Teşekkür ederim. Vites tarafındaki alyanı sökünce yağ akabilir mi acaba diye sormuştum.
Teşekkür ederim. Vites tarafındaki alyanı sökünce yağ akabilir mi acaba diye sormuştum.
Levend hocam benim motor 5000 i geçti. Aldığım günden beri rolandide dalganma var. Hafif gaz verip bırakınca kitapçıktaki gibi 1400 1500 e ayarlayinca devir düşerek stop ediyor. Işıklarda beklerkende yapıyor. Kalkista stop edebiliyor. 1600 ve 1700 devire ayarladigimda stop etmeye yelteniyor ama toparliyor.
Subaplardan galiba. Eğer subaplardansa sıkı mı? Gevşek mi?
Kısa zamanda subap ayarı yaptırmam gerekirmi?
Veya sıkı ise zamanla gevşermi? Zamanla alışırmı?
Çok sordum ama kusura bakma.
Ayrıca şimdiden çok teşekkür ediyorum. Forumda senin gibi arkadaşlar sayesinde bilgileniyoruz, tavsiye aliyoruz ve birçok sikintimizi gideriyoruz.
Rica ederim dostum,az da olda faydamiz olduysa ne mutlu,
Rolanti ve hava ayarini motor sicak iken yapacaksin
Gaz elcigindeki tel boslugunu al,hafif gergin olsun
Karburator bir yerlerden hava aliyor olabilir.
Karburator bogazlarindaki kelepçeleri tornavida ile sık.
Hava filtre kutusu altindaki,
Karter havalandirma emziğini temizle.
Havalandirmadan gelen yag buhari zamanla filtre kutusu icinde yag birikintisi yapiyor,filtreyide yaglar,vakumu azaltir.
Supap ayari degilde kontrol edilebilir daha 5bin km de.
Bol supapda yapar,dar supapda yapar.
Karburatorun altindaki
Uzun hortum olan yerden,hazneyi bosalt,ama ilk once deponun muslugunu kapat.
Kirli benzin birikintisi olabilir.
Benzin depo muslugunun altindaki suzgeci temizle.
Hocam dediklerinin hepsini yaptım zaten. Sadece karbüratöru sokmustum diyaframi kontrol etmek için ama üst vidalar cok sıkıydı. Hatta bitanesi sıyırdı baya baktım sokulmuyor geri taktım karbüratöru.
Ancak son hızım ideal diye düşünüyorum. 46 lt topcase ve yatmadan düz yolda 120 125 yapiyor.
Diyafram sağlamdır herhalde
Hocam çok arkadaş var öyle 😂 150 apache ile 140 150 yapıyor diyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
2 gün once öne 15 t dişli taktım. Motor rahatladı. Alt vitesler biraz uzadı. 7000 devirde nerdeyse 100 yapıyor. Ama son hiza etkisi olmadı sanki. Arkayada 45 T takmayı düşünüyorum. Yoksa 44 mü denesem bilemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------
Ulkerhan hocam rtr 200 gidon kolları bizimkine uyacak gibi duruyor. Biraz daha yüksek sanki. Sence oturuş pozisyonunu rahatlatır mı?
Ayrıca ilerleyen zamanlarda 160 veya 200 radyatorunu fazla maliyetli olmazsa kullanabiliriz. Sence faydası ne kadar olur degermi?
dişli konusunda orijinalciyim. yorum yapamayacağım. kullanan arkadaşlar fikir verebilir.
gidonlar ise uymaz. 180 de gidon üst mesnete dikey olarak civata ile sabitleniyor,
200'de ise gidon amortisörün üst tarafına sıkıştırılarak sabitleniyor.
radyatör işini daha önce yapmıştım. motor ısınmasında ve uzun yolda ciddi faydası oldu.
180 lik motorda radyatör bağlantı hortum delikleri hazır ve tapa ile kapatılmış durumda.
banjo civata, hortum ve radyatör ile çok kolay bir şekilde kesme biçme olmadan radyatör takılabiliyor.
Hocam hem sikistiriliyor hemde üstten sabitleniyor. Bi bakin isterseniz. Yandan sikistirip ustten araya pul koyup sabitlenmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------
Bence hindistan trafiğine ve hintlilerin motora 2 hatta 3,4 kişi binmesinden dolayı torku yüksek tutuyorlar. Dislileride aynı mantıkla koymuşlardır.
Ulkemizin şartlarına göre dislileri abartmayacak şekilde ayarlamak zararlı olmaz.
Ayrıca motorda fazla yorulmaz. Zaten beygir gücü yüksek bizim Dişlileri ayarlama payımızin düşük beygirli motorlara göre daha fazla olduğunu düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------
Pulsarin ön dişlisi 14 arka 40. Hindistan da aynı mı acaba. Bizde arkaya 40 taksak veya 42 biraz torkumuz düşer ama pulsarla son hız olarak aradaki fark epeyce kapanır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:59 ----------
Rtr 200 de kaç dişli var acaba. Pulsarcilar bizimki daha hızlı diye övünüyorlar. Aynı dişli ebatlariyla denemeleri lazim bence.
Rtr 200 dişli
14/45
Pulsar 200 daha hizli,3 buji var
İlk kalkişta,rtr200 aliyor,alt devir torkundan dolayi.100den sonra pulsar one gecer..
Ama son hizdaki fark en fazla,10 motor boyu olur.arkasindan kopmadan gider.
Gidon Olayi
Olmaz dostum olmaz
Denemedim mi saniyorsun
Boyum 190
Yukseltme isine bende kafa yordum
46bin km kullandim.
Her detayini söküp takmis biriyim.
Gidondaki plastik tablayi cikarinca
Altta gidon bilezigi ortaya cikar,
Ve o bilezigin et payi sifira sifirdir.
Araya pul beslemeyi dusundum olmadi,gidonun bilezigi zayif kalacak,sakat is cikaracak,
Dedim dikmeyi asagi basayim fazlaligi yukariya ciksin ee bu seferde alyanin kontrasi olmayacak.
Kisaca,gobege kopru atip,ybr gidonu takaym dedim bu sefer,tesisat kablolari degisecek,gerildigi icin.
Bosuna ugrasma,zar zor yukseltsen bile en fazla 4-5mm kaldirirsin oda bir halta yaramaz.
Bu sekilde kullanmaya alis
Arkadaşlar bugün ilk uzun yolumuzu yaptık apache ile. Rota : Kartepe den çıkıp karamurselden yalakdereye geçerek iznik gölü. Boyalicadan orhangazi gemlik mudanya ve en son Trilye
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
Karamursel yalakdere arası dağlardan tepelerden boyalicaya kadar. Boyalicadan göl manzaralı zeytin ağaçlarının arasından orhangaziye kadar, Orhangazi Gemlik arası sıkıcı. Gemlik Trilye arası deniz manzaralı.
Trilye baya güzel biryer koyun icinde saklı eski bir rum kasabası
Tavsiye ederim
Levend hocam boyalicadan orhangazi tarafına kadar yol çalışması görmedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
Yolda yeni asfalt degildi
Arkadaşlar hafif egzantrik sesi normal mi bizim motorlarda
Merhaba arkadaşlar, TVS Apache serüvenine bir süre ara vererek Honda CB250R modeline geçiş yaptım. Apache'yi satışa çıkardım. Malum siteye henüz eklemedim. Düşünen arkadaşlar olursa 10.000 TL civarına satmayı düşünüyorum. Henüz 10.000 KM de, düşme kalkma yatma çizik yok. Bilginiz olsun.
Hayırlı olsun
Slm arkadaşlar ege ve akdeniz turuna çıktım. İzmit ten. Çadırım var. Konaklama için tavsiye ve yardım edebilecekler varsa memnun olurum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)