Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
yulis adlı üyeden alıntı
Üstadım bende buralardayım bakıp kaçabiliyorum sadece maalesef
4-5 ay önce istanbul maltepede çiğköfteci açtık arkadaşımla plazadan uzaklaştık,hayırlı olsun satmışsın motoru,bende bu süreçte eve gidip geliyorum 8k km den 23k km oldu yağmur çamur tık yok çok şükür birde 50 cc aldım paket için.
çok şükür sıkıntısız biniyorum 2k km de bir motul 5100 atıyorum .4k kmde bir yağ filtresi sıkıntım yok çok şükür ama aklımda 200cc var kendimi toparlarsam rtr 200 alabilirim
herkese selamlar...
Yeni dukkan hayirli olsun.bol kazanc.
180 den sonra rtr200 e hic bakma.arasinda 3hp fark var.
Doğrudan senin motorun yeni kasa dominar.
Rtr180 ni sat,ver peşinat kalanini böldür.varsa kenarda birikmisin rahat odersin.
Reklamlar
-
Sayın apache kullanıcısı arkadaşlar
1.90 boy için apache oturuş pozisyonu olarak nasıldır?
Bulunduğum yerde satılık ikinci el veya sıfır motosiklet olmadığından deneme şansım olmadı. Cbf 150 ve pulsar ns150 deneme sansım oldu. Ns150 sanki oturuş vs. olarak bana daha uygun geldi. Özellikle depoyu bacaklar ile kavrama konusunda ns 150 daha iyiydi.
-
5807 adlı üyeden alıntı
Sayın apache kullanıcısı arkadaşlar
1.90 boy için apache oturuş pozisyonu olarak nasıldır?
Bulunduğum yerde satılık ikinci el veya sıfır motosiklet olmadığından deneme şansım olmadı. Cbf 150 ve pulsar ns150 deneme sansım oldu. Ns150 sanki oturuş vs. olarak bana daha uygun geldi. Özellikle depoyu bacaklar ile kavrama konusunda ns 150 daha iyiydi.
Apachenin oturusu one yatiktir,surucu pegleri geride konumludur.
Yamaha ss makinalar ayarindadir.
Surus esnasinda yatmak diger naked/com gore daha elverislidir.
Rtr de Depo kavrama olayi ise,emin ol pulsar ve cbf ten daha iyi.
Bendede 190cm boy var.hic sorun yasamadim.
-
5807 adlı üyeden alıntı
Sayın apache kullanıcısı arkadaşlar
1.90 boy için apache oturuş pozisyonu olarak nasıldır?
Bulunduğum yerde satılık ikinci el veya sıfır motosiklet olmadığından deneme şansım olmadı. Cbf 150 ve pulsar ns150 deneme sansım oldu. Ns150 sanki oturuş vs. olarak bana daha uygun geldi. Özellikle depoyu bacaklar ile kavrama konusunda ns 150 daha iyiydi.
184 boyum, idare ediyoruz. Bacaklar tabi depodan karenaja taşıyor bazen ama rahatsız edici değil
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
-
yigozya adlı üyeden alıntı
184 boyum, idare ediyoruz. Bacaklar tabi depodan karenaja taşıyor bazen ama rahatsız edici değil
Dostum,1.80 boydada taşar,enduro harici her motorda bu kadar taşmasi normal.hele suzuki gsx250 ye binsen tvs yi mumla ararsin,motor oyuncak gibi
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Dostum,1.80 boydada taşar,enduro harici her motorda bu kadar taşmasi normal.hele suzuki gsx250 ye binsen tvs yi mumla ararsin,motor oyuncak gibi
Abi deme gerçekten mi? Almak üzereyim gsx250r. Çok mu ufak tefek anlamadim
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
-
Bugün bakımı yaptık. Filtreler, yağ ve buji değiştim. Uzun süre daha bakım yok. En sevdiğim yanı çok ucuza bakımlarının yapılması
-
Cevap veren arkadaşlara çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yakın bir yere gidip bakıp denemem lazım. Pulsar ile arasında kaldım
-
28 Şubat 2020, 17:23
#529
Selam sıfır rtr180 ile aranıza katıldım
-
28 Şubat 2020, 17:37
#530
Biksici41 adlı üyeden alıntı
Selam sıfır rtr180 ile aranıza katıldım
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
-
28 Şubat 2020, 18:06
#531
Teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Bakımlarını kendim yapmayı düşünüyorum. Garantiyi bozsam mı acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
250 km ye yaklaştım. Geneldw 50 yi gecmiyorum. Ara ara 70 yi gördüm. Birde gösterge arızası yasayan oldumu?
-
28 Şubat 2020, 22:02
#532
Biksici41 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Bakımlarını kendim yapmayı düşünüyorum. Garantiyi bozsam mı acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
250 km ye yaklaştım. Geneldw 50 yi gecmiyorum. Ara ara 70 yi gördüm. Birde gösterge arızası yasayan oldumu?
Kontak acilinca hiz tarafindaki lcd sayimindan bahsediyorsan benim rtr180 de de vardi,hepsinde var
0 sayisi eksik geliyor.
Ama seyir halinde sorun yok.tam gosteriyor.
-
28 Şubat 2020, 22:30
#533
Yok hocam genel anlamda gösterge arızasıni kastettim. Tvs apachelerde devir saati arizalanabiliyormus
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Levent 84 bakımlarını kendim yapmayı düşünüyorum ne dersin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
Muadil parçaları paylaşabilir misiniz?
Dişliler ybr. Debriyaj balatasi cbf 150. Gosterge paneli 150 liklerle uyumlu mu acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
Gaz vermeden çalışmıyor. Rolantiyi motor sıcakken 1500 devire ayarladim. Soğukken jikle kullanincada motor boğuluyor gibi oluyor stop ediyor
-
29 Şubat 2020, 00:14
#534
Tataroglu41 adlı üyeden alıntı
Yok hocam genel anlamda gösterge arızasıni kastettim. Tvs apachelerde devir saati arizalanabiliyormus
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Levent 84 bakımlarını kendim yapmayı düşünüyorum ne dersin
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
Muadil parçaları paylaşabilir misiniz?
Dişliler ybr. Debriyaj balatasi cbf 150. Gosterge paneli 150 liklerle uyumlu mu acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
Gaz vermeden çalışmıyor. Rolantiyi motor sıcakken 1500 devire ayarladim. Soğukken jikle kullanincada motor boğuluyor gibi oluyor stop ediyor
46bin km kullandim.
160bin km leri goren kullanicilarla konustum boyle bir ariza yaşayan yok.
Gosterge 150cc ile ayni uyar.
Arka fren disk balatasi crf250 i olanla uyar.
Yag filtresi suzuki burgman200 ile uyar
Tamami hatirimda degil ama konu icinde eskilere bakarsaniz yazmistm.
Sogukta zor çalişma yaşamadim.
Rölanti Devirim 1600/1700 rpm deydi surekli.
Bir tik devirli calismasi motorun sagligi acisindan iyidir.
En azindan supaplarda karbon olmaz,cansiz ve zengin karisimdan uzak olur.
-
29 Şubat 2020, 00:33
#535
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Alet gerçekten silindir hacmine göre zevkli alet ve çok dayanıklı maşallah.
-
29 Şubat 2020, 22:50
#536
Teşekkür ederim. Rolantiyi bi tık daha yukseltmeyi deneyeyim. Wurt marka benzine katılan temizleyici aldım. Faydası varmi gercekten sizce.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------
150 lik modelin arka dislisini almıştım motoru alirken. 44 dişli galiba rodajdan sonra veya lastikleri değişirken taktirmayi düşünüyorum. 43 tavsiye edermisiniz? Yeterli olur mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------
Teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------
Kafadaki zirilti tam olarak nerden geldiğini biliyormusunuz? Kimisi kontaktan kimiside kontaktaki kilit mekanizmasindan yazmış
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Evet var,
Bakman gereken tek yer,
Sol tarafa eğilip silindir üst kapagi tarafindaki resimde işaretledigim yerdeki kaucuk tapaya bakacaksin,
Ust kapak ve egzantrik sistemi farklidir,her ustanin yiyecegi nane degil.cg motor söküp takmaya benzemez.ybr ve cbf de benzemez.
Kapak sokuldugu zaman fabrikasyon şeklinde kalmiyor,kenarlarina ve birlesim yerine bak.temiz olacak,tam oturacak.
Birde sesini dinle,kazasi belasi yoksa,gidonda çekme,tokatlama vs.
Al bak keyfine..
https://i.hizliresim.com/lqMvbJ.jpg
Levend kardeşim rolanti civatasinin alt tarafindaki cikintida bir somun var. Ne oldugunu biliyormusun?
-
29 Şubat 2020, 23:34
#537
-
Yok jikle değil. Karbüratör rolanti ayar vidasinin alt hizasinda motor blogunda bir çıkıntı var. Ucunda somun olan
-
Biksici41 adlı üyeden alıntı
Yok jikle değil. Karbüratör rolanti ayar vidasinin alt hizasinda motor blogunda bir çıkıntı var. Ucunda somun olan
fotodaki yerden eksantrik dişlisine ulaşılıyo sadece o siyah parçayı sökersen alamazsın dişliyi ama sökünce dişiliyi görüyosun
-
Rolantiyi motor sıcakken 1500 devire ayarladım. Hava ayarını nasıl yaparız?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)