yok orjinal ebatlarda alıcam sürati ve virajı yeri gelince severim her yerde tapa gaz gitmem ama virajı düz yolda yaptığım hızdan daha çok severim
yok orjinal ebatlarda alıcam sürati ve virajı yeri gelince severim her yerde tapa gaz gitmem ama virajı düz yolda yaptığım hızdan daha çok severim
ben önereyim kendim kullanıyorum motolastik izmirden herşey dahil 950tl e aldım gayet güzel bir lastik sorunsuz.. --PIRELLI rosso 2--
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
aldığım il 150 km rodaj sonrası lastiği denemek için manisa sabuncubeli virajları biraz alışma sürecii
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
bu da izmir çeşme otoban kenarı temiz asfaltta riske girmeden yatırmamın sonucu,pek bişey kalmadı (arka teker için )
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
yağ değişimi yaptım motul 10-40 5100 + honda orjinal yağ filtresi.
[IMG][/IMG]
bu da bebeğimin 42 bininci km si hedefim en az 60 bin, motoru önceki sahibinden 19bin km de aldım.
[IMG][/IMG]
nazar değmesin maşallah lastik ebatlarınızı öğrenebilirmiyim sanki yanaklar geniş gibi geldi bana bu arada aklımdaki lastik pirelli diablo rosso 2 veya rosso corsa
çok teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
merhabalar lastik ebatları orjinal ebatlar yani ön 120/70 ZR17 (58W) arka 180/55 ZR17 (73W)
Ben pirelli almaya karar verdiğimde rosso2 ile rosso corsayı çok araştırdım her zaman yapılan yorumlardan (yerli yabancı forumlar) dolayı rosso
corsa bir adım daha önde duruyordu fakat şöyle bir dezavantajı var bu lastik race+track olarak geçiyor yarı pist yarı race lastiği olarak , ve yol
tutuşu viraj performansı mükemmel olmasına rağmen ömrü çok kısa 4 binde sağlam kullanım normal yollarda bitirenler var en fazla 8bin km kullanan
olmuş motolastiğin söylediğine göre yabancı forumlardada durum böyle,yani adamlar bu lastiğin üzerine yol lastiği tanımıyorlar fakat ömrü çok kısa
hele benim gibi viraj yapmayı seven bu doğrultuda motor süren biri için bu lastiği almak en az 6bin km sonra yeni lastik masrafı demek,
bu yüzden rosso2 yi tercih ettim ömrü yine diğer michelin bridgestone metzeler vs markalara göre daha kısa fakat güzel bir lastik en 15 bin
sıkıntısız çok rahat 20bin götürür beni rosso 2 pirellinin sitesinde race+road olarak geçen bir lastik,yol tutuşu mükemmel ıslak ve kuru havada.
benim düşüncemi soracak olursanız maddiyat sorununuz yoksa düşünmeden rosso corsa alın,biraz uzun ömürlü olsun derseniz adres rosso2,
başka markalardan düşüncek olursak metzeler m7rr da güzel MİŞ ben kullanmadığımdan yorum yapamam ama kötü yorum okumadım.Bu 3ünden birini
düşünün derim.
maddiyat sıkıntım var ama önemli bir parça olmasa değiştirmicem rosso 2 de karar kıldım bakalım sezon bbaşlamadan takabilicez mi
hayırlısı olsun rosso2 den pişman olmazsınız,en mantıklısı.
Bu sezon için rosso 2 düşünüyordum bende ama uzunca bir süredir lastiklere hiç bakmadım ( yeni çıkanlar özellikleri vs )
Diğer sayfada ark yazmış batlax aslında fena lastik değildir kuru zeminde çok geç ısınıyor ısınana kadarda kaçırma sıkıntısı var yol tutuşu olarak ama ıslak zeminde ısınmadan bile güzel sonuç veriyor
Tabi bizim için esas önemli olan kuru performans olduğunda durum farklı
Bendeki lastikler ömrünü tamamladı gibi michelün pilot power 2ct ler var
Fakat alışılmadık şekilde arka lastiğim aslında daha varken ön lastik kendini parçalamaya başlayarak bitirdi...
Bende de pp2 var. Bitince pilot power 3 düşünüyordum.
2 oldu pp3 kullanıyorum ve çok ta memnunum ama pirelli merak etmiyor değilim.
dediğiniz gibi ıslak zeminde güzeldi bırakmadı beni bolu nun o taraflarda sağnak yağmurda 150-160 gittim sıkıntı yok gel gelelim yağmurun yağsammı yağmasammı dediği yerde kendini bırakıyor yere düşen 4-5 damla var ya tamam o zaman işte sanki lastik değil de plastik bişi üzerinde gidiyormuşsun gibi bide benim lastiğin ortası sıfırlandı sanırım havalarını sık sık kontrol etmem gerekliydi ben kontrol etmedim ortayı yedi yanlar duruyor lastik oval şeklini kaybetti
Yağmur ilk yağmaya başladığındaki olan durum sadece senin lastiklere has bir durum değil tüm lastiklerde aynısı olur.
Havalarını her zaman kontrol et hatta sürüş stilin ve konforuna göre belirli oranda daha düşük hava basabilirsin ama bu tümüyle sende olan bir konu biraz deneme yanılma
Ben kuru zemin için genel olarak 2ps düşük basıyorum
Ama çok düşük olursada virajda kaçırma motoru yatmak istememesi gibi sorunlar ile karşılaşabilirsin frenajda kayma riski artar veya farklı yönlere gitmek isteyebilir motor
Hava basıncı çok önemli bir faktörü oynar kısaca
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Arkadaşlar perşembe günü motorum çalındı gören duyan olursa lütfen ulaşsın!
Honda CBR 600f 2001 model çalınmıştır! Bulana ödül.
Sari 2001 model cbr 600f motorum calindi 5.2.2015 saat 22:00 ile 6.2.2015 saat 02:50 arasinda osmanbey matbaaci osmanbey sokak sisli den motorum calindi. 34 Zk 9380 plakali koltukta yirtik var arka maşada ohlins etiketi ve depo rengi grenajdan daha acik sari.
Tesekkurler
2 saatliğine bıraktım ve döndüğümde yoktu, ve çalan kişileri kamerada görüntüledim 1 dk içinde çalıyorlar 1 dk!
gören duyan olursa lütfen ulaşsın 0532 151 27 30
sahibinden.com da detay var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600f-2001-model-calinmistir-bulana-odul-200091682/detay
çok geçmiş olsun en kısa zamanda bulunur inşalah,Allah belasını versin kansızların.
geçmiş olsun şimdi görebildim mevzuyu
umarım bulabilmişsindir veya bulabilirsiniz..
Çok geçmiş olsun imş. bulursunuz.
Umarım en kısa zamanda bulunur,
gecen bır arkadas daha vardı,
onun motoru 6 ay sonra bır otoparkta ''OTOPARK GOREVLISI'' tarafından plaka sorgulatılarak bulunmustu,
Umarım Bir yerlerden çıkar...
iyi akşamlar arkadaşlar f im için motul 300v yag almayı düşünüyorum biraz pahalı ama alacam kaç km gider acaba
benim bazı duyumlarıma göre en fazla özelliğiini yitirmeden 1000-2000 km hatırlıyorum yarış yağı olduğu için ama ne kadar doğrudur bilemem bence gerek yok nasıl olsa yarışmıyoruz
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)