Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mart 2014, 00:33
#9561
o zaman yeni başladığımdan 250 bile başlamadım mondial 150mr vulture ile başladım aslında 250cc geçicektim birazda onu kullanıyım tecrübe ediniyim diye 250 bindim 150 250 arasında pek bişey yok 250 alsam çabuk sıkılırım bundan sonra o yüzden 600 geçebilirmiyim diyorum bu arada geçtimiz yaz bodrumda honda 600rr 600f suziki gsxr600 yamaha r6 kullandım tabiki hız yapmadan sakin sakin tadını çıkara çıkara egzosların sesini dinleye dinleye hiç bir sorun yaşamadım en fazla 120 gördüm böle bi denemeden sonra kullanabilirim diye düşünüyorum ama sormak istedim insanlar nediyo diye bu motorlar arasında en korkutan beni yamaha r6 oldu gerçi araştırmalarım sonucu zaten r6 kafamdan silmiştim ama bi denemek istedim onuda gerçekten çok canavar bişey biraz bilmeyen insan ilk gazlamada ölür gerçekten 1. vitesi çok sakat bir motor deli bişey anlatılmaz ben alırsam honda 600rr almak istiyorum r6 ya göre daha uysal kesinlikle dahada rahat kullanabilirim diye düşünüyorum ama kaç KM tecrübe edinmem lazım sizce
Reklamlar
-
28 Mart 2014, 01:28
#9562
Unique693 adlı üyeden alıntı
Kaç amperdi peki taktığınız akü?
Tam hatırlamıyorm şu an, ama orjinaliyle aynı, 7,5 amper olabilir.
Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
Bügün yeni şeyler söylemek lazım.
-
28 Mart 2014, 15:53
#9563
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
dostum-yeni 600fa'larda(artık eskidi gerçi...)üzerinde NGK cr9eh9 'la geliyor....motorum şu anda 18.000'de ve hala ''canavar'', 10binde biter ^^usta palavrası^^, motor yağ YAKMIYORSA, bir 4 zamanlı motor buji ömrü...40bin'dir...Saygılar...
araba motorundan bahsetmiyoruz değil mi ?
muhtemelen motorunun servis kitapçığına hiç bakmadın
muhtemelen ( katologtaki servis km'sini 6bin olarak düşünürsek eski 600f lerde bu şekildeyi ) 3. bakımında yani 13000km bakımında bujilerine baktırmadın
bujiyi haddinden fazla zorlamakta iyi değildir buji kesilmesi diye tabir edilen bujinin kırılarak pistonun içine düşme ihtimali vardır her zaman ve bu risk kullanıldıkça artar aslında sonuçta eskiyor...
wolrath adlı üyeden alıntı
karbon iyi guzel ama cabuk matlasıyor.bır darbede orgu yapı acılıyor felan.ben kendım alacak olsam karbon degıl de tıtanıum tercıh ederım.he tabi gorunum ve ısı yalıtımı olarak karbon fena, orası ayrı
kullanılan verniklemeye göre değişiyor
bendeki devil karbon mat ama uzun daha ince olan yuvarlak devil egsozlarda hep parlak
ayrıca motorum bana araba çarpan kazada sağ kısımda yani egsoz olan tarafa yatıp baya bir sürüklenmişti 50 ile gitmeme rağmen sadece çizikler var...
CBR-125 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi bakın hele
Gidonları söküp üst mesnet'in altına takmayı düşünüyorum (RR misali) şase geometrisinde ufak bir değşiklik olacak, daha önce yapan gören veya zararlı olacağını düşünen varmı ? Oturuş pozisyonum biraz daha öne gidecek, daha fazla eğilicem başka ?
eyüp motoru kontrol edemezsin yan panzotlarda dip dibe olacak o zaman gidonların tam açı ile çevirmen imkansız olacaktır
alisoylu38 adlı üyeden alıntı
Tam hatırlamıyorm şu an, ama orjinaliyle aynı, 7,5 amper olabilir.
8,5 diye hatırlıyorum bende
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
28 Mart 2014, 19:25
#9564
-
28 Mart 2014, 20:12
#9565
Teşekkür ederim önerileriniz için.. Artık kafam daha rahat.. Şimdi kawasaki ninja 300 veya cbr 500r a bakıyorum.. artık birine karar vercem
4 teker bedenimi 2 teker ruhumu taşır...
-
29 Mart 2014, 13:23
#9566
Arkadaşlar,
16.000 liraya kadar Siyah,mümkünse üstünde kendi stickerları haricinde sticker olmayan, sağı soluyla oynanmamış, sade bir 600F arıyorum. Bildiğiniz, duyduğunuz yada satan arkadaş varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
-
29 Mart 2014, 20:12
#9567
Yarın bujileri sökeyim diyorum bakalım ne marka çıkacak.Bide bu boğaz kelebeğini temizlesem bir zararı olur mu veya bir ayar ister mi ? Vw grubu araçlarda temizleyince araca ayar gerekiyor o bakımdan sordum.
-
29 Mart 2014, 21:09
#9568
-
29 Mart 2014, 21:11
#9569
Unique693 adlı üyeden alıntı
Yarın bujileri sökeyim diyorum bakalım ne marka çıkacak.Bide bu boğaz kelebeğini temizlesem bir zararı olur mu veya bir ayar ister mi ? Vw grubu araçlarda temizleyince araca ayar gerekiyor o bakımdan sordum.
her araç için geçerli bir durum bu aslında bizim motosikletlerde de illaki fark olacaktır
temizlik işi kolay değil aslında öyle bezi alayım sileyim biraz olmuyor bildiğim kadarı ile özel bir sıvı ile temizleniyor ben hiç girişmedim o işlere
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
29 Mart 2014, 21:53
#9570
-
30 Mart 2014, 01:40
#9571
sundowner adlı üyeden alıntı
Allah nazardan saklasın Fatih abi.Siyah motoru sevdirdin bana sonunda.
-
31 Mart 2014, 00:57
#9572
-
31 Mart 2014, 20:20
#9573
rivaya gazlamaya gidersinizde neden haber etmezsiniz :D
-
01 Nisan 2014, 00:12
#9574
-
01 Nisan 2014, 01:11
#9575
Arkadaşlar motorumu satmayi düşünüyorum ilgilenen olursa özelden yazabilir.
Motorun ayrıntılı resimleri için. Facede engin Şenses yazıp profilinden bakabilirsiniz.
Vfr aşkım depresti yine
-
01 Nisan 2014, 22:40
#9576
wolrath adlı üyeden alıntı
su pompasının o-ring contaları değişsin birde bie hafta sonu şehir dışında değilsem gideriz beraber
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
02 Nisan 2014, 02:33
#9577
-
02 Nisan 2014, 02:55
#9578
wd40
jant ve metal yuzeyler ıcın 1e1 ozellıkle zıncır yagı sıcrayan yerler baska turlu kolay temızlenmıyor.
+
100 civarı acılmıyor mu fan ? benım RR da da aynıydı. 1-2 derece fazlaydı duruma göre.
-
02 Nisan 2014, 03:12
#9579
Bazı yerlerde leke var abi wd40 denemedim denemek lazım.Daha fan açtırmamıştım hiç bugün lan çalışmıyor mu yoksa dedim biraz beklettim 107 gibi açtı fanı aha çalışıyormuş dedim ondan sonra
-
02 Nisan 2014, 13:56
#9580
600F ölümsüzleştirme :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler