Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Nisan 2019, 23:49
#281
Angrypower adlı üyeden alıntı
Hadi yaa.. Bildiğin 15nm için hart die ben 15'e getirip yapardım. 5-5-5 yapma işini ilk kez duydum. Benim en düşük 13nm istiyor manual'da en yüksek 60nm istiyor. Anlaşılan dediğin gibi hırdavatçılara gidip bilgi almak. Hepsiburada'dan bir baktımda 1000tl ye çekiyor.
Hacim,
Direk 15 ten abanirsan geriye ne kalacak,maksat oturmuş malzemedeki elastikiyetide almak.
Yoksa ellede abanir sıkarım..
Reklamlar
-
22 Nisan 2019, 00:45
#282
levend84 adlı üyeden alıntı
Biraderiniz eminim manuel otomobili öyle kullanmiyordur
Kisaca,
Debriyaj tam döşemeye değince ayiracak gibi.
Ek bilgi,
Çok geride kavrama debriyaj plakasinda ciddi sorunlara sebep oluyor.şanzıman tarafindaki levyenin bir ayirma konumu var,manetteki gerilik,ne derece ``tam`` ayirmaya olanak sagliyor(bu önemli)
Manuel araba kullanmıyor, otomatik. (Ben de en az 15 yıldır manuel kullanmıyorum, İstanbul'da eziyet, olmaz o iş...)
Evet, manetin çok aşağıda kavraması ayırmanın tam yapılıp yapılmadığı konusunda kuşku bırakır - yeni debriyaj baskı balata seti taktırırken öğrenmiş olur söylüyorum da dinlemiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------
Hayır bir de öyle seri vites de yükseltilemiyor, yapmaya çalışınca da senkron kaçıyor dişlilere yazık oluyor...
-
23 Nisan 2019, 19:44
#283
Az biraz yol yaptim.
400km.
Redkiti dinlendirirken..
-
23 Nisan 2019, 19:57
#284
levend84 adlı üyeden alıntı
Tommygun'da bize biraz yol yaptırdı. Maşallah depoyu dolduruyoruz, depo bitiyor
-
23 Nisan 2019, 19:58
#285
Angrypower adlı üyeden alıntı
Tommygun'da bize biraz yol yaptırdı. Maşallah depoyu dolduruyoruz, depo bitiyor
400'ü geçmişiz bugün biz de
-
23 Nisan 2019, 20:06
#286
Angrypower adlı üyeden alıntı
Tommygun'da bize biraz yol yaptırdı. Maşallah depoyu dolduruyoruz, depo bitiyor
Ben 400km de 70tl yaktim,senin yaktigin gaymeyi bilemem..
20 litre olsa yine dayanmaz
Bize galon hesabi lazim
-
23 Nisan 2019, 20:16
#287
levend84 adlı üyeden alıntı
Ben 400km de 70tl yaktim,senin yaktigin gaymeyi bilemem..
20 litre olsa yine dayanmaz
Bize galon hesabi lazim
Ben de abartmışım tapa gaz gitmekten 100 TL de ben yaktırmışım.
-
23 Nisan 2019, 20:20
#288
Bir 100tl'de ben yaktım. Yavaşlayamıyorumki. Bir yanımdan wolf sıkıştırıyor, diğer yandan cb650f gazlıyor. Bide ben az km yaptım. totalde 300km falan. Yeminle depo dayanmıyor
-
23 Nisan 2019, 20:27
#289
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bir 100tl'de ben yaktım. Yavaşlayamıyorumki. Bir yanımdan wolf sıkıştırıyor, diğer yandan cb650f gazlıyor. Bide ben az km yaptım. totalde 300km falan. Yeminle depo dayanmıyor
Wolf ile yakalayabilsem seni sıkıştıracağım da pis uzuyorsun, plakanı ezberletiyorsun.
-
23 Nisan 2019, 20:35
#290
tommygun adlı üyeden alıntı
Wolf ile yakalayabilsem seni sıkıştıracağım da pis uzuyorsun, plakanı ezberletiyorsun.
Hani nerde kaldi la stabilciler..
Mt25 160-165 sabit gitmez diyenler..
Essahtan gidiyy..kullanan bir genco taniyorum..
Bagiriyyy emme gidiyyy
Ciğerli
-
23 Nisan 2019, 20:46
#291
levend84 adlı üyeden alıntı
Hani nerde kaldi la stabilciler..
Mt25 160-165 sabit gitmez diyenler..
Essahtan gidiyy..kullanan bir genco taniyorum..
Bagiriyyy emme gidiyyy
Ciğerli
Ben uçmakdere'de dönüyor da diyeceğim de elemanlar saldırıya geçer die sesimi etmiyorum. Daha videoları izlemedim. Yarın iş yerinde pc'de izlerim die düşünüyorum. Arabacılar saolsunlar içine ettiler tüm zevkimizin ama genede güzeldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Wolf ile yakalayabilsem seni sıkıştıracağım da pis uzuyorsun, plakanı ezberletiyorsun.
Abi dedim sana al benim motoru kullan die. Kullanmıyorsun. Kullansan da MT-25 kullanıcı görse
-
23 Nisan 2019, 20:56
#292
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ben uçmakdere'de dönüyor da diyeceğim de elemanlar saldırıya geçer die sesimi etmiyorum. Daha videoları izlemedim. Yarın iş yerinde pc'de izlerim die düşünüyorum. Arabacılar saolsunlar içine ettiler tüm zevkimizin ama genede güzeldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
Abi dedim sana al benim motoru kullan die. Kullanmıyorsun. Kullansan da MT-25 kullanıcı görse
Kullanmam, kendi motorumdan soğurum diye korkuyorum
-
23 Nisan 2019, 20:58
#293
Soğu hemen verem sana benim motoru Dayanamıyorum bugün bir posta bakayım videolara. Yarında bakarım gene
-
23 Nisan 2019, 21:10
#294
Angrypower adlı üyeden alıntı
Soğu hemen verem sana benim motoru
Dayanamıyorum bugün bir posta bakayım videolara. Yarında bakarım gene
Senin motoru almasına alırım ama öncesinde benzin istasyonları sahibi bir işadamının güzel kızını almalıyım
-
23 Nisan 2019, 21:23
#295
Abi kamera çok aşağıda kalmış yaa. Üzüldüm walla. 1tık yukarıda olsa daha güzel görüntü alacakmışız.
-
23 Nisan 2019, 21:29
#296
tommygun adlı üyeden alıntı
Senin motoru almasına alırım ama öncesinde benzin istasyonları sahibi bir işadamının güzel kızını almalıyım
Hocam selam. Wolf ile inazuma arasındayım. İnazuma ağır basıyor ama fiyatı yüksek wolf hakkında da çok bilgim yok ama şekşl olarak dahagüzel duruyor. Sizin düşüncelerinizi dr dinlemek isterim.
-
23 Nisan 2019, 22:17
#297
ynslky adlı üyeden alıntı
Hocam selam. Wolf ile inazuma arasındayım. İnazuma ağır basıyor ama fiyatı yüksek wolf hakkında da çok bilgim yok ama şekşl olarak dahagüzel duruyor. Sizin düşüncelerinizi dr dinlemek isterim.
Hocam merhaba İnazuma daha konforlu olup efendi uslu adam motorudur. Çift silindirlidir, biraz daha fazla yakar, son sürati Wolf ile üç aşağı beş yukarı aynıdır. Kaliteli motordur, 250 cc segmentinin Mercedesidir. Wolf biraz daha haylazlığa gelebilir. İnazuma'ya göre daha az yakar, tek silindirlidir, yüksek devirde titrer ama ivmelenmesi ve son sürati İnazuma'ya göre çok az daha iyidir. 2 motor da sınıfına göre kilolu ve yedek parçaları az biraz tuzludur. Wolf'ün fiyatı İnazuma'ya göre daha uygun. Wolf'ün FB.da kalabalık ve aktif bir grubu vardır ve muadil yedek parçadan tut da bir sıkıntıda danışabileceğin, bilgi alabileceğin pek çok kullanıcısı vardır. 2 motoru da test edip karar vermeniz daha sağlıklı olur.
-
24 Nisan 2019, 01:37
#298
tommygun adlı üyeden alıntı
Hocam merhaba İnazuma daha konforlu olup efendi uslu adam motorudur. Çift silindirlidir, biraz daha fazla yakar, son sürati Wolf ile üç aşağı beş yukarı aynıdır. Kaliteli motordur, 250 cc segmentinin Mercedesidir. Wolf biraz daha haylazlığa gelebilir. İnazuma'ya göre daha az yakar, tek silindirlidir, yüksek devirde titrer ama ivmelenmesi ve son sürati İnazuma'ya göre çok az daha iyidir. 2 motor da sınıfına göre kilolu ve yedek parçaları az biraz tuzludur. Wolf'ün fiyatı İnazuma'ya göre daha uygun. Wolf'ün FB.da kalabalık ve aktif bir grubu vardır ve muadil yedek parçadan tut da bir sıkıntıda danışabileceğin, bilgi alabileceğin pek çok kullanıcısı vardır. 2 motoru da test edip karar vermeniz daha sağlıklı olur.
Çok teşekkür ederim hocam. Aktif olarak inazuma grubunu takip ediyorum zaten birde wolf grubuna katılalım bakalım ne olacak. Zaten off sezonda inazumalar 11-12 bandında temiz bulunuyordu şimdi 15 16 aynı makineler. O yüzden sezon sonuna kadar ybr ile devam sonrasına karar vereceğiz artık o zamana kadar. Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------
Abi herhalde ben yanlış gruba katıldım. İlk 20 gönderi hep ilan motorunu satanlar mı dersin montunu satanlar mı dersin. İnazuma ve ybr grubunda da varım ama böyle ilanlar az orada.
-
24 Nisan 2019, 18:21
#299
ynslky adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim hocam. Aktif olarak inazuma grubunu takip ediyorum zaten birde wolf grubuna katılalım bakalım ne olacak. Zaten off sezonda inazumalar 11-12 bandında temiz bulunuyordu şimdi 15 16 aynı makineler. O yüzden sezon sonuna kadar ybr ile devam sonrasına karar vereceğiz artık o zamana kadar. Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------
Abi herhalde ben yanlış gruba katıldım. İlk 20 gönderi hep ilan motorunu satanlar mı dersin montunu satanlar mı dersin. İnazuma ve ybr grubunda da varım ama böyle ilanlar az orada.
SYM WOLF SB250Nİ TÜRKİYE grubun adı, ben de moderatörlerinden biriyim, adım Kaan.
-
27 Nisan 2019, 17:16
#300
Angrypower adlı üyeden alıntı
Lakin sorum haalen sabit. İnternetten araştırdığımda 1/4'' 1/2'' ve 3/8'' tork anahtarı var die çıkıyor karşıma. Birde dünya paralar. Şu tork anahtarı macerasından tırsıyorum walla. Birde hasbel kader seçip elimde patlaması direk sıkıntı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
Hızlıca bir baktımda en düşük değer 13nm ve en yüksek 60nm değerlerini veren tork anahtarı işimi görür gibi.
hocam merhaba
1/4, 1/2 ,3/8 olayına pek takılmayın bunlar bazı standartlardır.siz gidip 1/2 cırcır takımı alırsanız o anahtarla kullanmak istediğiniz tüm lokmaları 1/2 lokma olarak almak zorundasınız yani ufak bi benzetmeyle 43 numara ayakkabı giyen birinin hep 43 numara ayakkabı alması gibi düşüne bilirsin.(adaptörler sayesinde 1/2 anahtarda 3/8 lokma ucu kullanılabilir aralarında dönüşümleri mevcuttur)
şimdi gelelim tork anahtarına.malesef bu takımlar ülkemizde çok pahalı ancak bikere alıyım sonra yıllarca kullanıyım gibi bi durum yok ortada zira tork anahtarlarının kalibre edilme gibi bi durumları söz konusu.kalibresi kaybolmuş bi tork anahtarı cıvatayı doğru değerde sıkmayacaktır.bunun yerine size önerim bir adet T kol(T anahtar takımı değil) almanız ve uçlarına matkapla delik açmanız ve bu delikten bitane dijital kantar geçirip çekme kuvvetinizi hesaplayarak cıvatayı torklamanız. biliyorum biraz karışık oldu ama bi arkadaş güzelce anlatmış linki koyuyorum ordan anlaya bilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=XYO4dolyKUk
bu yöntemle kaç nm ile sıkıldığı da hesaplana bilir cıvatanın.cıvata sıkma torklarını service manuel harici başka bir yerden kesinlikle almayın.levent abinin yolladığı fotoğraftaki torklar 8.8 (cıvatanın malzeme dayanımıdır) standart çelik cıvata için torklardır.motorda kullanılan cıvataların çoğu aluminyumdur yani kolayca diş bozulabilir.
cıvata sıkma konusunda levent abi zaten gerekli şeyi söylemiş ancak ben şunuda eklemek isterim cıvata sökülürken de aynı süreç vardır.örneğin sağ kapağı söküceksin kapağı tutan 10 tane cıvata olsun sen gidip teker teker hepsini sökersen son cıvataya gidildikçe cıvatanın üzerindeki baskı artacaktır yani (yükü tek başına çekmeye çalışcak gibi düşünebilirsin).bunu istemeyiz bu yüzden önce tüm cıvataları minik gevşetip üstündeki yükü alırız sonra hepisini sökeriz.Makina sektöründe çalışan adamlar aslında kabadır ama makine sektörü işte bu kadar incedir )
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)