Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Temmuz 2012, 02:52
#6801
dostum fotolar lada belirtmişşin iyi olmuş butun kablolar, borular soketler takılı okey sorun yok..ee peki sensöru bulamadın (ben sana fotolarlabenım makinenın sensörünü cekip göstericem) komple sokseler FI ısıgımız hep yanar..su an durum ne dir FI yanıyormu..pis benzinden de yapar,..aslında bizim burda usta bilgisayara bağlıyor F in beynine elektronik sorunları rapor ediyor..mersinde de vardır belki bilgisayar ordan da cozume ulaşabilirsin..yada dostum serviste bi ali cingöz oyunu yaptılar (dusunmesi bile kötu)
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
Reklamlar
-
10 Temmuz 2012, 03:00
#6802
Kardeş şu anda FI ışığı yanmıyor ama bana takıntı oldu gerçekten de Bu Oksijen sensörü benim motorda varmı? Varsa nerde?Ben motoru servise götürmedim zaten Alanyada Honda servisinden ayrılmış bir usta varmış, sağlam bir dostumun arkadaşı.Yamuk yapacak birisi değil. O arkadaş ilgilendi motorla zaten.En son dediğin gibi pis benzin fikri de aklıma gelmiyor değil yani.Eğer senin makinanın fotoğraflarını (oksijen sensörünü) yükleyebilirsen çok sevinirim.Kusura bakma zahmet olacak ama 600 F kardeşliği için )
-
10 Temmuz 2012, 10:41
#6803
cakalaz adlı üyeden alıntı
Ben 14000 km boyunca tek gergi ile kullandım. Çıt ses vermedi. Kullanımın da bu gergi olayını etkilediğini düşünüyorum. 14000 km sonra Mutluhandan bir gergi daha aldım ; hala tık yok
nasıl kullanırsan mın. km de bollasmaya ötmeye basşlar nasıl kullanırsan max km de öter kullanımdan kullanıma fark wardır vs..biz bunları gectik sonucu , hastayı ıyıleştirme aşamalarındayız..cbf 150 gibi pırpırr kullanırsan 600 luk makineyi, gergiyi yormassan yapar o km leri ...
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
10 Temmuz 2012, 22:51
#6804
arkadaşlar bize 2005 ve üzeri bir 600 f gerekli renk önemli degil km de servis bakımlı olması gerekli kazası belası değişeni olmaması şart tanıdıgınız bıldıgınız varsa lütfen bana ulaşın 0531-266-23-39 numaram
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
-
11 Temmuz 2012, 02:09
#6805
arkadaşlar F1 ışığı anahtar çipi ile alakalı diye biliyorum ama :S
yani kontak kablolarını ve kontrol etmekte fayda var,
veya yedek anahtarın ıle denemelısın...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
11 Temmuz 2012, 04:47
#6806
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar F1 ışığı anahtar çipi ile alakalı diye biliyorum ama :S
yani kontak kablolarını ve kontrol etmekte fayda var,
veya yedek anahtarın ıle denemelısın...
immobilizer lambası devir saati içerisindeki kırmızı ışık ile gösteriliyor
FI ışığının yanıp sönmesinin çeşitli anlamları var
servis manualine baktığımızda 500 küsür uyarı çeşidi vardı sanırım ardı ardına uzun kısa yanan sinyallerin bir anlamı var yani
misal 2 kere hızlı yanıp sönerse oksijen sensörü ise 2 kısa 1 uzun yaptığında benzin ile ilgili bir uyarı veriyor olabilir.
mors alfabesi gibi düşünün sinyal tekrar eder kendisini sürekli olarak arızayı sinyalin yanıp sönmesine göre bulabilirseniz kitapçık edinebilirseniz
muhtemelen elektronik tablo içerisinde gösterge ikaz uyarı kısmında pulse sayılarından bulabilirsiniz
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
12 Temmuz 2012, 01:52
#6807
İlkayın dediği gibi FI ışığının pek çok anlamı var.Benim motorda, motor soğukken ilk marşta bugün FI ışığı sürekli yanık kaldı mesela.Hararet 55-60 olunca, stop edip tekrar çalıştırınca motor normal halini alıyor.Yok o şekilde devam edersem egzoz patlatma yapıyor, gaz yemiyor vs. vs. :( Ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim. Motorumda oksijen sensörü var mı yok mu onu bile anlayamadım. Egzoz üzerindeki bağlantısı zaten yok ama hava filtresinin altındaki oksijen sensörünün bağlı olabileceği yerleri incelediğimde herhangi boş bırakılmış bir sokette göremedim.Fatih kılıçlı da 125 liraya çıkma oksijen sensörü buldum ama ya motorda oksijen sensörü varsa ve sadece egzoz bağlantısını iptal edip herhangi bir yere klips ile tutturmuşlarsa o zaman üzülürüm işte.Motorun önceki sahibine ulaşma şansım yok maalesef :( Onun için siz değerli arkadaşlarımdan yardım istiyorum.Şu makinanın oksijen sensörü bağlantısı (soketin takılı olduğu yer) tam olarak neresidir? Yukarıda fotoğraflarda bakabilirsiniz ben bulamadım, bulabilen varsa beri gelsin.En son çare Adana' ya servise gitmek kalıyor galiba :(
Hadi onu da geçtim, bu oksijen sensörü benim motorda yoktu diyelim; daha önce neden bu arıza yoktu da şimdi oldu.Bu usta olacak lavuk, bujileri tam sıkmadı mı acaba, onun da mı bir ayarı var da biz bilmiyoruz?
Son olarak acil çözüm bekliyorum kardeşlerim, yiğitlerim, civanlarım
-
12 Temmuz 2012, 10:46
#6808
FI ışığı yanma sorunu bende oldu uzunca bir süre, sorunu ne denediysem bulamadım sonra Gebze bir ustamız var ona götürdüm ve eksoz boğazında tüpe girmeden grenajın arkasında kalan bir sensör varmış bu oksijen sensörü ile orantılı çalışıyormuş (sanırım eksozdan çıkan gazddaki oksijen oranı ölçülüyor) bu sensörü söktük ve temizleyip yerine taktık sorun çözüldü. FI ışığı bir çok anlama gelebiliyor servislerde bilgisaya ile kontrol edilmesi gerekebilir.
-
12 Temmuz 2012, 13:16
#6809
efekarahan adlı üyeden alıntı
İlkayın dediği gibi FI ışığının pek çok anlamı var.Benim motorda, motor soğukken ilk marşta bugün FI ışığı sürekli yanık kaldı mesela.Hararet 55-60 olunca, stop edip tekrar çalıştırınca motor normal halini alıyor.Yok o şekilde devam edersem egzoz patlatma yapıyor, gaz yemiyor vs. vs. :( Ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim. Motorumda oksijen sensörü var mı yok mu onu bile anlayamadım. Egzoz üzerindeki bağlantısı zaten yok ama hava filtresinin altındaki oksijen sensörünün bağlı olabileceği yerleri incelediğimde herhangi boş bırakılmış bir sokette göremedim.Fatih kılıçlı da 125 liraya çıkma oksijen sensörü buldum ama ya motorda oksijen sensörü varsa ve sadece egzoz bağlantısını iptal edip herhangi bir yere klips ile tutturmuşlarsa o zaman üzülürüm işte.Motorun önceki sahibine ulaşma şansım yok maalesef :( Onun için siz değerli arkadaşlarımdan yardım istiyorum.Şu makinanın oksijen sensörü bağlantısı (soketin takılı olduğu yer) tam olarak neresidir? Yukarıda fotoğraflarda bakabilirsiniz ben bulamadım, bulabilen varsa beri gelsin.En son çare Adana' ya servise gitmek kalıyor galiba :(
Hadi onu da geçtim, bu oksijen sensörü benim motorda yoktu diyelim; daha önce neden bu arıza yoktu da şimdi oldu.Bu usta olacak lavuk, bujileri tam sıkmadı mı acaba, onun da mı bir ayarı var da biz bilmiyoruz?
Son olarak acil çözüm bekliyorum kardeşlerim, yiğitlerim, civanlarım
adamın mıdesıne kramplar girmesine sebep olur ..bugun fotolarla sensörun giriş kablolarını göstermeye calişicam..
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
12 Temmuz 2012, 17:43
#6810
dostum bilindiği üzere oksijen sensorumuz ..
bu sensörun bağlandıgı deponun altında soketimiz (motorun sagından bakıldıgında cok basıt görunuyor)
buda sensörsuz baska Bi F
simdi senin fotolara baktım sen beyaz renkli baska soketi belitmissin o değil.baktıgım kadarıyla senın kinde sensör yok..ama yinede kontrol et..
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
12 Temmuz 2012, 20:40
#6811
arkadaşlar
herkese merhaba
bugun motorumun 23,000 km bakımını yaptırdım honda anes motorda (İSTOÇ) yağ 15-50 mobil 3,6 litre arti yağ filtresi 120 tl hesap çıktı anlamadığım konu her servis aynı ücreti almıyor şirievlerdeki 180 tl istedi kızıltopraktaki ise 160 tl bu nasıl hesap anlamıyorum doğrusu bu arada şirinevlerdeki servis castrol'u kullanıyor diğerleri mobil ile çalışıyor
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
-
12 Temmuz 2012, 22:59
#6812
-
13 Temmuz 2012, 02:15
#6813
[QUOTE=vlknsyrn;2744447]dostum bilindiği üzere oksijen sensorumuz ..
http://g1207.hizliresim.com/z/d/9nlx8.jpg
bu sensörun bağlandıgı deponun altında soketimiz (motorun sagından bakıldıgında cok basıt görunuyor)
Volkan kardeş, ilgin ve alakan için gerçekten çok teşekkür ederim.Benim motorda senin yardımınla gördüğüm üzere oksijen sensörü yok.Fakat aklıma takılan başka bir şey var; bu oksijen sensöründen ben alsam nereye takmam gerekecek? Aşağıdaki fotoğrafta olası muhtemel bölgeleri işaretledim. Kırmızı okla belirttiğim yere mi, yoksa sarı nokta ile belirttiğim herhangi bir kablonun devamına mı takılacak bu soket? İşin komik tarafı, o bölgede boş, ucu açık bırakılmış bir soket yuvası da yok benim motorda.Asıl senin fotoğrafta görmek istediğim yer bu soketin nereye bağlı olduğuydu.Koltuğu çıkarıp, motorun solundan ve üstten aynı fotoğrafı çekersen çok müteşekkir olurum dostum.Lütfen kusura bakma ama gerçekten çaresizim.
-
13 Temmuz 2012, 03:00
#6814
cemdoga adlı üyeden alıntı
yakıo yakıoo F ler
.
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
13 Temmuz 2012, 03:05
#6815
Volkan şu fotoğrafta oksijen sensörünün bağlı olduğu kablo benim motorda yok gördüğüm kadarıyla... Sanırım servis yolu göründü bana.
-
13 Temmuz 2012, 03:27
#6816
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
13 Temmuz 2012, 04:18
#6817
şarköy gazlaması benim makinada orada (=
emrahın makinasının yanındaki diğer 2001 f
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
13 Temmuz 2012, 20:27
#6818
vlknsyrn adlı üyeden alıntı
nasıl kullanırsan mın. km de bollasmaya ötmeye basşlar nasıl kullanırsan max km de öter kullanımdan kullanıma fark wardır vs..biz bunları gectik sonucu , hastayı ıyıleştirme aşamalarındayız..cbf 150 gibi pırpırr kullanırsan 600 luk makineyi, gergiyi yormassan yapar o km leri
...
Volkan, motorum 32600 kmde hala orjinal gergi var üzerinde =)) Hakkınıda fazlasıyla veririm motorumun bilen bilir )) Bu gergi işi biraz şans meselesi gibi, @Silentscream değiştireli 12-13bin km oldu ondada hala ses yok, kimisininki 2bin km sonra ötmeye başlıyor. Ben büyük ihtimalle 40bine gelince zincirle birlikte değiştiririm gergiyi :D
Ben Giderim O Gider, Altımda Tin-Tin Eder
-
13 Temmuz 2012, 20:48
#6819
ilkerrrr adlı üyeden alıntı
Volkan, motorum 32600 kmde hala orjinal gergi var üzerinde =)) Hakkınıda fazlasıyla veririm motorumun bilen bilir
)) Bu gergi işi biraz şans meselesi gibi, @Silentscream değiştireli 12-13bin km oldu ondada hala ses yok, kimisininki 2bin km sonra ötmeye başlıyor. Ben büyük ihtimalle 40bine gelince zincirle birlikte değiştiririm gergiyi :D
ya öle sansmı olur servise gidiosun aynı parca takılıyor farklı değil ki ? simdi sen de 32bın diosun inan nası bi iştir bu gergi anlamış değilim..ama sımdi cozduk cok sukur.. ne deyim ilk defa senden duyuyorum 32 bını harika
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
14 Temmuz 2012, 04:58
#6820
[QUOTE=vlknsyrn;2744877]aynen o kablo super oldu bunu göstermen..arkdsın F ınde de o. sensöru yok ama FI ısıgı ıkaz vermio..sebebini sordum ıptal etmişler sensöru ama beyne arıza yollamasın FI ıkaz vermesin die elektronık biyerlere bağlamışlar şase fln vermişler..dedi bende öğrenmiş oldum..yani senın sensörde buyuk ıhtımal bu sekilde şase fln yaptırım beyne o.sensöru takılı gösteriliyormuş.. daha oncede böyle FI ıkazi almıyordun da..bence senın FI ıkazın baska sebeplerden dolayı yanıyor ve aynen servis yolu görunuyor [COLOR="Silver"]
Volkan bilgilendirmelerin için çok teşekkür ederim.Benim yukarıda en son yüklediğim fotoğrafta kırmızı ok ile işaretlediğim kablo şaseye vidalanmış.Büyük ihtimalle o kablo soketin bağlanması gereken kablo.En kısa zamanda motoru açıp, o kabloyu söküp temizlemem gerekiyor. Belki oksitlenmiş falansa sebep o olabilir.Büyük şehirde olmamanın sıkıntıları bunlar işte naparsın ? Tekrar teşekkürler, selamlar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler