bu aletler trafik istemiyor abi, gaza basmicaksan cek kenara diyo resmen
dun cok beter bir sicak vardi aralarda adam gibi kacicak yerde yoktu bir saat takildim trafikte valla cok kotu bi deneyimdi bir ara guzel genis bir emniyet seridine denk geldim tam yapistirdim gidiyorum trafikte akmaya basladi assagi yukari 40 km hizla gidiyodu arabalar. onlar o hizda giderken bende biraz suratliydim, assagi yukari 50 metre onumdeki arabanin, emniyet seridinin yarisini kaplayacak sekilde sag kapisi sonuna kadar acildi. valla frenler supermis asilmamla beraber kapiya gelene kadar durdum. kasitli yapildigini sandim, acayip sinirlendim nevrim dondu bi hisimla yeniden gaza basip kapiya dogru baktim arabayi durduracaktim, fakat yolcu koltugunda 70-80 yaslarinda bir teyze oturuyodu. dedim herhalde ne yaptigini bilmiyo zavalli. bosverdim gectim gittim.
ozet: dikkatli olmak lazim
Motorun debriyaj baskı balatası ,lastikleri "0".70 tl ye 200 kmYakıt opetten.
KM orijinalse 2007 iyidir. Satacağın günü de hesap edersen yeni model daha avantajlı.
80'le serçeye çarptım, ön cama vurdu, kuş savruldu, telef oldu sanırım :(. Tam ben geçerken kenardan havalandı...
300 km Şile Kandıra İzmit rotası yaptım, motora alışmak için ideal rota . Bozuk yolda iyi zıplatıyor ama, amortisörleri biraz daha TR şartlarına göre ayarlamak gerekli gibi, bunu honda servisinde yapabilir miyiz acaba, ya da ciddi bu ayardan anlayan usta var mı? Sürenin kilosuna göre rider sag, free sag ölçümü yapacak vs .
Çatal damper ve rebaund ayarını layikiyle TR'de yapabilen usta çok az var(İshak yıldırım bunlardan biri....)M...tal sorduğunda -; O ney ya? diyo...(bi haberler)...Standart ayarlar 85 kg'lık sürücüye göre ayarlı...
Ben sadece arka monoshok'un ön-yüklemesini 1 tık arttırdım- mükemmel oldu(önü hiç ellletmedim) Bu arada 83 kiloyum.........Bence çatal ayarlarını hiç ellletme-işi bilm. birisi makineyi mok edebilir(yolda dengesizlik )---Deneyle sabittir( 2006 gsx-r 1000)
The Power of The Dreams.
Okadar teknik konuşmayın abi, ben henüz servisler çıtasına ancak yükseldim ( yani herşeyden bihaberim hala )
71 kg'yim, ekipmanla olsa olsa 75-76 kg . Bir de ön çatalda vidalar farklı bakıyor, ufak bir ayarsızlık var gibi, kitapçıkta standart ayarları verilmiş neyse ki, bir ara zaman bulursam standarta çekeyim başta, sonra yarım tur arttırır, azaltırım artık .
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Neyse ilk yazımdan sonra youtube'da videolarını buldum, çok zor değil. Kendim yaparım. Zaten bizdeki servisler varken çoğu şeyi kendimiz öğrenip halletmemiz en sağlıklısı oluyor.
Aynen katılıyorum yeni kasa ^^F^^'teki çatal üstünde bulunan siyah 17mm'lik somunlar ''yay ön-yükleme(damper),,kırmızı tornavida başlı olan ortadaki ise yay geri sekme hızı^^yavaş-hızlı^^(rebaund)--ayarlarıdır
NOT: rebaund başları(tornavida uçlu görünümlü) SİMETRİK değil'dir....Eger ki damper ayarlarını kurcalarsanız motor üst süratlerde huysuz gider(bunlar tekrar düzeltilebilir...), fakat rebaund ayarlarını çok zor --- o yüzden BENCE hiç ellemeyin-ellettirmeyin
The Power of The Dreams.
arkadaşlar herkese iyi akşamlar bugün "temiz" diye aldığım motorumu bakıma götürdüm. ve bütün bakım boyunca ustam bu nedir şu nedir şuna da bakalım diye adamların başındaydım Allah razı olsun kafamdaki her sorunu sıkıntıyı silip attılar.çamura dönmüş fren yağı mı dersiniz, rezil durumda ki fren pistonları mı dersiniz yanmış bujiler falan filan derken öğlen 1den gece 9,5 a kadar 2 usta çalıştı alet üstünde. tanıdık aracılığıyla gittiğimden 700 lira cıvarı çıkacak faturayı da 450 ye bağladık şimdi sıra lastiklere geldi onlarda salı günü gelecek takılacak kısmet olursa. gelirken yol çok rüzgarlı ve uzun olduğundan bi abim kullandı ve yakıt hesabı yaptık 5-6 kuruş civarı bi inme olmuş km başına. Aman gözünüzü seveyim parasını geçtim, canımızı taşıyoruz bu aletler üstünde bakımlarımızı eksik etmeyelim 3-5 liradan kurtarıcam diye bakımsız alet satıp başka insanların canının vebalini almayalım üstümüze.
Standart ayar iyiymiş gerçekten ama benim sol çatal preload 7 tur çıktı 8 olması gerekirken , sağ 8 turmuş. Arka rebound damping'i yarım tur yumuşatmış. İlk sahibi biraz kurcalamış kısacası . Standarta çektim hepsini, şu an gayet iyi.
Barkın onu apaçi kardeşliğine söylemiştir , yoksa kitapçığa göre yapınca, hiç de zor bir işlem değilmiş.
2011+ CBR600F veya Hornet için koruma takozu düşünenlere bilgi amaçlı yazayım .
getgeared.co.uk'den LSL koruma takozu:
http://www.getgeared.co.uk/lsl_crash...c41_11-_rs_alu
http://www.getgeared.co.uk/lsl_crashpad_anodised_black
İkilisi gönderim ücreti dahil 71 gbp'ye geliyor. (İngiltere vergisi düşüyor, twitter'dan tweet atınca 10% düşüyor falan .) Grenaj delmeye gerek yok. PDF açıklaması var http://images.getgeared.co.uk/lsl/55...structions.pdf, asıl resim için ona bakın. Üç noktadan bağlanıyor, oldukça sağlam görünüyor, ayrıca yedek parçası da aynı sitede var.
Bana çok uygun geldi, aldım ... Bunun dışında illa grenajı deldirtecekler veya Metisse'de var 500 liradan fazla, yağlı kazık misali.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)