Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Kasım 2019, 22:50
#481
Tamam işte,
Ee nasil almayi dusunuyorsun??
Reklamlar
-
11 Kasım 2019, 23:17
#482
Yarın Almanları arayacağım.
Ksr 125 in dişlisi İngilterede var.
Onu arkadaşım alıp bir kamyona verebilir.
-
11 Kasım 2019, 23:22
#483
Mersin İl Temsilcisi
ufoz adlı üyeden alıntı
http://www.krakowparts.com
diye bir site var.
Yanılmıyorsam Benelli Polonya distribütörünün.
Bu sitede aşağıda linkini verdiğim bölümde
https://krakowparts.com/Benelli-BN-125/REAR-WHELL-Benelli-BN-125
Arka dişli için,
DRIVEN SPROCKET 60002K740000 şeklinde bir kod verilmiş. Bu kodu internette aratınca şöyle bir siteye ulaştım.
https://www.biketeile-service.de/en/...501509843.html
Burada dişli üreticisinin ESJOT olduğu belirtilmiş.
Karşımada hep KSR TW 125 diye bir motosiklet çıkıyor.
https://www.ksr-moto.com/models/tw/
Şimdi ben o ilk kodu aratarak doğru üreticiye mi ulaştım bilemiyorum. Eğer öyleyse Türkiye distribütörü veya ithalatçısı var.
Esjot Alman bir dişli üretici.
Falan diye yazarken sonunda 37 dişli buldum
Oleeeee, ole ole oleee
https://www.esjot.com/en/motorcycle-...rcycle/572952/
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
.
.
Eeee senin bulduğunla aynı benimki.
Tnt125 yazman yanılttı beni.
Aynı dişli
Ee sonuç?
Tvs ye merak sardım..
Gelişmeler takibimde..
-
12 Kasım 2019, 10:08
#484
Dişli arayanlar aşağıdaki linkteki arka dişliler tvs 150 ve 180 ile uyumlu.
43 Arka dişli
43 Arka Dişli Set
37 arka dişli
37 arka dişli
-
12 Kasım 2019, 15:18
#485
TacoNikky adlı üyeden alıntı
abi o grenajlara hasta oldum gerçekten nasıl yaptın biraz bahsetsene çalıcam izninle :D
-
12 Kasım 2019, 18:57
#486
@levend84'le bu başlıkta yaptığımız yazışmalar ve verdiğim dişli bilgileri Benelli BN125 içindi.
Aman yanlış olmasın.
Bugün ESJOT'un Almanya fabrikasını aradım.
Fabrikadan tek satış yapmıyorlarmış.
Türkiyede yeni bir distribütör atamışlar. Bu distribütör üzerinden getirtebileceğim söylendi.
Satış müdürü iş seyahatinden yarın gelecekmiş.
Yarın tekrar aramamı söylediler.
Sorun değil azimle aramaya devam
-
12 Kasım 2019, 21:52
#487
fool rookie adlı üyeden alıntı
abi o grenajlara hasta oldum gerçekten nasıl yaptın biraz bahsetsene çalıcam izninle :D
CBF250 yan grenajlarından aldım kardeşim. Üst kısmını biraz kestim, sağı sola, solu da sağa taktım. En son üzerine de dış mekan sticker bastırdım kapladım
Biraz uğraştırdı ama hem istediğim gibi oldu hem de toplamda 140-150 lira tuttu.
-
12 Kasım 2019, 23:59
#488
TacoNikky adlı üyeden alıntı
CBF250 yan grenajlarından aldım kardeşim. Üst kısmını biraz kestim, sağı sola, solu da sağa taktım. En son üzerine de dış mekan sticker bastırdım kapladım
Biraz uğraştırdı ama hem istediğim gibi oldu hem de toplamda 140-150 lira tuttu.
https://i.imgyukle.com/2019/11/12/EANPMh.png
Dostum benim gordugum tum cbf250 lerin karenaji boyle..
Hatta twister de boyle.
Senin ekledigin resim,guney amerika versiyonu brezilya,mexico..
Nasil buldun o parçayi cidden ilginç..
-
13 Kasım 2019, 00:21
#489
TacoNikky adlı üyeden alıntı
Uzun zamandır aklımda olan şeyleri yaptım sonunda. İşte karşınızda bizim yakışıklı
Güzel olmuş. Fakat motorun orijinal rengine boyasaydın daha güzel olurdu sanırım.
-
13 Kasım 2019, 01:37
#490
TacoNikky adlı üyeden alıntı
CBF250 yan grenajlarından aldım kardeşim. Üst kısmını biraz kestim, sağı sola, solu da sağa taktım. En son üzerine de dış mekan sticker bastırdım kapladım
Biraz uğraştırdı ama hem istediğim gibi oldu hem de toplamda 140-150 lira tuttu.
https://i.imgyukle.com/2019/11/12/EANPMh.png
Sagolasın ellerine sağlık
-
13 Kasım 2019, 06:59
#491
15-20 gün internette letgo, sahbinden gibi sitelerden ikinci el çıkma grenaj takip ettim. Bunu görünce uyar dedim aldım hocam. Uysaydı R25 grenajı da takasım da vardı :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:57 ----------
Orjinal rengini tutturamadım hocam. Farklı bir kaç sprey boyayla denedim daha basit gösterdi. Boyacıya gidip özel karışım yaptırsam olurdu ama o kadar bütçe ayırmak istemedim. Ama ilerde yapilabilir aklımda olsun ;)
-
14 Kasım 2019, 13:36
#492
Tekrar merhaba. Levent bey direksiyon platinin altına titreşimi minimize etmek için 2 veya 3 mm kauçuk, vulkolon, veya şamyel türü malzemelerin hangisi daha sağlıklı olur
-
14 Kasım 2019, 18:32
#493
Ne demek istediginizi anlamadim,
Direksiyon platini nedir?
Ben motosikletle artik ilgilenmiyorum,iş dolasiyla başka bir şehire yerleştim.
Ne koyacak bir garajim ne de uygun bir yerim var.
Bir musteri var ona satar geçerim..
Artik şartlar ne gosterir bilemem,şu aşamada motosiklet bana gereksiz.
Bu arada,facebook gruplarini takip edin,orada bu modelle alakali bilgiler var..
Rast gelsin..
-
15 Kasım 2019, 10:23
#494
EyvAllah teşekkürler...Allah cc işini rast getirsin.
-
06 Aralık 2019, 21:00
#495
Rtr 160 Bs6 makyaj görmuş.
Ulan ha bir nefes al video da..
https://youtu.be/7eabeCb85JY
-
06 Aralık 2019, 22:25
#496
levend84 adlı üyeden alıntı
RTR 200 de BS6 yani euro6 versiyonu üretilmiş. Güç 1 HP, Tork 1,5 nm azaltılmış.
Yapılan makyajla far daha güzel olmuş.Euro 6 versiyonu Türkiye'ye geldiği zaman Hindistan artık Euro 8'i üretmiş olur
-
06 Aralık 2019, 22:45
#497
AzÇok adlı üyeden alıntı
RTR 200 de BS6 yani euro6 versiyonu üretilmiş. Güç 1 HP, Tork 1,5 nm azaltılmış.
Yapılan makyajla far daha güzel olmuş.Euro 6 versiyonu Türkiye'ye geldiği zaman Hindistan artık Euro 8'i üretmiş olur
Bs6 rtr 180 de 17 hp den 16hp ye düsürülmüş,
Bu gidişle,euro emisyon ayagina,250cc makinalar 20hp guc anca verecek..
Boğazini sıka sıka motorlarda bir tuhaf oldu..
Firmalarda mecburen hacim yukseltmeye gidiyor
Euro3 250 cc 25-27 hp verirken
Euro6 350-400cc ler anca 25-27 verecek anlaşilan..
-
06 Aralık 2019, 23:51
#498
levend84 adlı üyeden alıntı
Bs6 rtr 180 de 17 hp den 16hp ye düsürülmüş,
Bu gidişle,euro emisyon ayagina,250cc makinalar 20hp guc anca verecek..
Boğazini sıka sıka motorlarda bir tuhaf oldu..
Firmalarda mecburen hacim yukseltmeye gidiyor
Euro3 250 cc 25-27 hp verirken
Euro6 350-400cc ler anca 25-27 verecek anlaşilan..
belki atmosferikten vazgeçerler. ne dersin?
-
07 Aralık 2019, 00:01
#499
Edit:
Euro8 i boşverde,
Hintliler Elektrikli motosiklet uretiminede el atmiş
https://orxaenergies.com/products.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
ulkerhan adlı üyeden alıntı
belki atmosferikten vazgeçerler. ne dersin?
Anladim mesaji,
Hacim buyultmek daha az maliyet,
Turbo charger kitli motor uretmek min 1000 usd ilave maliyet.arge gideride cabasi..
Yeni tasarim intake(emiş hatti)
Yeni tasarim blok
Yeni tasarim valfler
Yeni tasarim piston alaşimi,dizayni
Yeni tasarim ram air
Vs
Yoksa,125cc den 20 hp bile alinir..ama amasi var.
Turbo chargerli Mt125 40bin tl olacak.
Ee buda liste fiyatina yansiyacak.
Şu aşamada zor.
-
07 Aralık 2019, 00:12
#500
motor çok güzel. duke havası var ama her ne hikmetse şu motorları commuter havasından kurtarıp naked havasına sokamıyolar belki koruma demirinde bana öyle geliyo bilmiyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)