sanırım bişiy yapılması için yapılmış olan bir kalıp bu...
sanırım bişiy yapılması için yapılmış olan bir kalıp bu...
evet şekile bakılırsa arka çamurluk kalıbı olabilir,
Plakalık iptali için kuyruğu kesmek istemedim, kalıbını çıkardım, polyester-elyaf ile fiber dökümünü yaptım. (kalıbı da, fiberi de ilk kez denedim hayatımda )
Tabi plakalık olan yerin kalıbını almadım, orayı düz şekilde tamamlayacağım. Birde şuna benzer sinyal yeri bırakacağım. İçine led şerit ile sinyalleri yapacağım. Bagaj kilidinin yerini de aşağıdaki gibi yapabilirim. Değiştirmek zor birşey değil.
Sadece akü kısmı ve akünün oradaki bağlantı noktası biraz uğraştıracak gibi.
Tüm bu işlemlerin en güzel yanı, istenildiği zaman orjinal parçaları takabileceğim, kesme-biçme yok.
Ducati 1198SP _ RedLove
600rr ıcın de yaparsan alıcı olurum.allttakı cok estetık duruyor
2 ihtimal vardı. Ya testereyle girişecektim yada orjinali muhafaza edip, yenisini yapacaktım.
Bakalım bunu yapabilirsem, seri üretime geçerim. Forumdan Tolga vardı, o da hugger falan yapıyordu bilirsiniz Thearchelus gibi bir nicki vardı. Onun konularını okurken gaza geldim zaten.
Testereyle girişmek çok vahşice göründü
(bu fotolar yurtdışı forumlarından alıntıdır)
ben plakalıp iptalini sevmeyenlerdenim...
daha pratik işlem yaptım
önce mini plaka yaptırdım,
SONRA O PLAKANIN DIŞ SİYAH KISMINIDA KESTİM,
plakanın gireceği kadar DELİK AÇTIM ÇAMURLUĞA,
plakayı yaylı sisten çekme ip'li katlanıp düzelecek şekilde tasarladım,
ip'i çekiyorum katlanıyor bırakıyorum düzeliyor
dışarıda bakılıncada plakanın etrafındakı kesiklikler belli olmasın diyede FOTOĞRAF ÇERÇEVESİ monte ettim,
Birkaç Resimde Benden Gelsin ;)
işte işlem sonucu
plakayı gizliyorum sebebi ise GÜNÜN BİRİNDE RADARA YATAN BİR EMNİYET BİRİMİ PLAKAYI TEYİD EDEMESİN DİYE
Buda HUGGER (arka iç çamurluk )
Kendi imalatımdan
Merhaba arkadaşlar Adana ve çevresinden F arıyorum 2004 2006 arası.Herkese kazasız belasız sürüşler
kafama takılan bir soru var. ülkemizde malum vasıtada boya oldu mu hemen değeri düşüyor. motorumun ön çamurlukta 1-2 kırık çatlak fln var kafa grenajında da keza acaipte gıcığıma gidiyor makinamı titiz kullanırım ama bi boyatsam değeri düşer diyolar napıcaz bu işi? hani rötuş falanda tarzım değil bakınca güzel dursun istiyorum :/
Boyat gitsin.Satacağın zaman boyaya takılanlarla da pazarlık etme.Önemli olan senin göz zevkin.
Motorunuzda ciddi kazalardan dolayı bi sıkıntı yok ise keyfi ve göze batan yerleri boyatmak istiyorsanız , boyatacağınız yerin fotosunu çekin ,
Satarken en azından , alıcıya bu sebepten boyattım dersin.
Eyvallah sağolasın Krd kardeş.Hem ne titiz ne titiz.motorum üzmeyim diye tam 20 kilo zayıfladım gerisini sen düşün.Şaka bir yana emsalleri içinde temiz olan bir motordur heryeriyle orjinaldir.Allah herkese nasib etsin İnş.
Hepinize ayrı ayrı Hayırlı bayramlar diliyorum.
Adana dan Fatih...
Yavrularım .
İyi bayramlar dilerim tüm dostlarıma şimdiden.
Saygılarımla.
saglam jantciya git.jant duzeltme islemi yapiliyor.benm arabadaki 17` celik jantta catlak bile vardi.yaptilar.isitarak duzeltiyorlar egik janti.birZcikda tornada duzeltiyorlar sorun kalmiiyo.yeni janta gerwk yok bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
buda benim plakalikk
Uploaded with ImageShack.us
Arka lastiğime metal bir parça girmiş, 1 cm'e yakın yarık açmış. Saniyede 1 psi falan iniyor, şişirmek mümkün değil :(. O halde servise gidip fitil attırdım. İçten yama daha iyi olurdu ama zaten lastik değiştirmeyi düşünüyordum. Üzerindeki Bridgestone bt012'ler üretimden kalkmış, zaten iyi bir lastik değil. Ayrıca 3 yaşına gelecekler yakında. Michelin pilot road 3 alacağım sanırım.
Aynı şekilde balatalar da ses yapıyor, fren yaptıkça düzelir demişti servis, düzeldiği falan yok . Ses iyice arttı, galiba balatalar sertleşti, bunları da değiştireceğim. Brembo düşünüyorum, orjinalden ucuz ve nissin kadar iyidir eminim.
Geçende 1 günde 800 km marmara turu yaptım, alet hiç yormuyor. Yorgunluk konusunda en büyük rol titreşimdeymiş, onu gördüm. CBR250R'da 500 km sonra her tarafım tutuluyordu . Top speed olarak da 235, 238 ve 240 gördüm ama daha üstüne çıkamadı , yol bitiyor. Ayrıca bünye o hızlara ilk defa çıkıyor, daha zorlamaya gerek görmedim . Hız denemeleri derken yakıt tüketimi 5.9 lt/100 km olarak çıktı 828 km ortalaması, yine de 6 değil .
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)