SonpoL
Hayırlı olsun, kazasız, belasız, cezasız kullan inşallah.
SonpoL
Hayırlı olsun, kazasız, belasız, cezasız kullan inşallah.
Öncelikle teşekkür ederim. Aynı duyguları paylaşıyoruz dostum . İlk olarak rodaj bittiğinde stok halde motosikletin top spedine bakacağım. Daha sonra elimdeki mevcut aksesuarları ekleyerek bakacağım. Aslında ben hız istediğimden değil, hem isteklerimi, hem de artçımın konforunu düşündüğüm için böyle bir tercih yaptım. Yoksa zx10r'ı çekiyorduk altımıza . Fakat 600F'den gerçekten memnunum. Doğu bir karar vermişim. Kendimce de motoru güzelleştireceğim. Tabii bunun için biraz zaman var. İşlerimiz bittiğinde, TR'nin en dolu 600F'ni yapmış olacağız .
Teşekkürler .
Teşekkürler .
Teşekkür ederim Ali. Sizlerde kazasız, belasız kullanın inşallah .
-------------------------------------------------------------
Bugünün anısına bir foto paylaşayım.
Herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim .
Saygılarımla.
Önce emniyet, sonra hareket...
sonpol hayırlı olsun
bende ilk 600f imi ankarada almış bulunmaktayım..biraz sabırsızdım ama ama beklediğime değdi..
2005 model 35binde..temiz bi kullanıcıdan aldım herkese kazasız belasız sürüşler artık bol bol başınızı ağrıtıcam
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Eftal hayırlı olsun, güle güle kullan.
Arkadaşlar, dün frenciye gittim, kaliper tamir takımı almam gerektiğini söyledi, biraz baktım ama bulamadım. Komple kaliper mi almam gerekiyor. (ön sağ diskimde ısınma vardı)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
Bügün yeni şeyler söylemek lazım.
Arkadaşlar bendeki 98 model. Aldığım gün gezdim sorun yoktu. Bir sonraki gün akşamı bir anda akü bitti. Vurdurarak çalıştırdım gezdim ettim. Stop ettim akü yine boş. Ustaya götürdüm akü yetmiyor dedi. Akü yeni. Üzerinde Monero marka ytx7a akü var. Usta ölçtü akü dedi. Ama neden şarj olmuyor. Amper düşük diye mi boşalıyor akü. Aynı gün şarj ettim gezdim tozdum. Bugün yine bitti. Başka ustaya götürdüm. O da aküyü ölçtü falan. Direk amperi düşük dedi. Sonra motor çalışırken akünün eksi kutbunu söktü motor stop etti. Dedi ki şarj sorunu da var. Eski ustaya sordum bu motorlar aküden sökülünce direk stop eder dedi. 98 model 600 f e uygun akü hangisi. Ve şarj sorunu mu ne sorunu var. Tecrübeli arkadaşlar cevaplasın. Sabah istanbuldan çıktım tekirdağ otogar ışıklarında stop etti akü bitmişti.
motorunun far ampullerini kontrol etmeni öneririm,
100 watt ampul var ise ve uzunlarıda yaktıysan giderken,
aküyü boşaltmiş olabilir,
aşırı enerji çeker çünki 100 watt ampuller...
Soner abim tekrardan hayırlı olsun İzmirde F kardeşliğini kuracağız inşallah
@eftal motor temize benziyor sana da hayırlı olsun,güle güle kullanın herkese kazasız sürüşler.
arkadaşlar yağ değişimi yapıcam yarın yada öbür gün..bu bendeki ilk yağ değişimi olacak hangi yağı önerirsiniz? bikaç tavsiye aldım ama sizin de fikirlerinizi almak istiyorum...
Arkadaşlar sizlere biraz 2013 Cbr 600 FA'dan söz etmek istiyorum. Belki faydalanmak isteyen arkadaşlara yararlı olur bu yazım .
Öncelikle motosikletin tasarımından başlayalım. Bir çok arkadaş, Hornet'ın giydirilmiş versyonu olmasından rahatsız yeni 600 F'in. Bu konuda kendilerine hak vermiyor değilim. Fakat grenajlı halde incelediğinde, bizi kaslı bir motosiklet kaşılıyor. Bu motosiklet Honda'nın İtalya fabrikasında üretiliyormuş. Ve tasarımda gerçekten İtalyan çizgilerine rastlamak mümkün. Ben Kırmızı/Beyaz rengiyle 600F'i çok beğenerek aldım ve farklı olmak adına da iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum. Piyasada ki bir çok kişinin kullandığı 600'lüklerin arasından sıyrılıp, 600F'i kullanmak bana farklılık yarattığı gibi, zevk veriyor.
Motosikletin çalışır ağırlığı 210 kg. Fakat motosikleti bacaklarınızın arasına aldığınızda, gerçekten bunu hissettirmiyor. Hatta kilosunu bilmeyen bir kişinin o kiloya inanmama gibi bir durum söz konusu olabilir .
Motosikletle hareket etmeye başladığınızda Cbr kontrolün sizde olduğunu fazlasıyla hissettiriyor ve oldukça güven veriyor. Biraz performans istediğinizde ise gaz koluna hafifce dokunmanız yetiyor. Motosiklet soluksuz hızla tırmanırken, kontrolü hala elinizden almıyor. Oldukça dengeli, keyif verici ve aerodinamik açıdan sizi üzmeyecek bir motosiklet yeni 600F. Her şey olması gerektiği gibi çalışmasının yanında, standart amortisör ayarlarını oldukça beğendim. Bence tam kıvamında olmuş. Üstündeki stok lastikleri tam olarak test edememiş olsamda, yol tutuşun çok iyi olduğunu söyleyebilirim.
Motosikletimz ortalama 4 sn. gibi rakam sonrası 100 km. hıza ulaşabiliyor. Fakat son sürat olarak eski nesil 600 F'lerin performansını veremiyor gibi . Ben henüz kapsamlı olarak test etmemiş olsamda, ortalama sonra sürat stok haldeyken 230, 240 olacak gibi görünüyor. Geçen gün artçılı şekilde 223'e çıktım ve ondan sonra zorlamadım. O hıza ulaşana kadar, ivmelenmenin oldukça tatmin edici olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca aerodinamide beklediğimin üstünde, kullanıcısını rüzgardan yattığı sürece oldukça iyi koruyor.
Frenlerin sadece abs'ye değil, kombine abs'ye sahip olması çok iyi bir özellik. Cbr'ın en güzel özelliğinden biri de, gittiği kadar durmasınıda biliyor olması. Frenler 10 üzerinden 10'u hakedecek şekilde başarılı.
Tüm bu hoş şeylerin yanında, hoşuma gitmeyen elbetteki bir takım olaylar söz konusu. Bunlardan ilki; motosikletin vites göstergesine sahip olmayışı. İkincisi ise güncel olarak satışta olan Vfr 800 x ile aynı göstergelere sahip olması. Maaliyeti düşürmek yerine, vites göstergesininde içinde olduğu daha farklı bir gösterge koyabilirlerdi.
Kendimce motorun artılarını ve eksilerini sıralayım:
Artıları;
1. Fiyat.
2. Göreceli olsada tasarım.
3. Frenler.
4. Her devirde güven hissi.
5. Kaliteli işçilik, görevini her saniye başarıyla yerine getiren motor ve mekanik aksamı. Kısacası, bilindik üst seviye Honda kalitesi.
6. Konforun yanında performanstan ödün vermeyen süspansiyon ve rahat koltuklar.
Eksiler:
1. Vites göstergesinin olmaması.
2. Güncel başka modellerde kullanılan dijital gösterge.
Kısacası, fiyat/performans olarak çok başarılı bir motosiklet yeni Cbr 600F. Kesinlikle bilinçli bir kullanıcıyı tükürüp atmaz, bir yerlere yapıştırmaz bu motosiklet. İstediğiz zamanda performans olarak kullanıcısı tatmin edecek, markasıyla, tasarımıyla, frenleriyle vs. uzun seneler kullanıcısını memnun edecek bir motor yapmış Honda. Açıkçası da, üst seviye motorlar arasında Honda'nın beğendiğim tek modeli ayriyeten 600F.
Saygılarımla.
Zaten yükseklik kavramı göreceli olsa bile, 200 TR'de hiçbir koşulda güvenli bir hız değil. Sonuçta kapalı piste bile köpek girebiliyorsa çevreyolu ve otobanlarda herşey olabilir.
Önemli olan hızlanmalar, ki o konuda da iyi olduğu belirtilmiş. Yakıt ve oturuş pozisyonu nasıl acaba?
Kesinlikle katılıyorum. Benim bahsetmeyi unuttuğum bir ayrıntıydı. Hatırlattığınız için teşekkürler.
Yakıtım şu anda biraz fazla. Motor hem yeni, hem de gazla oynadığımdan stabil bir tüketim değeri yakalayamıyorum. 70 TL'ye ortalama 200 km yaptım. Sürekli sakin kullanımlarda ve rodaj dönemi atlatıldığında değerler yerine oturacaktır. İleride paylaşırım.
Oturuş pozisyonu çok rahat. Motosikletle uzun, kısa her türlü yola çekinmeden gidebilirsiniz.
Önce emniyet, sonra hareket...
ızmır'de olsaydık.alt devır ust devır yakıt vs herseyı ıncıgı cıncıgı denerdık yahu .sansımıza ...kayım
sonerım maasallah tekrar.lakın artcıyla 223 :( aman abi ya.
Barışım bıraktın gittin bizi . Neredeyse vedalaşamayacaktık :D. Neyse, bir araya gleiriz elbette .
-----------------------------------------------
Bu arada motorumu cuma günü teslim alırken telefonla ufak videolar kaıt etmiştim. O an ki heyecanımı sizlerle paylaşmak istedim. Maksat konumuz renklersin .
Saygılar herkese
Önce emniyet, sonra hareket...
video ya bayıldım abi yalnız söylermisin kutuyu atmasınlar, ben motorumu 2.el aldığım için bu heyecanı yaşayamadım kutuyu kalasları alayım ben motorumu bu hale getirip kamyon kasasından indirerek sıfır gibi açmak istiyorum :D şaka bir yana kendim almış kadar heyecanlandım videoyu izlerken Allah kaza bela göstermesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
birde resim koyayım pazar günü yaptığımız kısa bir gezinin ardından Soner abinin objektifinden güzel yakalanmış bir poz
Gürsucum senin motorunda sıfır gibi . Hani kutudan çıkarsak kesinlikle sırıtmaz. Bu arada daha nice resimler çekileceğiz . Özellikle bu pazar güzel kalabalık bir etkinlik olacak. Bu sebeple mutlaka bekliyorum senide. Hiç bir bahane kabul edilmiyor maalesef. Şimdiden söyleyeyim :D.
Önce emniyet, sonra hareket...
Benimki 2011 şu an 10bin km de, en son yaptığım ölçümde 90% uzun yol 10% şehir içi 80-110km ile 50 tl ile 230km yapıldı. Beraber gittiğim arkadaşım da duke200 olduğu için bu hızlarda ve tüketimde yaptık km yi. Yoksa gazı açınca yakıyor. Son hız olarak duruma göre 245-250km görüyorum kilom 70. Asfaltın durumuna eğime ve rüzgara göre değişiyor ama son hız cidden çok gereksiz birşey her yaptığımda pişman oluyorum ne gerek vardı diyerekten.
arkadaşlar izmir de olupta bu motoru yakından gören var mı ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17909490/detay
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)