Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1141

    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBR 600 F di satıldı
    Alıntı Junger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu aletlerin kronik sorunları var mı? serviste felan çok masraf çıkarıyorlar mı ? fazerdan sanki bu alete döner gibiyim

    Honda 1-2-3 ü almak yeterli olur mu başlangıç için bu alete ?

    bir de fren-denge-viraj olaylarıyla ilgili bilgi verir misiniz

    2010 gibi almayı düşünüyorum ,o zamanda en genci 3 yaşında oluyor aletlerin sorun felan çıkma olasılıgı nedir ? 10-15bin arası km li aletlerde bakılması gereken veya değiştirilmesi gereken neler olabilir ? alınması güvenli mi yani en önemlisi
    600 f mükemmeldir sorun cıkarmaz tek sorunu ekzantrik zincir sesi
    ::tutkuy::


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1142
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    CBR600F, Honda'nın şu ana kadar ürettiği en sağlam ve sorunsuz motordur desek yanlış olmaz sanırım. Yağına suyuna bak, gerisini düşünme. Tabi bakımlarını ihmal et demiyorum. Kısaca, kendini kanıtlamış 10 numara bir makine.
    Güvenli Sürüş Eğitimlerini alırsan ve bilinçli kullanırsan başlayabilirsin bence.
    Diğer başlıkta Fazer'la karşılaştırmışsın gördüğüm kadarıyla, fren-viraj-denge vs. birçok bakımdan Fazer'dan üstündür. Gaz tepkisi daha duyarlı, daha oturaklı, daha stabil bir sürüşe sahiptir.
    2. el konusuna gelince, temiz makine bulursan korkma, zaten sağlam bir motor, bakımları da yapılmışsa hiçbir sorun olmaz. 10-15 bin km. çok küçük sayılabilecek rakamlar bu motorlar için, zaten bakım periyodlarında değişmesi ve bakım yapılması gereken parçalar bellidir(yağ değişimleri,buji,hava filtresi gibi). Bunun haricinde ilk bakacağın şey lastik olmalı o kilometrede bir motorda. Kullanıma göre değişmekle beraber, en fazla 15 bin km.'de değişmeli lastikler. Ayrıca Honda'nın yaygın servis ağı ve bol yedek parçasını da Türkiye'de başka hiçbir markada bulamazsın.

  3. #1143

    Üyelik
    10 Aralık 2008
    masraf konusu nasıl peki ? yamahaya göre yedek parça fiyatları felan ? fiyat olarak normal alırken bu daha ucuz olacak ama yedek parça fiyatları da önemli garantisiz oldugundan dolayı masraf çıkarmıyorsa sorun yok tabi

  4. #1144

    Üyelik
    05 Haziran 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBR 600 F di satıldı
    Alıntı Junger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    masraf konusu nasıl peki ? yamahaya göre yedek parça fiyatları felan ? fiyat olarak normal alırken bu daha ucuz olacak ama yedek parça fiyatları da önemli garantisiz oldugundan dolayı masraf çıkarmıyorsa sorun yok tabi
    parasından ziyade parçasını bulmak cok kolay önemli olanda odur
    ::tutkuy::

  5. #1145
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Junger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    masraf konusu nasıl peki ? yamahaya göre yedek parça fiyatları felan ? fiyat olarak normal alırken bu daha ucuz olacak ama yedek parça fiyatları da önemli garantisiz oldugundan dolayı masraf çıkarmıyorsa sorun yok tabi

    Muyi'nin dediği gibi, en başta parça sıkıntısı yaşamazsın.
    Yedek parça fiyatı genelde Japonlar arasında çok büyük fark yoktur, bazı parça Honda'da ucuzdur, bazısı Yamaha'da. Ortalama olarak aynıdır hemen hemen.
    Bir de motosiklette garanti olayını pek kafaya takmamanı tavsiye ederim. Birçok parça garantiye girmiyor genelde zaten, alacağın motor da garantilik birşey çıkarmayacak kadar yol yapmış ve bakımları yapılmış bir makine olacak sonuçta.

  6. #1146
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı muyi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 f mükemmeldir sorun cıkarmaz tek sorunu ekzantrik zincir sesi
    bana bu konuyu biraz açar mısın murat? bir de bu motorun kronik problemi var mıdır?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 AM ----------

    cevap veren olmadı, o zaman şöyle sorayım;

    cbr 600f in kronik problemi var mıdır ARKADAŞLAR, var ise nelerdir????

    yardımcı olmak isteyen varsa şimdiden teşekkürler...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  7. #1147
    scuderia06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 700 ,Yamaha Wr250 R 2013
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana bu konuyu biraz açar mısın murat? bir de bu motorun kronik problemi var mıdır?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 AM ----------

    cevap veren olmadı, o zaman şöyle sorayım;

    cbr 600f in kronik problemi var mıdır ARKADAŞLAR, var ise nelerdir????

    yardımcı olmak isteyen varsa şimdiden teşekkürler...
    bende sana sattıgın gs500 ü sorsam en objektif sen cevaplarsın sanırım..cbfte bıldıgım kadar taş gibi bir motor
    Instagram: gezgin_endurocu
    https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
    https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1

  8. #1148
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana bu konuyu biraz açar mısın murat? bir de bu motorun kronik problemi var mıdır?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 AM ----------

    cevap veren olmadı, o zaman şöyle sorayım;

    cbr 600f in kronik problemi var mıdır ARKADAŞLAR, var ise nelerdir????

    yardımcı olmak isteyen varsa şimdiden teşekkürler...
    Önceki sayfalarda da yazdığı üzere,
    Bildiğimiz tek kronik olay, 10-15 bin km'den sonra egzantrik zincirinden hafif bir ses gelmesi. Bunun da servis tarafından bir sorun oluşturmayacağı söylendi.

  9. #1149
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki sayfalarda da yazdığı üzere,
    Bildiğimiz tek kronik olay, 10-15 bin km'den sonra egzantrik zincirinden hafif bir ses gelmesi. Bunun da servis tarafından bir sorun oluşturmayacağı söylendi.
    evet ama onuda sadece ufak bir devir aralığında veriyor 6bin devir gibi felan olsa gerekti sanırım onun haricinde böyle bir ses yok
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  10. #1150
    sencaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbr600f
    hazır motor sorunlarınlarından laf açılmışken ufak bir soru sormanın zamanı geldi diye düşünüyorum:

    gösterge paneli civarından geliyor sanırım, hafif altına doğru da olabilir; içine minik bir çakıl taşı kaçmış da sürekli küçük bir kabın içinde sallanıyormuşcasına bir ses beni zaman zaman rahatsız etmekte... egzantrik olmadığını düşünüyorum... fikri olan var mı?

  11. #1151

    Üyelik
    11 Eylül 2009
    Motosikleti
    pegasus
    ilk motor ve acemi bir motorcu icin 600 cc lik bir r1 iyimi sizce?

  12. #1152
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı sencaner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hazır motor sorunlarınlarından laf açılmışken ufak bir soru sormanın zamanı geldi diye düşünüyorum:

    gösterge paneli civarından geliyor sanırım, hafif altına doğru da olabilir; içine minik bir çakıl taşı kaçmış da sürekli küçük bir kabın içinde sallanıyormuşcasına bir ses beni zaman zaman rahatsız etmekte... egzantrik olmadığını düşünüyorum... fikri olan var mı?
    dinlemeden görmeden yorum yapamayızki bu konuya arkadaşım motorun başına geçip hafif gaz verip duymak lasım

    Alıntı rodman_91 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk motor ve acemi bir motorcu icin 600 cc lik bir r1 iyimi sizce?
    r1 1000cc bir makinadır
    yamahanın 600cc makinası r6 olarak geçer

    hiç uygun bir motor değildir aynı zamandada sınıfının en yumuşak kullanıma sahip motoru honda'dadır ama o bile acemi için fazladır
    bunlardan önce geçiş makinaları olarak adlandırılaibilecek 250 cc makinalar var kawasaki zzr 250 namıdeğer ninja ve hyosung (yeni adı st&kanuni) gt250r modelini bi süre kullanman senin yararına olacaktır 1 sene bunlarla takıl kendini geliştir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:57 AM ----------

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana bu konuyu biraz açar mısın murat? bir de bu motorun kronik problemi var mıdır?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 AM ----------

    cevap veren olmadı, o zaman şöyle sorayım;

    cbr 600f in kronik problemi var mıdır ARKADAŞLAR, var ise nelerdir????

    yardımcı olmak isteyen varsa şimdiden teşekkürler...
    600f yakışır be abi
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  13. #1153
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    teşekkürler ilkay, çalışmalar yapıyorum. 500 lük bir makinada 1 senede 50.000km den sonra uygun olabilir ( naked makinalardan geçişte gerekli alıştırma ve sürüş stiline uyum sağladıktan sonra ) diye düşünüyorum. sanırım bu ayın sonunda oldukça netleşecek...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  14. #1154
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler ilkay, çalışmalar yapıyorum. 500 lük bir makinada 1 senede 50.000km den sonra uygun olabilir ( naked makinalardan geçişte gerekli alıştırma ve sürüş stiline uyum sağladıktan sonra ) diye düşünüyorum. sanırım bu ayın sonunda oldukça netleşecek...
    alışırsın sorun olmaz tabi ilk bi kaç gün garip gelicektir sana alıştığının aksine farklı bir oturuş biçiminde motosiklet kullanmak bi süre forumdaki sürüş tekniklerinide kurcalarsan bence tam yerine oturacaktır derim ben

    aslındaişin güzel yanı forumlarda yazılan onca detayın nerdeyse hepsini tam ve net olarak kullanabileceğimiz tek tarzdaki motosikletlerde bunlar genel olarak çeşitli kontra gaz fren kombinasyonları vs vs... motoru daha aktif bir şekilde hakimiyetin tamamen sende olduğundan emin bir şekilde kullanıyosun şahsen gücün kontrolünü seven biri olarak hoşuma gidiyor (tabi aşırıya kaçmadan)
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  15. #1155
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı scuderia06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende sana sattıgın gs500 ü sorsam en objektif sen cevaplarsın sanırım..cbfte bıldıgım kadar taş gibi bir motor
    gs 500 gerçekten efsane bir makina. viraj girişi ve çıkışlarda, yatış ve kalkışlarda oturuş ve sürüş pozisyonlarında ideal bir makina. tek sorun ise 140km den sonra rüzgarın vücudunuzu tokatlaması tek dezavantajı. tabii ki 2005 yılı teknolojisi ile yarı mekanik yarı elektronik olan bu makina şehir içi için ağırlık ve boyut olarak oldukça uygun konforu sunmakta, hem de ortalama 190km max. hız ile de otobanlarda hırçın bir ejderhaya dönüşmekte hiç de zorlanmayan bir motosiklet. hele hele ki uygun lastik seçimi ve düzenli bakım sonrasında her şeyin hakkını veren ama ülkemizde hak ettiği yerde olamayan bir motosiklet. yine aynı şartlar altında olsam yine aynı motosikleti alırdım. ancak bir süre sonra rüzgar etkeni ( 185cm boy )ve performans artış isteği, 4 silindir makina arzusu 600F dedirtiyor.

    bunca zamanın tecrübesiyle bakalım nefsimize hakim olup yaşlanabilecek miyiz?

    neydi o güzel söz? en iyi motorcu, torununu gezdirebilen motorcudur


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:26 AM ----------

    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alışırsın sorun olmaz tabi ilk bi kaç gün garip gelicektir sana alıştığının aksine farklı bir oturuş biçiminde motosiklet kullanmak bi süre forumdaki sürüş tekniklerinide kurcalarsan bence tam yerine oturacaktır derim ben

    aslındaişin güzel yanı forumlarda yazılan onca detayın nerdeyse hepsini tam ve net olarak kullanabileceğimiz tek tarzdaki motosikletlerde bunlar genel olarak çeşitli kontra gaz fren kombinasyonları vs vs... motoru daha aktif bir şekilde hakimiyetin tamamen sende olduğundan emin bir şekilde kullanıyosun şahsen gücün kontrolünü seven biri olarak hoşuma gidiyor (tabi aşırıya kaçmadan)
    şu anda ne kullanıyorsun bilmiyorum ama tüm güçlü makina kullanıcı doyuma ulaşmış arkadaşlarla konuştuğumuzda hepsinde aynı fikir belirmiş. "gerektiğinde aradan sıyrılmak için elimin altında güç olmazsa kendimi güvende hissetmiyorum" diyorlar.
    demek ki neymiş; tecrübeli ve akıllıysan güç her zaman güven verir. tam tersi ise korku verecektir. (bence)
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  16. #1156
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gs 500 gerçekten efsane bir makina. viraj girişi ve çıkışlarda, yatış ve kalkışlarda oturuş ve sürüş pozisyonlarında ideal bir makina. tek sorun ise 140km den sonra rüzgarın vücudunuzu tokatlaması tek dezavantajı.

    şu anda ne kullanıyorsun bilmiyorum ama tüm güçlü makina kullanıcı doyuma ulaşmış arkadaşlarla konuştuğumuzda hepsinde aynı fikir belirmiş. "gerektiğinde aradan sıyrılmak için elimin altında güç olmazsa kendimi güvende hissetmiyorum" diyorlar.
    demek ki neymiş; tecrübeli ve akıllıysan güç her zaman güven verir. tam tersi ise korku verecektir. (bence)
    ss makina dışında diğer makinaları sevmemenin bir diğer sebebide bu tokatlanma duygusu şahsen 193 boyunda biri olarak ne kadar kötü bişe olduğunu anlatamam bile

    evet aslına bakarsan tecrübe ve akıllı bir sürüş stlinde zaman zaman seni koruyabilecek bir reflex haline geliyor baktın yanında pekte düzgün yol seyiri olmayan adam var senle 1 gitmye kalkıp riske atıyosa kendini kaybedebiliyosun ileri doğru zıplayıp ama tabi bunuda çok dikkatli bir şekilde bi çok şeyi hesaba katarak yapıyosun heleli böyle büyük bir şehirde paranoya halinde yolda gidiyosun
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  17. #1157
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ss makina dışında diğer makinaları sevmemenin bir diğer sebebide bu tokatlanma duygusu şahsen 193 boyunda biri olarak ne kadar kötü bişe olduğunu anlatamam bile

    evet aslına bakarsan tecrübe ve akıllı bir sürüş stlinde zaman zaman seni koruyabilecek bir reflex haline geliyor baktın yanında pekte düzgün yol seyiri olmayan adam var senle 1 gitmye kalkıp riske atıyosa kendini kaybedebiliyosun ileri doğru zıplayıp ama tabi bunuda çok dikkatli bir şekilde bi çok şeyi hesaba katarak yapıyosun heleli böyle büyük bir şehirde paranoya halinde yolda gidiyosun
    senin motosikletin neydi ilkay?
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  18. #1158
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin motosikletin neydi ilkay?
    abi ben her telden kullandım bana ait olanları sorarsan

    scooter vardı bende ilk mondial 151rs'le başladım ole daha sonra onu babama bırakmak zorunda kaldım
    ondan sonra bi arkadaş çok yarcımcı oldu 125r'ı vardı altıma her ne kadar ufacıkta kaçsa bi süre onla idare ettim
    sonrasında 600f'im oldu çok kısa bir süre ailesel nedenlerden satmak zorunda kaldım parası heba oldu napalım hayat
    sonrasında arkadaşın hyosu vardı yoldada kaldım hatta onla acı bi talih gerçi suçum yoktu motorun durumu meydandaydı ama üniversitedeki sınavımın acilileyinden ve işten dolayı yolda kalma pahasına aldım
    ufak bi süre chooper ve enduro deneyimim oldu
    çok fazla denemez ama 1 2 kerede sitede üye olan ama girmeyen arkadaşımız var xx'i var honda biraz onu kullandım
    baya bi telden çaldım ben aslına bakarsan rüzgarı delercesine içinden akıp gitmek hoş (hız değil makina üzerindeki hal itibari ile)
    yani ole çok yüksek hızlarda gözüm yok makinayı ole sıkıştıran bi halimde yoktur daha önce bi kaç kişi artçım oldu sakin kullanımım olduğunu bilirler

    kısaca böyle toplasan bi 15bine yakın tecrübem war sanırım çok çeşitli zengin şekilde
    şükür kazam yok oda motorun üstündeki ehemmiyeti yeterinden fazla bir şekilde bilincime koymuş olmamdan sanırım...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  19. #1159
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi ben her telden kullandım bana ait olanları sorarsan

    scooter vardı bende ilk mondial 151rs'le başladım ole daha sonra onu babama bırakmak zorunda kaldım
    ondan sonra bi arkadaş çok yarcımcı oldu 125r'ı vardı altıma her ne kadar ufacıkta kaçsa bi süre onla idare ettim
    sonrasında 600f'im oldu çok kısa bir süre ailesel nedenlerden satmak zorunda kaldım parası heba oldu napalım hayat
    sonrasında arkadaşın hyosu vardı yoldada kaldım hatta onla acı bi talih gerçi suçum yoktu motorun durumu meydandaydı ama üniversitedeki sınavımın acilileyinden ve işten dolayı yolda kalma pahasına aldım
    ufak bi süre chooper ve enduro deneyimim oldu
    çok fazla denemez ama 1 2 kerede sitede üye olan ama girmeyen arkadaşımız var xx'i var honda biraz onu kullandım
    baya bi telden çaldım ben aslına bakarsan rüzgarı delercesine içinden akıp gitmek hoş (hız değil makina üzerindeki hal itibari ile)
    yani ole çok yüksek hızlarda gözüm yok makinayı ole sıkıştıran bi halimde yoktur daha önce bi kaç kişi artçım oldu sakin kullanımım olduğunu bilirler

    kısaca böyle toplasan bi 15bine yakın tecrübem war sanırım çok çeşitli zengin şekilde
    şükür kazam yok oda motorun üstündeki ehemmiyeti yeterinden fazla bir şekilde bilincime koymuş olmamdan sanırım...

    anladım... ancak senin çabaların ve hassasiyetin bu sitedeki en güzel renklerden biri bence. bunu bilmeni isterim kardeş... ben de dediğim gibi bir motosikletin üzerinde çalışıyorum. olursa da kısmet, olmazsa da kısmet. sırasıyla
    1- 600f
    2- sv 650 suzuki
    3- kavasaki er6f
    var. hepsiyle de görüşme halindeyim. henüz makinalrı yakından görmedim. dedim ya, hayırlısı.
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  20. #1160
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    er6f'de bakmıştım bi ara kullanmak nasip olmadı ama sağlam makina olduğunu biliyorum tekere gelebilen bir yapısı gücü içinde barındırmakta devirli kullanımda yakıt sarfiyatı açısaından iyi pek az denemesede
    sv650 hakkında inan hiç bir bilgim yok maalesef googledan baktım hemen 90derecelik v motor var gibi 2 piston naked motor gs500'den sonra yadırgamayacağın bir makina benim buradan gördüğüm
    tabi hepsinden farklı olarak 600f'in ruhu çok farklı oda başka bir konu

    kısmet hangisi ise hangisi en hayırlısı olacak ise o olsun gönlüne yattığı gibi

    sevildiğini bilmek çok nacizane bir duygu sanırım böyle bi yerde insanlara gerçekten birşeyleri düzgün öğrenmeleri için çabalamak doğruları göstermek
    evet sitedeki bi çok kişi gibi aşırı tecrübelerim yok km olarak ama halen daha yeni birşeyler öğreniyorum bende ya bildiklerimden yada bol bol araştırıp öğreniyorum bende ve aktarıyorum...
    kısmetse bende sezon sonuna kadar 600f düşünüyorum tekrardan tabi durumlara göre kısmet...

    senin yazılarını okumakta keyif verici gezilerinden güzel kareleri izlemek
    daha nasip olamadı ama dediğim gibi kısmet


    bu akşam çok keyif aldım forumdan hem bilgi paylaşıp hemde muhabbet etmek iyi geldi açıkçası ama yatma vakti geldi yarın akşam ve gece minibüsle şöyle bir çorlu çanakkale yapıcam sabaha karşı dönücem malum organizasyon işlerinin saati belli olmuyo pek neyse iyi sabahlar veya iyi geceler hangisi uygun gelirse bu saatte

    dipnot:emre sanada iyi geceler çıkmadan gördüm okuduğunu (= gözlerini yorduk gece gece biraz :D
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler