levend84 adlı üyeden alıntı
Dostum,
Tabiki sorun yaratir,
Sonuçta yağ sizintisi var.
Şöyle düşün,
Kapagi tam kapatilmadigi için için kenarindan su akitan bir meyve suyu kabı var,
Ne yaparsin?
Hemen 8-10 allen takimi alip,gerekli noktalari torklayabilirsin.
Torklamaktan kastim,
Tam sıkıldiği an,hafif bir tur daha cevir işlem tamam
2018 de 0km rtr 180 aldigimda,
Motor İlk kurulum icin servise gitmeden önce,
Ustayla konuşurken,Ustam ne gerekiyorsa yapin tüm noktalari kontrol edin,sonradan başim ağrimasin,(Hatta 100tl ekstra ucret bile veriririm)ki zaten firmadan hizmet bedelini aliyorlar)
Uyarma ma ragmen koruma demirindeki civatalari gevşek birakmişlar.
Ertesi gun ugradim,verdim kalayi..
Demem o ki,servis hizmeti anlaminda,japonuda ayni çinliside hintliside
Hee istisnalar var,başim üstüne.
En azindan km yapmadan elinden geldigince kontrol ve ayarlara hakim ol
Bu arada bu motorlar,
Gemide,konteyner icinde başi yukari sekilde dikik vaziyette geliyor,daha fazla motor sigdirmak icin.
Tabi yagda karterde geriye suzuluyor.
Ben hemen yagini ve filtresini değiştirmiştim
Benim aldigim motor
11-2016 uretimliydi(son parti)
Ben 2018 haziranda aldim
Ortalama 1.5 yil karterde bekleyen yag vardi.
Gemide sicak,soguk,nem,hava degisikligi vb.konular yagin ozelligini bozabilir
Boru değil taa hindistandan geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
46 bin km bindim ve sattim,
Ne terleme
Ne yag akitma
Ne de performans kaybi yaşadim.
İlk kondisyonunu her zaman korumuştu.
Ama ben bakimini,supap ayarlarini,ivirini zivirini eksiksiz yapan biriyim.
Egzoz susturucu deligini parmakladigim zaman bile ne siyah kurum nede cig yakit geliyordu.