Malzeme nasıl kaliteli mi ?
Birde xenon taktıran oldumu hiç.Aslında şimdi aydınlatması mükemmel ama xenonunda gösterişi var
Malzeme nasıl kaliteli mi ?
Birde xenon taktıran oldumu hiç.Aslında şimdi aydınlatması mükemmel ama xenonunda gösterişi var
tesisatım orjinal orjinal olan ellemesin bence orjinal halide cok güzel aydınlatıyor muayenede de sıkıntı çıkarmıyor
En iyisi orjinal sanırım.Dediğim gibi mükemmel aydınlatması
xenon ile ilgili motosikletler için olan perdeli mercekler var uzun kısa yapabileceğiniz ama bunu yaparsanız sol farı iptal etmeniz gerekecektir çünkü tek farda hem kısa hem de uzun yapabiliyor olacaksınız. ben zamanında uzun ve kısa kısmına 2 tane yapayım dedim yamaha r1 tarzı ama araştırdığımda elektrik tesisatının bunu kaldırmadığını ya konjektörü ya da alternetörü harcadığı yorumlarını aldım hep servisle görüşmelerimde bu şekilde oldu. yaparsanız ancak tek taraflı olabiliyor onuda ya kısa kullanabilirsiniz ya da uzun kısa tek tarafta olacak şekilde. uzun kısmına sadece açtığınızda yanacak bir xenon bakıyorsanız asla diyorum. sellektör yaparken xenon patlama ve ısınıp aydınlatma lümeni kendine gelene kadar geçen süre zarfında zaten sellektör yapacağınız kişiye ya çarpmış olursunuz ya da çoktan geçmiş olursunuz.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
selamun aleykum arkadasımın cbr 600f ın on far kırılmıs bıraz cıkma falan nereden bulabılırz ıstanbuldaaa
Yağ değişim zamanım geldi.Değişimi kendisi yapan var mı ? Önceki motosikletimde kendim yapardım ama bunda sanırım yağ filtreside var.Nasıl sökülecek bilmiyorum.Birde hangi yağı önerirsiniz ?
eger iki taraf icin tehlikeliyse soyle birseyde yapilabilir, kisa taraf normal projector HID yapilir uzun far kismida oldugu gibi yani halogen birakilir ama tabiiki cift projector olsa muhtesem olur.
bende sahsen motorum icin dusunuyorum. zaten tek far oldugundan benim icinde uygun ama once ucuz ikinci el bir far bulmam lazim, aynali yatagi mat siyaha boyamak istiyorum. boylece olurda memnun kalmazsam yada eski haline cevirmek istersem basit bir far degisimi ile orjinaline ceviririm.
sağ sol grenajı sökmen gerekecek bunun için kafa ön çamurluk arkasındaki v şeklindeki alt panzotu sökmen gerek ilk daha sonra sağ ve sol grenajı altta birbirine birleştiren 2 ayrı vida vs olması gerekir onları söküp ardından grenajların yan vidalarını sökerek işe başlayabilirsin yağ filtresini önde headers borularının tam arasında göreceksin
daha sonra sırası ile
sağ taraftaki yağ tapasını açıp ince bir bez ile tıka ki toz kir pislik kaçmasın içeri ama hava alabilsin
yağ filtresini var ise bir yağ filtre anahtarı ile sökmen gerekir bunun için şapka şeklinde olanlar var orj filtre için ama filtre k&n marka ise anahtar takımı ile açabilirsin ucunda yeri var baktın hiç birşey yok uzun sağlam bir tornavidayı sapla alttan filtreyi atacaksın nasıl olsa tornavida yardımı ile sökebilirsin zaten ilk hareketten sonra elle çevirebilirsin biraz gevşetebilmen yeterli sonra burayıda bi bez ile kapatabilmen iyi olur
yağ karterinin sağ tarafına doğru tapası vardır o tapayı açtın mı yağını boşaltma işlemin tamamdır
gelelim son yeni yağ işine
yağın iyice boşadığına emin olduğunda ( içinde illaki çok az miktarda kalabilir minimal seviye ) tapayı kapatman gerek bu arada tapanın arasında bakır bir conta vardır genelde tek kullanımlıktırlar bu pul sağlam ise tekrar kullanabilirsin ama her değişim için yeni bir tane alıp kullanman daha yararına olur tapayı ne gevşek bırak nede deli gibi asıl çok asılırsan aradaki pul yırtılır sıkı bir şekilde duracağından emin ol sadece
yağ tapasındaki bezi çekip bir huni yardımı ile yeni yağını koyabilirsin huni yok ise kuşe kağıda bir dergiyi kıvırıp huni olarak kullanabilirsin ben bu şekilde yapıyorum genel olarak
karter ortalama 3,5lt gibi bir yağ alıyor filtrede 0,2lt-0,3lt civarı sağ taraftaki camdan yağın seviyesine bakabilirsin önce 3,5 lt yağı boşaltıp kontrol et yağ seviyesini 2 3 dk bekleyip camın kenarında blokta 2 çizgi var üst çizgiye yakın bir şekilde olması uygundur bu işlemi yapıp yağ koyduğun yerdeki plastik tapayıda kapatabilirsin el gücü ile sıkman fazlası ile yeterli oluyor
en son yağ filtresi kalıyor geriye yeni yağ filtreni direk takma içine biraz yağ boşalt önce içindeki filtre hem yağı emsin hemde ilk marşta direk yağ pompalansın motora gecikme olmadan ben filtre emdiği kadar yağ koyuyorum içine çok azda emdiğinden fazlasını görebileceğim şekilde bu işlemden sonra filtreyi yerine sıkabilirsin yerine.
yağ filtresi olarak orj filtreden şaşma derim 20 tl birşey yetkili serviste bile k&n hiflo vs almanın çok aman aman bir yararı yok hatta uzun vadede zararı vardır motora çünkü gözenekler sport filtrelerde daha büyüktür. örnek vermem gerekirse orj filtredeki delik "o" ise sportta "O" oluyor ve süzme işlemi orj filtre gibi kaliteli olamıyor
ek bir tavsiye daha orj filtreyi aldığında sanayiye gidip birde filtre anahtarı alman elinde yok ise 15tl gibi bir rakama mal olur oda sana şapka şeklinde filtrenin üstüne tam oturan anahtarlardan.
filtreyi taktıktan sonra motoru dik bir şekilde çalıştır 1 2 dk böyle tut sonra yan ayaklıkta durabilir veya dik tutabiliyorsan ( kendi orta sehpası var ise veya paddok yarış sehpan var ise ) ve motor fan açana kadar bekle daha sonra yola çıkabilirsin veya stop edebilirsin makinayı
çin malı bir far tası alabilirsin ama sadece xenon ampulü için tasın içini boyama derim ama ışık kalitesi çok düşecektir. boyama işini yapacak isen mercekte alman gerekir
farı tek taraflı kullanabilirim sorun olmaz der isen uzun ve kısayı tek taraftan yapabilirsin perdeli veya magnetolu merceklerden alırsan artık adı ne olarak geçiyor ise. sağlı sollu yapman sisteme zarar veriyor ama bir süre sonra birşey patlak veriyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Selamün Aleyküm dostlar keyifler iyidir inşallah ne zamandır uğrayamadım buralara bi Antalya turu yaptım geldim tek olduğum için can sıkıntısına fazla fotoğraflayamadım birkaç kare...kazasız sürüşler
Yağ değişim zamanı geldi üüüüüü
sahibinden.com veya e-bay bakman gerekir ama pek ucuz bulurmusun ona birşey diyemem
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ebayde kovaliyorum aslinda ama hep orjinal parcalar var 300 euro gibi fiyatlari var o yuzden, keske eski kasa F lere yapilan cin mali farlardan bizim kasayada yapsalar hemen alirdim. cunku yapmak istedigim uygulamanin bir garantisi yok butun masraf ziyanda olabilir, o yuzden ucuz biseyler bulmak lazim. neyse bakicaz artik acelesi yok zaten ama eminim projector ile bi-xenon dan muhtesem bir sonuc alinacak. hazir kitleri var demon eye, angel eye ne istersen koyuyorlar. belki ilgilenenler olabilir linkte vereyim, http://www.360biker.com/hid-projecto...r600f/mt6.html
bir kaç fotoğrafta benden olsun
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
yuce o soldakı kask nedır ya ? ılk defa goruyorum.
maasallah F&RR'a
2003,,,2006 arası CBR 600F FAR,,,, Siteden arkadaşlara 350 TL
2003..2005 model CBR600 RR Farlarl 300 TL 'dir.
farklı ürün ihtiyaçlarınız için irtibat kurabilirsiniz...
Marushin marka bi kask güzel modelleri var ama türkiyede çok yaygın değil
tnt888 serisi dragon white olması lazım 2005ten beri var beyaz olanıda 2 sene önce felan yapıldı silikonumsu bir boya var üzerinde
ek olarak vizörden memnunmusun bunun 888 kintaro modelinde arkadaşım çok sıkıntı yaşamıştı vizörden sürekli olarak tırnak kırıyordu sonra shoei aldı
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
---------- Post added at 08:51 ---------- Previous post was at 08:49 ----------
---------- Post added at 08:54 ---------- Previous post was at 08:51 ----------
---------- Post added at 10:00 ---------- Previous post was at 09:54 ----------
---------- Post added at 10:03 ---------- Previous post was at 10:00 ----------
---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:03 ----------
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)