Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Mart 2017, 01:01
#10761
Arkadaşlar merhaba biliyosunuz bizim motorlar dişli ölçüleri 16-45.
Ben gaz tepkisini artırmak,açık egzozun da verdiği ölü alt devirleri toplamak adına öndişliyi 1 boy küçültüp 15 yapmak istiyorum,son sürat bir miktar elbet düşecektir fakat yüksek hızlara nadiren çıkıyorum çok bi kayıp olmaz benim için başka ne gibi sıkıntı yaşarım,takometrede ne kadarlık bir sapma olur?
deneyen varsa fikir bekliyorum.
Reklamlar
-
29 Mart 2017, 01:26
#10762
gursus adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba biliyosunuz bizim motorlar dişli ölçüleri 16-45.
Ben gaz tepkisini artırmak,açık egzozun da verdiği ölü alt devirleri toplamak adına öndişliyi 1 boy küçültüp 15 yapmak istiyorum,son sürat bir miktar elbet düşecektir fakat yüksek hızlara nadiren çıkıyorum çok bi kayıp olmaz benim için başka ne gibi sıkıntı yaşarım,takometrede ne kadarlık bir sapma olur?
deneyen varsa fikir bekliyorum.
top speed 16-17kmh kadar düşer.
back torq etkisi artar,debriyajın daha çok yorulur sert kullanımda(önü bir küçük dişliye sahip hayabusada 2. vites 4-5000 devirlerde 1e atınca arka teker kilitleniyordu ilk anda)
%5 ile 10 arası fazla sarfiyatın olur hızına göre kabaca
-
29 Mart 2017, 02:11
#10763
teşekkürler hocam birde vites araları kısalır değil mi,daha sık vites değişimi ister.
-
29 Mart 2017, 08:44
#10764
mustafatuzlu adlı üyeden alıntı
Selamlar, saygılar
2013 Cbr 600f c-abs motorum için arka çamurluk arıyorum.
Girip çıkmadığım site kalmadı 2 gündür.
Sanırım 2011-2013 kasalar aynı. Kırmızı renkli arka çamurluk nereden bulabilirim
Teşekkür ederim.
aynı dert bendede var ama yok yurt dısından bakmalasın ebay da amazonda var bu tarz seyler ama su anda paypal yurt dısı odeme olanagı malesef ulkmeızde yok paypal destegını gerı cektı ebaydan alısverıs olmuyor eger ıstanbuldaysan gp kompazıt dıye bır yer var onlarla fuarda konusmustum orj gıbı olmaz ama farklı camurlukları uydurabılırız demıslerdı ornek olarak 1000rr falan dusunursen bı ugra derım
-
29 Mart 2017, 19:51
#10765
gursus adlı üyeden alıntı
teşekkürler hocam birde vites araları kısalır değil mi,daha sık vites değişimi ister.
aynen öyle olur
14.000 devirde vites değiştirdiğini düşünürsek
1-2. vites arası 43 km/h farktan 40km/h farka düşecek mesela.
2.-3. vites arasındaki fark 40 tan 37km/h farka düşecek
vitesler arasındaki fark azalıp, tam gazda vites arasındaki ivmelenme kapasiten artacağından vitesler arasında harcadığın süre de azalacak ve daha çok vitesle oynayacaksın teorik olarak
-
31 Mart 2017, 18:31
#10766
ön dişli ile oynadığında arka maşa bağlantı yerleri bunu karşılayabilecek mi ? sürekli sürtme durumuna girebilir
bunun yerine arka dişliyi neden büyütmeyi düşünmüyorsun 2 veya 3 diş ?
aynı zamanda bence gereksiz bir değişim olacaktır aradaki max 10hp ( arka tekerde ) değişimi çok aşırı hissedemeyeceksin ve zincirdeki gerilim artacağından ( özellikle ön dişli küçültme yaparsan daha fazla olacak ) daha erken ömrünü bitirecektir
-
31 Mart 2017, 20:53
#10767
Yeni CBR600F resimlerini paylaşmamıştım...
2. el aldığım için bir elden geçireyim dedim.
Motul 7100 10W40 yağ aldım
KN-204 yağ filtresi
BMC Hava filtresi FM490/08
Motul 5.1 hidrolik yağı
Motul Mocool Radyatör Sıvısı
Haftaya inşallah uygulamış olacağım...
-
01 Nisan 2017, 00:11
#10768
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
ön dişli ile oynadığında arka maşa bağlantı yerleri bunu karşılayabilecek mi ? sürekli sürtme durumuna girebilir
bunun yerine arka dişliyi neden büyütmeyi düşünmüyorsun 2 veya 3 diş ?
aynı zamanda bence gereksiz bir değişim olacaktır aradaki max 10hp ( arka tekerde ) değişimi çok aşırı hissedemeyeceksin ve zincirdeki gerilim artacağından ( özellikle ön dişli küçültme yaparsan daha fazla olacak ) daha erken ömrünü bitirecektir
evet aslında arkayı büyütmek daha mantıklı ama ön dişli fiyatları daha uygun diye öne yeltendim :D
aslında arkayı bir diş büyütüp 46 yapmak güzel olabilir,f sportların sanırım orjinali 16-46 idi.
-
04 Nisan 2017, 23:26
#10769
Bence gerek yok orijinal devam et
-
05 Nisan 2017, 12:32
#10770
Merhabalar 600f aşıkları sizlere bir sorum olacak benim de 2006 model 600f im var ve son bi kaç haftadır motordan tuhaf bi ses gelmeye başladı. Ustaya götürdüm usta yatakları sarıyor makine dedi, çıkan seste yataklardan gelen ses dedi. Neyse yaklaşık 10 farklı ustaya gittim buna Honda Esengül'de dahil hepsi aynı şeyi ve maliyetli olduğunu söylediler. Yaptırmaya karar verdim. Yaptırdıktan sonra yakın zaman içinde bi daha bu sıkıntıyı çıkarır mı yine karşılaşır mıyım bu problemle diye sizlere sormak istiyorum. Veya aynı durumu yaşayan var mı aramızda bilgilendirirseniz çok sevinirim...
-
05 Nisan 2017, 12:43
#10771
Şimdi sana bişey diyim yanlış anlama yaptırdığın usta sağlam olsun bir iki yatak çok önemli titizlik ister ve yatak kolay kolay bozulmaz motor yağsız kalmadığı süre ve bozuldumu randıman alınmıyor diye bir söylenti var biz es geçelim nasıl bir ses geliyordu vuruntu gibi mi
-
05 Nisan 2017, 13:06
#10772
aera34 adlı üyeden alıntı
Şimdi sana bişey diyim yanlış anlama yaptırdığın usta sağlam olsun bir iki yatak çok önemli titizlik ister ve yatak kolay kolay bozulmaz motor yağsız kalmadığı süre ve bozuldumu randıman alınmıyor diye bir söylenti var biz es geçelim nasıl bir ses geliyordu vuruntu gibi mi
Evet hocam vuruntu gibi ses geliyordu. Vites boştayken motora 3-4 bine kadar gaz verip bırakıyodum debriyaj tasının orda sanırsın kurtuluş savaşı var sesler geliyodu. Son zamanlarda da ses iyice arttı 5 bin devire geldiğim vakit sanki motor kırılıcak bişey olucak hissini veriyodu. Koydum otoparka kullanmadım sadece ustalara göstermeye çıktım. Yaklaşık 10 tane usta gezmişimdir sadece bi tanesine içim ısındı ve götürdüm bıraktım. Usta sadece büyük cc motosiklet tamiri yapıyor açıp topluyor o yüzden diğer ustalardansa bu ustayı tercih ettim. Şuan motorum tamirde yapılıyor. Usta çağırdı gel kendi gözünle de gör dedi gittim baktım yataklar sarmış üstleri hep çizilmişti egzantirik zinciri gitmiş tırnak ucu kadar bişey tutuyodu son anda getirmişsin motoru dedi usta. Motora yapılanlar şunlar;
*Silindir piston
*Ana yatak kol yatak
*Egzantirik zinciri
*Zincir paletleri
*jonta takımı
*Otomatik gergi
*Şanzıman 2. vites dişlisi
*Yağ/antifriz
*Üst kapak rektifiye
*Yağ filtresi
*Yağ pompası
-
08 Nisan 2017, 18:54
#10773
Merhaba Arkadaşlar
Ön ve arkaya takoz almak istiyorum ve aliexpresse baktığımda 2 ürün buldum.
Fiyat farkı çok fazla. muhakkak bir farklılık olması lazım ama nedir.
Yardım pls...
1-
https://www.aliexpress.com/item/For-...f-79cda64add66
2-
https://www.aliexpress.com/item/Moto...f-79cda64add66
-
09 Nisan 2017, 12:36
#10774
Herkese iyi günler iyi haftasonları Bayadır buralarda yokdum askerlikdi iş güçdü derken, geçen sene darbeden 2 gün sonra bir kaza yapdım.Bir kırıkla kurtulduk şükür.Motordanda biraz uzaklaştım daha yapdırmadım.Yavaş yavaş başlayım diyorum.Yedek parça olarak yardımcı olabilecek birileri var mı acaba grenaj seti falan almayı düşündüm bazı sitelerde setler var 2500 e güvenemiyorum.
-
18 Nisan 2017, 17:20
#10775
Unique693 adlı üyeden alıntı
Herkese iyi günler iyi haftasonları
Bayadır buralarda yokdum askerlikdi iş güçdü derken, geçen sene darbeden 2 gün sonra bir kaza yapdım.Bir kırıkla kurtulduk şükür.Motordanda biraz uzaklaştım daha yapdırmadım.Yavaş yavaş başlayım diyorum.Yedek parça olarak yardımcı olabilecek birileri var mı acaba grenaj seti falan almayı düşündüm bazı sitelerde setler var 2500 e güvenemiyorum.
msaj atmışsın bu gün girince gördüm ancak telefon numaramı yazmıştım sana üstünden konuşuruz yine
belki daha az maliyet ile halledebilirsin duruma göre
-
18 Nisan 2017, 23:31
#10776
Iyi akşamlar.2006 model 600f sahibiyim.Motorum kmde ortalama 50 kuruş yakıyor.En sakin (4 bin devir civarı) kullanımda 40 kuruşa ancak düşürebildim.Yakit tüketim değerleriniz nedir.Bu rakamlar çok yüksek değilmi?
Not:Kilolu iri yapılıyım.
-
19 Nisan 2017, 01:45
#10777
MRcorsain adlı üyeden alıntı
Iyi akşamlar.2006 model 600f sahibiyim.Motorum kmde ortalama 50 kuruş yakıyor.En sakin (4 bin devir civarı) kullanımda 40 kuruşa ancak düşürebildim.Yakit tüketim değerleriniz nedir.Bu rakamlar çok yüksek değilmi?
Not:Kilolu iri yapılıyım.
gayet ideal değerlerde yakıtı
daha az olmaz kilonuzda varsa daha düşük devirlere zorlayıp makinayı yıpratmayın derim
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
19 Nisan 2017, 11:02
#10778
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
gayet ideal değerlerde yakıtı
daha az olmaz kilonuzda varsa daha düşük devirlere zorlayıp makinayı yıpratmayın derim
Pekala.Yardimci olduğunuz için teşekkür ederim.Deneme amaçlı alt devirlerde kullandım çok fark etmediğini gördükten sonra tekrar devrinde kullanmaya devam ediyorum artık.
-
24 Nisan 2017, 16:49
#10779
apokral24 adlı üyeden alıntı
Evet hocam vuruntu gibi ses geliyordu. Vites boştayken motora 3-4 bine kadar gaz verip bırakıyodum debriyaj tasının orda sanırsın kurtuluş savaşı var sesler geliyodu. Son zamanlarda da ses iyice arttı 5 bin devire geldiğim vakit sanki motor kırılıcak bişey olucak hissini veriyodu. Koydum otoparka kullanmadım sadece ustalara göstermeye çıktım. Yaklaşık 10 tane usta gezmişimdir sadece bi tanesine içim ısındı ve götürdüm bıraktım. Usta sadece büyük cc motosiklet tamiri yapıyor açıp topluyor o yüzden diğer ustalardansa bu ustayı tercih ettim. Şuan motorum tamirde yapılıyor. Usta çağırdı gel kendi gözünle de gör dedi gittim baktım yataklar sarmış üstleri hep çizilmişti egzantirik zinciri gitmiş tırnak ucu kadar bişey tutuyodu son anda getirmişsin motoru dedi usta. Motora yapılanlar şunlar;
*Silindir piston
*Ana yatak kol yatak
*Egzantirik zinciri
*Zincir paletleri
*jonta takımı
*Otomatik gergi
*Şanzıman 2. vites dişlisi
*Yağ/antifriz
*Üst kapak rektifiye
*Yağ filtresi
*Yağ pompası
Ne kadar ücret ödeyeceğiniz belli mi?
-
27 Nisan 2017, 14:39
#10780
Sevgili 600f kullanıcıları hepinize merhaba. Tabi kimsenin sesi çıkmıyor gerçide . Bana sele kilidi lazım çıkma, teli falan var fakat içerdeki mekanizma yok. Yardımcı olabilecek arkadaş varmı acaba? Ücreti konuşuruz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler