Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mayıs 2014, 20:36
#9721
chopperrider adlı üyeden alıntı
merhaba 600f ahalisi, epeydir forumdan uzağım, son motorumu sattıktan sonra yaram depreşmesin diye pek girmiyordum foruma. baharın gelmesiyle sahibinde şöyle bi göz attım 600f fiyatları yine uçmuş
16 17'le havada uçuşuyor
Hakkaten merak ettim en genci 8 yaşında olan bu motor bu rakamlara reel olarak el değiştiriyor mu diye ? Ben 2 sene önce bu zamanlar 13'e pırıl pırıl makinemi vermiştim demek satmasam en az 3bin TL pirim yapacakmış
abı sen makınayı alır almaz baya degısıklık yapmıstın . senın makına baya guzeldı.
Reklamlar
-
04 Mayıs 2014, 21:22
#9722
-
05 Mayıs 2014, 02:39
#9723
gecmıs olsun omer.
nasıl oldu?
-
05 Mayıs 2014, 03:09
#9724
Geçmiş olsun.Geçen sene bende yaşamıştım gidon çırpmasını e5 in altında tünel vardı onun için yol yükseliyordu bende baya bir hızlı girdim şiddetle çırpmıştı benide kendine gel diye
-
06 Mayıs 2014, 01:29
#9725
wolrath adlı üyeden alıntı
gecmıs olsun omer.
nasıl oldu?
Çok teşekkür ediyorum.Şöyleki...Kardeşim öndeki aracı solladı,bende sola çıktım biraz acele etmem gerekiyordu.Sollama esnasında yakalandım.Sürat 140 civarları falandı sanırım.Patara kütere derken allah tarafından kurtardım.Bu üçüncü oldu,fakat öncekiler çok hafifti.
Genellikle gazlama esnasında ,ön tekerlek yerden hafiflediğinde ve yol bozuksa oluyor galiba.Hep engebeli yollarda ve gazlama esnasında yakalandım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
Unique693 adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.Geçen sene bende yaşamıştım gidon çırpmasını e5 in altında tünel vardı onun için yol yükseliyordu bende baya bir hızlı girdim şiddetle çırpmıştı benide kendine gel diye
Çok teşekkür ediyorum.Sana da geçmiş olsun.
-
06 Mayıs 2014, 02:40
#9726
Geçmiş olsun Ömer reis.Allah kazadan beladan korusun..
-
06 Mayıs 2014, 09:10
#9727
ömer2 adlı üyeden alıntı
Genellikle gazlama esnasında ,ön tekerlek yerden hafiflediğinde ve yol bozuksa oluyor galiba.Hep engebeli yollarda ve gazlama esnasında yakalandım.
Geçmiş olsun.
Evet aynen bu durumda oluyor, gaz açarken öne doğru tam eğilip, ağırlık merkezini öne taşımak ciddi önem taşıyor.
-
06 Mayıs 2014, 23:14
#9728
seigen adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Evet aynen bu durumda oluyor, gaz açarken öne doğru tam eğilip, ağırlık merkezini öne taşımak ciddi önem taşıyor.
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
StyLeOscaR adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun Ömer reis.Allah kazadan beladan korusun..
Amin cümlemizi.Seninde yeni motorun hayırlı olsun.Avatarın değişmiş.
-
07 Mayıs 2014, 01:18
#9729
ömer2 adlı üyeden alıntı
Amin cümlemizi.Seninde yeni motorun hayırlı olsun.Avatarın değişmiş.
Sağolasın abi , nabalım maalesef şartlar öyle gerektirdi.Ama gene de motorsuz kalamadım döndüm dolaştım gv ye döndüm
-
07 Mayıs 2014, 12:45
#9730
extra_serkan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam,
Dün 2006 model 51 bınde honda 600 f le aranıza katıldım, egzantrik hiç değişmemiş motor soğukken özellikle ses yapmakta değişim zamanı geldide geçiyor İstanbul anadolu yakasında varmı önereceğiniz bir servis ve zincir gergi seti fiyatı hakkında bilginiz varmıdır, şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
benim tavsiyem serviste değiştirtmen yönünde olur
mekanik aksamlı değişen tüm parçalar için 1 sene garantin oluyor çünkü
sene dolmadan birşey olursa ücretsiz değişim yapabilirsin en azından
Reşit adlı üyeden alıntı
Zalim dünya, CSS çok pahalı. Ama alacağız inşallah. Yalap şalap gidiyoruz şimdi, Eğitim aldığımızda daha da zevkli yol alacağımıza eminim
css eğitimleri pistte işinizi görür daha çok malum türkiye yolları ve asfalt kalitesi tartışılır düzeyde bu eğitimleri alarak kaza yapan kişiler var daha çok eğitimin verdiği güven ile alakalı
bunun yerine bmw rider acedemy - my bike world - gis akademi bunların 3üde sağlam eğitimler veriyorlar tek farkları gis'te kendi motorunuz ile eğitime giriyorsunuz
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
07 Mayıs 2014, 23:40
#9731
-
08 Mayıs 2014, 01:26
#9732
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
benim tavsiyem serviste değiştirtmen yönünde olur
mekanik aksamlı değişen tüm parçalar için 1 sene garantin oluyor çünkü
sene dolmadan birşey olursa ücretsiz değişim yapabilirsin en azından
css eğitimleri pistte işinizi görür daha çok malum türkiye yolları ve asfalt kalitesi tartışılır düzeyde bu eğitimleri alarak kaza yapan kişiler var daha çok eğitimin verdiği güven ile alakalı
bunun yerine bmw rider acedemy - my bike world - gis akademi bunların 3üde sağlam eğitimler veriyorlar tek farkları gis'te kendi motorunuz ile eğitime giriyorsunuz
Viraj sanatını öğrendikten sonra dozajını uygulamak sürücüye bağlı. Bir şeyin en doğrusunu öğrenip ona göre risk almak isterim. Neyi bilmediğini bilmeden kullanmak çok mu mantıklı sence TR şartlarında?
-
08 Mayıs 2014, 01:29
#9733
-
08 Mayıs 2014, 01:33
#9734
ömer2 adlı üyeden alıntı
Seninkide parlıyor abi maşşallah.Birkaç sorum var roadtec z8 den memnunmusun ? Koruma takozlarını motomarketimdenmi aldın ? Birde selenin yanındakiler sticker mı
-
08 Mayıs 2014, 02:02
#9735
Z8 lerden çok memnunum.Önceki sayfada görünen cbf 1000 de mchlin.pilot road 2ct var.Yol tutuşu biraz daha iyi sanki fakat motor bizimkine göre 50 kilo daha ağır.Z8 lerin ömrü Michelin'e görebiraz daha uzun oluyor.
Z8 Kolay kolay patiye düşmüyor,(56 kiloyum bu sebeple büyük başarı olduğunu düşünüyorum)frenlerden memnunum,virajda
cbf 1000 biraz daha iyi,fakat lastiklerden mi(michelin)yoksa motordanmı tam anlayamadım.
Sonuç Z8 kesinlikle tavsiye ederim.Çok sert değil,güzel ısınıyor,çift hamur uzun ömürlü.
Sele yanlarındakiler sticker.Arka kısma yakın olanı kanat kısmı kesilerek sadece yazısı bırakılmış depoda bulunan honda
sticker'i
Motor takozları ise motorun üzerinde gelmişti,yalnızca sağ tarafın topuz olan kısmını bir motrcuda çıkma olarak 15 tl ye almıştım.
-
08 Mayıs 2014, 02:16
#9736
-
08 Mayıs 2014, 02:22
#9737
Takozlar benimkilerin aynısı.
Lastik olarak bende m5 almayı düşünüyordum,araştırmalarıma göre m5 çok güzel bir lastik Z8 ler benim içinde sürpriz oldu motorun üzerinde buluverdim.
-
08 Mayıs 2014, 21:07
#9738
ömer2 adlı üyeden alıntı
Takozlar benimkilerin aynısı.
Lastik olarak bende
m5 almayı düşünüyordum,araştırmalarıma göre
m5 çok güzel bir lastik
Z8 ler benim içinde sürpriz oldu motorun üzerinde buluverdim.
Nasıl bir malzeme peki bu takozlar derlin falan mı ? Bende m5 i kafama koydum gibi Z8 leri kaça aldınız ?
-
08 Mayıs 2014, 23:03
#9739
Unique693 adlı üyeden alıntı
Nasıl bir malzeme peki bu takozlar derlin falan mı ? Bende m5 i kafama koydum gibi
Z8 leri kaça aldınız ?
Takozlar plastik gibi bir şey tavsiye ederim.Z8 'ler o zaman 1200 küsürlü bir şeydi( arka 190 )bir arkadaş vasıtasıyla biraz daha ucuza gelmişti.
-
09 Mayıs 2014, 00:26
#9740
Merhaba;
2002 model CBR 600f motorum ile kaza yaptım ve kafa grenajı kırıldı.kafa grenejının çıkmasını arıyorum.Elinde olan varsa almak istiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler