Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Ağustos 2009, 03:05
#1101
Reklamlar
-
31 Ağustos 2009, 03:39
#1102
-
31 Ağustos 2009, 03:52
#1103
dreamdark adlı üyeden alıntı
Oh aman aman Maşallah, sonunda görebildik fotoları.
Makine çil çil parlıyor resmen, Allah kaza bela vermesin İnşallah, tekrardan hayırlı olsun.
Devil Egsoz, double buble cam, düşme takozları, silikon elcikler, denge topuzları, önde led sinyaller ve jant şeritleri görebildiğim ekstralar.
Gayet zevkli oynanmış bir motor. Yalnız arkaya sinyal gerekiyor sanırım.
Sanırım motoru çözdün artık, bu aralar pek aramıyorsun
arka sinyaller de stoplara gömülmüş vaziyette;
Yok çok da çözmüş sayılmam aslında ama; böyle sırf sorulardan ötürü aramak da senden önce beni rahatsız ediyor
Şuan il dışındayım; diğer başlıkta da yazdım, ramazan sonrası görüşmeye çalışalım ramazanda benim alıcılar kapalı
-
31 Ağustos 2009, 06:04
#1104
Olur mu hocam öyle şey, ne zaman istersen ara, yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
Tamamdır, ramazandan sonra görüşelim kısmetse.
-
31 Ağustos 2009, 12:04
#1105
[QUOTE=sencaner;1756707]İşte benim baykuş 600f topiğine kondu : )))
makina tam bir canavar hayırlı olsun allah tekerine taş değdirmesin
-
01 Eylül 2009, 00:40
#1106
[QUOTE=muyi;1756972]
sencaner adlı üyeden alıntı
İşte benim baykuş 600f topiğine kondu : )))
makina tam bir canavar hayırlı olsun allah tekerine taş değdirmesin
çok sağol muyi
-
02 Eylül 2009, 22:36
#1107
hayırlı olsun güzel makine. kazasız belasız inşallah...
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
03 Eylül 2009, 04:25
#1108
chopperrider adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun güzel makine. kazasız belasız inşallah...
Eyvallah, çok sağol.
minik bir sorum var; motor yedek depoya geçtikten sonra azalan çentiklerin haricinde bir uyarı var mı? Biraz garip kaçabilecek bir soru ama yakıt sarfiyatını ölçmek ve bu ölçümü yolda kalmadan yapabilmek için soruyorum
-
03 Eylül 2009, 06:10
#1109
o sorun başlarda bndede vardı ama insan alışıyor bi süreden sonra sadece yedek depoda gösterge var.
-
03 Eylül 2009, 09:38
#1110
sencaner adlı üyeden alıntı
Eyvallah, çok sağol.
minik bir sorum var; motor yedek depoya geçtikten sonra azalan çentiklerin haricinde bir uyarı var mı? Biraz garip kaçabilecek bir soru ama yakıt sarfiyatını ölçmek ve bu ölçümü yolda kalmadan yapabilmek için soruyorum
En son çentikde inip tamamen yanıp sönmeye başladıktan itibaren sakin kullanımda 30 km kadar gitmiştim ben. Ama tüm çentikler indikten sonra en fazla bir 10 km içinde benzin almak doğru olur yolda kalmamak için, ne olur ne olmaz.
Ben 25 TL'lik benzinle ortalama 100 km. gidiyorum.
-
03 Eylül 2009, 10:11
#1111
dreamdark adlı üyeden alıntı
Ben 25 TL'lik benzinle ortalama 100 km. gidiyorum.
Bu rakam çok değil mi? Gazlayınca mı böyle yakıyor normal kullanım mı?
Sanki 20 tl. civarı yakması lazım... Yada ben öyle anımsıyorum... :D malum motorsuzluğumun birinci senesini doldurdum
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
03 Eylül 2009, 10:48
#1112
-
03 Eylül 2009, 12:22
#1113
... yaşlı bir devrimci düşürmez hiç ağzından özgürlük kelimesini
ve yatmadan önce bir bardak su yerine denize bırakır takma dişlerini ...
''Four wheels move the body. Two wheels move the Soul.''
-
03 Eylül 2009, 14:15
#1114
ErTech adlı üyeden alıntı
Başımı vurmazmı hemde nasıl vurdu....
Bu arada güzelim sissy bar satılır mı ya? yoksa işin ticaretine mi başladın
bu arada motoru bana satarken sissy bardan isterim ona göre
Yaptırırız ayıp ettin.
-
03 Eylül 2009, 14:27
#1115
tekrar slm arkadaslar
boyle bı msg yazmıstım sagolsun muyı cvp yazmıstı
bu konu hakkında fıkrı olan yada yarım saat yol yaptıktan sonra sag kuyruk altında kı ragulatore allah rızası ıcın bakabılırmısınız.
tekrar tesekkurler..
alpera adlı üyeden alıntı
YARDIMMM slm arkadaslar 3 gundur ragulator ve sargıyla ugrasıorum bittim yanı.herkes bişi soyluo..
daha onceden bole bı sorunum olmadıgı ıcın regulatore hıc bakmadım.
pazar gunu nerdeyse yanıodum.benım motoru aldıgım vatandas regulator cıkısıd dakı kabloları ek yapıp bantlamıs.vu burdan ark yaptı.allah tan tam durdugum an da oldu sag arka kuyruktan dumanlar cıkınca seleyı bı kaldırdım granajın altında o sacma sapan ek yerlerınden ates aldı yolda olsam tutuscam yanı
neyse ben regulatoru de alt sargıyı da degıstırdım şarj normal hersey yolunda
fakat bole bı sorunla karsılasınca motor 20 dk yol yapınca regulator de asırı bı ısınma oluo
ama kablolarda ole cok bı ısınma yok
dıcegım o kı daha once dıkkat etmedım bı konu
kımı yok bu kadr ısınmaz kımı dıo ısınması normal RR ların regulatoru hıc tutamıosun bıle ;
valla arkadaslar maymun oldum sızın anlıcagınız.
allah rızası ıcın yarım saat bı yol yapan arkadas sag arka kuyruk granjın altında bulunan regulatorun durumuna baka bılırmı yada bılgısı olan bırı yorum yapabılırmı
bıraz uzun oldu kusura bakmayın HEPINIZE TESEKKURLER.
-
03 Eylül 2009, 17:10
#1116
dreamdark adlı üyeden alıntı
En son çentikde inip tamamen yanıp sönmeye başladıktan itibaren sakin kullanımda 30 km kadar gitmiştim ben. Ama tüm çentikler indikten sonra en fazla bir 10 km içinde benzin almak doğru olur yolda kalmamak için, ne olur ne olmaz.
Ben 25 TL'lik benzinle ortalama 100 km. gidiyorum.
ben de aşağı yukarı aynı rakamları yakıyorum. ama çok efendi gittğim söylenemez. ara gazını da seviyorum kalkışlarda balina kuyruğu yapmaya da baylıyoruruuururururururmmmmm
turbo dizel g.puntomdan çok yakıyo ama ben onu çookk seviyorum
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
03 Eylül 2009, 18:07
#1117
alpera adlı üyeden alıntı
tekrar slm arkadaslar
boyle bı msg yazmıstım sagolsun muyı cvp yazmıstı
bu konu hakkında fıkrı olan yada yarım saat yol yaptıktan sonra sag kuyruk altında kı ragulatore allah rızası ıcın bakabılırmısınız.
tekrar tesekkurler..
İlk yol yaptığımda kontrol ederim.
-
03 Eylül 2009, 18:10
#1118
slm
5-7 bın devırlerde kullandınmı yaklasık 180-200 krş yakıo
13-14 bınlerı zorlarsan 250 banamısın demıo
chopperrider adlı üyeden alıntı
ben de aşağı yukarı aynı rakamları yakıyorum. ama çok efendi gittğim söylenemez. ara gazını da seviyorum kalkışlarda balina kuyruğu yapmaya da baylıyoruruuururururururmmmmm
turbo dizel g.puntomdan çok yakıyo ama ben onu çookk seviyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:08 PM ----------
sımdı den tesekkurler
dreamdark adlı üyeden alıntı
İlk yol yaptığımda kontrol ederim.
-
03 Eylül 2009, 18:11
#1119
chopperrider adlı üyeden alıntı
ben de aşağı yukarı aynı rakamları yakıyorum. ama çok efendi gittğim söylenemez. ara gazını da seviyorum kalkışlarda balina kuyruğu yapmaya da baylıyoruruuururururururmmmmm
turbo dizel g.puntomdan çok yakıyo ama ben onu çookk seviyorum
Bu motordan keyif alınmıyorki başka türlü, mesela chopper kullanıcısı olsam salına salına gezerdim kesin, ama nabza göre şerbet veriyorsun ister istemez.
Ben vites aralarında da ara gaz yapıyorum bazen
-
04 Eylül 2009, 02:11
#1120
dreamdark adlı üyeden alıntı
Bu motordan keyif alınmıyorki başka türlü, mesela chopper kullanıcısı olsam salına salına gezerdim kesin, ama nabza göre şerbet veriyorsun ister istemez.
Ben vites aralarında da ara gaz yapıyorum bazen
aynen öyle hocam. keşke aynı şehirde olsak da beraber yol yapabilsek devamlı gaza gelelim risk alalım agresif sürelim demiyorum ama 4 silindir 100 hp üstü bi motosiklet crusier gibi kullanılmamalı. bunun ne üretim ne kullanım amacı bu değil. mesela her viteste redline görmek değil ama sırf yakıt ekonomisi olacak diye tın tın gezecek olsam niye bu motora bineyim ki diyorum....
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)
Bu Konudaki Etiketler