Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Teknik Özellikler:
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı& strok (mm) 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) 109 hp / 12.500 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) 63 Nm / 10000 dev/dak
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2065 x 685 x 1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1390
Sele yüksekliği (mm) 805
Yerden açıklık (mm) 135
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön 43 mm´lik tamamen ayarlanabilir kartuşlu tip teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
Arka Gaz şarjlı amortisörlü, ayarlanabilir yay ön yükleme ve açılma sönümlemeli pro link , 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Karşılıklı 4 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 171 kg
Renk seçenekleri Gri, Siyah, Kırmızı
Owner's/User/Service Manual:
http://www.gofastvideo.com/video/474...0-F2-1991-1994
http://www.gofastvideo.com/video/377...F2-Shop-Manual
http://www.gofastvideo.com/video/376...F3-Shop-Manual
http://www.gofastvideo.com/video/500...Service-Manual
Reklamlar
-
CBR 600F Hakkında Bilgi verebilir misiniz?
Merhabalar,
600F almayı düşünüyorum. Bu motor hakkındaki bilgilerim honda sitesindeki teknik bilgilerle sınırlı. Kullanan varsa bilgi verebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.
-
Düzenledim
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
a
ben 2005 den beri kullaniyorum ve daha once hic motor tecrubem olmadigi halde ehliyet kursundan aldigim egitimle cok rahat kullandigim bir makina..ve yeni ogreniyorsan kesinlikle kesinlikle bu makina derim..uzun yol yapmadan once ara sokaklarda dolas iyice alis sonra kilometreleri arttir ilk etapta cok sik mola ver..gucu hissedince baska motora bakmazsin bile..hayirli olsun
-
vedat kaya adlı üyeden alıntı
ben 2005 den beri kullaniyorum ve daha once hic motor tecrubem olmadigi halde ehliyet kursundan aldigim egitimle cok rahat kullandigim bir makina..
Abi süper valla sen bi bilet al bence bu zamana kadar yaşıyorsan
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
Prometheus adlı üyeden alıntı
Abi süper valla sen bi bilet al bence bu zamana kadar yaşıyorsan
+1
başlangıç motoru 600F mi?
kardeşim 125'i 150'yi geçtim, bari git 250 cc'lik bişey al; 600 cc ile başlanır mı yaw?motorun gücünü mü kontrol edeceksin, ağırlığını mı kontrol edeceksin...
bakma sen valentino'nun ufak tefek olduğuna, yılların tecrübesi var onda. büyük hacimli motordan başlanılmaz sevdiklerimizin hatırı için...
hadi yeni başlayacak olanı geçtim, başlangıç motoru diye 600F tavsiye eden arkadaşa hayretler ediyorum...
[I][COLOR="Blue"]Sevgiyi sev, nefretten nefret et![/COLOR][/I]
-
Başlangıç motoru hakkında bu forumda sayfalarca topicler açıldı.Bazı arkadaşlar şiddetle küçük cc li motorları önerirken, bazıları ise kendine güvendikten sonra istediğin ve vücuduna uygun bir motor ile başlanabileceğini savundu.
benim şahsi kanaatim kişinin öncelikle kabiliyetini bilmesi.Yani motorsiklet kullanma becerisine haiz olması.Şimdi bazı arkadaşlar emeklenmeden yürüyemezsiniz diye örnekler veriyor.Ancak emeklemek ve yürümek herkes için olan bi şey yani eninde sonunda herkes yürüyor.mecburi olan bir durum bu.
Ancak motorsiklet kullanmak herkesin yapabileceği bi şey değil.Yani kimsenin bir mecburiyeti yok.Alacağın motor büyük olsun küçük olsun sen kendi egolarını tatmin edemezsen 50 cc lik honda scoter bile senin altında bir ölüm makinası haline gelir.Sen kendini bilir ve ona göre davranış ve sürüş özellikleri gösterirsen CBR 600 F senin için bir problem olmaz. Ancak önemli olan motor sürmeye , temel denge becerilerine biraz kabiliyetli olman.
Otomobil kullanmak biraz daha farklı ne de olsa aracın kaportası var. ancak motorda kaporta bizleriz.!!!! Nasıl ki otomobil kullanmaya illa herkes tospağa ile başlamadıysa Motorsiklet kullanmaya da küçük hacimli bir motorla başlanır diye kesin bir yargı yoktur.Sen kendini bildikten sonra gerisi kolay.kendini tartamayan, kişiliği oluşmamış insanlara bisiklet veya tornet bile bile versen gider bi yerlerden uçar kafayı gözü kırar.
Eninde sonunda bu motor at değil. yani senin isteğin dışında kendi kafasına göre bi şey yapamaz.huysuzlanıp seni üzerinden atmaz.Sen yanlış bir komut verirsen tepkisini gösterir.
Eğer ki denge problemi yaşıyorsan. senin için bir activa veya today bile tehlikelidir.
kazasız belasız sürüşler dileğiyle.....
-
ustat kafanı karıştırmak istemem ama düz bir çizgide yürüyebiliyorsan...sen olmadan ayakta bile duramayan bir makınadan korkulmaz...150 cc..250 cc başlangıç motorudur ama inan alışınca sıkıcı olduğunu soyler çevremdekiler o nedenle ben 10 derslik bir kurs aldım ehliyeti cebime koydum kuru havalarda kullandım..hava atmayı düşünmedim..4325 km yaptım bir kere düştüm oda yanımdan gecen bayan sürücüye bakarken...sen bilin
-
arkadaşlar hatırladığım kadarıyla 600f almak isteyen only_rider arkadaşımız yılların kullanıcısı ama bir süre ara vermiş sanırım. yani ben öyle hatırlıyorum. Neyse konuyu yine saptırıp başlangıç cc'si muhabbetine taşımadan, 600f hakkında görüş bildirsek daha yararlı bir topic olur.. benim 600f hakkında bir bilgim yok o yüzden anca böyle ıvır zıvır şeyler yazıyorum..
-
-
tabi karıştırıyor da olabilirim aslında buna en iyi cevabı only_rider verecektir.
neyse bildiğim kadarıyla 600rr veya R6 kadar yormuyormuş, uzun yolda daha rahat kullanılıyormuş, dengeli bir motosikletmiş. bazıları racing değil de sport touring olduğunu söyler hatta honda'nın f modellerinin hepsinin öyle olduğunu söyleyenler de var.. 600f'i güçlü, hızlı bir keyif motosikleti olarak nitelendirebiliriz..
-
Yalanmış o (ki üstüne oturdum hiç de rahata benzemiyor, ben benim CBR 125'te bile yoruluyorum uzun km'ler sonra). Basbayağı da yoruyormuş sadece gücü biraz daha az olan bir SS'miş işte. Gidon yüksek biraz o kadar.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
rahat derken tabi ki 600rr, R6, zx-6r, gsx-r600 gibi modellerle karşılaştırdıklarını düşünüyorum. yoksa bir enduro'dan ya da commuter'dan veya cbr125'ten rahat olmayacağı kesin..
ss olduğu fikrine ben de katılıyorum ama böyle söylentiler var işte..
-
Benim CBR 125 ile 100km'den sonra sağ ayak bileğim ve kollarım yorulmaya başlıyor vallahi
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
tahminimce belli bir süreden sonra motosiklet kullanırken sürekli kullandığın fakat daha önceden çok daha az kullandığın kasların gelişecek ve motor daha az yormaya başlayacaktır. örneğin ayak bilekleri ve kollar gibi.. belli bir tecrübeden sonra daha uzun km'ler yorulmadan kullanılabileceğini düşünüyorum. ben de araba kullanmaya ilk başladığımda sol ayak bileğim belli bir zaman sonra ağrımaya başlıyordu fakat şuan hiç öyle bir problemim yok, ayak alıştı istanbul trafiğine
-
birde alıştığın motordan başka bir motora geçtiğin zaman küçük denge problemleri yaşıyor insan. Ben seneler önce honda vision scooter ile başladım. çok sonraları R6 ya geçtim. Geçenlerde arkadaşın silverviıgine bindim bisiklete binmeyi yeni öğrenen çocuklar gibi yalpalayarak gittim bi 100 mt....
Denge noktası değişince insan şaşırıyor.Biz alıştık bacaklarımızın arasına motoru almaya. maxi biraz acayip geldi.
Ancak sonraları alışınca müthiş bir rahatlık....
Kendi şahsi fikrimi söyliyim. R6 600 F den daha rahatsız bir motor. gidon daha aşağıda ve biraz daha yatarak kullanıyorsunuz R6 yı.....
-
ben motor almadan önce R6 ya baktım iceledim bana söylenen R model motorlar tam race ama F modeller daha cok endro turing tarzı oldugu...ve yeni başlayan sürücülere bu tarz ( F motorlar )motorlar daha uygun oldugunu duydum hep..bacak kas sorununa diyecegim kursta bana söylenen motoru baldır kasları ile tutacagın bacaklarin içiyle kendini kasmadan tutman lazımmış motoru..eger kolların yoruluyorsa motor seni kullanıyor demekmiş..ve cabuk yoruluyormuşsun öne doğru eğilerek kullandıgın için..
-
vedat kaya adlı üyeden alıntı
F modeller daha cok endro turing tarzı oldugu...ve yeni başlayan sürücülere bu tarz ( F motorlar )motorlar daha uygun oldugunu duydum hep..
Daha neler duyacaz desene Enduro-Touring = 600F SS = Boeing 747
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
Süper Moderatör (BBRR)
Modeller bölümüne açılan başlıklarda modelle ilgili olarak resim, teknik bilgi, ithalatçı firma ,motora ait internet sitesi vb.. gibi model hakkında açıklayıcı bilgilerin olması gerekmektedir.
Başlığın taşınma sebebi bu tip bilgilerin mevcut olmamasıdır.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler