Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
34. sayfa BirinciBirinci ... 243233343536 ... SonuncuSonuncu

Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #661

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1700 km de hocam
    Benim tavsiyem de karburatöre ellememen yönünde. Bir daha ayar tutturman çok zor olabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #662

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1700 km de hocam
    Bu motor 20 bin den sonra açiliyor.kendine geliyor,

    Sen 1700km motorun hicbiryerini elleme.

    8-10 bin km de kontrol amacli supap lara baktir tamam.

    Baskada birsey yapma

    Yag,yag filtresi,hava filtresi(sadece yika prille)buji yi degistir.

    Zincirini yagla tamamdir.

  3. #663

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor 20 bin den sonra açiliyor.kendine geliyor,

    Sen 1700km motorun hicbiryerini elleme.

    8-10 bin km de kontrol amacli supap lara baktir tamam.

    Baskada birsey yapma

    Yag,yag filtresi,hava filtresi(sadece yika prille)buji yi degistir.

    Zincirini yagla tamamdir.
    Hocam hava ayariyla oynadık birkere tekrar duzeltmeye ugrasicam. Bajajin 180 lik pulsar modeli var hindistanda ondada ucal bs 29 karbüratör varmış. Servis kitapciginda 2.5 +2 turns out yaziyor. Dediginiz gibi o ayara alicam

  4. #664

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hava ayariyla oynadık birkere tekrar duzeltmeye ugrasicam. Bajajin 180 lik pulsar modeli var hindistanda ondada ucal bs 29 karbüratör varmış. Servis kitapciginda 2.5 +2 turns out yaziyor. Dediginiz gibi o ayara alicam
    Karburator ayni ama hava vakum hatti farkli,hava filtre kutusu farkli.hatta filtre bile farkli.

    Hortum daha uzun,hortum çapi farkli

    Hava filtre kutusu montaj yeri bile baska yerde.

    Pulsar 180 iki bujili.

  5. #665

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karburator ayni ama hava vakum hatti farkli,hava filtre kutusu farkli.hatta filtre bile farkli.

    Hortum daha uzun,hortum çapi farkli

    Hava filtre kutusu montaj yeri bile baska yerde.

    Pulsar 180 iki bujili.
    Peki levent hocam. Kusura bakma senden fazla yorum istiyoruz. Hakkını helal et

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

    Levend hocam hava ayar vidasi karbüratör üzerinde hava filtresi tarafinda ise açınca havayı yükseltir. Eger motor tarafinda ise acinca yakıtı yükseltir diyenler var. Bir bilgin varmi bu konuda

  6. #666

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki levent hocam. Kusura bakma senden fazla yorum istiyoruz. Hakkını helal et

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------

    Levend hocam hava ayar vidasi karbüratör üzerinde hava filtresi tarafinda ise açınca havayı yükseltir. Eger motor tarafinda ise acinca yakıtı yükseltir diyenler var. Bir bilgin varmi bu konuda
    Vida sola doğru gevşer(saat yonu tersi),sağa doğru sıkılır(saat yönü)

    vidayi Arka tekere dogru cevirirsen hava girisini tam kapatirsin.

    Ön tekere doğru çevirirsen havayi fazla açarsin

    Vida tam olarak

    Orta sehpa hizasinda olacak.

  7. #667

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam hava ayariyla oynadık birkere tekrar duzeltmeye ugrasicam. Bajajin 180 lik pulsar modeli var hindistanda ondada ucal bs 29 karbüratör varmış. Servis kitapciginda 2.5 +2 turns out yaziyor. Dediginiz gibi o ayara alicam
    patron, lpg ayarcısına git, rica minnet egzoz emisyon cihazına motoru bağlat, karbüratör vidasını "lambda: 1" olacak şekilde çevir ayarla.
    biraz sevimlilik yaparsın, ustalar da motosikletin ayarının aslında böyle yapılması gerektiğini görecekleri için merakla izin verirler.

    batıda karbüratörlü motosikletlerin ayarları bu şekilde yapılıyor. işin doğrusu böyledir.

  8. #668

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patron, lpg ayarcısına git, rica minnet egzoz emisyon cihazına motoru bağlat, karbüratör vidasını "lambda: 1" olacak şekilde çevir ayarla.
    biraz sevimlilik yaparsın, ustalar da motosikletin ayarının aslında böyle yapılması gerektiğini görecekleri için merakla izin verirler.

    batıda karbüratörlü motosikletlerin ayarları bu şekilde yapılıyor. işin doğrusu böyledir.
    En garanti iş

  9. #669

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patron, lpg ayarcısına git, rica minnet egzoz emisyon cihazına motoru bağlat, karbüratör vidasını "lambda: 1" olacak şekilde çevir ayarla.
    biraz sevimlilik yaparsın, ustalar da motosikletin ayarının aslında böyle yapılması gerektiğini görecekleri için merakla izin verirler.

    batıda karbüratörlü motosikletlerin ayarları bu şekilde yapılıyor. işin doğrusu böyledir.
    Emisyon cihazına bağlayınca rolantiyi belli bir devire almak gerekirmi? Mesela 3000 devire yükselterek mi bağlanmalı yoksa normal 1400 devirde mi?

  10. #670

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emisyon cihazına bağlayınca rolantiyi belli bir devire almak gerekirmi? Mesela 3000 devire yükselterek mi bağlanmalı yoksa normal 1400 devirde mi?
    1400-1500.

  11. #671

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Hocam benim en üst kapakta yani kulbutor kapağının buji tarafinda terleme var. Servise gosterdim normaldir yapar diyor.
    fatih.met bunu beğendi.

  12. #672
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam benim en üst kapakta yani kulbutor kapağının buji tarafinda terleme var. Servise gosterdim normaldir yapar diyor.
    müdür, benden daha bilgili kişiler yeterince yardımcı olmuş, hava ayar vidasını şöyle yap;

    bu videoda çarpık ingilizcesiyle detaylıca anlatım yapıyor hintli teknisyen.

    vidayı komple sık ve 3 tur aç ve daha oynama o vidayla, zaten karbüratörlü motosikletler her zaman aynı performansı vermez çünkü hava ısısı yoğunluğa etki eder ve her zaman aynı derece karışım söz konusu olamaz.

    bazen motorun canavar gibi çalışır bazen ise biraz daha gariban çalışır, bu dışarıdaki hava ile alakalı bir durum... evet, iyi salladım mı? tuttu mu

    edit: dediğin noktadan terleme ile çıkan yağ miktarı önemsizdir, zaten 2 bin kilometrede bir yağ değişimi yapacaksın ve 2 bin kilometrede o terlemedeki yağın miktarı var ile yok arasıdır, onu dert etme...

  13. #673

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam benim en üst kapakta yani kulbutor kapağının buji tarafinda terleme var. Servise gosterdim normaldir yapar diyor.
    belirli bir kilometreden sonra normal. yapıyor. külbütör kapağını sök, sıvı conta çek düzelir.

  14. #674

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belirli bir kilometreden sonra normal. yapıyor. külbütör kapağını sök, sıvı conta çek düzelir.
    1.700km 0 alinmiş motorun neyi terleme yapacak,ben 46 bin km kullandm ne terleme ne yag eksiltme yapti.

    Biksici bak dostum,her defasinda belirtiyoum,

    Servis ilk kurulum yaparken tüm civatalari somunlari elden gecirmesi gerekiyor.

    Hee bu işi ben kendim yaptigim icin sorunsuz kullandm.

    Bu mevzu ucin son kez yaziyorum.

    Servise gittiginde tüm civatalari torklat.

    Ozellikle belirt

    Ve bu işlemlerden sonra

    Artik motorun bir yerini kurcalama.kurcalatma.calisan sisteme mudahele edilmez..

  15. #675

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.700km 0 alinmiş motorun neyi terleme yapacak,ben 46 bin km kullandm ne terleme ne yag eksiltme yapti.

    Biksici bak dostum,her defasinda belirtiyoum,

    Servis ilk kurulum yaparken tüm civatalari somunlari elden gecirmesi gerekiyor.

    Hee bu işi ben kendim yaptigim icin sorunsuz kullandm.

    Bu mevzu ucin son kez yaziyorum.

    Servise gittiginde tüm civatalari torklat.

    Ozellikle belirt

    Ve bu işlemlerden sonra

    Artik motorun bir yerini kurcalama.kurcalatma.calisan sisteme mudahele edilmez..
    17000 okudum. 1700 ise dediğin doğru. civataları yoklamak lazım.

  16. #676

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    https://youtu.be/-B-fLDOBqzo

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

    Selam dostlar yukarıdaki linkte bizimki gibi cv karbüratörler için yararlı bilgiler var
    ulkerhan bunu beğendi.

  17. #677

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://youtu.be/-B-fLDOBqzo

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

    Selam dostlar yukarıdaki linkte bizimki gibi cv karbüratörler için yararlı bilgiler var
    güzel paylaşım. teşekkürler. cv tipi vakumlu karbüratörler çok verimli ve düzenlidir. kıymetini bilin.

  18. #678

    Üyelik
    20 Mart 2020
    selam
    benim motor 7000 devirde 94 geçmiyor. uzun yokda kaçbin devirde sürüyorsunuz 9000 dayasam deviri sürekli sıkıntı olurmu

  19. #679

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı murat5815 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam
    benim motor 7000 devirde 94 geçmiyor. uzun yokda kaçbin devirde sürüyorsunuz 9000 dayasam deviri sürekli sıkıntı olurmu
    Surekli 9.000rpm de gitmek her yonden zarar.

    8.000 rpm ideal.

  20. #680

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    8500 devirde 43t dişli ile 120 görüyor motor. 8 bin devir ideal denildiği gibi.


34. sayfa BirinciBirinci ... 243233343536 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)