Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Şubat 2013, 22:48
#7521
Reklamlar
-
14 Şubat 2013, 00:24
#7522
BLaCK_j.W.a adlı üyeden alıntı
fiyatı ucuz geldi daha pahalı diye tahmin ediyorum mobi bi katakulle olmasın.
arkadaşlar bu arada motul yağ ile ilgili bi kaç şey karalayım 3 bin km dir motorumda motul 300v var pek bir esprisini göremedim açıkçası...
15w50 yazın koymuştum , bundan önce castrol vardı pek bir farkını göremedim ayrıca memnun olmadığım tarafı motul un 2bin km den sonra vitesler kemikleşti...
ama Allah var sıcaklarda 2 kişi iken sağlam sıkmıştım bununda etkisi olabilir.Bilginiz olsun bende ipone ile mobil i deneyeceğim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
beyler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...14890121/detay
bu motora dikkat..
2006 model ve ayarlanabilir ön süspansiyon var ya önden girmiş çıkma amortisör ile değişmiş ya da 2006 model değil .
-
14 Şubat 2013, 00:54
#7523
ya bu arada bizim lastiklere balans ayarı gerekiyor mu..
Batmanda 3 yere sordum yapamayız dediler..
Acill yardımmm
-
14 Şubat 2013, 01:07
#7524
katagulle olacagini dusunmuyorum satici yorumlardan guvenilir duruyo hadda pazarlik bile yaptik kapida odemeli gonderiyo ucretsiz kargo
hacim galiba gerekir cunku benim jantlarda kursun var yani balans ayari yapilmis..
-
14 Şubat 2013, 01:13
#7525
gursus adlı üyeden alıntı
fiyatı ucuz geldi daha pahalı diye tahmin ediyorum mobi bi katakulle olmasın.
arkadaşlar bu arada motul yağ ile ilgili bi kaç şey karalayım 3 bin km dir motorumda motul 300v var pek bir esprisini göremedim açıkçası...
15w50 yazın koymuştum , bundan önce castrol vardı pek bir farkını göremedim ayrıca memnun olmadığım tarafı motul un 2bin km den sonra vitesler kemikleşti...
ama Allah var sıcaklarda 2 kişi iken sağlam sıkmıştım bununda etkisi olabilir.Bilginiz olsun bende ipone ile mobil i deneyeceğim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------
beyler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...14890121/detay
bu motora dikkat..
2006 model ve ayarlanabilir ön süspansiyon var ya önden girmiş çıkma amortisör ile değişmiş ya da 2006 model değil .
Motul yarı sentetik o yüzdendir castroldede vitesler kemikleşiyor.
Ben şuana kadar hep mobil kullandım fakat castrol kullanan arkadaşınkisini kullandığımda vitesler beni zorlamıştı.
Mobili tavsiye ederim fakat ipone ı denemek istiyorum açıkçası
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
BLaCK_j.W.a adlı üyeden alıntı
Eski fiyattan satıyor hazır ucuza bulmuşken bende alayım bari hatta pazarlıkla daha ucuzada alabilirim.
Sen ne kadara aldın?
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
14 Şubat 2013, 01:18
#7526
BLaCK_j.W.a adlı üyeden alıntı
katagulle olacagini dusunmuyorum satici yorumlardan guvenilir duruyo hadda pazarlik bile yaptik
kapida odemeli gonderiyo ucretsiz kargo
hacim galiba gerekir cunku benim jantlarda kursun var yani balans ayari yapilmis..
bendede kurşun var sibobun 15 cm ilerisinde idi oraya geri taksak olur mu...
-
14 Şubat 2013, 01:20
#7527
Commander_05 adlı üyeden alıntı
bendede kurşun var sibobun 15 cm ilerisinde idi oraya geri taksak olur mu...
Lastikleri söküp taktıktan sonra kurşunu aynı yere takma yeniden balans ayarı yaptırman gerekli
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
14 Şubat 2013, 01:34
#7528
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Motul yarı sentetik o yüzdendir castroldede vitesler kemikleşiyor.
Ben şuana kadar hep mobil kullandım fakat castrol kullanan arkadaşınkisini kullandığımda vitesler beni zorlamıştı.
Mobili tavsiye ederim fakat ipone ı denemek istiyorum açıkçası
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
Eski fiyattan satıyor hazır ucuza bulmuşken bende alayım bari hatta pazarlıkla daha ucuzada alabilirim.
Sen ne kadara aldın?
yok yav motul full sentetik double ester di,özellikle bunu almıştım sağlamda para vermiştim böyle hatırlıyorum valla
-
14 Şubat 2013, 02:38
#7529
İyi günler arkadaşlar.
Ben 3. motor olarak cbr 600 f almayı düşünüyorum. ilk motorum skygo 250 cc chopper dı 8000 km de sattım cbr 250r aldım 11000 de sattım.
aynı zamanda 4 yıldır motokuryeyim kuryelikte yaklaşık 35000 i geçgin tecrübem var yaşım 23. 600 cc kategorisinde ankaradaki kuzenimin 2008 600 rr ıyla yaklaşık 1500 km kadar tecrübem oldu yani hiç 600 lük makina binmedim demem gidişini kontrolünü düzgün ayarlayabiliyorum zaten cbr 250 den sonra pek zorlanmadım kullanımı açısından.
Geleceğim konu cbr 600f aldığımda debriyaj seti balatalar fren balatası vs değişimde ne kadar masraf çıkarır ve alacağım makinalar 35000 yada 40000 civarında ciğeri sağlam makinalar 1 2 kişiyle görüştüm. şimdi 35000 de olan makimnayı aldık diyelim balatalar falan yeni değişmiş. kaç binde bi bakıma yağ değişimine gitmeliyim. zincir dişli ve debriyaj seti balatalar komple değişse ortalama ne kadar tutar gibi sorular aklımda.
Son olarak forumumzdan 600 f satan arkadaşlar varsa konu altından bana ulaşabilirler istanbul içi.
Değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. yazım hatası vs olduysa affola değerli dostlar ve abilerm.
-
14 Şubat 2013, 04:20
#7530
bu motorun yeni kasasını kullanan yokmu ?
[B]King is back baby!King is back![/B]
-
14 Şubat 2013, 11:03
#7531
gursus adlı üyeden alıntı
yok yav motul full sentetik double ester di,özellikle bunu almıştım sağlamda para vermiştim böyle hatırlıyorum valla
abi motul bana göre en iyisi motulün doğrusunu kullandığından emin olmak gerekiyor kullandığın mevsimde bana göre önemli motor ısısıda etkiler f lerde motor ısısı sorunu var benımkı mesele 106 derece hep
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:00 ----------
[
aynı zamanda 4 yıldır motokuryeyim kuryelikte yaklaşık 35000 i geçgin tecrübem var yaşım 23. 600 cc kategorisinde ankaradaki kuzenimin 2008 600 rr ıyla yaklaşık 1500 km kadar tecrübem oldu yani hiç 600 lük makina binmedim demem gidişini kontrolünü düzgün ayarlayabiliyorum zaten cbr 250 den sonra pek zorlanmadım kullanımı açısından.
150tl debriyaj 450 zincir dişli 200 4 tane buji iyisinden 300tl işçilik 135 4lt yağ yağ filtresi 35 bunları kesin alıcaksın 600f i rr la kıyaslama aralarında 50kg hiisedilir kilo farkı var ama tartıda aynı gözükür
Geleceğim konu cbr 600f aldığımda debriyaj seti balatalar fren balatası vs değişimde ne kadar masraf çıkarır ve alacağım makinalar 35000 yada 40000 civarında ciğeri sağlam makinalar 1 2 kişiyle görüştüm. şimdi 35000 de olan makimnayı aldık diyelim balatalar falan yeni değişmiş. kaç binde bi bakıma yağ değişimine gitmeliyim. zincir dişli ve debriyaj seti balatalar komple değişse ortalama ne kadar tutar gibi sorular aklımda.
Son olarak forumumzdan 600 f satan arkadaşlar varsa konu altından bana ulaşabilirler istanbul içi.
Değerli cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. yazım hatası vs olduysa affola değerli dostlar ve abilerm.[/B][/QUOTE]
-
14 Şubat 2013, 15:26
#7532
Yağ olarak ipone r4000rs 5000km kadar kullandım ilk konulduğunda nasılsa değiştirene kadar aynı kaldı hiç bozulmadı. bu yağ yarı sentetik bir yağ.
sonra motulun yarı sentetik yağını kullandım motul 5100 diye yarı sentetik yağ yine koyduktan 3 gün sonra değiştirmeye karar verdim, vitesler çok sertleşti ve 1. vites sesinden korkmaya başladım, memnun kalmadım.
Yarı sentetikte son olarak shell ax7 10-40 yarı sentetik kullandım.vitesler düzeldi, motorun sesinde bariz değişiklikler oldu motorun egsoz sesi yükseldi, daha tatlı bir seste çalışıyordu artık motor ama bu iyiye alamet değildir, yağı değişen motorun sesi armaması gerekir. Bu yağda pek bir fark göremedim güven vermedi 2000km kadar kullandım yağı değiştirdim. yağın rengi siyahtı
yarı sentetik yağda bulunabilen yağların içinde en iyisi bana göre ipone yağ
Tam Sentetik olarak mobil 15-50 kullandım, oldukça beğendim, öncelikle 15-50 yaz ayları için daha ideal olsada düşük sıcaklıklarda bile hiç hissetirmedi, hatta daha da iyiydi, motor daha rahat çalışmaya başladı, motorun hızlanması ve son hızları değişti, 255lerden sonra 275lere fırladı
ilk çalıştırmada motor çok çabuk almaya ve çabuk rolantiye girmeye başladı, yaklaşık 15 dk rolantide bıraktım motor 90 dereceleri bile görmedi
eski yağlarımda motor kısa bir zaman trafikte hemen 100 derecelerin üzerine çıkıp fan açıyordu, mobil de bu durum değişti hemen 100 lü numaraları görmez oldu.
bu da yarı sentetik ile tam sentetik yağ arasındaki farkmıdır? tartışılabilir.
bu düşüncelerimi dahada geliştirmeyi düşünüyorum. bundan sonra ipone tam sentetik katana sını kullanacağım, sonra motul 300v factory tam sentetik bu yağları kullanımından sonra değerlendirmesini yapacağım.
En çok amsoil yağı merak ediyorum türkiyede bulabileceğim bir yer olsa keşke
-
14 Şubat 2013, 16:25
#7533
senin motor şuan trafiğe cıkınca 106 olmuyomu? 600 f için konusuyorum
-
14 Şubat 2013, 16:29
#7534
kampeyas adlı üyeden alıntı
senin motor şuan trafiğe cıkınca 106 olmuyomu? 600 f için konusuyorum
Benimkisi olmuyor senin radyatörde v.s. sorun olmasın.
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
14 Şubat 2013, 16:54
#7535
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Benimkisi olmuyor senin radyatörde v.s. sorun olmasın.
abi içinde radyatörün sadece su var antifiriz yok nie öle oluyo anlamıyorum 106 da fanda çalışıo ben cok trafikte kalıorum ondan ama hep 100 de ya hızlanınca bıraz düşüyo ama sorun var cok cabuk ısınıyor
-
14 Şubat 2013, 17:52
#7536
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Eski fiyattan satıyor hazır ucuza bulmuşken bende alayım bari hatta pazarlıkla daha ucuzada alabilirim.
Sen ne kadara aldın?
abi 112 lira 4litresine dedi
iphone zincir spreyine 21.50tl dedi
bide gidon topuzu aldim 5lirada o
135 verdim kargoyu belese getirttik
ilgili satici dun gece konustuk sabah kargoya vermis aradi kapida odemel urunlerim gelince siddetle tavsiye edicem
insan kadar kendine guvenen bir aciz gormedim!
insan kadar nankorunu bahsettiginiz kedilerde bile gormedim!........ Sagopa Kajmer
-
14 Şubat 2013, 18:23
#7537
kampeyas adlı üyeden alıntı
senin motor şuan trafiğe cıkınca 106 olmuyomu? 600 f için konusuyorum
trafik çok yavaş ise ve sakin kullanımda hararet 102-107 arasında gezip duruyor fan açıyor yani, ama şu varki dereceler yükselirken çok yavaş yükselmekte, diğer yağlar ile arasında mobil yağın bir farkı olarak dikkatimi çekti, normal şartlarda motor sıcaklığım genelde 76-78 yaz kış değişmiyor rüzgarı gördüğünde 76-78 derece.
600f sakin kullanılacak bir makine değilidir, üzerinde zamanında yarışlarda kullanılan motor vardır, araba sürer gibi kullanılmaz, sürekli gazlaman gerekiyor yani rüzgarı sürekli göstermen gerekli.
Şöyle bir durum anlatayım.
normal virajlı tek yönlü bir yolu sabit 50 km gibi süratlerde kullandığında 77 derece yavaş yavaş artmaya başlar 80, 90, 100lü dereceleri görürsün, ama aynı yolu bazen 20- bazen 50-80 ara ara hızlandığında 100 ü görmezsin
bu motorlar bu ss ler sürekli gaz isterler.
-
14 Şubat 2013, 18:28
#7538
çok çok sağol bu arada 150km hızla giderken sanki motoruma bişey oluyoda 220 ye gelmesi 3 saniye sürüyo bu normalmi ciğeri açık motorumun .....çok süratli kısa zamanda cok cabuk sürat alıyor korkuyorum bazen ama 150 den sonra bişe oluyo daha kısalıyo zaman
-
15 Şubat 2013, 04:40
#7539
-
15 Şubat 2013, 13:29
#7540
kampeyas adlı üyeden alıntı
çok çok sağol bu arada 150km hızla giderken sanki motoruma bişey oluyoda 220 ye gelmesi 3 saniye sürüyo bu normalmi ciğeri açık motorumun .....çok süratli kısa zamanda cok cabuk sürat alıyor korkuyorum bazen ama 150 den sonra bişe oluyo daha kısalıyo zaman
6. viteste 7500devir gibi 150km sürat yapıyor, zaten 8000 devirden sonra motorun en yüksek torkla çalıştığı devirlerdir, 10000-12000 devirler en yüksek güç ve torkun oluştuğu devirlerdir ki en kısa zamanda en fazla ivme yaratan devirler 7000-12000devirlerdir bu normal bir durum bence
bu durum sürekli aynıdır, diğer motorlar içinde pek değişmez.
kısa zmanda süratlenmesi sonradan olan bir durummu, daha önce böyle değilmiydi,
hava filtreni veya motorda değişik bir işlem mi yaptırdın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler