http://i.hizliresim.com/X2RlY6.jpg
dün buna baktık beğendik fakat pazarlık yaparken bizden önce görüşen kişiye gitti motor geç kaldık :s
http://i.hizliresim.com/X2RlY6.jpg
dün buna baktık beğendik fakat pazarlık yaparken bizden önce görüşen kişiye gitti motor geç kaldık :s
benim almam için biraz daha vakit var
tam senin kafadan virajcı bi arkadaşa bakıyoruz zaten
öncelikle selamlar ben kütahyadan fuat,kimya mühendisiyim,ancak şu an esnaflık yapıyorum,motosiklete ilgim çok küçü yaştan beri var fakat bi kaç motosikletim oldu kısa süreli o kadar.şu an 31 yaşıma girdim evli barklı bi insanım,azcık kafada kırıklık var ama kendimi de bilirim,neyse uzatmayayım zaten daha önceden de üyeliğim vardı ancak şifreyi hatırlayamadım,uzun süredir motosiklet bakıyorum 4 silindir oturuşu nisbeten rahat ve en önemlisi hanım bende binecem dediğinde rahatsız olmayacağımız bi makine lazım malum seçenekler kısıtlı cbr600f,gsx650f,xj600diversionf bi çok ilan görüyorum ve son iki senedir neredeyse haftada 4-5 kez sahibinden ilanlara bakarım.geçtiğimiz kış dedim para biriktirip alalım bi makine yazın,neyse paramızıda biriktirdik ancak ama maalesef şimdi
sahibinden ilanlara bakıyorum motosikletler,arabalar herşey ateş pahası,biz paramızı biriktirene kadar fiyatlar ortalama 2bin arttı,600f düzgün düşük kilometre neredeyse 15 bin altına yok,çok iyi hatırlıyorum kışın bu kadar deildi fiyatlar,şimdi bi motosiklet buldum ama istediğim gibi deil yani işin acıkası hanımı bindiremeyiz süpersport bi makine tanıdık bi arkadaş satacak alet düzgün piyasanın baya bi altında fiyat,ve bildiğim bi makine şimdi çok kararsızım kışı mı beklesem,yoksa tanıdıktaki süpersportu mu alsam?walla kafa gitti ne yapacağımı şaşırdım hatta bazen motosiklet yerine arabayı mı deiştirsem diyorum,ama motosiklet benim uzun süredir aklımda ve biliyorum hiç aklımdan çıkmayacakta,bugüne kadar sahip olamamın sebebi sadece motosiklet koyacak yerimin olmaması ancak bunu da çözdük,benim memleket eylülden nisana soğuk olur kışı serttir diyebilirim, nacizane bana fikir verip yardımcı olacağınızı düşünüyorum,he birde benim küçük kardeşim var 22 yaşında biraz da ondan korkuyorum,motor alsam sonunda bi gün mutlaka abi bi tur atayım diyecek versen bi türlü vermesen malını kıskanıyo der,off offf,hanımda araba diyo başka bişey demiyo,kullanabilse içim yanmaz da e be hanım sen daha arabyı doğru dürüst kullanamıyon bile de denmiyor,fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim,bu arada bundan önceki son motorum bi maxi scooter idi,büyük motor konusuna gelince pek zorlanacağmı sanmıyorum çünkü küçük şehir fazla bi trafik yok burda rahat,evimle iş yerimin arası 15 kilometre ve hiç trafiğe girmeden hiç ışık görmeden evimden iş yerime arabayla rahatça gidiyorum.
İyi motor iyi para.
ftkrblt;
Umarım gönlüne motor bulursun.Büyük motor hem çok keyifli hemde riskli.eşinizle binmek için uygun ama yinede araba fikrini bidaha düşünün derim.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------
14 ilan koyupta temiz motor olanlar 1 hafta sürmüyo satılıyo 15 diyenlere hiç bakmıyoruz ama söylediğim gibi 14 civarına ilan koymayıpta satmayı düşünen varsa görüşebiliriz tabi model ve km de makul ise
15 den aşağı motorların genel durumları belli.Bakımlı olanlara sözüm yok.
Haliyle piyaasada yükseldi haliyle fiyatlar uçtu.
Benimde 600f im var. Bende 17 den 1 kuruş aşağı vermem.Görsen motoru sanırsın ki vitrinde mi saklıydı dersin. Daha 24200km .Motorumuz yorulmasın diye 2. motor aldık 150cc lik.
Biz kıymetini biliyoruz.Bende alırken 1-2 fazlasına almıştım ozaman .
Ben satarkende kıymet bilmeyen biri gelse 20 binde verse vermem.Motor aşkı böyledir.
Adana dan herkese selamlar...
aynen öyle.. inanın bana ne motorlar satılıyor 14e 15 e,turşusunu bile kurmazsınız o derece... en basit örnek giriş fiyatı 8küsür bin olan cbr 250 e millet 10 bin para isterken sıkıntı yok, 2003 model 600rr lar 15 e giderken sıkıntı yok,gözü gibi bakmış adam 600f ine 17bin çekince dudak büküyorlar.Şahsen bende satsam 17 den aşağı vermem.
araba var zaten onda sorun yok biz sadece motosiklet parasını tekrar arabaya gömsek daha yeni bi modelle değiştirsek mi diye düşündük ama olmayacak motorsuz artık tak etti,bu arada ben senin motosikletini daha önce forumda gördüm hatta bi ara satılığa çıkarmıştın vazgeçtin galiba,fotolardan gördüğüm kadarıyla harbi biblo gibi vitrinlik makinaydı Allah kaza bela vermesin,durum şu ki şu an 17 civarı satılık r6 var 2006 model,r6s deil r6 kırlangıç kasadan 20000 devir çevirenlerden güya,gösterge 20000 rpm ama 16500 de kesiciye giriyor galiba,motor düzgün,sıfır gelmiş şehre aynı şehirde ikinci sahibinde şu an bende 3.sahibi olsam mı diye düşünmeye başladım açıkçası,ramazandan 1 ay önce sahibinden ilan vardı istanbulda siyah 600f hemde 2004 ve sadece 9000 km idi,orjinal egsozu üstünde orta sehpaya almış arkadaş çekmiş fotosunu 17 küsur istiyodu ama bizde para yoktu o zaman o kadar kaçırdık,nasip artık ne diyelim,he bu arada şu an kullandığım araba 6 senedir bende 4 sene önce satışa çıkardım satarsam deiştireyim diye,2004 model ve 55000 km deydi şu an bile daha 75000 de falan neyse uzatmayım piyasasına baktım zaten çoğu 100000 km üstünde ne olduğu belirsiz bende piyasadan 2 bin fazla fiyat çektim arayan bi kaç kişi oldu yok şurda şu para yok şöyle yok böyle velhasılı arabayı satamadım arkadaş 166 binde iki kapısı deişik arabayı 24 e sattı ben 55 binde cillop arabayı 25 e satamadım valla,
ftkrblt;
motorum kounusunda söylediklerin doğru bir ara ilana koydum fakat yerine alacak bir motor bulamayınca elimizdekinden olayalım dedik ve ilan dan çektim.Kendi motorum diye demiyorum,vardır böyle temzi makinlar bilemiyorum.ama varsada 3-5 motordan biridir diye düşünüyorum.
senin motor işine gelince ;
Ozaman bence eşinle binecekseniz 600f daha iyi r6 ya göre.
600f in bakımlı olsun,internette 300.000 mil devirmiş motordur.Yani km düşük olması tabiki iyi ama 30 bin 40 bin 50 bin vs vs.. bakımlı olduktan sonra birde düzgün kullanıyorsa kişi, o motor daha çok hayranlarını taşır.
Racing makinaların biraz rahatsız edici olduğu hep söylenir ,birde yüksek devir çevirdiğinden daha çabuk motor rektefiye isteiyor diyorlar.
Birde bilinen bir yanlış yapıldığını duydum daha artık 2.el racing makine bildik yerden olmassa asla almam.
YApılan yanlış;
Özellikle racing kullanan makinaların sıfır alındıktan sonraki 1000km rodaj diyip uslu uslu kullanıyorlar,1000 bakımından sonra hurra tapa gaz sonra motorlar 20 binde 30 binde rektefiye yada bakım yada garantiden değişim felan gibi duyumlar.
ASlında gerçek rodaj ilk 1000 km devir saatinin yarısı devirlerde kullanmak,bunu da özellikle gece duzyol vs gibi değil sürekli vites değiştirmek yani günlük kullanım gibi sadece devir saati yarıyı mümkün olduğunca geçmemek.
İşteeee asıl rodaj bundan sonra başlıyor;
sonraki 6000km de yine kısa süreli yüksek devirler ve sonrası düzenli olarak zorlmadan bu km yi tamamlamak sonra korkma deniyor.
Bana mantıklı geldi.Bu bilgiler ilk ağızlardan hemde bir kaç kişilerce defalarca test ettiklerini söyleyenlerden.
Bizden de aktarması.
kazasız belasız sürüşler..
Adana dan selamlar...
Biraz renklendirelim..---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
Pazar günü rivada selamlastigimiz siyah horner buradan sanirim ;) birde mavi 600 f wolrath sendin galiba
siteden dyavol dü evet.
ve dıger gordugun de ben
Uyum harika renkler fena hornetteki egsoz ne marka bu arada sesi baya hoşuma gitti. Birde yakiti ne kadar etkiliyor acaba ?
"komple" arrow var onda. headers + slip on
sesi güzeldir evet.
yakıt 1 litre net fazlası var, azı yok
The Power of The Dreams.
:-) hocam bi dursaydin keşke... bende egsoz olayina girebilirim ama bakalim. Sadece kisa tüp takip katalizoru iptal ettiricem. Iridyum bujiler kn filtreler kullanmayi düşünüyorum bi sonraki bakimda. Bu arada son hiz denemesi yaptinizmi hiç hornetle.
Hacı-kat iptali ile perf. artışı yok-ses te ona göre(kalitesiz)...komple biraz tuzlu...önceden(stock hali ile)247-şimdi 251.......Sırada Power Commander Dyno Jet 5 gelecek-sonra 600rr'ların içinden geçecem inşallah...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------
Bu arada komple eksoz sistemi vs. değiştikten sonra yakıt artmadı-tam tersine düştü...
The Power of The Dreams.
kat ıptalının performans artısının olmadıgını nereden bılıyorsun hacı, ölçtun mü
zaten yazılım olmadan egzoz ıle atmosferık motorda dogru duzgun performans alamazsın kı. tillahını taksan da fayda etmez. makıne yaptıgın modıfıyelerı algılayıp kendıne gore map mi atacak ?
ses ise gorecelı. cok ınce ses sevmeyen arrow almaz mesela. katalıtık ıptalı + son susturucu ıle daha tok ses alınıyor cunku headers hem arabalarda hem motorda sesı cızırtılı ve ınce yapıyor. zevk meselesi.
yakıt artmadıysa senın makınenın orjınalı bayag fazla yakıyor o halde fa'dan aldıgımız yakıtların arasında (corlu yolunda) ne kadar fark oldugunu bılıyorsun.
Ben simdi hanginizi dinleyeyim
Valla barış hocam senin dediklerine katılıyorum. Kat iptali yaptigimda agirlikta azalacak hem. Birde kat iptali sonrası f1 ışığı sürekli yanacak sanırım ?
hayır FI ikaz ışığı yanmayacak cunku kat ıptalı ıcın kesılen yer o2 sensoru sonrası 4kg kadar da hafifleyecek dediğin gibi.
* daha once yarıslar ıcın hazırladıgım arabalarda sensorlerı ellemek zorunda kalmıstık onlarda bıle "cheater" koyduk, yıne yaktırmadık ısıgı ;)
**fotoda basamagın tam altında kalıyor bahsettiğim sensör...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)