motorumda bu hafta yapms oldugum bır kac ekleme ve değişiklikler
motorumda bu hafta yapms oldugum bır kac ekleme ve değişiklikler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2009-trafik-cikisli-honda-cbr-600-f-131981067/detay
selam beyler....aranıza katılmak için uygun fiyatlı ve temiz bir 600 f bakmaktayım..Adana'da ikamet ediyorum ve sizler için sorun olmazsa ricam bu motoru değerlendirmeniz...bu fiyata iyimi alınırmı yoksa bildiğiniz daha temiz motorlar varmıdır ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2009-trafik-cikisli-honda-cbr-600-f-131981067/detay
selam beyler....aranıza katılmak için uygun fiyatlı ve temiz bir 600 f bakmaktayım..Adana'da ikamet ediyorum ve sizler için sorun olmazsa ricam bu motoru değerlendirmeniz...bu fiyata iyimi alınırmı yoksa bildiğiniz daha temiz motorlar varmıdır ?
bu arada forumu baştan sona okudum ve herkese faydalı bilgileri için teşekkür ederim...
Aslm. Hocam alibeykoyde isik motor var. Elinde far var. Istersen bi ara görüş fiyat iste. Nunarayi benden aldığını söylerseniz yardimci olur.
+90 (532) 730 29 49 ufuk.
elit motogaraj
üstadım sağolasın bilgi verdiğin için ama Adana'da oturduğum için burdan bir motora bakıyorum...İstanbul'a gelip alıp dönmem bu ara biraz zor gibi...ilandaki motor hakkında görüşlerinizi merak ediyorum sizce temiz duruyormu
Arkadaslar 2011 model ve ustu cbr 600f ler icin R&G Racing in uretmis oldugu grenaj koruma takozlarini taktim bugun. Tecrubelerimi aktarmak istiyorum belki bir arkadasimizin isine yarayabilir. Oncelikle belirteyim takozlarin takilabilmesi icin grenajda 28 mm capinda delik acilmasi gerek boylece takozlari dik bir sekilde 'L' seklide bir baglanti olmadan takabilecegiz. Dolayisiyla bu urun sus degildir herhangi bir kotu durumda motorunuzu gercekten koruyabilecek kapasitede bir urun. Iki tarafinda olculeri farkli oldugundan parcalari takarken dikkatli olmak gerek, sag tarafin ara halkasi ve civatasi sol tarafa gore daha kisadir.
Resimde goruldugu gibi grenaji sokuyoruz dikkatli olmak gerek cunku sinyalin kablosu var onu soketinden ayirip grenaji cizilmeyecek bir sekilde kenara koyuyoruz.
Motora bagli olan civatayi 17mm lik lokma parcasi ile sokuyoruz. Fazla bir guc ile sikilmadiklarindan en son islemde bizde fazla sikmamaya gayret gosterip ona gore sikma islemini yapmamiz gerekiyor,yataga zarar vermemek acisindan aklimizda bulunsun.
Grenajda nereye delik acmamiz gerektigini isaretleyebilmek icin setin icinden cikan isaretleme demirini cikardigimiz civatanin yerine sikiyoruz. Cok fazla sikmaya gerek yok elle sikabildigimiz kadar sikiyoruz.
Bu noktada grenaji yeniden yerine takip guzelce oturmamiz gerekiyor, ben butun civatalarini tam bir sekilde siktim cunku bu adimda aldigimiz isaret cok onemli, yanlis isaret alirsak grenajda istenmeyen bir delik acmis oluruz.
Resimde goruldugu gibi elimizle grenajin disindan ucu sivri demire dogru saglam bir baski uygulayip isaretin alindigindan emin olduktan sonra grenaji sokup delik acma islemine geciyoruz.
Malesef delik acma uclarinin hic biri setin icinden cikmiyor ama evinizde herhangi bir matkap varsa gerekli uclari herhangi bir yapi marketinden alabilirsiniz.
Oncelikle bir pilot deligi olusturmak adina elimdeki ince matkap uclarindan birini kullanarak delik actim. Resimde matkabin tam ucunda belli belirsiz bir siyah nokta var bunuda bir onceki resimde anlattigim ucu sivri demir ile almistik.
Yonergelere gore 28mm capinda bir delik acmamiz gerek. Yapi marketinde 28 yoktu onun yerine bende 29mm lik tahta ve plastik icin kullanilabilen bir uc aldim 10 lira gibi bir fiyati vardi yanilmiyorsam. Onu kullanarak ve grenaji cok sabit bir sekilde tutarak en dusuk kademede bir delik acmamiz gerek. Kesinlikle hizli ayarda acmayin cunku bu aparat grenaji cok fena tutuyor ve bir anda istenmeyen bir tarafa bile firlatabilir. Olabildigince sakin ve yavas bir bicimde bastirmadan aciyoruz deligi..
Civatayi, pullari, takozu ve ara halkayi resimdeki gibi sirasiyla biribirine gecirip hazir hale getirip kenara ayiriyoruz.
Resimdeki siyah tupu motorun o gri parcasina giydirmemizi istiyor yonergelerde, aslinda bunun mantigini yada yararini anlayamadim ama bir zarari yok iki saniyelik is nasilsa.. onuda takip grenajin montajini yapiyoruz.
Grenajin civatalarini guzelce siktiktan sonra daha once kenara ayirmis oldugumuz grenaj takozunu oldugu gibi dikkatli bir sekilde delikten iceri yerlestirip sikma islemine geciyoruz.
Yalniz bu sefer lokma takiminin 19mm lik parcasini kullaniyoruz.
Deligi kapatan kapagida yerine oturttuktan sonra islem bitmis oluyor. Gecmis olsun..
Sağolasın.Öbür motosikletimdede kendım yapardım bakımları hıcbır sorun yoktu.Serviste yaptırayım diyorum ilk sefer yağ değişimini hem basında durur bakar bişiler çözerim.Birde ön gidonda hafif bir boşluk var ve 5000 devir civarı gıdonda tıtresım var.Sizlerin 600 f lerindede var mı böyle bir titreşim?
HONDA
@orhanyor,
elinize sağlık çook orjinal bir çalışma olmuş,topuzlarda gayet şık umarım asfaltla temas etmezler hiçbir zaman,herkese kazasız sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
Abdullah bey merhabalar ilanı inceledim motor güzel görünüyor,km sine takılmayın gayet normal hiç olmazsa düşürülmüş değildir,gidin bakın bir ustaya gösterin motorunda sıkıntı yok ise alınabilir,fiyatı da şuan ki piyasaya göre gayet iyi,selamlar,gönlünüzdeki motoru almanız dileğiyle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
arkadaşlar daha önceki sayfalar da mobil 15-50 ful sentetik yağ hakkında izlenimlerimi yazmıştım şimdi birkaç ekleme yapacağım vites geçişleri hala yumuşamadı halen kemikli,geçen hafta 600km gezi yaptım git-gel otobana çıktım 120 den sonra yavaş yavaş hızlanılırsa vibrasyon elleri uyuşturacak derece daha önce böyle bir uyuşma hiç hissetmemiştim yağa bağlıyorum bunu ben.Fakat gaz sert açılırsa herhangi bir titreşim söz konusu değil.Bilginize...
Elinize sağlık güzel bi çalışma olmuş #orhanyor
Kadir gecemiz mübarek olsun
Tesekkurler, aslinda grenaji delecegim icin cok tedirgindim ama bu kadar sorunsuz bir is cikacagini tahmin etmemistim, butun islemler 1-2 saat kadar aldi.
Aklimi suanda projector HID ler celiyor, demon eye ve angel eye ile cok guzel bir goruntusu var. Gerekli maillesmeler oldu kitler birebir uyuyor cunku hepsi H4 soket uyumlu, sorunsuz takilirmis kesme bicme olmadan. Cok kararsizim. Kirmizi demon eye, mavi angel eye cok hos duracaktir ama acaba polis durdursa bu far yuzunden ceza kesebilirmi ne dersiniz?
Xenon su sekil olacak :
senın f te guzel durur.renkler cok hos.polıse baglı bu durum.orjınal olmayan herseyden gecırebılır polıs.cok arkadasım stı-m3 baglattı.arabaların orjınalınde spoyler-egzoz olmasına ragmen.sans ısı bıraz.bana sorarsan rısk alınır.
bu arada helal olsun.guzel-kalıtelı ısler cıkarıyorsun.ve bunları 0 motora yapıyorsun.tebrıkler ;)
Tesekkur ederim hakikatten bizim polislerin traji komik bir durumu var, anlattigin gibi bende garip olaylar duymustum ama yapacak birsey yok egitim sart.. risk alinir aslinda ozellikle ikinci fotodaki projectorde dikkatlerdan kacmadiysa cift angel eye var ic taraftaki kirmizi dis taraftakide mavi, bu tarz bir uygulamayi simdilik sadece bkmoto.com da gordum ve ilk fotodakine gore daha hos duruyor. Simdilik biraz dusuneyimde belki seneye artik, yada bilmiyorum belki bu sene )
Ayriyetten baska bir detay daha var, mercekteki kirmizi demon eye ile kullanabilmek biraz sorun teskil ediyor. Cunku cogu motorda bilindigi gibi kisa farlari acma kapama dugmesi yok dolayisiyla motoru calistirdigimiz gibi far yanacagindan o demon eye in hic bir fonksiyonu-guzelligi kalmayacak. Bunu mailde bir guzel acikladim, bu durumdan haberdar olduklarini belirttiler.. Fara giden kabloya bir acma kapama dugmesi koyuyorlarmis boylece manuel olarak far ve demon eye arasinda gecis oluyormus, onuda herhalde elin ulasabilecegi ama gozukmeyen bir yere monte etmek gerek. Sirf bu yuzden biraz sogudum bu isten.
#orhanyor
Kişisel görüşümü belirtmek isterim hocam sizin farınız tek gözlü olduğu için bence hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz saygılar kolay gelsin
insan kadar kendine guvenen bir aciz gormedim!
insan kadar nankorunu bahsettiginiz kedilerde bile gormedim!........ Sagopa Kajmer
kucuk ama buyuk bı detayı atlamısız evet. cyclops gıbı durmasın
bende ondan korkmuyor degilim acikcasi, ama cift olunca suphesiz guzel duruyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
Kellermann sinyallerin nasil calistigini gosteren bir video cekmistim bugun, buyrun efenim
Herkeze iyi geceler.Yazmıştım sanırım gören olmamış.5000 devir de başlayan bir vibrasyon var.Acaba sızın 600 f lerinizdede böyle bir sorun var mı ?
alarm sesini sevsinler
cok hos.ben entegre led ıstıyorum.umarım duzgun bısey bulabılırım
bu arada egzoz hakkında var mı dusuncen?
eheheh iptal etmeden kontagi cevirince alarm otmeye basliyor o yuzden Sinyallerin guzel yani secenek cok ama muhakkak led rolesi al, direnclerle falan ugrasmazsin hemde cok orjinal olur. TR'de motosikletleri icin ozel elektronik led rolesi satildigini gormedim ama uygun bir fiyata ebayden 1-2 hafta icinde hemen geliyor. yalniz almadan once rolenin pinlerine bak ben hondada 4 pin role gorunce sasirdim(genelde 2 veya 3 olur) neyseki sevabina biri uretmis hondalar icin.. buyuk ihtimal seninkide 4 pindir.orjinali cikarip bunu takiyorsun direk, soketi falanda uyuyor :D
ayni motordan bir arkadasimda var arrow slip on taktirdi motoruna. motorlari calistirdik dinledik falan ama fark yok malesef, en son header larida alayim bari sistemi tamamlayayim diyordu. gercek guzel ses icin bence o2 sensorlu full sistem sart oda biraz tuzlu oluyor malesef ama guzel olan herseyin zaten bir bedeli var
Birde RR lar icin devil in verdigi ses iyiymis diye duymustum ama tamamen kulaktan dolma. Belki farkli marka bir slip-on dan cok daha degisik bir seste cikabilir bilemiyorum, arastirmak lazim.
yok ben de komple arıyorum zaten.slıp onların pek farkı yok hem ses hem guc olarak.eger bulabılırsem yarıslardan cıkma arıyorum.2.el ucuza verıolarmıs sadece 1kac yarıs gormus olarak.bulabılırsem pc vs tam set yaparım ama bulamazsam dedıgın gıbı 0 alma sansım yok .zıra 3-4000 lıra bı egzoza veremem
rr 15500 cevırdıgı ıcın soba borusu taksan guzel ses cıkar derler :D ben tıgerın hayvanı sesınden memnunum ama daha guzel kalıtelısı elbet vardır.yoshılerı overler genelde devıl hıc duymadım desem yalan olmaz.
dırenc-led olayı hıc kafam basmaz.alırsam eger kulagını cınlatırım hafıften suan onde sadece gommeler var.dırek taktıkları ıcın hızlı yanıp sonuyor 4lu flasor dısında.
Arkadaşlar Merhaba ben Semih Sakarya'dan ben normalde racing tarzı olarak r6 almayı düşünürken şimdi 600F alma kararı verdim ve sürüş olarak çok rahat kullanıma sahip olduğunu biliyorum yakıt olarak da, ben şuanda en son çıkan yani 2006 model 40.000 bin km gibi bir motorsiklet alsam bana çok masraf çıkartırmı yoksa ne kadar süre daha sorunsuz bir şekilde binilebilir? Alltaki ilandaki motoru bugun gördüm ve temiz gibi geldi bana. yardımlarınızı bekliyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...25281560/detay
semih kardeş 40000 km. yüksek bir rakam mümkün ise yanasma
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)