Bunu bilmiyordum iyi oldu.Görüntü gerçekten on numara
Bunu bilmiyordum iyi oldu.Görüntü gerçekten on numara
Arkadaşlar bi bakın hele
Gidonları söküp üst mesnet'in altına takmayı düşünüyorum (RR misali) şase geometrisinde ufak bir değşiklik olacak, daha önce yapan gören veya zararlı olacağını düşünen varmı ? Oturuş pozisyonum biraz daha öne gidecek, daha fazla eğilicem başka ?
Deneme-Yarılma yöntemi ile bulucaz o zaman
CBR-125 CBR-250-R CBR-600-F
katalatılık konvertor 4.5 kg mış . tarttık
loop 0.5kg desek, 4kg luk bir kazanc oldu ıptal ıslemınden
https://www.facebook.com/photo.php?v=442504819215354 buda benden gelsin tünel.two bro
Arkadaşlar öncelikle merhaba.. Benim daha önce Hyosung GT250R ım vardı.. Kendime cbr 600F almayı düşünüyorum... 29 beygirlik motordan 100 beygirlik bir motora geçicem sizce herhangi bir problem yaşar mıyım adapte olabilir miyim ya da daha öncesinde 250cc den 600f e geçiş yapan arkadaşlar var mı ?
Var kardeşim hatta ilk geçişin heyecanıyla şöyle bir şeyler yazmıştım zamanında, belki işine yarar...
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
yuce lınkı duzeltebılır mısın merak ettım 2bro yu
mst : 250cc nın sana az geldıgını duusnuyor musun? mesela yolda kendıne actıon yaratmaya basladın mı? durabılecegın yerde frene basmadan son anda arkayı kaydırmaya,motor yeterı kadar hızlanmadıgı ıcın gıdonu gerı cekmeye felan basladın mı? acıkca sorayım 250nın kaşarı oldun mu? he olduysan ve bılegıme hakım olabılırım dıyorsan vakti gelmıstır zaten 600luge gectıgınde de 250nın ılk gunlerı gıbı dururken bıle tedırgın olacaksın bır sure. frenler-gazlar daha bı kontrollu olacak. mal gıbı asılmadıgın surece bu aletler cok dengelı. haddını bıleceksın. ıslakta,bılmedıgın yolda kullanırken 2defa dusuneceksın. 250lıkte cok daha buyuk tehlıkeler atlattım ben. bunun gucle degıl kabılıyet-cesaretle alakalı oldugunu dusunuyorum
ben hyosung u 4500 km kullandım.. yeterli olur mu bilmem ama
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
Kardeşim yazdığın yazıyı beğenerek okudum herşeyi çok güzel açıklamışsın ve açıkçası bende bugün kawasaki ninja 300 e baktım.. en azından 300cc ve 40 beygir. sende ninja 250 kullanmışsın arasında pek bir fark yok ama şu bi gerçekki ninja 300 ün görüntüsü çok cezbedici. belki ondan alıp biraz kullanmak mantıklı geliyor ama kawasakinin fiyatları malum.. bi taraftan onu da düşününce 600F mantıklı geliyor.. ee sağlık paradan daha önemlidir onu düşününce tekrar ninja 300 e dönüyorum kısaca kafamda deli sorular
4 teker bedenimi 2 teker ruhumu taşır...
Merhabalar benimde tecrübem 10.000 KM oldu bende 600cc geçmek istiyorum artık 600cc geçebilirmiyim sizce arkadaşlar çok hevesleniyorum artık bu 600cc geçmek için kaç KM tecrübe edinmek gerek yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Çok erken..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
Sana da erken...10k nedir ki? sen 250'yi bile yalayıp-yutmadan 600 diyosun...?beygiri 4'e katlamak-şaka değil bu aletler...Senin Hyo'nun top speedini bu alet(600f) 3.viteste yapıyo...gerisini sen düşün-karar ver...
The Power of The Dreams.
Herkese "hayatında kısa bir dönemde olsa" 600'lük bir motoru olmasını tavsiye ederim. Gerçekten çok değişik bir zevk, tat kısaca hastalık.
600F'den sonra tekrar Gt250R'a döndüm ve çok mutluyum. En azından artık virajları dönerken daha çok yatıp, daha az tehlike yaşıyorum. Virajlı yollarda daha çok zevk alıp, daha az tehlikeli pozisyona giriyorum. Zevkin yüksek süratte değil, virajlarda olduğunu anlayanlardanım.
(Ayrıca 240 ile giderken yolun ortasında dönmeye çalışan bir traktör çıkması ile 140 ile giderken traktör çıkması arasında cidden çok fark var. Yaşattığı anlık korku belki aynı olabilir ama 140 ile giderken daha uzun yaşayacağınız kesin.)
Ama şuan temiz bir R1 yada 600RR var alır mısın deseler, koşa koşa giderim almak için. Ama almamalıyım, almamam lazım, yok yok alma sakın, almıycam ya rahat bırak beni. (Çok ciddi bir ikilem yaşıyorum anlayacağınız :D)
Yeterlidir kardeşim, dikkatli kullan, kendine hakim ol, kimseyle kapışma.Denemek istediğin herşeyde aceleci davranma
makineye alışmak için zaman tanı kendine.Birde 10 000 km ne kullandığını belirtmemişsin.Cbr 250,ninja 250 tarzında bir
şey kullandıysan senin için daha kolay olacaktır.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)