600f SS'lere göre çok rahat motordur aslında ama tabi sadece şehir içi kullanılıyorsa yorar adamı biraz...DCT çıktı mertlik bozuldu desekte en güzel makine kullanımı rahat makine aslında
"Strive for perfection in everything we do. Take the best that exists and make it better. When it does not exist, design it. Accept nothing nearly right or good enough."
Henry Royce
araştırmadan alınınca böyle oluyor her tek seleliyi sporttouring yapıyosunuz kaç defa konuşuldu bu konu,600f en rahat racing lerden birisidir bu dogru fakat bir sport touring değildir safkan racing dir. Hondanın 600rr yokken yarışan motoru f4isporttur dir, fakat hem gündelik kullanıma uygun olsun hemde race bir motor olsun diye honda bizde ki tek seleli modelini çıkarttı ama f spoart ile tek farkı bu sele yapısıdır, şasisi(fsportlar siyah) süspansiyonları kaster açıları jantları motoru vsvs herşeyi aynıdır.
Merhaba arkadaşlar 600FA 2011 MODEL MOTORUM ICIN MONO KAPAK ARIYORUM BAYILERIN COGUNA SORDUM ELINDE YOK GELMESI 2 VEYA 3 AYI BULUR DIYOLAR ORJ. TEMIN EDEBILECEGIM GUVENLI YURT DISI SITELERINDEN LINK ATABILIRMISINIZ YADA ISTANBULDA OZEL YAPTIRABILEGIM YER VAR MI ?
ah Türk milletimiz hemen gömmeyin beni sport felan değil gayet rahat ama benım belim sıkıntılı biraz ama asıl neden sırt agrım değil ben çok fazla geziyorum ve yakıtı ekonomimi etkiliyor bu yuzden istemedende olsa nc e doneceyım. Param olsa cocuguma kalırdı bu motor aşırı derece güzeldir
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
ebay den alabılırsın aykut
Motosiklet değil adeta bir uçak
Kardeşim egzoz akrep slip on yalnız önümüzdeki ayın 15inde muayene var ondan sonra kat iptali ve salyangoz yaptiracam o'zaman duyarsin sesini bende merak ediyorum şuanda tüp takılı sadece ses yok bu arada Ermana soylede bana bir msj atsın numaralar silindi telefondan
Ben ve motosikletim;)
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
Selam arkadaşlar, agır bakıma başladım. hayırlısıyla 3-4 gune bıtırecem. Ayrıca repsol grenajlarım geldi. Bakalım nasıl olacak
Merhaba arkadaşlar. Hornet 600 sahibiyim. Motorum 31bin km rede. Zinciri gerdirmeme rağmen bir süre sonra yine Salma yapıyor. Sanirim zincir yenilemem gerekiyor. Bu arada cb600f hornet. Ve cbr 600f aynı motor bloklari kullanılıyor. Bu nedenle sizlere danışmak istedim. Daha önce aranızda zincir yenileyen oldumu ? En Uygun fiyata nereden temin edebilirim ?
600f ss bir makinadır
Ama yeni modellere göre bakınca hem tasarımsal hemde teknolojik hemde güç olarak daha geride bu tartışmasız bir gerçek
Ama zamanındaki eski modellere bakarsanız tek sele hep 600f çift sele olarak f sport olarak çıktı beyin yazılımı nedeni ile 3 4 hp daha güçlü ve kuyruk çase ve grenajı değişti
Rr vs yokken zamanında pistlerde vardı bazı eski isle of man tt yarışlarındada görebilirsiniz
Cbr600fa'sında salyangoz olan varmı egzozunda Görseli lazım arkadaşlar
İşten fırsat bulup kacarak 1 haftadır ugrasıyorum arkadaslar.
Balatalar
Yağ yağ filitresi
Buji
Hava filiteesi
Zincir seti
Ön amartisor Yag ve keçe
Ön amortisör griye boyandı (yeşil nedir ya)
Depo ve jant boyandı
Elcik ve denge topuzu
Ayaklık ve orta ayak boyandı
Radyatör söküp temizlendi
Ön far komple degişti(yanmıştı artık)
Eksozu ve boruyu komple nikelaj
Genel temizlik
grenaj vidaları gelmedi, gelince resimlerini göndericem
2006 repsol ü begenecekmisiniz bakalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
Arkadaşlar lastik havalarınızı kaç kullanıyorsunuz.?
Ön lastik Michelin pilot pover3
Arka lastik Michelin pilot pover
36-42 belirtilen,ama ben 34-41 yapıyorum
kimsenin sesi soluğu çıktığı yok
bu arada motorun kafa ve sağ grenajı tamire verdim bizim hobi atölyesinde eski bir minibüsü karavana çeviriyoruz geçerken yanından düşürmüşler ne yazıkki binemiyordum bir süredir iş yoğunluğu derken tamirede bakamadım
arka mono kapağım vardı bunuda boyatıcam isteyen olursa kalıp aldırıp istiyim ona göre maliyeti ne olacaktır vs sorarım ?
bu arada baya bir bakıma giriyorum
sağ süspansiyon keçem patlamış kafa grenajını sökerken görmüş oldum bunuda sağ sol beraber değişecek ( zaten süspansiyon yağlarını değiştirmek vardı kafamda bu sene buda aradan çıkmış olacak )
gidon bilyasında bi boşluk var gibiydi son bindiğimde ama gevşeklikten mi yoksa yer mi yapmış vs bilmiyorum değişecek ise bilya set değiştirecem ama bu sefer orjinal kullanmayacam konik rulman alacağım daha sağlam kalabildikleri için
ve son olarak sübap ayarları yapılacak kompresyonda düşüş var gibiydi son bindiğimde yada ben unuttum binmeye binmeye ama bunada bakılacak komple
yağını değiştireceğim km dolmadı ama yağ 6 ayı geçti son değişeli ve 1500km kadar bişe yapabildim sanırım üzerindeki yağ ile
yağı 10 40 5100 motul koydum sanırım bıraz hafif geldi yağ motor çok atik çok cabuk ısınıyor fakat motorun ve egzozun sesini arttırdı maşallah, sanırım zincir bitiyor benim zincir dişli kaça patlıcak acaba
Merhaba, bende epey bi bakım yaptım,repsol grenajlar falan derken jilet gıbı oldu makine,benimde gidon bilyasında ufak bı boşluk var bu kadar bakım yapmış onu yapmassam ayıp olur, konik rulman linki varmı bende orjınal düşünüyorum ama karar veremedim
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)