Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Temmuz 2013, 20:31
#8161
Reklamlar
-
04 Temmuz 2013, 21:57
#8162
gursus adlı üyeden alıntı
hocam arıza ışığının kodu ne diyor bilmiyorum ama wap sensörü dediğiniz map sensörü sanırım eğer o ise motorun deposunu söküp hafif kaldırın sol tarafta kalıyor onu söküp bezle silip birdaha takmayı deneyin kendi yapabileceğiniz bişey,bende map sensörünü işaret ediyodu arıza lambası, sıcak havada 2 kişi motoru zorlanınca yapıyodu söküp temizledik düzeldi çok teknik bi yöntem değil bu söylediklerim farkındayım fakat bazen sök tak gerçektende işe yarayabiliyorr
kendimden biliyorum
birde oktan mevzuna takılmayın benzinin temiz olduğunu düşündüğünüz istasyonları tercih edin daha verimli olur diyorum ben
cok pardon map sensörü olacaktı onu servıste yaptık temızledık ve sipreyledık sorun devam edıyor pek işe yaramadı dostum
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
-
04 Temmuz 2013, 22:29
#8163
dostum kod belırlendımı ne gösterıyormuş ??
yok daha bişiy belli değil ise,
koltugu sök ve sol grenajın altında CDI beyinin yanında 2 kablolu soket var,
o sokete ıkı ucu bır bırıne degdırecek bır tel yap,
ve telı tak,
kontagı aç,
o ısık 2 sefer yanacak,
sonrasında 1.2 sn kesılecek ve saymaya baslayacak,
1..2..3..4..5..6..7..8..9.. vs,
kac kez yanıp sonecek kontrol et,
ve bırde bız bakalım kod ne gosterecek,,,
-
04 Temmuz 2013, 23:04
#8164
isimbulamadı adlı üyeden alıntı
Kendisi ile telefonda görüştüm.Sahibi olan arkadaş yurtdışına gitmiş.Benim görüştüğüm kişi yeğenimin motoru dedi.Komple boyalı imiş.
onlar aldıklarında derin çizikler varmış komple boyatmışlar depo da dahil.Lastikler geçen sezon değişmiş.Benim bildiklerim bunlar
fakat yanına gidip motoru görmedim.
-
05 Temmuz 2013, 02:21
#8165
İridyum buji ile ilgili bir yazı okudum, sizlerle de paylaşmak istedim.
İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performans kaybına sebep olabilir.
Zaten performan yükseltmek için yüksek ateşlemeye sahip bobin sistemleri çoğu motor markası için kit olarak satılmaktadır. İridyum bujiler bu kitler takıldıktan sonra kullanılırsa motora modeline ve gücüne göre 5 ile 20 beygir arasında güç kazandırabilir. Normal ateşleme bobini ile iridiyum buji ise çok büyük olmasa bile 2-3 beygir güç kaybına sebep olabilir. (alıntıdır)
Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
Bügün yeni şeyler söylemek lazım.
-
05 Temmuz 2013, 08:45
#8166
alisoylu38 adlı üyeden alıntı
İridyum buji ile ilgili bir yazı okudum, sizlerle de paylaşmak istedim.
İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performans kaybına sebep olabilir.
Zaten performan yükseltmek için yüksek ateşlemeye sahip bobin sistemleri çoğu motor markası için kit olarak satılmaktadır. İridyum bujiler bu kitler takıldıktan sonra kullanılırsa motora modeline ve gücüne göre 5 ile 20 beygir arasında güç kazandırabilir. Normal ateşleme bobini ile iridiyum buji ise çok büyük olmasa bile 2-3 beygir güç kaybına sebep olabilir. (alıntıdır)
Geçin alıntıları ngknın kendi sitesine bakın arkadaşlar.İridyum bujiler ince dizaynları sayesinde söylentilerin aksine daha az akıma ihtiyaç duyarlar ve elektrik sistemine daha az yüklenirler. Sadece zayıf akülere toleransları yoktur anında bozulurlar.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
05 Temmuz 2013, 10:55
#8167
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
dostum kod belırlendımı ne gösterıyormuş ??
yok daha bişiy belli değil ise,
koltugu sök ve sol grenajın altında CDI beyinin yanında 2 kablolu soket var,
o sokete ıkı ucu bır bırıne degdırecek bır tel yap,
ve telı tak,
kontagı aç,
o ısık 2 sefer yanacak,
sonrasında 1.2 sn kesılecek ve saymaya baslayacak,
1..2..3..4..5..6..7..8..9.. vs,
kac kez yanıp sonecek kontrol et,
ve bırde bız bakalım kod ne gosterecek,,,
dostum merhaba
soyledıgını servıs yaptı resetledi burdan ınceleyebılırsın
http://www.youtube.com/watch?v=q8p39DHI9GE
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
-
05 Temmuz 2013, 22:41
#8168
forewer adlı üyeden alıntı
Geçin alıntıları ngknın kendi sitesine bakın arkadaşlar.İridyum bujiler ince dizaynları sayesinde söylentilerin aksine daha az akıma ihtiyaç duyarlar ve elektrik sistemine daha az yüklenirler. Sadece zayıf akülere toleransları yoktur anında bozulurlar.
"Geçin alıntıları" ne demek, bilgi paylaşıyoruz. NGK tabiki de kendi sitesinde malını övecek.
Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
Bügün yeni şeyler söylemek lazım.
-
05 Temmuz 2013, 22:53
#8169
cemdoga adlı üyeden alıntı
dostum merhaba
soyledıgını servıs yaptı resetledi burdan ınceleyebılırsın
http://www.youtube.com/watch?v=q8p39DHI9GE
dostum bu sinyal kod kontrol sinyali,
yani sorun görmen için kod kontrolü yapman gerektiğini vurgular,
sen dedıgımı yap,
ilk önce yıne boyle yanacak,
sonrasında durmadan saymaya baslayacak ve duracak,
sonra yıne 2 sefer yanacak sonra yıne sayacak,,,
yani kontrol istiyor...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
08 Temmuz 2013, 10:54
#8170
farla alakalı sıkıntım var aynı olayı yaşayan varsa yardımcı olurmu
kısa far yanmıyor kontağı açınca yanmıyor, düğmesine basmama rağmen uzun farda yanımıyor. ama söyle bi durum var PASS e bastığımda uzun yanıyor PASS e uzun far düğmesi açıkken bastığımda hem uzun hemde kısa far yanıyor sorun nedir sizce bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim
-
08 Temmuz 2013, 11:08
#8171
far soketi gevsemiş olablir,
biyerde şase yapmış olabilir,
yıkarken sokete direct su temas ettirmiş olabilirsiniz.
elektrik işi şakaya gelmez bir an önce kontrol edilmesi gerekli.
-
08 Temmuz 2013, 11:16
#8172
alisoylu38 adlı üyeden alıntı
"Geçin alıntıları" ne demek, bilgi paylaşıyoruz. NGK tabiki de kendi sitesinde malını övecek.
O zaman doğru olduğuna emin olduğunuz kaynaklardaki bilgileri paylaşınız ki insanlar yalan-yanlış şeyleri öğrenmesin. Biri bişe sallamış herkes alıntı yapmış ve senin bu alıntı dediğin şeyi 50 tane forumda okudum. Yani hızla yayılmış. Üretici (Özellikle NGK gibi dünyaca tanınmış)kendi sitesinden yanlış bilgi verme cesaretini gösteremez. NGK nın sitesinden alıntıdır. "Bu asil metal ayrıca, orta elektrodu 0,6 mm kalınlık ile çok daha ince tasarlamaya izin verir. Bu tedbir ateşleme gerilimi gereksinimini önemli ölçüde azaltır ve yanma odasındaki alev cephesinin daha iyi yayılmasına katkıda bulunur."
http://www.ngk.de/tr/ueruenler-ve-te...etal-bujileri/
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
08 Temmuz 2013, 15:54
#8173
[QUOTE=forewer;3085307]O zaman doğru olduğuna emin olduğunuz kaynaklardaki bilgileri paylaşınız ki insanlar yalan-yanlış şeyleri öğrenmesin. Biri bişe sallamış herkes alıntı yapmış ve senin bu alıntı dediğin şeyi 50 tane forumda okudum. Yani hızla yayılmış. Üretici (Özellikle NGK gibi dünyaca tanınmış)kendi sitesinden yanlış bilgi verme cesaretini gösteremez. NGK nın sitesinden alıntıdır. "Bu asil metal ayrıca, orta elektrodu 0,6 mm kalınlık ile çok daha ince tasarlamaya izin verir. Bu tedbir ateşleme gerilimi gereksinimini önemli ölçüde azaltır ve yanma odasındaki alev cephesinin daha iyi yayılmasına katkıda bulunur."
http://www.ngk.de/tr/ueruenler-ve-te...etal-bujileri/[/QUOTE
Peki arkadaşım, senin alıntın doğrudur.
Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
Bügün yeni şeyler söylemek lazım.
-
09 Temmuz 2013, 20:35
#8174
Yeni kasa F lere uyan egzoz varmı acaba bilen varmı.sonpol un aldığı yere sordum onlarda 2 ay a anca gelir yurtdışından diyor.
-
09 Temmuz 2013, 20:44
#8175
Önce emniyet, sonra hareket...
-
11 Temmuz 2013, 03:06
#8176
Selamlar yeni kasa için kullanım kılavuzuna ihtiyacım var , yardımcı olabilecek birileri varmı?
-
12 Temmuz 2013, 18:46
#8177
Plaka masraflarıyla birlikte motor ne kadara denk geliyor arkadaşlar alan arkadaşlar söyleyebilir mi
-
14 Temmuz 2013, 03:42
#8178
-
14 Temmuz 2013, 04:24
#8179
resimler 10 numara çıkmış,
MaaşAllaH...
-
14 Temmuz 2013, 04:40
#8180
arkadaşlar sağda solda motora heves eden ve başlamayı düşünen kişiler varsa bu ilanı gösterin ,adam başlangıç için en ideal motor yazmış yok böyle bir cahillik böyle adamlarla aynı trafiğe çıkıyoruz işte öldüğü zamanda üzülüyoruz kendisi de bununla başladı heralde.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31187360/detay
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler