Ön arka dişliler beraber değişsin zincir tam otursun diye birlikte değiştircem ama motor zaten 11 binde, çok yıpranmış olamaz.
Arkaya 43t alayım daha iyi olacak, hem siz de sorunsuz kullanıyorsunuz.
Bir de apache 150'ye uygun olan hava filtresi, yağ filtresi aldım bunlar bizimkine de uyuyor değil mi?
Son kasa rtr 150 hava filtresi ise uyar.
Yag filtresinde yeni kasa eski kasa farketmez hepsi uyuyor.
Aldığım resimdeki filtre, uymuyorsa iade edeceğim.
Bir de motorun 12 bin bakımını yaptıracağım İstanbul'da nereyi önerirsiniz? Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, ön arka fren balataları, ön arka dişli, zincir hepsini aldım ve ustaya taktıracağım. Bunların dışında 12 bin bakımında yapılması gereken bir sey var mı?
Sayfa durulmuş, bizim yakışıklının fotoğraflarını atayım.
İlk aldığım gün, biraz kirli serseri
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Evet konu epey durgun eskiden 150lik apachenin konusu oldukça hareketliydi.
Mat mavi rtr 180 ile bende aranızdayım arkadaşlar.pazar günü aldım motoru inşallah kazasız belasız kullanırım
Teşekkür ederim.hayır motoru istanbuldan aldım
Bugün motoru servise soktum.
Oringli zincir ve 43 arka dişliyle makine çok hoşuma gitti. Artık kalkışlarda bas bas bağırmıyor ve vites geçişleri biraz uzadı. Önceden vites geçişleri çok kemikliydi, Motul 10-40 teknosentetik yağ koydum vites geçişleri yumuşadı. Hava filtesi, yağ filtresi, fren balataları derken artık yaza hazır hale geldi.
Benim motorda ilk kalkışta arka dişlinin oradan tak tak ses geliyor. Yine viteste giderken gaz salınca yine tak tak vurma yapıyor. Bu neyden kaynaklı acaba
arkdaşlar arka çanta demiri almak istiyorum da 150 lik lerin demirleri uygun mu acaba
10.800 tl olan 0km Rtr 180
Bugun,11.700 tl olmuş.
Geçen sene 0km olarak nakit 8.000tl ye almiştim.
Garaja indim elimde bez,temizledim redkitimi..göynünü aldım..
Kırklareli İğneada'dan selamlar
Motorumla ilk uzun yolculuğumu yaptım, uzun yolda beni memnun etti.
Arka disliyi 43'le değiştirmiştim, 110-120 arası 7-8 bin devirde gidiyor.
Yolda eğim varsa 130-140ları görüyor.
Max çıktığım hız ise 145 km.
Bu bahsettiklerim tek kişi ama motor komple yüklü halde yapıldı.
Motorun yüklü hali
Longoz Ormanları - Mert Gölü
Kamp Alanı
Yolları virajlı ama manzara harika.
Redkiti söğut gölgesinde dinlendirirken..
50bin km sonra,
Rtr200 pistonu ile upgrade yapacağim.
62.5 x 57.8. Rtr 180
66x57.8 Rtr 200
65.7 çapa getirip,en son 66mm yi finişte vereceğim
Silindir kapagimdaki et payi musaade ediyor,araştirdim,çaptan talaş alacağim,finiş pasoyu honlamada veririm.
Kurs(strok)boylari ayni yuksek ihtimalle krank sistemimde kaldirir.deneyip gorecegim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
Edit:
65 mm ye kadar kaba işlenecek
65.7mm yarım finiş
66mm süper finiş(honlama)
0.50 mm talaş kaldiracağim,yüksek devir,yüzey temiz olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------
Arka dişli 43 olunca makina düzde 9.000Rpm mi geçmiyor
Sert ruzgar harici düz yolda defalarca denedim.
9.000rpm de
130-132 yapiyor.
Hee
Dik yokuştan inerken işler degişiyor.
10.000-10.500rpm de
140-148 arasi ne tutturursa.
Kurs (strok) boyu 57.8 degilde 52-54 arasi olaydi o zaman ciğerli uzar,dumanini attirirdi.
Düzde 140kmh net verirdi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)