Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6781
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    serkan abi eline sağlık iyi iş çıkarıyosun ;
    merak ettiğim birkaç nokta var benimde zincir gergi değiştirmem gerek fakat konuştuğum bütün ustalar orjinal zincir al dedi honda fiyatı şuan 267tl sen did takmışsın sanırım 120tl civarı olması gerekiyor fiyatı, karar veremedim açıkçası ne gibi eksileri olabilir,birebir değilmidir bu 2 zincir orjinalin + sı nedir ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------


    özelden yaptıracağın adresi yolluyorum fakat malzeme kalitesi çok iyi değil belirteyim ben depo kapak pad yaptırmıştım pek kaliteli değil ama idare eder.
    Kesinlikle orjinal almalısın ayrıca zincirin ses yaptığını nereden biliyorsun?
    Zincir 60.000 km civarı ancak ses yapmaya başlar sorun gergidendir büyük ihtimalle.
    Gergi değiştirmek istersende volkana danışabilirsin
    Serkanın da değiştirdiğine bakma 2000 km sonra yine zil gibi ötmeye başlayacak eksantrik
    vlknsyrn bunu beğendi.
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6782

    Üyelik
    23 Şubat 2012
    Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacak..Bu konu hakkında araştırma yaptım ama tam verim alamadım siz kullanıcılarına sormak istiyorum..600f ile 600rr arasında kaldım,600f istiyor gönlüm hem artçı içinde rahat olsun istiyorum...Sorum bu F lerde önden çırpma çok oluyor dediler bu ne kadar doğru,eğer böyle bir durum varsa çözümü var mı acaba 600 rr da hesd var bu engelliyormuş...F içinde ayrıca takılabiliyor mu?? şimdiden teşekkürler..

  3. #6783
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    birkaç servisle görüştüm yetkili,kendi güvendiğim yıllarca bakan kişiler vs... sağlıklı bi işlem için komple değişimi önerdiler ama anladımki 10 bin sonra ne yaparsan yap yine ötücek

    birde eksantirik zincir ve gergiyi değiştirmek istemem şu yüzden şimdi motoru ilk aldığımda motorum 19 bindeydi ve 5-6 bin devir arası zırıldıyor devri yükseltince kesiliyordu

    daha sonra ustam bakalım dedi gerginin ucuna somun kaynatıyolar sesi kessin diye sağlıksız bir işlem bu dedi daha kötü sonuçları olabilir dedi açtık baktık temiz çıktı ve gergiyle biraz oynadı kurdu falan taktı sesi kesti 1-2 bin km sonra gene başladı tabii idarelik yapmıştı zaten
    ben anladımki o zaman sorun otomatik gergideydi yabancı forumlardada araştırdım,
    şuan motorum 25binde ve ses 5-6 binden sonra gazı bırakıp debriyaja bastığımda 2-3 bin devir arasıda gelmeye başladı buda sanırım egzantirik zincirinden gelen ses .

    ben şimdi gergi ile zinciri değiştirmek istiyorum gergiye sanırım mecburum 180 tl vericem zinciride orjinal alıcam büyük ihtimal,yorumlarınızı bekliyorum,tavsiyelerinizide volkan abi sanırım bi işlem yapıcaktı onunda yorumlarını bekliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

    Alıntı katitan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacak..Bu konu hakkında araştırma yaptım ama tam verim alamadım siz kullanıcılarına sormak istiyorum..600f ile 600rr arasında kaldım,600f istiyor gönlüm hem artçı içinde rahat olsun istiyorum...Sorum bu F lerde önden çırpma çok oluyor dediler bu ne kadar doğru,eğer böyle bir durum varsa çözümü var mı acaba 600 rr da hesd var bu engelliyormuş...F içinde ayrıca takılabiliyor mu?? şimdiden teşekkürler..
    rr ın yeni kasalarında var gidon damperi eski kasalarda yok (2007 öncesi) siz sıfırmı alacaksanız veya yeni kasamı belirtmemişsiniz,
    bunun yanında artçı söz konusu ise uzun yol falan F kesinlikle daha rahat bu kesin eski kasa f lerinde performans olarak rr dan kalır yanı yok 110 beygir motor tatmin eder hertürlü, F e gidon amortisörü tabiki takılıyor takılanları gördüm e bayde biçok satılan üğrün var biraz maliyetli olur ama olur yada çıkma olarak denk gelirse uydurulabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi 07-07-2012 - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06-07-2012 23:56 ----------

    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle orjinal almalısın ayrıca zincirin ses yaptığını nereden biliyorsun?
    Zincir 60.000 km civarı ancak ses yapmaya başlar sorun gergidendir büyük ihtimalle.
    Gergi değiştirmek istersende volkana danışabilirsin
    Serkanın da değiştirdiğine bakma 2000 km sonra yine zil gibi ötmeye başlayacak eksantrik
    ......................

  4. #6784
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle orjinal almalısın ayrıca zincirin ses yaptığını nereden biliyorsun?
    Zincir 60.000 km civarı ancak ses yapmaya başlar sorun gergidendir büyük ihtimalle.
    Gergi değiştirmek istersende volkana danışabilirsin
    Serkanın da değiştirdiğine bakma 2000 km sonra yine zil gibi ötmeye başlayacak eksantrik
    ben öyle sanmıyorum
    neden dersen gergıyı söktüm ve içindeki 1.5 mm'lık yayı 2 mm kalın başka bır yay kestırerek değiştirdim,
    zinciride orjınal japon D.I.D aldım oda yarın geliyor,

    gerçi bekleyip görücez şımdı ne desem boş açıkçası,,,

    bu arada arkadaşlar araştırmalarıma göre,
    2005 ve 2006 modellerde gergi paletlerinde sorun yaşanmıyormuş,
    yani olurda değişim düşünürseniz servisinizde paletleri elletmeyin...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  5. #6785
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birkaç servisle görüştüm yetkili,kendi güvendiğim yıllarca bakan kişiler vs... sağlıklı bi işlem için komple değişimi önerdiler ama anladımki 10 bin sonra ne yaparsan yap yine ötücek

    birde eksantirik zincir ve gergiyi değiştirmek istemem şu yüzden şimdi motoru ilk aldığımda motorum 19 bindeydi ve 5-6 bin devir arası zırıldıyor devri yükseltince kesiliyordu

    daha sonra ustam bakalım dedi gerginin ucuna somun kaynatıyolar sesi kessin diye sağlıksız bir işlem bu dedi daha kötü sonuçları olabilir dedi açtık baktık temiz çıktı ve gergiyle biraz oynadı kurdu falan taktı sesi kesti 1-2 bin km sonra gene başladı tabii idarelik yapmıştı zaten
    ben anladımki o zaman sorun otomatik gergideydi yabancı forumlardada araştırdım,
    şuan motorum 25binde ve ses 5-6 binden sonra gazı bırakıp debriyaja bastığımda 2-3 bin devir arasıda gelmeye başladı buda sanırım egzantirik zincirinden gelen ses .

    ben şimdi gergi ile zinciri değiştirmek istiyorum gergiye sanırım mecburum 180 tl vericem zinciride orjinal alıcam büyük ihtimal,yorumlarınızı bekliyorum,tavsiyelerinizide volkan abi sanırım bi işlem yapıcaktı onunda yorumlarını bekliyorum
    Yaklaşık 1 yıl önce sadece gergi aldım mutluhandan 1000 km sonra ötmeye başladı
    Sese gıcık oldum tekrar gittim servise bu sefer komple paletler zincir ve gergiyi değiştirdim ve sonuç 2000 km daha olmadan ses gelmeye başladı
    Ayrıca gursus gergı ılk baslarda bozulmaya basladıgında 5-8 devir arası ses gelır daha sonra bu sesten farklı olmak uzere 2-4 arasıda ses gelmeye başlar özellıkle motoru kompresyona bıraktıgında duyarsın.
    Bence sen hiç paletleri ve zinciri elletme volkanla dün beraberdik motora suzuki gergisi takılırken sonuç olarak taktıktan sonra ne ses kaldı ne seda ayrıca yapan usta 2 yıl garantı verıyorum bısey olursa gel bedavaya tekrar yapıcam diyordu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------

    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben öyle sanmıyorum
    neden dersen gergıyı söktüm ve içindeki 1.5 mm'lık yayı 2 mm kalın başka bır yay kestırerek değiştirdim,
    zinciride orjınal japon D.I.D aldım oda yarın geliyor,

    gerçi bekleyip görücez şımdı ne desem boş açıkçası,,,

    bu arada arkadaşlar araştırmalarıma göre,
    2005 ve 2006 modellerde gergi paletlerinde sorun yaşanmıyormuş,
    yani olurda değişim düşünürseniz servisinizde paletleri elletmeyin...
    Tamamda serkan yay ıle alakası yok kı gergının calısma prensıbının yay sadece bir kademe ileriye iter ve gergi asla tekrar geri gelmez.
    Ama bu gergilerdeki tırnak sistemi gercekten çok kötü ki tırnak falan kalmıyor ve sadece yay gucu ıle paletlerı ılerı ıtmeye baslıyor bu seferde o gıcık ses ortaya cıkıyor.
    Bence bosuna para verdın zıncıre gercı yakın zamanda sende anlıycaksın
    gursus ve vlknsyrn bunu beğendiler.
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  6. #6786
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    yarın zincirim gelecek ve aradaki mm farkını buraya yazacağım,
    yani benim zincir yeterınce uzamış eminim buna,
    bu arada sende söylüyorsun bak Ama bu gergilerdeki tırnak sistemi gercekten çok kötü ki tırnak falan kalmıyor ve sadece yay gucu ıle paletlerı ılerı ıtmeye baslıyor bu seferde o gıcık ses ortaya cıkıyor 'diye

    işte burada benim sistem devreye giriyor ve oldugundan daha sert ıtıyor zıncırı buda 6 bın devırde değilde 8 bınde sesi verecek demek oluyor,
    yani yok denecek kadar kısa bır süre verecek

    Neyse sağlık olsun,
    en azından aklımdan çıkmış oldu,,,
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  7. #6787
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 1 yıl önce sadece gergi aldım mutluhandan 1000 km sonra ötmeye başladı
    Sese gıcık oldum tekrar gittim servise bu sefer komple paletler zincir ve gergiyi değiştirdim ve sonuç 2000 km daha olmadan ses gelmeye başladı
    Ayrıca gursus gergı ılk baslarda bozulmaya basladıgında 5-8 devir arası ses gelır daha sonra bu sesten farklı olmak uzere 2-4 arasıda ses gelmeye başlar özellıkle motoru kompresyona bıraktıgında duyarsın.
    Bence sen hiç paletleri ve zinciri elletme volkanla dün beraberdik motora suzuki gergisi takılırken sonuç olarak taktıktan sonra ne ses kaldı ne seda ayrıca yapan usta 2 yıl garantı verıyorum bısey olursa gel bedavaya tekrar yapıcam diyordu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------



    Tamamda serkan yay ıle alakası yok kı gergının calısma prensıbının yay sadece bir kademe ileriye iter ve gergi asla tekrar geri gelmez.
    Ama bu gergilerdeki tırnak sistemi gercekten çok kötü ki tırnak falan kalmıyor ve sadece yay gucu ıle paletlerı ılerı ıtmeye baslıyor bu seferde o gıcık ses ortaya cıkıyor.
    Bence bosuna para verdın zıncıre gercı yakın zamanda sende anlıycaksın
    valla böyle bişeye ihtiyacım var benim..açıkçası hiç mantıklı gelmiyor 25 bindeki motorun egzantirik zincir, palet değişimi ...
    peki bu suzuki gergisi ne derece sağlıklı olur, birebir uydumu, kaç km dir kullanıyosunuz hangi modelin ki nerede bulurum ve en önemlisi fiyatı nedir güzel haberlerinizi bekliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarın zincirim gelecek ve aradaki mm farkını buraya yazacağım,
    yani benim zincir yeterınce uzamış eminim buna,
    bu arada sende söylüyorsun bak Ama bu gergilerdeki tırnak sistemi gercekten çok kötü ki tırnak falan kalmıyor ve sadece yay gucu ıle paletlerı ılerı ıtmeye baslıyor bu seferde o gıcık ses ortaya cıkıyor 'diye

    işte burada benim sistem devreye giriyor ve oldugundan daha sert ıtıyor zıncırı buda 6 bın devırde değilde 8 bınde sesi verecek demek oluyor,
    yani yok denecek kadar kısa bır süre verecek

    Neyse sağlık olsun,
    en azından aklımdan çıkmış oldu,,,
    bu arada serkan abi yarın zinciri alınca motorun üzerinden çıkanla ölçtüğünde aradaki farkı, cevabı bekliyorum malum değiştirme arifesindeyim güzel bir bilgi olacak benim için

    şimdiden herkese teşekkürler.

  8. #6788
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı katitan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacak..Bu konu hakkında araştırma yaptım ama tam verim alamadım siz kullanıcılarına sormak istiyorum..600f ile 600rr arasında kaldım,600f istiyor gönlüm hem artçı içinde rahat olsun istiyorum...Sorum bu F lerde önden çırpma çok oluyor dediler bu ne kadar doğru,eğer böyle bir durum varsa çözümü var mı acaba 600 rr da hesd var bu engelliyormuş...F içinde ayrıca takılabiliyor mu?? şimdiden teşekkürler..
    ben çok yaşamadım senin bahsettiğin sorunu
    çırpma dediğin olay 1. viteste çok sert kalkışlarda lastiğin yer ile olan temasının azalmasından kaynaklanıyor
    çözümü yok değil tabi gidon damperi alıp takabiliyorsun

    ohlins damper almanı önermem çubuk piston var üzerinde görünüş olarak da hoş durmuyor bunun yerine gpr marka gidon damperi alabilirsin daha profesyonel ve sürüş esnasında ayar yapmak biraz daha kolay.
    fotoğraflarını atmam gerekirse





    ben gpr alıcam kendi motoruma yaz sonuna doğru sanırım daha profesyonel ve görünüş açısından daha güzel geliyor bana
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  9. #6789
    vlknsyrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2011
    Şehir
    Tekirdağ / Malkara
    Motosikleti
    Bandit 650 S - K6
    arkdslar bu egzantrik sıstemının ötmesini engellemenin tek ama tek çözümü orjinel F gergisini değiştirmekmiş..
    zıncır ve paletler 50-55 bın km den sonra özelliğini kaybederler..
    ama yukarda da dendigi gibi orjinal F gergisi (mavi nokta-kırmızı nokta) hepsi boş..
    değiştirin orjinalleri takın zincirinizi paletinizi gerginizi kafanız rahat olsun ama 5-6 bın km sonra tekrar o sesi duyucaksınız..ama sanmayın kı zıncır palet özelliğini yitirdi..hayır..emrah bunu acık orneği hep orjinel taktı ama sonuc malesef hep aynı..
    neden!! orjinel gerginın iç yapısı ivmeli oldugundan makineye yuklendiğimiz zaman hep germeye calişio calişıo 4-6 bın km sonra artık geremeyip son haddine geliyor ve zincirin ötmesıne sebep oluyor...ha orjinel gergiye ucuna parca kaynatıp guzelce traslayıp koyanlarda var oda 4-5 bın km lik bi cozum..
    halbuki sımdı taktırdımız gergi bakıldıgında da makinaya takıldıgında da gözle gorunebilecek sekilde kendini fark ettiıyor..tırnaklı geri boşlatması geri itmesi (kafa yap,ani gaz ac, kapa bındır kompresore redline her turlu makineye tecavuz et) imkansız olanaksız...

    bunu her türlüde gergi problemi olan 600 F olsun, fazer , 600rr olsun hepsine takıldı ve bu yeni gergi hepsinde de aynı mukemmel sonuç elde edildi..yine diyorum biz memnun kaldık sizlerle paylasıyoruz..ama kafanız rahat olsun die orjinel komple egzantrik sistemini değiştirin sorun değil ama yine öter arkdslar..
    özelden msj atarsanız servisimizin numaralarını verirrim sizlerede her turlu yardım ederler...
    herkeze saygılar sevgiler bir gun toplasıp bol gazlamalı gun dilegiyle...
    gursus ve MaRaNtZz bunu beğendiler.
    ...
    www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay

  10. #6790

    Üyelik
    23 Şubat 2012
    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birkaç servisle görüştüm yetkili,kendi güvendiğim yıllarca bakan kişiler vs... sağlıklı bi işlem için komple değişimi önerdiler ama anladımki 10 bin sonra ne yaparsan yap yine ötücek

    birde eksantirik zincir ve gergiyi değiştirmek istemem şu yüzden şimdi motoru ilk aldığımda motorum 19 bindeydi ve 5-6 bin devir arası zırıldıyor devri yükseltince kesiliyordu

    daha sonra ustam bakalım dedi gerginin ucuna somun kaynatıyolar sesi kessin diye sağlıksız bir işlem bu dedi daha kötü sonuçları olabilir dedi açtık baktık temiz çıktı ve gergiyle biraz oynadı kurdu falan taktı sesi kesti 1-2 bin km sonra gene başladı tabii idarelik yapmıştı zaten
    ben anladımki o zaman sorun otomatik gergideydi yabancı forumlardada araştırdım,
    şuan motorum 25binde ve ses 5-6 binden sonra gazı bırakıp debriyaja bastığımda 2-3 bin devir arasıda gelmeye başladı buda sanırım egzantirik zincirinden gelen ses .

    ben şimdi gergi ile zinciri değiştirmek istiyorum gergiye sanırım mecburum 180 tl vericem zinciride orjinal alıcam büyük ihtimal,yorumlarınızı bekliyorum,tavsiyelerinizide volkan abi sanırım bi işlem yapıcaktı onunda yorumlarını bekliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------



    rr ın yeni kasalarında var gidon damperi eski kasalarda yok (2007 öncesi) siz sıfırmı alacaksanız veya yeni kasamı belirtmemişsiniz,
    bunun yanında artçı söz konusu ise uzun yol falan F kesinlikle daha rahat bu kesin eski kasa f lerinde performans olarak rr dan kalır yanı yok 110 beygir motor tatmin eder hertürlü, F e gidon amortisörü tabiki takılıyor takılanları gördüm e bayde biçok satılan üğrün var biraz maliyetli olur ama olur yada çıkma olarak denk gelirse uydurulabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi 07-07-2012 - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06-07-2012 23:56 ----------



    ......................
    cevabın için çok teşekkür ederim ben 2.el almayı düşünüyorum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben çok yaşamadım senin bahsettiğin sorunu
    çırpma dediğin olay 1. viteste çok sert kalkışlarda lastiğin yer ile olan temasının azalmasından kaynaklanıyor
    çözümü yok değil tabi gidon damperi alıp takabiliyorsun

    ohlins damper almanı önermem çubuk piston var üzerinde görünüş olarak da hoş durmuyor bunun yerine gpr marka gidon damperi alabilirsin daha profesyonel ve sürüş esnasında ayar yapmak biraz daha kolay.
    fotoğraflarını atmam gerekirse
    http://www.pureperformancecycles.com...R600F4-F4i.jpg
    http://www.igt-parts.de/bilder/produkte/gross/8857.png
    http://www.bikerperformance.com/imag...=300&crop=auto
    http://i.ebayimg.com/t/Honda-CBR600R...nYf0g~~_35.JPG

    ben gpr alıcam kendi motoruma yaz sonuna doğru sanırım daha profesyonel ve görünüş açısından daha güzel geliyor bana
    eğer bu şekilde çözülebiliyorsa 600 f almam daha mantıklı...ayrı bile takılsa insan hayatı sonuçta taktırmak şart gibi..teşekkürler cevap için bir de ayrıntılı vermişsin daha güzel olmuş

  11. #6791
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    bugün öğlen sıcağında 2 kişi 75kg ben 70kg arkadaşım genellikle köy içleri sahil köyleri 70 km lik bi dolaşma yaptık tam 20 tl lik benzin tüketti m yolu bulduğumda basmaya çekinmedim yani sakin bi kullanım yoktu bence çok güzel yakıtı var 6f in çok memnunum açıkçası.25 bin km de şuan hava filtresi(bmc) ve laser iridyum bujiler bin km önce değişmişti faydalarını görüyorum nerden baksam 10 km farkettirdi eski buji ve hava filresine oranla
    vlknsyrn bunu beğendi.

  12. #6792
    vlknsyrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2011
    Şehir
    Tekirdağ / Malkara
    Motosikleti
    Bandit 650 S - K6
    Kum-Deniz-Güneş=Şarköy ;)









    ...
    www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay

  13. #6793

    Üyelik
    21 Mayıs 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    CBR 600f
    güzel motor allah kaza bela vermesin kardeşim.birşey soracam far lensini nasıl monte ediyorsunuz kafa grenajı sökülüyor mu

  14. #6794
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Ben 14000 km boyunca tek gergi ile kullandım. Çıt ses vermedi. Kullanımın da bu gergi olayını etkilediğini düşünüyorum. 14000 km sonra Mutluhandan bir gergi daha aldım ; hala tık yok
    vlknsyrn ve gursus bunu beğendiler.
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  15. #6795
    vlknsyrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2011
    Şehir
    Tekirdağ / Malkara
    Motosikleti
    Bandit 650 S - K6
    Alıntı Hayali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel motor allah kaza bela vermesin kardeşim.birşey soracam far lensini nasıl monte ediyorsunuz kafa grenajı sökülüyor mu
    sağol kardeşim senınde..cok basıt öyle grenaj fln sokulmuyor..köseleri cıt cıt lı cama yapıstırılıyor cok pratik...
    ...
    www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay

  16. #6796
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    arkadaşlar 20 küsür gün önce e-bayden linkteki ürünü aldım bugün geldi hiç sıkıntı yaşamadım ne almada ne kargoda çok kolaymış alışveriş yapmak neyse konu bu değil bu gün çocuk gibi mutlu oldum gelince hemen açtım ve direk takmaya giriştim fakat olmadı olmazda bizim motora uyumsuz bu rear hugger ilanda 2003 e kadar f4i diyor satıcıya msj attım cevap bekliyorum ebay e de atıcaktım başaramadım sanırım önce satıcyla konuşmamızı istiyor,neyse tamirciye gittim baktı uymaz dedi 1000rr a uyar falan dedi, uyduramaz mıyız dedim kesip biçip falan olmaz dedi anlayacağınız hayallerim yıkıldı şöyle bi koydum üzerine uysaymış çok can yakıcakmış valla çok şık kibar tam istediğim gibi ama uymadı işte

    http://www.ebay.com/itm/170830698587...#ht_3309wt_748

  17. #6797
    vlknsyrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2011
    Şehir
    Tekirdağ / Malkara
    Motosikleti
    Bandit 650 S - K6
    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 20 küsür gün önce e-bayden linkteki ürünü aldım bugün geldi hiç sıkıntı yaşamadım ne almada ne kargoda çok kolaymış alışveriş yapmak neyse konu bu değil bu gün çocuk gibi mutlu oldum gelince hemen açtım ve direk takmaya giriştim fakat olmadı olmazda bizim motora uyumsuz bu rear hugger ilanda 2003 e kadar f4i diyor satıcıya msj attım cevap bekliyorum ebay e de atıcaktım başaramadım sanırım önce satıcyla konuşmamızı istiyor,neyse tamirciye gittim baktı uymaz dedi 1000rr a uyar falan dedi, uyduramaz mıyız dedim kesip biçip falan olmaz dedi anlayacağınız hayallerim yıkıldı şöyle bi koydum üzerine uysaymış çok can yakıcakmış valla çok şık kibar tam istediğim gibi ama uymadı işte

    http://www.ebay.com/itm/170830698587...#ht_3309wt_748
    işte e-baydan bunun için alişveriş yapmak istemiyorum ama aksesuar cok guzel .
    ...
    www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay

  18. #6798
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    abi uysaymış varya öyle tatlı duracakmış ki çok kibar aşırı bir estetik görüntü katacakmış ama işte neyse hala bi umudum var belki bi şekilde takılabilir
    vlknsyrn bunu beğendi.

  19. #6799

    Üyelik
    21 Mayıs 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    CBR 600f
    teşekkür ederim kardeşim cevap yazdığın için
    vlknsyrn bunu beğendi.

  20. #6800
    efekarahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2009
    Şehir
    Mersin Anamur
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı vlknsyrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ustaya gitmeden önce yanmıyorsa ya hava filtresinın kutusuna(deponun altındaki siyah kutu) giren ınce kucuk borular var..kutunun sol tarafında bi soket var onun altına giren kucuk ince boruyu ve aynı zamanda dier boruları kontrol et..
    oksijen sensörunun de gittiği yer depoyu kaldırdıgında motorun solunda kablo toplulugu göruceksin ordan bağlantısı başlıyor ama o FI ısıgı yanması sensörluk değil cunku hep yanar..dediğim hava borularını kontrol..bide kalitesiz benzınden dolayıda yapabilir!..
    Kardeş bugün motoru açtım söylediğin yerleri de kontrol ettim fakat herhangi bir çıkmış boru falan görmedim.Aynı zamanda bu işlemi yaparken fotoğraf da çektim.Özellikle 58 numaralı fotoğrafta senin bahsettiğin soket ve sokete bağlı boru da takılıydı.Bu çektiğim fotoğraflarda özellikle oksijen sensörünün olabileceği yerleri kırmızı ile işaretledim.Herhangi boşta bir soket filan göremedim. Ya da ben mi farkedemedim anlayamıyorum. Fotoğraflardan anlayabildiğin kadar yardımcı olursan sevinirim.






















Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler