açınca atmıyor yayı bozulmuş gibi kapanırken atıyor ama açılırken belli bir seviyeden sonra ben kendim açıyorum. siz de de durum böyle mi acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:58 ----------
bu arada dün 1000 bakımını yaptırdım 240 tl aldılar. işçilik berbat. normal mi ne doğru dürüst zincir yağladılar 30dk. da herşey bitti 75tl işçilik aldılar.
Merhaba hayırlı olsun motorunuz iyi bir tercih yapmıssınız 1000 bakımı genelde garantinin bozulmaması için yapılan genel kontrol ve yağ değişiminden ibaret basit bir bakım oluyor kısa sürmesi normal geldi bana fiyatta normal içinize kurt düşmesin anahtar konusunda wd 40 layıp anahtarı alıstırın sok cıkar yapıp düzelecegini düşünüyorum ayaklık sorun oluyorsa serviste istediginiz gibi ayarlatabilrsiniz bende de aynı ama sorun olmuyor
teşekkür ederim.wd-40 anahtarın içine mi sıkayım. o kısma zarar vermez değil mi?bir de siz debriyaj teli ile gaz teli ni yağlıyormusunuz acaba?motor pahalı diye pek satmıyor sanki.yazık şu motora be.
Selamlar kullanıcı olarak sizinde görüşlerinizi duymak isterim.Benimde takibimde ilerisi için
Bunca zaman geçti satışa sunulduğundna beri. Bu kadar süredir kullananların karşılaştığı sorunlar oldu mu hiç? Yoksa hemen her Japon motosikleti gibi bakımlarını zamanında veya zamanından erken yaptırınca hiçbir sorun çıkarmadan size eşlik ediyor mu?
Bir de bakım aralığı kaç bin km'de bir?
Motorunda çok fazla bir değişiklik yok taş gibi. 6bin 'de bir yağ değişimi var. geri kalan bakım aralıkları için:
13sayfaya bakabilirsiniz
http://www.crservice.dk/suzuki_mc/sv...supple_01e.pdf
Gerçekten şu motorsuz günlerimde aklıma gelen olsa ne güzel sürülür dediğim motorların başında geliyor bu efsane.
Gönül isterdi ki daha çok görelim yollarda, daha çok aktif kullanıcısı olsun. Mt-7 neredeyse naked denen motor tarzını aşılayacak kadar avantajlı fiyatla girmişti, hala da öyle.
Sanırım şu an bu motosikletle 20bin km çeviren olmadı henüz. Jeridan eski bir Inazuma kullanıcısı olarak epey bizi aydınlattı. Youtube'da gezinirken tam da sorularımı cevaplayan bir Sv 650 videosu buldum, sonradan anladım ki kanal sahibi forumdaki Jeridan arkadaşımız.
Umarım size de yardımcı olur ;
https://www.youtube.com/watch?v=Rx3jS5PuohY
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Onun motor şu an ilanlarda... Full aksesuarlı temiz 2016 sv650a
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-full-aksesuarli-temiz-2016-sv650a-436390476/detay
2-3 gün önce son nakit 30000 olur derken 34500 e çekti zam da gelmedi
Aynı ayarda başka motorlar (ER-6N) bundan 10000 TL ucuza alınabiliyor.
Geçenlerde bursa suzuki bayisinde deneme sürüşü yaptım yeni dl 650, sv650 ve motoguzziyi 750... İçlerinden en çok sv 650 yi beğendim.
Tek Yıldız'da mı yaptın ? Ben de denemek isterim.
Motor tabi ki özel bir motor ancak fiyatı o kadar pahalı olmamalı. Fransa Suzuki ve Kawasaki sitelerindeki fiyatların Türkiye ile karşılaştıması şu şekilde :
Fransa'da :
Z650 : 6999 $
SV650A : 6799 $
Türkiye'de :
Z650 : 8500 € = 35065 TL
SV650A : 36950 TL = 8957 €
Karşılaştıma için yazıyorum, Honca NC750X'in fiyatı 34700 TL
Selamlar Arkadaşlar ;
Foruma pek girmiyorum, takip edenler bilir çok fazla video da atmıyorum artık biliyorsunuz bu sebeple de soruları yada yorumları uzun süre yanıtsız bırakabilirim. İşten ve motorla gezmekten vakit ayırmadım hiçbirine.
Motorla ilgili merak edilen konular varsa elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım.
Bir süre önce çok çok çok uygun bir fiyat yazmıştım , yorumlayan olmuş zam da gelmedi fiyatı niye artırdı diye.
Ben o ilanı koyduğumda sadece motosikletin fiyatı 36000 tl idi. Fırsat vardı aksesuar çanta komple paket yakalayan olmadı.
Çok şükür motorum iyi , ihtiyacım da yok o sebeple değerinin altında vermeyeceğim.
Üzerindeki aksesuarlarımı bilen bilir toplamaya kalksanız ufak çaplı bir mahalle nişanı yapılır genç arkadaşlara.
Motorun sıfır fiyatı da malum. Almayı düşündüğüm yeni modellere de bi sağlam geçirdiler.
Dolayısı ile bana kızmayın ekonomiye kızın her şey uçtu gitti fiyatlar anlamında ben de buna uymak zorundayım sonuçta hayır kurumu değiliz hiçbirimiz.
Burada babamlar evi aldığında 40000 liraymış ben de kullandım ne de olsa 30000 tl den satayım diyen bir tek arkadaş olur mu? Olmaz.
Niye? "O ev şimdi 400.000 tl olmuş kusura bakma senin anan güzel mi emmi" der.
Yine 10000 liraya aldığı motorun sıfırı 15000 tl olan arkadaş 9000 den mi satacak? Satmaz birbirimizi kandırmayalım. Çünkü MT7 bile olmuş 30000 tl.
26000 den alanlar 25000 mi yazmışlar motorlara baktınız mı?
O yüzden istenilen fiyatlar üstünden hak hukuk at guguk yapmadan evvel kendiniz nasıl mal alıp satıyorsunuz bir ölçün derim.
Diğer yandan bu fiyata alınabilecek dünya kadar seçenek var.
Hatta 1 2 yıl model düşerseniz çok daha yüksek hacimli zibilyon tane seçenek daha oluşur. Bu başlık altında bu paraya 32 tane çamaşır makinesi alırım saçma bir tartışma konusu olur.
Benim bu motoru seçerken ilk kriterim yükleme alanıydı. Şu anda üzerinde 1 Hepco top case , 2 kappa k22 yan çanta , 1 givi tank çantası ve 50 litre sosis ile kendim yaptığım 5 lt benzin bidonu ve çantası ile tank gibi gezebiliyorum. Bunu kafamdaki diğer alternatifler ile yapamazdım.
Diğer yandan bu bloğun tork eğrisi çok çok iyi. Bildiğim tanıdığım bir blok ve V olması çok ciddi bir avantaj yaratıyor benim kullanım şeklime göre.
Bulgaristan Sofya / Burgaz arası otobanda topcase , yan çantalar , depo üstü çanta , benzin bidonu çantası ve tur camı takılı şekilde (koruma demiri , çanta bağlantı demirleri dahil) 200 km/sa hızdan hiç aşağı düşmeden yarım saat kadar sürüş yaptım öndeki arkadaş grubumu yakalamak için. Bugün pek çok motorda bahsedilen çanta taktım kafa salladı , 200 üstünde kıçını salladı gibi hiçbir derdim olmadı. İp gibi gittim onca yüke rağmen.
Romanya'da , Sırbistan'da , Bulgaristan'da , Makedonya'da , Yunanistan'da ve Türkiye'de otobandan orman yoluna kadar pek çok farklı yol şartında kullandım. Hiçbir problem yaşamadım. Keyifle sürdüm her daim.
Ben street fighter seviyorum , alırım bir çıplak şehir içinde kullanırım arada da belki istanbul tekirdağ yaparım deseydim gider KTM Duke390 alır , sırt çantamla paşalar gibi gezerdim.
İşe gidip geliyorum sadece , ayağımı yerden kessin deseydim Yamaha Crypton alır fır fır giderdim. (Hala düşünüyorum 1 tane de bundan alıp arabayı kullanmasam mı işe giderken diye)
Tarzı şekli olsun , güzel gitsin , virajı güzel olsun , arada tekere de gelsin, piyasası kuvvetli olsun ben çabuk sıkılırım alırım satarım alırım satarım deseydim gider MT7 alırdım. (Bu arada MT7 kullandım. Çok nefis bir motor. Hafif , çevik , virajı müthiş zevkli. Gaz hassasiyeti olmayanı eşşek tepmişe çevirir.)
Bir motor klansmanındaki en iyi motor diye alınmaz arkadaşlar.
Önce bir sor kendine benim beklentim ne diye? Nasıl nerede hangi şartlarda kullanacağım? Ne kadar yol yapacağım? Trafik durumu nedir? Benim tecrübem ne? Bütçem nedir? Yükleme alanı ne kadar önemli? Aksesuar seçenekleri nasıldır? vs vs.
Kendi beklentilerini terazinin bir yanına koyduğunda diğer yanına da seçenekleri koyarsın en başta bütçe temeli ile.
Sonra başlar o bundan iyidir bu şundan iyidir kısımları. Tabi bir de zevk meselesi girer en son işin içine. Aynı kefede iki motor kalır. Ben bunu rengini çok daha beğendim be der verirsin 5 lira fazla.
Yurt içi yurt dışı derken motor 11000 i geçti. Seviyorum kendisini. MT07 de kullandım. Çok harika o da. Ama kargaya yavrusu şahin gelirmiş. Bu bir başka geliyor bana hep =)
Dediğim gibi motorla ilgili merak edilen bir konu varsa yanıtlamaya çalışayım. Bunun yerine şunu neden almadın sorusunun yanıtı da yukarıda.
Siz de kendi beklentinize ve bütçenize göre motor alın derim. Biz şikayet ediyoruz diye hiçbir marka fiyat düşürmeyecek çünkü.
Aşağıda bence bu aralıkta olan motorlar var. "Suzuki çok pahalı abi" değil mevzu. Aşağıdaki fiyatlara bakın motor gücü ile doğru orantılı fiyatlar. Burada bir tek Yamaha çok ucuz aslında , o da tahminimce sübvanse ediyor fiyatını Türkiye'de. Bakın kendiniz yorumlayın.
Ayrıca NC750X ile karşılaştıran arkadaşı da anlayamadım , biri elma diğeri armut neden karşılaştırdınız ki bu iki motoru? Karşılaştırılacak ise 750S ile karşılaştırılmalı diye düşünüyorum ben.
Honda CB650F 37400,00 89 beygir sıralı 4
Suzuki SV650A 36950,00 75 beygir v2
Kawasaki Z650 34500,00 67 beygir sıralı 2
Honda NC750S 30600,00 54 beygir sıralı 2
Yamaha MT07 30500,00 75 beygir sıralı 2
Dilerim herkes gönlündeki motoru alsın bol bol binsin. Belki yolda da karşılaşırız. Dana gibi yüklenmiş bir SV görürseniz aha da o benim =)
Selamlar Saygılar.
Jeridan
Hocam S.A. Gençken 3 tane altıyüz arar parçaladım, memnun kaldım. bir tane de SV parçalayayım diyorum, caiz midir?
Sevgili toreador , 600RR parçalamamış adama motorcu denmez. "Sen altıyüzlüğe mi biniyorsun? Phe! Bende binlik vardı" demeyen adam kapımızdan giremez. O yüzden doğru yoldasın bir tane de bundan parçala. Tanıtık tanımadık tüm motosiklet kullananların yanına gidip kaç tane motor parçaladığınla lafa gir. Senden kralı olmaz ;)
MT07 ABS olmuş 37.800,00 TL
SV650A olmuş 36.950,00 TL
Şimdi de SV ucuz oldu MT'ye göre.
Bütün fikirler değişecek mi bir anda çok merak etmekteyim?
Arkadaşlar bu aracın gece farları nasıl? Gece dediysem zifiri karanlıkta uzunu ve kısası.
Etrafı gündüz gibi yapıyor mu yoksa 50 km/s hızlı gitme mi diyor.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)