Şimdi aradım bayiyi eski fiyat o diyor. Dedim ilan yeni yayınlanmış ama gene de yok o eski fiyattır diyor.
Şimdi aradım bayiyi eski fiyat o diyor. Dedim ilan yeni yayınlanmış ama gene de yok o eski fiyattır diyor.
Plan felan kurma abi 2 aya yakın oldu heralde mt yi alalı 350km bindim ilana koyucam bayram sonu. wr yi alalı 3 ay olacak sanırım 2700km yapmışım üzerinden inmiyorum 2lt yakıyo alet 😀 Atlıyorum zıplıyorum, toprak yola giriyorum, merdiven inip çıkıyorum valla keyif buymuş neyle mutluysan onla devam. Bayramda köye gidecem dün emmioğlu foto attı köyden yemyeşil heryer, lastiğimi sürtmediğim toprak parçası komayacam 😀
5 bin km bakımı için servisi aradım, hangi parçalar değişecek diye. Servis bana yağ, yağ filtresi, hava filtresi ve bujinin değişmesi gerektiğini söyledi. Motorun İngilizce kılavuzunda Buji ve hava filtresinin 12 bin km de değiştirileceği yazıyor. Servislere de güven olmuyor maalesef. Motoru garanti dışı bırakıp bakımlarını kendim yapmaya başlayacağım
15bin km de orjinal bujisini söktum,ne karbon birikintisi nede oksitlenme vardi.
Buji 12.bin km de bir degisim ister.
Dilimde tüy bitti,bakimlari kendiniz yapin,rtr taş gibi kronik sorunu olmayan bir motor,kendini kanitladi..yağsiz birakip,devirip,vurup kirmadigin muddet,100bini rahat deviriyor.
Bu motoru,Gundialle,kukiyle,çakiyle kariştirmayin kardeşim.alt makinasinda çok sağlam muhendislik ve ar-ge yatiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------
Evet arkadaşlar debriyaj halati siparisim geldi,
1.kalite yan sanayii,çin mali değil.
Orjinal 60tl di ben bunu 30gaymeye aldim
Taktim ve gayet memnunum.
Ne oldugu belli olmayan çin mali halatlara boşa para bayilmayin.
Rtr için alacağiniz marka budur.
Not:
20tl işçilik yazdim kendime.
Sipariş ettiğim 3 tane yağ filtresi bugün geldi. 3 tane 1er litre liqui moly 10w40 yağ ile gelecek bakımlar için stok yapıyorum. İlerleyen zamanlarda gaz halatı ile debriyaj halatı da alacağım. Tabi birde balata seti.
Uygun fiyatlı debriyaj seti var mı? Bir setde ondan alayım kenarda dursun diye düşünüyorum.
Benim motor 2016 model 19.000'de ve hep şehir içi kullanılıyor, sizinki neden halat değişimi istedi acaba? Ben her bakımda yağlatıyorum fren ve debriyaj tellerini, ne zaman değişim gerekir acep? Şu anda performanstan memnunum bir şikâyetim yok.
Halatta uzama kisalma yok ama hirt hirt ses yapiyor,sanirim ben sert manet ayarli kullandigim icin oldu.
Eski halatta (gestay) muayenesi yaptim,esasinda yedek olarak kullanilir,uzun yolda vs.yanima alirim.
Bende surekli yaglar bakimini yaparim.
22bin km ye yaklastim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
1.resim ustteki orjinal olan
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
Ybr debriyaj balatasi oluyor.
Rtr Sağ kapak contasida alacaksin.
Debriyaj balatasini taktiktan sonra,0.8 sentille ara bosluklari kontrol edip gobegi eşit sıkacaksın..
Yaylar eşit oturacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
Edit,,deneme amacli,
Castrol 10w-50 ful sentetik yag koydum,normalda liqui moly 10w-30ve ipone den şaşmam ama 400km oldu castrolden cidden memnunum.şaşirtti beni
Bende daha önce motul 5000 kullanıyordum ilk defa liqui moly kullanıcam bakalım nasıl olucak. Birde ben sürekli artçılı kullanmıyorum motoru, arka dişliyi küçültsem çekiş düşer mi acaba rampalarda
Bayram temizligi yapmaya yikamaciya diye çiktim yine uzattim makinayi 150km cik..
Yağmur öncesi havada kapali efil efil..
Redkit garaja girdi...
Bu istikrarla gidersem temmuzda alali 1 sene olacak 30bin km yaparim..
Motoru 0km 8bin gaymeye almiştim,şimdiye kadar çoktan amorti etti kendini..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
Düşmuyor,ben bu şekilde 10bin km dir biniyorum.zımba gibi
Hey maşallah. Kullanıyorsun walla aleti.
Kaşınıyorum falan diyordum ama işlerin gitgide dibe vurduğu şu dönemde sanırım ayağımı biraz daha yorganıma göre uzatmam gerekecek.
Şu arka dişliyi iki diş küçültme işi aklıma yattı. Bayram sonrası bakacağız servisle beraber.
Benim motorda 6500 devirde 85-90 yapıyor.
En yüksek tork 7000 de.
İyi olacak gibi geliyor.
@levend84, şu iş olursa çok dua alırsın benden.
Yap usta,pişman olmazsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
Uzun tur cami sakin takma,makinin dengesi bozuluyor.
Led farda takma,elektrik sistemine hic bulaşma.
Sadece dişliyi kuçult,depo cantasi yap,bakimini yap devam et.
Bak ben makinaya harici hic mudahele etmeden,24bin kmlere yaklaştim.
İşin sirri burada gizli..
ÇALİŞAN SİSTEME MUDAHELE ETME,HELE ELEKTRİKSEL SİSTEME...
Takmaktan vazgeçtim sayenizde sattığım diğer 150lik apache ile İstanbul bursa yapmıştım. Makina çok fena yağ yakmış. Alan arkadaş yağı boşalttı sadece 550 ml yağ çıktı motordan.
Büyük ihtimal 8-9 bin devir bandında gittiğim için bu kadar yağ yaktı
Merhaba arkadaşlar ben de mavi bir rtr180 alarak aranıza katıldım
Bu motoru seçerken yorumlarınızı çok okudum, uzun cam ve xenon takmaktan vazgeçtim. Arkaya 42t dişli sipariş ettim(yazın uzun yol yapacağım)
En yakın zamanda 1-2 resim atarım.
Yazdıklarınızı okudum ve ben de 2 diş küçülteyim dedim. Ama gel gör ki 150likler 13/44müş bizimki 14/46 imiş orda hata yaptım.
Bu arada sadece arkayı değiştirecek olsam da yine de ön dişli alayım mı? Zinciri de değiştiriyorum, dişliler için aynı zamanda değişse iyi olur denilmiş
Teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)