Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #9441
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Bu kitapçık vardı bende bulamamısdım sizin yazınızı gordukten sonra bidaha bakdım pdf te bu tabloyu gördüm yalnız bu km araları çok uzun geldi bana.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9442

    Üyelik
    22 Eylül 2011
    Şehir
    trabzon
    2006 model 600f orjinallerini elde edeceğim bildiğiniz bi yer varmı?

  3. #9443
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    nokta nokta mod'a devam




    enxdesign, tr_select, ömer2 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #9444
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    sarı çelik fren hortumuda bulsan ya,hem görsel hem işlevsel

  5. #9445
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Unique693 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kitapçık vardı bende bulamamısdım sizin yazınızı gordukten sonra bidaha bakdım pdf te bu tabloyu gördüm yalnız bu km araları çok uzun geldi bana.

    http://i1202.photobucket.com/albums/...ps022cb4d0.jpg
    Siz yinede yağ ve yağ filtresini ordaki km relerin yarı zazamanında gerisini kontrol ederek harfiyen uygulayın ülkemizde nedense herşeyi zırt pırt değiştirmek çok mükemmel miş gibi görünüyor 8-10binde değiştirilen buji hava filtresi gerçekten ısraf oluyor yani
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  6. #9446
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz yinede yağ ve yağ filtresini ordaki km relerin yarı zazamanında gerisini kontrol ederek harfiyen uygulayın ülkemizde nedense herşeyi zırt pırt değiştirmek çok mükemmel miş gibi görünüyor 8-10binde değiştirilen buji hava filtresi gerçekten ısraf oluyor yani
    Hocam banada 2000 de değiştirmek israf geliyor biraz.Yağ göstergesine baktığımda yağın rengi bile fazla değişmemiş.En iyisi 6000 de bir değiştirmek galiba.
    HONDA

  7. #9447
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı Unique693 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam banada 2000 de değiştirmek israf geliyor biraz.Yağ göstergesine baktığımda yağın rengi bile fazla değişmemiş.En iyisi 6000 de bir değiştirmek galiba.
    Senede 2bin km yapıyorsanız, zaman aşımından ötürü değiştirebilirsiniz. Fakat yılda 10-15bin km yol yapıyorsanız, yılda sadece 1000 lira yağ değişim parasını vermiş olursunuz, tamamen israf.
    wolrath bunu beğendi.
    Ducati 1198SP _ RedLove

  8. #9448
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Geçen sene temmuzdan beri 4000 km yapmışım 6000 ideal geliyor bana.

  9. #9449
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sarı çelik fren hortumuda bulsan ya,hem görsel hem işlevsel
    taktırmasıyla 700e felan gelecek ve sadece gorsel olacak ben celık fren hortumundan randıman alacak kadar spor kullanmıyorum kı abi. hatta fren pek kullanmıyorum desem yeridir he 200 cıvarı bısey olsaydı belkı guzel gozukuyor dıye taktırabılırdım ama o fıyatlar benım ıcın ucuk.
    initial-D bunu beğendi.

  10. #9450
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı vejihi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun lafın kısası, şimdililk iki seçeneğe indirdim: Michelin Pilot Power 3 (superbike lastiği olarak geçiyor) ve Pirelli Angel GT (touring olarak geçiyor)

    Dediğim gibi birinin avantajı belki limitlere oldukça yaklaştığında daha iyi tutuş sağlaması, diğerininki ise uzun ömrü sayesinde lastik masrafını neredeyse yarıya indirmesi. İkisinin de üst kalite lastikler olduğunu hatırlatayım.

    Sanırım önümüzdeki haftaya karar verip birinin siparişini vereceğim. Sana da kolay gelsin...
    michelin pilot powr'da kötü lastik değildir ben 13bin km civarı yol yaptım şu anda herhangi bir sıkıntım yok lastiklerim ile ilgili bitme vs uzun ömürlüdür bunlarda

    Alıntı sundowner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iLk@yy >;3283890]ömer abi diyorum saçlarda ağarmış alınmazsın umarım (=


    İlkay kardeş sen bide bizi görsen dede diyecen herhalde ben Ömer2 saçında beyaz görmedim resimlerde pek belli değil ama sen yakından görüpte söyliyorsan ona bişey diyemem sözüm yok.

    Allah kaza bela vermesin tekerinize taş değmesin İnş...
    pc elime eskisi kadar almıyorum hızlı hızlı bakıp yazıp çıkıyorum genel olarak anlık öyle görmüşüm sanırım öyle bişe yok :D

    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2001-2006 arası gavur ellerde 600f4i olarak bilinen modelin üretim yeri neresidir ? Bu yıl aralığında hep aynı yerde mi üretilmiştir motorlar ve Japonya üretimi midir ? Aramalarımda tatmin edici bir sonuç elde edemedim. Bilenler yazsa ne güzel olur.

    http://world.honda.com/group/manufac.../Northamerica/

    Şuradan kıta kıta bakınca İtalya ve Brezilya olarak görünüyor, ancak bu bilginin güncel olduğunu ve sadece yeni model CBR 600f'lere ait olduğunu düşünüyorum. Eski 600f4i'ye ait değil yani
    artık teknolojide geldiğimiz noktada hangi parça nerede daha iyi üretiliyorsa orada üretiliyor genel olarak ve bu yan ürünler olarak adlandırayım genel üretim merkezine geliyor aracın en çok parça üretilen noktasına
    ama 2001de böyle birşey pek yoktu amerikada üretim olmadığını biliyorum bu model ile ilgili
    brezilyada olabilir japonyada ama honda böyle neredeyse sorunsuz denebilecek bir makinayı kendi yerinde yapmış olma olasılığı daha yüksek geliyor bana

    ek olarak model üretimi aslında 2005'te vya 2006'da bitti bu 2 yıldan birinde fakat 2007'de ABD için son bir part daha yapıldı bunu biliyorum
    birde şase numaraları bölgelere göre fark ediyor farklı yıllarda farklı yıllara ihracat olmuş modeller var bazı modeller diğer ülkelerde olmamış mesela
    bulmanın yolu var ama çok karışık. şase numaralarının 8-9 sıralarında bulunan harf ve rakamlar belli ediyor bunu diyebilirim

    Alıntı Unique693 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze iyi günler.Ben 28600 kmde yağımı 10 50 castrol power 1 racing ile değiştirmiştim ve şuan km 31 binde acaba tekrar değiştirmeme gerek var mı f te kaç km de bir yağ değişimi yapıyorsunuz ? Ve yağ filtresi orjinal olarak internet üzerinden nerden alabilirim ?
    Alıntı honda600ff adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence degiştirmende fayda var 2500 km olmuş zamanı gelmiş ben 2000 de bir degiştiriyorum castrol yag yerine motul veya ıpone kullanabilirsin fazla özelligini kaybetmez bu yaglar

    yağı 2000 - 2500 km'de değiştirmek biraz israf
    yağlarla ilgili baya eskiden bir konu açmıştım vizikozite sınıfları ile ilgili olacaktı sanırım

    ülkemizde motorda servis kitabına baktığımızda 6000km'de yağ değişimi ve ve 12000km'de bir yağ filtresi değişimi öneriyor yani 6000kmde yağ v her 2 yağ değişiminde 1 yağ filtresi değişimi
    int. bulduğum bir türkçe kullanım kitapçığında yazan bu şekildeydi fakat her yağ değişiminde yağ filtresinide değiştirmek en iyisidir
    yağın rengi zamanla kararabilir. bunun sebebi yağın işlevini başarılı bir şekilde yerine getirmesinden kaynaklı. geldiğimiz noktada kullandığımız yağların hepsinde bir deterjan özellikli katkı maddesi veya maddeleri de bulunmaktadır. buda motorun içerisinde oluşan katran carbon bağları veya pislikleri gibi şeylerin temizlenmesine yardım eder.
    yağın erken veya geç pislenmesi motorun içerisinde daha önceden kalabilmiş pisliklerin olabilmesi ( kalitesiz yağ kullanımı ) kullanılan hava şartları motorun kullanıldığı bölgeler ( yağmur çamur kullanmak veya arazi çöl toz kirin yoğun olduğu alanlarda kullanım ) çok önemli bir faktör oynar. yani yağışsız bir havada sürekli otobanda sürülmüş bir motor ile şile yolunda sürekli harfiyat kamyonlarının çalışığı bir yolda yağışlı havalarda sürülen motor arasında illaki fark olur çünkü hava kanallarınızdan giren pislikler her zaman vardır ( hava filtresi bunun için vardır elbet ama %100 değillerdir hiç bir zaman )

    ayrıca servis kitapçığında yarı sentetik yağ kullanım öneriliyor ama tam sentetik yağ kullanmanın çok zararı yoktur. sadece debriyajda kullanılan modele göre kavrama sorunları yaratabilir çok ufak bir oran olsada.

    şahsi fikrim çok abartmamak kaidesi ile km'sinden önce yağ değişimi ve filtre değişimi yapılması en iyisidir ( min 4000km max 5000km aralığı )ve yağınız km doldurmasa bile 6 ayda bir değişmelidir. kutusu açılan yağların ömürleri genel olarak 6 aydır
    ve aldığınız yağdaki servis sınıflarına dikkat edin sg sm gibi 2 harfli bir koddan oluşur ve alfabetiktir yani alfabetik sıralamada en sonda olan en iyisidir ve vizikozite kodu; genel olarak 4 haneli bir rakamdan oluşur 3000w 5000w 5100w vs vs gibi. bu çok düşük olmamalıdır. 2000w gibi yağlar genel olarak pist yarışlarında kullanılır yani tek kullanımlık yağlardır 3100w'da kısa ömürlüdür bunları göz önünde bulundurmayı unutmayın

    bu arada motorunuza taktığınız veya takacağınız bujiye dikkat edin

    orj ımr9a-9h olarak geçer fakat yeni modeli ımr9c-9h modelidir 9a bulunması zor bu buji lazer teknolojili iridyum buji olarak geçer
    standart bujilerden cr9eh-9 dur bununda iridyum modeli var cr9rhıx-9 ama lazer teknolojisi yoktur




    son olarak lastik konusuna tekrar değineceğim
    diablo rossi gibi pist lastikleri diyorum çünkü hemen hemen aynılar
    bizim kullandığımız performans lastiklerine göre daha iyi yol tutuşu verdiği doğrudur ama her zaman güvenmeyiniz çünkü çok yumuşak hamur her asfaltta aynı sonucu veremeyebiliyor
    bunu acı bir şekilde test etmiş olduk daha önce şans eseri arkadaşımıza ve motoruna hiç bir şey olmamış olsada ...
    tr_select, ömer2, Unique693 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #9451
    omer3111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    ısparta merkez
    Motosikleti
    600 f 2006
    arkadaşlar iyi akşamlar arka dişliyi kafaya koydum degiştirecem birde tam koruma demiri yaptıracam ama nette niye bulamıyorum resmini fiyatını yardım lütfen

  12. #9452

    Üyelik
    22 Eylül 2011
    Şehir
    trabzon
    tam koruma demiri mi? demircide yaptır güzel bi proje ile . ama 600 f demirli nasıl olur bilemıyorum :D
    wolrath ve omer3111 bunu beğendiler.

  13. #9453

    Üyelik
    16 Aralık 2012
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa-
    Motosikleti
    -BMW F650 GS -CBR 600 F
    Hepsi çok güzel oldu eline sağlık.Şu vida kapak setinin de bu kadar yalışacağını hiç düşünmezdim,Bende temin etsem iyi olacak.Allah nazardan saklasın.
    wolrath bunu beğendi.

  14. #9454
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı omer3111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar iyi akşamlar arka dişliyi kafaya koydum degiştirecem birde tam koruma demiri yaptıracam ama nette niye bulamıyorum resmini fiyatını yardım lütfen
    Bildiğim kadarıyla Türkiyede bulmanız imkansız gibi bir şey. Mevcut yurt dışı modellerinden örnek alarak yaptırsanız sorun çözülecektir.


    omer3111 bunu beğendi.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  15. #9455
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    koruma demirlerinin komple alttan geçenleride var headers'larıda koruyabilmek için

  16. #9456
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı ömer2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepsi çok güzel oldu eline sağlık.Şu vida kapak setinin de bu kadar yalışacağını hiç düşünmezdim,Bende temin etsem iyi olacak.Allah nazardan saklasın.
    tesekkurler.
    aldıgım yerın kartını bulabılırsem sorayım.face'den de soran cok oldu.keske 50-100 paket alsaymısım

  17. #9457
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tesekkurler.
    aldıgım yerın kartını bulabılırsem sorayım.face'den de soran cok oldu.keske 50-100 paket alsaymısım
    pegler yormuyor mu ?
    orj lastikli olmasının nedeni ayağa gelen titreşimi vs azaltmak konfor için

    biliyorum bunlarda gösteriş anlamında güzel hoşta durmuş ( allah nazarlardan saklasın ) ama ne bilim benim içime sinmedi hiç
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  18. #9458
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    guzel dusunce.haklı olabılırsın ama berik bot kullandıgım ıcın ınan hıc rahatsız etmedı.lastık tabanlı ayakkabılar-spor ayakkabılar muhtemelen bahsettıgın tıtresımden etkılenır.
    ama dedıgın sey elcıklerde hıssedılıyor.onların da orjınallerının alt kısımları komple plastık bılıyorsun.ne hıkmetse fa'da pek rahatsız olmadım (alt devırlerın kuvvetlı dolayısıyla tıtresımsız olusundandır belkı ?!?) ama ozellıkle cbr250 ve 600rr da elımı uyusturuyordu uzun yolda.


  19. #9459
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    ben hiç kullanmadım ama kullanıcı yorumları bu şekildeydi genel olarak extrema emraha almıştık mavi benim motor içinde düşünüyordum ama rahatsız olarak söyleyince vazgeçtim bende
    hatta düşme esnasında kırılmasın diye yaylı kırılabilen fren ve vites pedallarıda almıştık onun motorda denedim biraz onlarda orj göre köşeleri sert geliyor yoksa onun haricinde iyiler kırılma derdi yok
    wolrath bunu beğendi.

  20. #9460
    omer3111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    ısparta merkez
    Motosikleti
    600 f 2006
    arkadaşım sagol tam olarak istedigim bu fotodaki dişli ve koruma demiri inşallah bulurum bulamazsamda yaptırırım.mavi f te şeffaf ped de güzel durmuş...
    tr_select bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler