eger nıyetın 600F'in eksantrik'i ise,
havalı sadece okuyucu yanı alt dişli sökmek için gerekıyr,
aklınızda olsun cok dıkkat ve ıncelık ısteyen bır ıs,
ilk once en ust kapagın uzerındekı 8 numara ıle sokulen hava cıkıs yuvasını sokmen gerekıyor,
en ust kapağı tutan 3 adet 10 numara cıvatalar vardır,,
onu sokuyorsun ve ust kapak kaldırılıp sag kosesı önce cıkıyor sonra sag kose cıkıyor,
debryaj kapağını sokmeden once sente kapagını yanı yuvarlak olan kapagı sokun ve ıcerıde bır cızgı ve debrıyaj kapağında bır çentik vardır,
eksantrik dişlilerini sökerken de bunlar öpüşmeli toplarkende,
aklınızda olsun yoksa subap eğersiniz...
ve bujı baslıklarına 1..2..3..4 dıye numaralandırım,,,
ve zinciri bu şelikde çıkartın,,,
yoksa cok ugrastırır,,,
Selamlar Arkadaşlar..
Bende aranıza Dün İtibariyle Katılmış bulunmaktayım..
Bundan önce Hyosung Gv 250 Vardı, Çok farklı klasmanlar biliyorum :D heleki bazı arkadaşlar diyebilir: bi cruiser kullanıcısı ya enduroya geçer ya da turinge diye..ama ben değişiklik yapıp bunu seçtim
Detaylı fotolarını Zamanla yüklerim..
Herkeze Kazasız Sürüşler.. ( Bu havada bu makineleri kullanmak zor her yerim dondu dün az turlarken :D )
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Arkadaşlar herkese merhaba,
Bugün itibariyle ben de ikametimi bu başlığa aldırmış durumdayım. İlk fotoğrafları paylaşarak başlayayım dedim.
Görüşmek üzere, herkese keyifli sürüşler..
Teşekkürler Hocam, 650f'i beklememe kararımda, farkında olmasan da senin de etkin oldu Selamlar...
Teşekkürler Hocam, biliyosun Vfr 800 ile bunun arasında epey bir kararsız kaldım, istediğim gibi vfr de bulamayınca bari istediğim cbr 600f'i alayım dedim.
Biliyorum hocam, 600f benim için gözde motorlardan biriydi. istanbul'a bekleriz artık
İnşallah hocam yaza doğru artık
Arkadaşlar ayağımın tozuyla hemen bir iki şey sorayım
1) Orijinal lastiklerine kaç bar hava basılıyor?
2) Ön arka sehpa almak istiyorum, internette satan bildiğiniz bir site var mı? Motoru aldığım arkadaş buna standart sehpalar olmuyor gibi bir şey söyledi misal şunlar uygun mudur?
http://www.motosikletim.com.tr/urun/...rka-sehpa.aspx
http://www.motosikletim.com.tr/urun/motor-on-sehpa.aspx
Selam;
600fa'nın soğuk hava basınçları; ön: 36psi, arka:42 psi(ancak çoğu kullanıcı 35-38 yapar daha iyi tutnma için...-bende dahil)...
Sehpa seti fuarda 100 liraydı takımı(ön-arka),bu arada dikkat edin cb600f ve cbr600fa'da arka maşada sehpa topuzu(swingarm spool)takılamadığı için, arka sehpayı ''L''tipi almanız gerek....
Üstünde hala orijinal lastikleri varsa hemen değiştirmenizi tavsiye ederim(çöp)-bridgestone battlax bt-12'ler çok sert hamurlu ve çok geç ısınıyor...()...
---------- Post added at 23:53 ---------- Previous post was at 23:50 ----------
Ben orijinal lastiklere ancak 3.000 km sabredebildim-(set)metzeler m5 interact aldım...çok memnunum(motorun karakteri tamamen değişti-olumlu yönde)...
The Power of The Dreams.
Evet üzerinde orijinal lastikler duruyor maalesef, henüz motoru çok kullanamadım ama tahmin etmiştim çok da iyi olmadığını, genelde motosiklet üreticileri lastik seçimlerinde Türkiye aslfaltlarını hesaba katmıyorlar. Tavsiye için teşekkürler, zaten yarın bir servise götürücem motoru, antifriz ölçümü ve genel bir eksiği var mı diye baktırmak için, lastiklere de bakayım.
Hocam bu L tipi dediklerinin özel bir ismi var mı, internette baktım da göremedim, bildiğin bi site falan var mı ya da en azından bahsettiğin sehpanın bi resmini koyabilir misin?
Teşekkürler.
Aramıza yeni katılanlar hoşgeldiniz.Kazasız belasız kullanın inşallah
günaydın merhaba arkadaslar 2004 model 600f kullanıyorum yakıt deposu kilidinde bir sorun cıktıgı için kilidi patlatmak zorunda kaldım anahtar kırılmak uzereydı :/ Bu sebebpten dolayı yeni bir kilit arıyorum nerden temın edebılırım bılgısı olan varmı
Wolrath barış abiden 2 sinyal aldım.Önlerde dandik led sinyaller vardı.Daha iyi olacak gibi.
gule gule kullan kardeşim. dolapda duracagına F'te dursun
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)