Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Nisan 2010, 10:27
#1881
gkhnkzy adlı üyeden alıntı
ne alaka şimdi kardeşim?
ben motorumu binmek için aldım. neden satıyım? neden yatırayım? neden F aldın derseniz:
1.RR'dan ucuz olduğu için
2.FZR600'den
yakışıklı olduğu için
3.Suzuki işine girmedim-girmem
600f kullanıcı kitlesinden bir şahısım ve kimsedende farkım yok
Vallahi Bu Söylediklerimin Böyle Anlaşılacağı Aklıma Gelmezdi
Daha Türkçe Mealini yazayım isterseniz ;
Biz Türkler (maalesefki toplum yaptırımı karşısında buna bende dahil) bir araç (bakın araç diyorum sadece motosiklet yada araba demedim) alırken ilk aklımıza gelenlerden sorulanlardan biri "ikinci eli varmı".
600f benimde aklımı çok karıştıran bir motosiklettir. lakin piyasadaki 2. el azlığı ve buna bağlı olarak parça fiyatları gibi doneler beni çok düşündürüyordu, bir tarafım 600f diyor diğer tarafım fazer. aslında ikisi farklı motosikletler ama gönül bu anlayın artık
neyse lafı daha fazla uzatmayayım eğer herhangi birinizin gönlünü kırdıysam siz benim kusuruma bakmayın yazdıklarım gayet masumane fikirlerimdi.
Saygılarımla
Imza mi?? Nereye Atayım
Reklamlar
-
14 Nisan 2010, 11:02
#1882
Baltassar adlı üyeden alıntı
Vallahi Bu Söylediklerimin Böyle Anlaşılacağı Aklıma Gelmezdi
Daha Türkçe Mealini yazayım isterseniz ;
Biz Türkler (maalesefki toplum yaptırımı karşısında buna bende dahil) bir araç (bakın araç diyorum sadece motosiklet yada araba demedim) alırken ilk aklımıza gelenlerden sorulanlardan biri "ikinci eli varmı".
600f benimde aklımı çok karıştıran bir motosiklettir. lakin piyasadaki 2. el azlığı ve buna bağlı olarak parça fiyatları gibi doneler beni çok düşündürüyordu, bir tarafım 600f diyor diğer tarafım fazer. aslında ikisi farklı motosikletler ama gönül bu anlayın artık
neyse lafı daha fazla uzatmayayım eğer herhangi birinizin gönlünü kırdıysam siz benim kusuruma bakmayın yazdıklarım gayet masumane fikirlerimdi.
Saygılarımla
kırgınlık küskünlük söz konusu olmaz arkadaşım rahat ol lütfen.
yalnız 600f ikinci elde çok sayıda olan bi motordur o yöndeki tereddütünü anlayamadım. Açıkçası ben alırken özellikle 2. eli kuvvetli olduğu için almıştım. Sanmıyorum ki abartı bi rakam istemedikten sonra problemsiz bi 600f kolayca alıcı bulmasın.
Parça fiyatları da tüm supersport modellerden farklı değil tabi fazerin sarf malzemeleri (balata, filtre vs.) daha ucuz olabilir onu bilemiyorum...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
14 Nisan 2010, 13:27
#1883
Baltassar adlı üyeden alıntı
Vallahi Bu Söylediklerimin Böyle Anlaşılacağı Aklıma Gelmezdi
Daha Türkçe Mealini yazayım isterseniz ;
Biz Türkler (maalesefki toplum yaptırımı karşısında buna bende dahil) bir araç (bakın araç diyorum sadece motosiklet yada araba demedim) alırken ilk aklımıza gelenlerden sorulanlardan biri "ikinci eli varmı".
600f benimde aklımı çok karıştıran bir motosiklettir. lakin piyasadaki 2. el azlığı ve buna bağlı olarak parça fiyatları gibi doneler beni çok düşündürüyordu, bir tarafım 600f diyor diğer tarafım fazer. aslında ikisi farklı motosikletler ama gönül bu anlayın artık
neyse lafı daha fazla uzatmayayım eğer herhangi birinizin gönlünü kırdıysam siz benim kusuruma bakmayın yazdıklarım gayet masumane fikirlerimdi.
Saygılarımla
kırgınlık yada kızgınlıktan yazmadın bende onu sende beni yalnış anlama lütfen 2. el piyasa azlığı kullanıcı memnuniyetindendir (bence) ki ben çok 600f görüyorum yollarda. kimle konuşsam hepsi motorundan memnun.
dediğim gibi 600f kullanıcı kitlesinden bir şahısım ve kimseden hiçbir farkım yok. tek derdim 4 Liraya dayanan benzin fiyatları
-
14 Nisan 2010, 14:29
#1884
DREAMDARK merhaba, motorumun yağ filtresiyle birlikte yağını değiştireceğim. Bu konu ile ilgili bilmem gerekenleri ve kısaca nasıl yapmam gerektiğini yazabilirmisin?
4 Teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.
-
14 Nisan 2010, 16:13
#1885
Süper Yanlış Anlaşılmaktan Çok Korkarım Çünkü
O 4 Liralık Benzin Fiyatı 250CC Kullanan Beni Bile Rahatsız Ediyor İnanılası Birşey Değil.
Diyorum ya 600f mi Fazer mi Olsun Sonraki Motorum Diye Düşünüyorum Aslında Benzin Fiyatı Aklıma Gelince Benim Cbf Daha Uygun Görünüyor
Saygılarımla
Imza mi?? Nereye Atayım
-
14 Nisan 2010, 17:14
#1886
Baltassar adlı üyeden alıntı
Süper Yanlış Anlaşılmaktan Çok Korkarım Çünkü
O 4 Liralık Benzin Fiyatı 250CC Kullanan Beni Bile Rahatsız Ediyor İnanılası Birşey Değil.
Diyorum ya 600f mi Fazer mi Olsun Sonraki Motorum Diye Düşünüyorum Aslında Benzin Fiyatı Aklıma Gelince Benim Cbf Daha Uygun Görünüyor
Saygılarımla
evet eğer motorun işletme giderleri bütçeniz için sarsıcı olacaksa ve ulaşım amaçlı da kullanıyorsanız motoru 4 silindirden uzak durmakta fayda var. Yakıt, lastik,bakım bunların hepsi 4 silindirde ciddi unsur. Ben ulaşım amaçlı değil sadece keyif için bindiğim için hiç bu konuya takılmadım ama benzin ekstrelerini şöyle bi alt alta koysam burdan uzak bi yerlere yol olur
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
14 Nisan 2010, 22:53
#1887
Benim için 600f ile hiç bir şekilde kıyaslanamazlar.. Hem performans, hem görünüş, hemde isim olarak
-
14 Nisan 2010, 23:21
#1888
chopperrider adlı üyeden alıntı
Emre;
vallahi eğer 2006 bi 600f 11 bine gidiyosa, 2006 gsr600 benim nazarımda 9 binden bi kuruş fazla etmez ama ilginç o da o rakamlara alıcı buluyor. diyeceksiniz ki 600f boyalı kazalı şudur budur ama değil yaşına göre hatasız iki makineyi kıyaslıyorum. Hele fazerler daha bi yüksek fiyatlarda, çıkamadım işin içinden...
Boşver, satılamayınca 3 ay sonra 1'er milyar aşağıda görürsün o rakamları.
mtlkzlsln adlı üyeden alıntı
DREAMDARK merhaba, motorumun yağ filtresiyle birlikte yağını değiştireceğim. Bu konu ile ilgili bilmem gerekenleri ve kısaca nasıl yapmam gerektiğini yazabilirmisin?
Merhaba, tabiki anlatayım :
Öncelikle motor sıcak olmamalı ama yağın akışkan olması açısından çok soğuk da olmamalı; elini yakmayacak gibi düşün yani.
Motoru orta sehpaya alıyorsun, sağ tarafta üstteki yağ ekleme tıpasını açıyorsun (boşaltırkenki hava sirkülasyonu nedeniyle) ve alttaki yağ tahliye tıpasını da açtıktan sonra, eski yağı motorun altına koyduğun leğene boşaltıyorsun. Boşaldıktan sonra iyice süzülmesi için 10 dk. civarı beklemen iyi olur.
Yağ filtren orjinal ise eğer, üzerinde çevirerek çıkarmak için herhangi bir anahtar çıkıntısı yoktur. Bu durumda şanslıysan elle zorlayıp çevirerek çıkartabilirsin, ama sıkıysa malesef biraz uğraşacaksın. Bu durumda filtreyi sivri bir tornavidayla ortasından geçip diğer taraftan çıkacak şekilde delmen ve saat yönünün tersine; vida misali çevirerek çıkarman gerekiyor.
Yağ filtresini söktüğün zaman içindeki az miktardaki yağ, headers borularına ve alt grenajın içine akacaktır. Ben grenajı sökmektense, daha sonra bunları bir bezle silip temizlemenin daha az zahmetli olduğunu düşünüyorum.
K&N yağ filtrelerinde anahtar çıkıntısı mevcuttur, mümkünse yeni takacağın filtreyi bu şekilde almanı öneririm.
Yağı süzülüp yeni filtreyi de yerine taktıktan sonra, alttaki tıpayı sıkıp, üstteki yağ ekleme deliğinden yağımızı ekliyoruz. Gerekli seviyeye gelip gelmediğini yan tarafdaki yağ seviye göstergesi camından takip ederek, işlem tamamlanınca tıpamızı kapatıyoruz.
Yağ ekleme işlemini yaparken motoru kısa bir süre çalıştırıp seviyeyi bu şekilde kontrol edersek daha sağlıklı olur, çünkü yağ hem filtreye hem de motora iyice oturur.
Kolay gelsin.
Baytar_77 adlı üyeden alıntı
Benim için 600f ile hiç bir şekilde kıyaslanamazlar.. Hem performans, hem görünüş, hemde isim olarak
Aynen katılıyorum.
600F, Fazer ve GSR'nin birlikte bir 0-400 metre videosunu çekmek farz oldu artık
-
15 Nisan 2010, 00:25
#1889
hakkaten fazer 600f gsr kalkışı olsa bi fikir verse bize
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
15 Nisan 2010, 00:37
#1890
Fikir verecekse hep arkamda kaldılar Emir'cim bu zamana kadar. Genelde ilk 50 metreden sonra açılıyor ara.
-
15 Nisan 2010, 11:30
#1891
ben bi kez 2008 fazerle kalkmıştım dediğin gibi kalkışta başabaştık sonra açtım arayı ama fazerin sürücüsü acemiydi o yüzden tam emin olamadım sonuçtan.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
15 Nisan 2010, 12:05
#1892
CBR-125 CBR-250-R CBR-600-F
-
16 Nisan 2010, 06:52
#1893
Sağolasın kardeşim, plakalığı hazır aldım, Yeşim'in motoru da satalı 1 sene kadar oluyor.
-
16 Nisan 2010, 16:04
#1894
dreamdark adlı üyeden alıntı
Sağolasın kardeşim, plakalığı hazır aldım, Yeşim'in motoru da satalı 1 sene kadar oluyor.
Profilinde halen CBR-125 diye yazıyor da ben sattınız d,ye hatırlıyordum ondan sordum
CBR-125 CBR-250-R CBR-600-F
-
18 Nisan 2010, 01:44
#1895
SHOEi XR-1000 KASK
ARKADAŞLAR YAKLAŞIK 3 AY ÖNCE ALDIĞIM KASKIMI SATIYORUM. İLK 15-20 DK. RAHAT OLMASINA RAĞMEN UZUN SÜRÜŞLERDE DAYANILMAZ AĞRILAR YAPIYOR KAFAMDA.SANIRIM KÜÇÜK GELDİ... EN FAZLA 10 KEZ VE DEVAMLI BALAKLAVA İLE GİYDİM. DETAYLAR LİNKTE VAR. İHTİYACI OLAN ARKADAŞIM KAÇIRMASIN DERİM. SATINCA M BEDENİNİ ALACAĞIM. AYRICA SATMAM İÇİN DE YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.
http://www.sahibinden.com/sifir_ayar...XQQdisplayitem
4 Teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.
-
18 Nisan 2010, 21:09
#1896
gsr 600 her halukarda 600f in arkasında kalır 1
emre plakalık süper olmuş 2
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
18 Nisan 2010, 23:43
#1897
Arkadaşlar engin fikirlerinize görüşlerinize ihtiyacımız var.
Arkadaşımın 600f i ilk gazlamada bir iki sny gaz yemiyor. 220-230 rahat çıkıyor. ama normal bir gazlamada o bir iki sn gaz yeme sorunu onu sıkıntıya sokuyor. Yan yana aynı viteste iken gazlıyoruz o ilk torku hissedemiyor ve bir iki saniyelik sürede geride kalıyor.
Sizce sebep ne olabilir.
-
19 Nisan 2010, 12:41
#1898
praetorian adlı üyeden alıntı
gsr 600 her halukarda 600f in arkasında kalır 1
emre plakalık süper olmuş 2
Eyvallah Özgür'üm.
Baytar_77 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar engin fikirlerinize görüşlerinize ihtiyacımız var.
Arkadaşımın 600f i ilk gazlamada bir iki sny gaz yemiyor. 220-230 rahat çıkıyor. ama normal bir gazlamada o bir iki sn gaz yeme sorunu onu sıkıntıya sokuyor. Yan yana aynı viteste iken gazlıyoruz o ilk torku hissedemiyor ve bir iki saniyelik sürede geride kalıyor.
Sizce sebep ne olabilir.
Muhtemelen hava filtresi kirlidir.
-
19 Nisan 2010, 12:49
#1899
1 aylık K&N hava filtresi takılı, ikimiz birlikte aldık filtreleri. filtreden olması imkansız
-
19 Nisan 2010, 13:08
#1900
Baytar_77 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar engin fikirlerinize görüşlerinize ihtiyacımız var.
Arkadaşımın 600f i ilk gazlamada bir iki sny gaz yemiyor. 220-230 rahat çıkıyor. ama normal bir gazlamada o bir iki sn gaz yeme sorunu onu sıkıntıya sokuyor. Yan yana aynı viteste iken gazlıyoruz o ilk torku hissedemiyor ve bir iki saniyelik sürede geride kalıyor.
Sizce sebep ne olabilir.
motor enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü ?
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler