Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8161
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    Alıntı cemdoga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar herkese selamlar
    sızden bı rıcam olacak ozellıkle tecrubelı arkadaslardan motorumda f1 ısıgı yanmaya basladı cok sık olmasada arada bı yapıyor rölanti dugmesınden sanıyorduk fakat ondan degılmıs tum soketler ve borular servıs tarafından kontrol edıldı ama bıs orun cıkmadı arıza kayıtları bulundu ve resetlendı

    motor ılk calıstıgında dusuk devırle calısıyor daha sonra f1 ısıgı yanıyor wap sensoru olarak dusunuyoruz ama emın olmadan yaptırmak ıstemıyorum parca yurt dısından gelecek 300 tl ve 1 ay surecek vıdeosunu atıyorum bu sabah cektım
    http://www.youtube.com/watch?v=q8p39DHI9GE

    ---------- Post added at 08:35 ---------- Previous post was at 08:33 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=q8p39DHI9GE
    hocam arıza ışığının kodu ne diyor bilmiyorum ama wap sensörü dediğiniz map sensörü sanırım eğer o ise motorun deposunu söküp hafif kaldırın sol tarafta kalıyor onu söküp bezle silip birdaha takmayı deneyin kendi yapabileceğiniz bişey,bende map sensörünü işaret ediyodu arıza lambası, sıcak havada 2 kişi motoru zorlanınca yapıyodu söküp temizledik düzeldi çok teknik bi yöntem değil bu söylediklerim farkındayım fakat bazen sök tak gerçektende işe yarayabiliyorr kendimden biliyorum

    birde oktan mevzuna takılmayın benzinin temiz olduğunu düşündüğünüz istasyonları tercih edin daha verimli olur diyorum ben
    alisoylu38 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8162

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016
    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam arıza ışığının kodu ne diyor bilmiyorum ama wap sensörü dediğiniz map sensörü sanırım eğer o ise motorun deposunu söküp hafif kaldırın sol tarafta kalıyor onu söküp bezle silip birdaha takmayı deneyin kendi yapabileceğiniz bişey,bende map sensörünü işaret ediyodu arıza lambası, sıcak havada 2 kişi motoru zorlanınca yapıyodu söküp temizledik düzeldi çok teknik bi yöntem değil bu söylediklerim farkındayım fakat bazen sök tak gerçektende işe yarayabiliyorr kendimden biliyorum

    birde oktan mevzuna takılmayın benzinin temiz olduğunu düşündüğünüz istasyonları tercih edin daha verimli olur diyorum ben
    cok pardon map sensörü olacaktı onu servıste yaptık temızledık ve sipreyledık sorun devam edıyor pek işe yaramadı dostum
    gursus bunu beğendi.
    kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.

  3. #8163
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    dostum kod belırlendımı ne gösterıyormuş ??

    yok daha bişiy belli değil ise,
    koltugu sök ve sol grenajın altında CDI beyinin yanında 2 kablolu soket var,
    o sokete ıkı ucu bır bırıne degdırecek bır tel yap,
    ve telı tak,
    kontagı aç,
    o ısık 2 sefer yanacak,
    sonrasında 1.2 sn kesılecek ve saymaya baslayacak,
    1..2..3..4..5..6..7..8..9.. vs,
    kac kez yanıp sonecek kontrol et,
    ve bırde bız bakalım kod ne gosterecek,,,

  4. #8164

    Üyelik
    16 Aralık 2012
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa-
    Motosikleti
    -BMW F650 GS -CBR 600 F
    Alıntı isimbulamadı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8161302/detay/

    Arkadaşlar bu motoru tanıyan bilen var mı?

    fazer bakıyorum ama temiz içime sinen denk gelmedi bi türlü. Bu adam piyasaya göre düşük fiyat çekmiş. Altında bi neden mi var acaba?
    Kendisi ile telefonda görüştüm.Sahibi olan arkadaş yurtdışına gitmiş.Benim görüştüğüm kişi yeğenimin motoru dedi.Komple boyalı imiş.
    onlar aldıklarında derin çizikler varmış komple boyatmışlar depo da dahil.Lastikler geçen sezon değişmiş.Benim bildiklerim bunlar
    fakat yanına gidip motoru görmedim.

  5. #8165
    alisoylu38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2011
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    cbr 1000 RR 07
    İridyum buji ile ilgili bir yazı okudum, sizlerle de paylaşmak istedim.

    İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performans kaybına sebep olabilir.

    Zaten performan yükseltmek için yüksek ateşlemeye sahip bobin sistemleri çoğu motor markası için kit olarak satılmaktadır. İridyum bujiler bu kitler takıldıktan sonra kullanılırsa motora modeline ve gücüne göre 5 ile 20 beygir arasında güç kazandırabilir. Normal ateşleme bobini ile iridiyum buji ise çok büyük olmasa bile 2-3 beygir güç kaybına sebep olabilir. (alıntıdır)
    Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
    Bügün yeni şeyler söylemek lazım.

  6. #8166
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı alisoylu38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İridyum buji ile ilgili bir yazı okudum, sizlerle de paylaşmak istedim.

    İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performans kaybına sebep olabilir.

    Zaten performan yükseltmek için yüksek ateşlemeye sahip bobin sistemleri çoğu motor markası için kit olarak satılmaktadır. İridyum bujiler bu kitler takıldıktan sonra kullanılırsa motora modeline ve gücüne göre 5 ile 20 beygir arasında güç kazandırabilir. Normal ateşleme bobini ile iridiyum buji ise çok büyük olmasa bile 2-3 beygir güç kaybına sebep olabilir. (alıntıdır)
    Geçin alıntıları ngknın kendi sitesine bakın arkadaşlar.İridyum bujiler ince dizaynları sayesinde söylentilerin aksine daha az akıma ihtiyaç duyarlar ve elektrik sistemine daha az yüklenirler. Sadece zayıf akülere toleransları yoktur anında bozulurlar.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  7. #8167

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum kod belırlendımı ne gösterıyormuş ??

    yok daha bişiy belli değil ise,
    koltugu sök ve sol grenajın altında CDI beyinin yanında 2 kablolu soket var,
    o sokete ıkı ucu bır bırıne degdırecek bır tel yap,
    ve telı tak,



    kontagı aç,
    o ısık 2 sefer yanacak,
    sonrasında 1.2 sn kesılecek ve saymaya baslayacak,
    1..2..3..4..5..6..7..8..9.. vs,
    kac kez yanıp sonecek kontrol et,
    ve bırde bız bakalım kod ne gosterecek,,,
    dostum merhaba
    soyledıgını servıs yaptı resetledi burdan ınceleyebılırsın

    http://www.youtube.com/watch?v=q8p39DHI9GE
    kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.

  8. #8168
    alisoylu38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2011
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    cbr 1000 RR 07
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçin alıntıları ngknın kendi sitesine bakın arkadaşlar.İridyum bujiler ince dizaynları sayesinde söylentilerin aksine daha az akıma ihtiyaç duyarlar ve elektrik sistemine daha az yüklenirler. Sadece zayıf akülere toleransları yoktur anında bozulurlar.
    "Geçin alıntıları" ne demek, bilgi paylaşıyoruz. NGK tabiki de kendi sitesinde malını övecek.
    Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
    Bügün yeni şeyler söylemek lazım.

  9. #8169
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı cemdoga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum merhaba
    soyledıgını servıs yaptı resetledi burdan ınceleyebılırsın

    http://www.youtube.com/watch?v=q8p39DHI9GE

    dostum bu sinyal kod kontrol sinyali,
    yani sorun görmen için kod kontrolü yapman gerektiğini vurgular,

    sen dedıgımı yap,
    ilk önce yıne boyle yanacak,
    sonrasında durmadan saymaya baslayacak ve duracak,
    sonra yıne 2 sefer yanacak sonra yıne sayacak,,,

    yani kontrol istiyor...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  10. #8170
    mastem13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Şuan için yok
    farla alakalı sıkıntım var aynı olayı yaşayan varsa yardımcı olurmu

    kısa far yanmıyor kontağı açınca yanmıyor, düğmesine basmama rağmen uzun farda yanımıyor. ama söyle bi durum var PASS e bastığımda uzun yanıyor PASS e uzun far düğmesi açıkken bastığımda hem uzun hemde kısa far yanıyor sorun nedir sizce bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim

  11. #8171
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    far soketi gevsemiş olablir,
    biyerde şase yapmış olabilir,
    yıkarken sokete direct su temas ettirmiş olabilirsiniz.

    elektrik işi şakaya gelmez bir an önce kontrol edilmesi gerekli.

  12. #8172
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı alisoylu38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Geçin alıntıları" ne demek, bilgi paylaşıyoruz. NGK tabiki de kendi sitesinde malını övecek.
    O zaman doğru olduğuna emin olduğunuz kaynaklardaki bilgileri paylaşınız ki insanlar yalan-yanlış şeyleri öğrenmesin. Biri bişe sallamış herkes alıntı yapmış ve senin bu alıntı dediğin şeyi 50 tane forumda okudum. Yani hızla yayılmış. Üretici (Özellikle NGK gibi dünyaca tanınmış)kendi sitesinden yanlış bilgi verme cesaretini gösteremez. NGK nın sitesinden alıntıdır. "Bu asil metal ayrıca, orta elektrodu 0,6 mm kalınlık ile çok daha ince tasarlamaya izin verir. Bu tedbir ateşleme gerilimi gereksinimini önemli ölçüde azaltır ve yanma odasındaki alev cephesinin daha iyi yayılmasına katkıda bulunur."
    http://www.ngk.de/tr/ueruenler-ve-te...etal-bujileri/
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  13. #8173
    alisoylu38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2011
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    cbr 1000 RR 07
    [QUOTE=forewer;3085307]O zaman doğru olduğuna emin olduğunuz kaynaklardaki bilgileri paylaşınız ki insanlar yalan-yanlış şeyleri öğrenmesin. Biri bişe sallamış herkes alıntı yapmış ve senin bu alıntı dediğin şeyi 50 tane forumda okudum. Yani hızla yayılmış. Üretici (Özellikle NGK gibi dünyaca tanınmış)kendi sitesinden yanlış bilgi verme cesaretini gösteremez. NGK nın sitesinden alıntıdır. "Bu asil metal ayrıca, orta elektrodu 0,6 mm kalınlık ile çok daha ince tasarlamaya izin verir. Bu tedbir ateşleme gerilimi gereksinimini önemli ölçüde azaltır ve yanma odasındaki alev cephesinin daha iyi yayılmasına katkıda bulunur."
    http://www.ngk.de/tr/ueruenler-ve-te...etal-bujileri/[/QUOTE

    Peki arkadaşım, senin alıntın doğrudur.
    Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
    Bügün yeni şeyler söylemek lazım.

  14. #8174
    Yuce123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2011
    Şehir
    Aydın Söke-İzmir
    Motosikleti
    2013 Honda Cbr 600f -- 2015 Honda Cbr 1000rr
    Yeni kasa F lere uyan egzoz varmı acaba bilen varmı.sonpol un aldığı yere sordum onlarda 2 ay a anca gelir yurtdışından diyor.

  15. #8175
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Fıstıklarım .





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------

    Alıntı Yuce123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa F lere uyan egzoz varmı acaba bilen varmı.sonpol un aldığı yere sordum onlarda 2 ay a anca gelir yurtdışından diyor.
    Motosiklete tüm egzoz'lar uyar. İşini iyi yapan biri bağlantı için ara parça yapacak sadece o kadar. Yani egzozu oturtmak için. Bir de katilizörü iptal ettirmen gerekli. Aksi halde sadece egozozu çıkarıp takarsan, sesin aynı olduğunu göreceksin. Katilizörü iptal ettiğin zaman, motosikletin ayriyeten 10 kg. kadar hafifleyecek. Böylelikle 200 kg. ıslak bir ağırlığa sahip olacaksın.
    Yuce123 ve wolrath bunu beğendiler.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  16. #8176
    Kitivarsuii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2012
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBR600FA PC41
    Selamlar yeni kasa için kullanım kılavuzuna ihtiyacım var , yardımcı olabilecek birileri varmı?

  17. #8177
    lord2132 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600FA
    Plaka masraflarıyla birlikte motor ne kadara denk geliyor arkadaşlar alan arkadaşlar söyleyebilir mi

  18. #8178
    orhanyor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2012
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    2013 Honda CBR 600F
    otoparkta cektigim bir kac fotoyu paylasayim dedim





    alisoylu38, gursus, SonpoL ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #8179
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    resimler 10 numara çıkmış,

    MaaşAllaH...

  20. #8180
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    arkadaşlar sağda solda motora heves eden ve başlamayı düşünen kişiler varsa bu ilanı gösterin ,adam başlangıç için en ideal motor yazmış yok böyle bir cahillik böyle adamlarla aynı trafiğe çıkıyoruz işte öldüğü zamanda üzülüyoruz kendisi de bununla başladı heralde.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31187360/detay


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler