Kanımca harley'de konforludur. Zira arka tekeri utanmasa benim yeni taktığım 3tane lastiğin fiyatındadır herhalde. 240-40-18 lastik kullanıyor alet.
Kanımca harley'de konforludur. Zira arka tekeri utanmasa benim yeni taktığım 3tane lastiğin fiyatındadır herhalde. 240-40-18 lastik kullanıyor alet.
Olduğu yerden senede 5defa çıkmaz. Hep bir tahta standın üstünde, aküye şarj kablosu bağlı, üstünde brandası ile duruyor. 3sene önce iron883'ü vardı. Satıp bunu aldı. Onu da kullanmazdı. Versys'li amcada pek kullanmıyor. Lakin bu yan alüminyum çantalarıda bağlamıştı. Demektirki geziye gidecek. Birde Suzuki V-strom DL650var siyah. o da yatıyor. Geri kalanlar küba-rks ıvır zıvır. Scooter da var superlight'ta. Tek aktif kullanıcı benim
Ah ulan.
Versys olacak vstrom olacak,garajda yatacak hee..
Hic olmazsa haftada iki kere calistirir egzoz kokusunu genzime çekerim..kuru yer kalmayacak şekilde.
Yaw arani iyi tut baride,Abi senin vstromu biraz dolaştirayim parka gotureyim felan de..
V-strom'luyu tanımıyorumda versys'liye dedim. Abi ver şunuda haftada 1kez işe götüreyim. Lastiklerin çatlayacak olduğu yerde die. Kışın o da lastiklerinin altına tahta değilde strafor koyuyor ama çok çıkmıyor. Birde bir titizler görmen lazım. Scotilier yağlama falan full motoru, üstüne her geldiğinde birde temizliğini yapar zincirin. Lakin çıkartmıyor işte. Benim motor çamur içinde iken adamın motoru hep parlar...
Daha karışmıyorum. Çok dedim zamanında Bir ara değiştirip başka birşey kovalayacaktı ama satamadı. Bizim bir NC700X'i olan abi var. Bununda malı çok değerli. NC 2013 model 13000km'de. 28000tl istiyor. Ben MT'yi almaden önce 21 diyordu. Tam alacaktım ilk sahibi die birden fiyat yükseltti. Bende daha bulaşmamıştım. Hergün bir motor alıyorlar sözde ama ellerindekini vermiyorlar
O işide anladim,
Ciddi aliciyi görünce nazlanlamalar,yeni gelin gibi süzülmeler.
Makina sağlamsa,bakimliysa varsin her gun bezle silinmemiş olsun.
Tracer 700 kullanan 50li yaslarda biriyle muhabbetim olmuştu,elinde bez dolaniyor,dur hele motora bir bakayim dedim debriyaj manetindeki boşlugu gorunce(bildigin çok geride kavriyor manet elcige yapişacak şekilde resmen),yaa hocam bunun ayari anormal??
Yok kardeşim,ben öyle ayarlattim en ideali böyle deyince,içimden h..tir dedim..
Ben fazla elleşmiyorum artık. Geçende birine gaz telinde boşluk var iki dk sıkalım dedim. Yok ben servise gideceğim dedi. O saatten sonra daha kimseye el atmıyorum.
Tork anahtarı alıp kendi işimi kendim yapasım geliyor. Yaza haftasonları kendi işimi yapabileceğim bir yer var şimdilik. En azından sağını solunu torklarım, yıkarım, yağlarım die bakıyorum da neye göre almak gerektiğini kestiremediğimden vazgeçiyorum.
Servis manuel pdf indir,
Gogel amcaya yaz,
Mt25/Fz25 bolt torque values
Oradan uygun değerleri bul.
Uygun degerdeki lokma takili anahtar,ilk önce tam çıt,ikincisi yarım çıt yapacak.
Torklancak yerler belli,
-Gidon mesneti
-Alt blok çevresel civatalar(debriyaj kapagi ve stator kapagi yönleri
-Motor bloğu kulaklari
-Arka salincak
-Teker gobekleri
-Ayak peg gobekleri
-Silindir kapak saplamalari
-Yağ boşaltma tapasi
-Radyatorden sağ silindir kapagina oturan devirdaim kapagi civatalari
-Egzoz manifold saplamasi,egzoz şasi baglanti civatasi
-Ön arka süspansiyon dikme bağlantilari
Önemli olanlar bunlar.
İhtiyacin olan lokmalar
10
12-13
14-15
16-17
18-19
22-24
8-10-13-17-15 ``lokmali alyen`` alirsan,direk tork anahtarina takarsin.
Ondan sonra yağ gibi akarsin...
Biraderiniz eminim manuel otomobili öyle kullanmiyordur
Kisaca,
Debriyaj tam döşemeye değince ayiracak gibi.
Ek bilgi,
Çok geride kavrama debriyaj plakasinda ciddi sorunlara sebep oluyor.şanzıman tarafindaki levyenin bir ayirma konumu var,manetteki gerilik,ne derece ``tam`` ayirmaya olanak sagliyor(bu önemli)
Lakin sorum haalen sabit. İnternetten araştırdığımda 1/4'' 1/2'' ve 3/8'' tork anahtarı var die çıkıyor karşıma. Birde dünya paralar. Şu tork anahtarı macerasından tırsıyorum walla. Birde hasbel kader seçip elimde patlaması direk sıkıntı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
Hızlıca bir baktımda en düşük değer 13nm ve en yüksek 60nm değerlerini veren tork anahtarı işimi görür gibi.
Aga,dedimya servis manulde ağırlik olarak veriliyor(kg/nm cinsinden)
Bak bu tablo örnek(binek arac için)
Senin alacağin tork anahtari 1.seviye olacak.
Takim satan bir yerden bilgi al,motosiklet icin max 30kg/nm kadar anahtar lazim diye
Tork anahtari arkasindan uygun seviyeye getireceksin..
Hee,ilk etapta hartt diye max tan sıkma,kademe kademe,
Örnek,15nm ise 5-5-5 yapacaksin 3 proseste
Hadi yaa.. Bildiğin 15nm için hart die ben 15'e getirip yapardım. 5-5-5 yapma işini ilk kez duydum. Benim en düşük 13nm istiyor manual'da en yüksek 60nm istiyor. Anlaşılan dediğin gibi hırdavatçılara gidip bilgi almak. Hepsiburada'dan bir baktımda 1000tl ye çekiyor.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)