Arkadaslar bana TURKCE service manuel lazım cbr 600f 2006 için elinde olan varsa bana gonderebilirmi şimdiden tskler
Arkadaslar bana TURKCE service manuel lazım cbr 600f 2006 için elinde olan varsa bana gonderebilirmi şimdiden tskler
türçesini bulman imkansız biraz
service manuali ya yetkili servisten satılıyorsa satın alabilirsin veya internette bulunan ing dilindeki kitapçıklarına erişebilirsin
türkçe olarak bulabileceğin şey owners manuals olur motorun satışı ile bagajında bulabileceğin mini bir kitapçık
service manual bildiğin kalın bir ansiklopedi şeklinde nedeyse
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Service manual internette mevcut ingilizcesi PDF olarak türkcesinde bu konu başlığında 88. Sayfada gönderilmiş ama zamanla silinmiş tekrar elinde olan vardır diye düşünmüştüm owners manual de bakimlarla alakali bir kitap sanirim motosiklet hakkında oldugundan bilgi amaçlı türkcesi elinde olan varsa paylaşırsa sevinirim
Saygilar
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
Birde radyatore kac Lt su kac Lt antifiriz koyucaz icini temizliyorum radyatorun
2 lt antifrize 1 lt saf su eklemen gerekiyor sadece radyatör 3 lt su alıyordu sanırım
1 lt saf su koy üstünü antifriz ile tamamla 4 lt'de olabilir şu an tam hatırlamıyorum ama ben öyle yapmıştım kitapçıktan hatırladığım
service manuals'de bakım ve arızalar ile ilgili parçaları tümüyle detaylı görürsün ( hangi vidanın hangi torkta sıkılması gerektiği veya elektrik tesisatı döşeme şeması gibi )
owners manuals'de sadece motor üzerinde kullandığın parçaların nasıl çalıştığını kısaca sana anlatır ve hangi parçaların ne kadar süre veya km'de bakım kontrolünün yapılması geretiği yazar bit tabloda
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Biliyorum elinde turkce PDF olarak bulunduran varmıdir service Manuel'de olur owners Manuel'de
arkadaşlar herkese merhaba
bugun rıva şile ağva izmit kerpe yolculugu sonrası 450 km yol yaptım motorum tam 25000 km'ye geldıgınde F ısıgı kontagı her acmamla yanmaya basladı tabı kısa sürelıgıne nedenını bılen varmı acaba?
---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 19:04 ----------
arkadaşlar
cok özür dılerım yanlış tesbıt yapmısım
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
beyler gecen yagmurdan mı oldu yoksa akaryakıt ıstasyonunda basınclı suyla yıkattım ondan mı oldu çözemedim neyse benim kısa uzun farlar yanmıyor sigortaya baktım sağlam ampuller de sağlam sellektor yapıyor uzun açıkken sellektör yapınca uzun kısa yanıyor sorun nerde olabılır bır arkadas roleye bak dedi role nerde bilen var mı veya başka birşey olduğunu düşünen başına gelen teşekkürler.
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
Selamlar onur muhtemelen far açma kapama düğmesinde oksitlenme olabilir 2 tane vidası var sök bı WD40 sık dene bence
Korkarak Yaşıyorsan Hayatı Seyredersin (Cambaz)
far soketlerınde oksıtlenme olabılır,
Kafa Grenajını Sökmelısın,
ve kontrol kalemıyle tesısat gırışını kontrol edıp sorunun nerede oldugu anlaşılır,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
serkan cumaertesi 10 11 farketmez beklerim gelirsen butarafa başka arkadaşlar varsa onlarda gelsin 2 muahabet ederis
Korkarak Yaşıyorsan Hayatı Seyredersin (Cambaz)
Serkan kardeş Allah senden bin kere razı olsun.Senin önerinle elektrikçiye gittim geçen gün ve far kısmındaki bütün soketleri açıp kontrol ettiğimizde soketin birindeki bağlantı yerinde küflenme gördüm. Bütün soketlere pas sökücü sprey sıktım ve o gün bugündür yaklaşık 20- 25 gün oluyor hiç arıza ışığı yanmadı motorumda. Eğer bu önerin olmasaydı bana Adana servis yolu görünmüştü. Tekrardan çok teşekkür ederim dostum sana
merhaba arkadaşlar bu motoru alçalta biliyor muyuz selesini tek ayağım yere tam bastığından sorun oluyor
alçaltma aparatı denen bir mevzu var. bunun ile alçaltmak mümkün oluyor.
bunun öncesinde arka süspansiyon üzerinde çevirmeli bir ayar vardır dipte kare dikdörgen şeklindeki deliklerine bir aparat takılıyor. sertleştirme ile bir miktar aşağı indirebilirsin seleyi yayı sıkıştırarak. bu yetmez ise parçayı alman gerekecektir. 150 200 lira gibi bir fiyatı olması lazım sanırım arka maşa süspansiyon şaseyi tutan bir parça bunun montajı işini daha rahat görecektir.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
dostum sorunun çözüldüğüne sevindim
Allah Başka Sorun Vermesin İnş...
Benim eksantrik zincirim 3000 km oldu halen sorunsuz çalışmakta,
Ve halen ilk gündü gibi sıkıntısız...
2006 mod olan F'lerdeki Eksantrik Ötmesinin Malıyetsiz ve sorunsuz Çözümüdür,
Eksantrik gergi yay değişimi...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
arkadaşlar bu motordaki zincir sesi sürekli tekrarlayan bişey mi yoksa örnegin her 40 binde bir gergiyi değiştirdin mi bir daha 40 bine kadar yapmıyor mu
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)