Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #10241

    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Selamlar F650GS'imi sattiktan sonra VFR800'e goz dikmistim ancak aradigimi bulamadim, bulamiyorum. Bulsam da cok 10 yasindaki makinalar icin cok paralar istiyorlar. Bu yuzden daha modelli opsiyonum da bulunsun diye yeni kasa 2011 sonra CBR 600FA'i de bakindiklarim arasina ekledim. Fiyati sisirilmemis, hor kullanilmamis bir FA satan varsa gorusmek, tanismak isterim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10242

    Üyelik
    30 Nisan 2015
    2006 11bin km deki 600 f imi 18.000 tl ye sattim arkadaslar . Bilginiz olsun

  3. #10243
    Moto43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2008
    Şehir
    sanane
    Motosikleti
    ---
    ben sürüşümü gösteriyim de satışım kolay olsun https://www.youtube.com/watch?v=22vke2SQVYg
    gursus bunu beğendi.

  4. #10244

    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    2011 model siyah bir fa satin aldim lakin aynalari bir turlu istedigim gibi ayarlayamadim. Hep dirsek/omuz izliyorum. Baska bu sorunu yasayan var midir?

  5. #10245

    Üyelik
    26 Haziran 2015
    herhalde orjinal degil bende 2006 model var masallah sanirsin tir aynasi . . . !!!

  6. #10246
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    Alıntı Moto43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=22vke2SQVYgben sürüşümü gösteriyim de satışım kolay olsun https://www.youtube.com/watch?v=22vke2SQVYg
    merhabalar birşey merak ettim yardımcı olursanız sevinirim,motorun gidonundaki pad i siz mi aldınız,eğer siz aldıysanız şu linkteki ürünümü aldınız,kalitesi görünümü vs nasıl netlik nasıl bende düşünüyorum ama kalitesiz ise boşa para vermeyeyim.
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6276050/detay/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

    Benim garip oğlumm



    dyavol-77, Moto43 ve Karalı bunu beğendiler.

  7. #10247
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Xonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 model siyah bir fa satin aldim lakin aynalari bir turlu istedigim gibi ayarlayamadim. Hep dirsek/omuz izliyorum. Baska bu sorunu yasayan var midir?
    biraz boy ve yapı ile alalı bir durum bu
    ben aynaların hepsini kullanamıyorum bu yüzden yarısı kollarımı görecek şekilde yarısıda hafif arkamı ( tam anlamı ile arkamı yani ) ve dışarıyı görecek şekilde konumlandırıyorum daha dışarı görmek için eğilmem gerekiyor tabi ama şerit değiştireceksem ve yavaş isem değiştirmeden önce mutlaka arkama da dönüp bakarım ki yapılması çok doğru bir harekettir ( avrupada yapılmaması durumunda sınavda ehliyet vermiyorlar mesela remzi39 nickli abimiz söylemişti bana kaç sene önce )
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  8. #10248

    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz boy ve yapı ile alalı bir durum bu
    ben aynaların hepsini kullanamıyorum bu yüzden yarısı kollarımı görecek şekilde yarısıda hafif arkamı ( tam anlamı ile arkamı yani ) ve dışarıyı görecek şekilde konumlandırıyorum daha dışarı görmek için eğilmem gerekiyor tabi ama şerit değiştireceksem ve yavaş isem değiştirmeden önce mutlaka arkama da dönüp bakarım ki yapılması çok doğru bir harekettir ( avrupada yapılmaması durumunda sınavda ehliyet vermiyorlar mesela remzi39 nickli abimiz söylemişti bana kaç sene önce )

    Ben sadece apaci dilinde makas aynasi denilecek sekilde ayarlayabiliyorum, aksi halde surekli dirseklerimi izler oldum. Arkayi hic bir sekilde gosterecek ayari tutturamadim -ki can kurtaran bakisiyla arkami gorebilecek kadar donebilmem mumkun degil. Riser vs. kullansam bu sorunumu asabilir miyim acaba?

    Ek olarak 4lu flasorler acikken kontagi kapattigimda dortluler sonuyor, bu hayvanda bir park modu yok mudur? Yol kenarinda kaldigimda kontagi kapatabilecegim ancak sinyallerin calisabildigi?

    Tesekkurler.

  9. #10249
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Xonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sadece apaci dilinde makas aynasi denilecek sekilde ayarlayabiliyorum, aksi halde surekli dirseklerimi izler oldum. Arkayi hic bir sekilde gosterecek ayari tutturamadim -ki can kurtaran bakisiyla arkami gorebilecek kadar donebilmem mumkun degil. Riser vs. kullansam bu sorunumu asabilir miyim acaba?

    Ek olarak 4lu flasorler acikken kontagi kapattigimda dortluler sonuyor, bu hayvanda bir park modu yok mudur? Yol kenarinda kaldigimda kontagi kapatabilecegim ancak sinyallerin calisabildigi?

    Tesekkurler.
    ne yazıkki 2005 sonrasında olan modeller gibi ( bizim model için geçerli değil 600f'te 2003 sonrası kontak ile kısa far otomatik açılır sadece ) direksiyon kilinden sonra bir tık daha yaparak park açabileceğimiz bir durum yok veya kontak açıkken 4lü açtığımızda kontağı kapatınca açık kalma durumu olmuyor bunlar sonradan düşünülmüş ve eklenmiş bazı eklentiler ( avrupa birliği dayatmaları )

    kendin bir ayar çekebilirsin buna aküden flaşöre direk bir kablo geçersen bu durumu düzeltir ama araya sigorta koyman gerekir ek olarak

    ayna yükseltici aparatlar var ebay'den bakabilirsin mesela
    forumda bi kaç sene önce alıp kullanan olmuştu ankaradan bir arkadaşımız hatta
    ayar konusu benim içinde sıkıntı bi kere bozuldumu ayarlamak problem gerçekten

    onun için garajda diğer motorlara çok yakın mesafeli park etmemeye özen gösteriyorum soğumasını bekleyip özellikle üstünüde örtüyorum ki insanlar daha bi dikkatli oluyor görmediklerinden dokunup bir yerinin kırılmaması için özellikle

  10. #10250

    Üyelik
    04 Mayıs 2014
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne yazıkki 2005 sonrasında olan modeller gibi ( bizim model için geçerli değil 600f'te 2003 sonrası kontak ile kısa far otomatik açılır sadece ) direksiyon kilinden sonra bir tık daha yaparak park açabileceğimiz bir durum yok veya kontak açıkken 4lü açtığımızda kontağı kapatınca açık kalma durumu olmuyor bunlar sonradan düşünülmüş ve eklenmiş bazı eklentiler ( avrupa birliği dayatmaları )

    kendin bir ayar çekebilirsin buna aküden flaşöre direk bir kablo geçersen bu durumu düzeltir ama araya sigorta koyman gerekir ek olarak

    ayna yükseltici aparatlar var ebay'den bakabilirsin mesela
    forumda bi kaç sene önce alıp kullanan olmuştu ankaradan bir arkadaşımız hatta
    ayar konusu benim içinde sıkıntı bi kere bozuldumu ayarlamak problem gerçekten

    onun için garajda diğer motorlara çok yakın mesafeli park etmemeye özen gösteriyorum soğumasını bekleyip özellikle üstünüde örtüyorum ki insanlar daha bi dikkatli oluyor görmediklerinden dokunup bir yerinin kırılmaması için özellikle
    Yanitlarin icin tesekkurler. Elektrik tesisatinda araya girecek seyler yapmayi pek tercih etmem. Bu sekilde kullanacagiz artik... Riser icin de tam aradigimi buldum: http://www.ebay.com/itm/Mirror-Extenders-Honda-2011-2014-CBR600F-CBR650F-CBR600-CBR650-CBR-600F-650F-650-/261935031856?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cfc8b 6630&vxp=mtr

  11. #10251
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    riser yerine cbr250r ın aynalarını da kullanabilirsiniz bayağı uzun ayna kolu fakat bana bira çirkin geliyor anten gibi .

  12. #10252
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    600 rr ıma 1260 km de rosso lastik taktığım için çıkan lastikler satılıktır dunlop sportmax D 214 lastik arka http://www.motolastik.com/dunlop-spo...73w-j-pmu29945 ön http://www.motolastik.com/dunlop-spo...58w-j-pmu29944 2015 2. hafta üretimlidir yama yırtık kesik fitil yoktur isteyenler özelden iletişime geçsin fiyatta yardımcı olurum
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  13. #10253

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016
    Arkadaslar benım makinenin sol taraftaki sinyalleri yanmıyor bilgisi olan varmı sigorta ise tarif edebilirmisiniz

  14. #10254
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı cemdoga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar benım makinenin sol taraftaki sinyalleri yanmıyor bilgisi olan varmı sigorta ise tarif edebilirmisiniz
    sigorta gittiysen tüm sinyaller çalışmaz

    flaşördeki bağlantısı gevşemiş olabilir veya başka bir yerde kablo bağlantısı gitmiş olabilir detaylı kontrol etmek gerekiyor
    veya kütükteki bağlantılarıda kopmuş olabilir pas nedeni ile artık iletkenliğini kaybetmiş olabilir

    hepsine tek tek bakman gerekecek yoksa yardım etmeye çalışırım
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  15. #10255
    burakk90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul / çeliktepe
    Motosikleti
    CBR 600F
    Arkadaşlar ve abiler merhabalar . Yaklasik 1 aydir 600f e sahibim ve 2 ay icerisinde uzun yola cikmayi düşünüyorum . Tekmi yoksa artcilimi olacağı suan belli değil ama muhakkak arka çanta ve soft yan canta taktiracagim . Ön cam uzatmasi varmi bilmiyorum ama bulursam onuda taktirabilirim. Rotam istanbul dan gurcistana olacak geri donus ise eger memnun kalirsam anadolu uzerinden olabilir . Yol uzeri Çadır kurmayida planliyorum bakalim insallah gerceklestirebilirim .hertürlü önerilerinize açığım.
    bilginozi bunu beğendi.

  16. #10256
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Öncelikle hayırlı yolculuklar şimdiden

    Bu süre zarfında motora olabildiğince alışmaya çalış özellikle lastikler ve frenaj için uzun yolda hayat kurtarabilecek 2 önemli nokta

    Geçen seneki ege gezime göre konuşacak olursam
    Boyun ne kadar bilmiyorum ama özellikle uzunsan veya bacak boyun uzun ise dizlerde ağrı olacak
    artçı çok önemli topcase takmak büyük ölçüde seni rahatlatacak olsada yinede ek bir yoruculuğu olacaktır
    ön camın doublebubble cam ise hayli yetiyor aslında
    Double cama ek olarak rüzgarlık takmanı önermem nedenine gelecek olursak tur motorları gibi dik oturmuyorsun sonuçta ve beline binen yükü azda olsa karşından göğüslediğin rüzgar alıyor açıkçası min 120 130 km hızlarda depo bitene kadar gidebilirim ihtiyaç molası haricinde ama geçen yaz 80 90km hız aralığında oldukça yoruldum

    Heybe çantalar ile ilgili olarak mümkünse kuyruk grenajı ile arasına şu ucuz mikrofiber veya elinde başka var ise bir bez koy yoldaki toz toprak kumaşla grenaj arasına girip çizikler yapıyor çok güzel ben balıkesir üzeri gönene kadar gittikten sonra ertesi gün fark etmiş bulundum ve pek hoş olmadı

    Topcase ile ilgili olarak arkana çok hafif biri binecek ise çok sorun olmaz ama ( bayan muhtemelen artçımız kız arkadaş veya yenge olarak düşünüyorum ) ama pek böyle değil ise gece yolculuğunda kısa farlarında uzun gibi olacak karşıdan gelenler için 2 sene önceki kamp dönüşü maruz kaldığım bol sellektörden edindiğim bilgi ( topcase yoktu ama 2 heybe tıka basa çadır 50m sarma kablo kocaman bir askeri sırt çantası vs ve artçı ile )

    Karadeniz otobanında dikkat etmen gerekir polisler çift yönlü radar kuruyorlar çakalaz kulakların çınlasın

    Fitil ve lastik içind köpük sıkılan tüplerden 2 adet bulundur yanında ( bizim lastikler 36 ön 42 arka ps hava basınç değerinde olmalı ama bu tüpler 20ps e kadar hava basabilirler ) tümüyle şişiremezsin ama en azından benzinliğe kadar gitmeni sağlar çok büyük bir delik veya yarık olmadıkça güzel iş görüyorlar ben uzun yola çıkmadan her 2 tekerede 1 tüpü boşaltırım her ihtimale karşı ve alırken özellikle katılaşmayan köpük tercih et sıvı halde ıslak kalabilenlerden al ( hem balans ayarı bozulmaz ve varsa bi bozukluk bunuda azaltır bir nebze hemde lastik sökmen gerekirse işkence olmaz ( artı lastiğin çöp olması cabası )

    Topcase demiri bizim motor için birtek givide var biliyorum extrema nicki arkadaşın eski 2001 model tricolor finde vardı ama motorla beraber veya ayrı sattımı bilmiyorum çantayı vs

    şimdiden hayırlı yolculuklar

    Edit telefondan yazdığım için varsa yazım/imla yanlışı şimdiden pardon..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------

    Ek olarak sahibinden üzerindeki ilan hakkında yazmak istiyorum

    2001 model tricolor 600f extrema arkadaşımızın eski motoru
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-dosta-gider-206-ile-takas-olur-220393382/detay

    motor komple boyalı şahsen jantlarını ben boyattım
    benim motorumda onun motoruda bursada boyandı beraber gönderdik
    boya sebebi yaş ve güneş ışıklarının maruz bıraktığı renkte solmalar
    benim 600fin kırmızısı turuncumsu şeker pembesi arası bir renge girmeye başlamıştı hatta

    boyaları düzgün oldu o başka bir konu hatta ben önceden istanbulda başka bir yere boyatıp beğenmediğim için tekrar bursaya gönderdim düzgün iş çıkması için

    Emrah satarken motor 70bin felandı yanlışım yoksa şu an 76binde gözüküyor
    Motor istanbula geldi buradaki 2. Sahibinde buraya gelmeden önce ciğeri kondisyonu gayet iyidi ama sonrası hk bilgim yok

  17. #10257

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı yolculuklar şimdiden

    Bu süre zarfında motora olabildiğince alışmaya çalış özellikle lastikler ve frenaj için uzun yolda hayat kurtarabilecek 2 önemli nokta

    Geçen seneki ege gezime göre konuşacak olursam
    Boyun ne kadar bilmiyorum ama özellikle uzunsan veya bacak boyun uzun ise dizlerde ağrı olacak
    artçı çok önemli topcase takmak büyük ölçüde seni rahatlatacak olsada yinede ek bir yoruculuğu olacaktır
    ön camın doublebubble cam ise hayli yetiyor aslında
    Double cama ek olarak rüzgarlık takmanı önermem nedenine gelecek olursak tur motorları gibi dik oturmuyorsun sonuçta ve beline binen yükü azda olsa karşından göğüslediğin rüzgar alıyor açıkçası min 120 130 km hızlarda depo bitene kadar gidebilirim ihtiyaç molası haricinde ama geçen yaz 80 90km hız aralığında oldukça yoruldum

    Heybe çantalar ile ilgili olarak mümkünse kuyruk grenajı ile arasına şu ucuz mikrofiber veya elinde başka var ise bir bez koy yoldaki toz toprak kumaşla grenaj arasına girip çizikler yapıyor çok güzel ben balıkesir üzeri gönene kadar gittikten sonra ertesi gün fark etmiş bulundum ve pek hoş olmadı

    Topcase ile ilgili olarak arkana çok hafif biri binecek ise çok sorun olmaz ama ( bayan muhtemelen artçımız kız arkadaş veya yenge olarak düşünüyorum ) ama pek böyle değil ise gece yolculuğunda kısa farlarında uzun gibi olacak karşıdan gelenler için 2 sene önceki kamp dönüşü maruz kaldığım bol sellektörden edindiğim bilgi ( topcase yoktu ama 2 heybe tıka basa çadır 50m sarma kablo kocaman bir askeri sırt çantası vs ve artçı ile )

    Karadeniz otobanında dikkat etmen gerekir polisler çift yönlü radar kuruyorlar çakalaz kulakların çınlasın

    Fitil ve lastik içind köpük sıkılan tüplerden 2 adet bulundur yanında ( bizim lastikler 36 ön 42 arka ps hava basınç değerinde olmalı ama bu tüpler 20ps e kadar hava basabilirler ) tümüyle şişiremezsin ama en azından benzinliğe kadar gitmeni sağlar çok büyük bir delik veya yarık olmadıkça güzel iş görüyorlar ben uzun yola çıkmadan her 2 tekerede 1 tüpü boşaltırım her ihtimale karşı ve alırken özellikle katılaşmayan köpük tercih et sıvı halde ıslak kalabilenlerden al ( hem balans ayarı bozulmaz ve varsa bi bozukluk bunuda azaltır bir nebze hemde lastik sökmen gerekirse işkence olmaz ( artı lastiğin çöp olması cabası )

    Topcase demiri bizim motor için birtek givide var biliyorum extrema nicki arkadaşın eski 2001 model tricolor finde vardı ama motorla beraber veya ayrı sattımı bilmiyorum çantayı vs

    şimdiden hayırlı yolculuklar

    Edit telefondan yazdığım için varsa yazım/imla yanlışı şimdiden pardon..
    +1 ekleme yapayım 600F4i'lere İngiliz malı Renntech de arka topcase demiri üretiyor/var...
    The Power of The Dreams.

  18. #10258
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    +1 ekleme yapayım 600F4i'lere İngiliz malı Renntech de arka topcase demiri üretiyor/var...
    Teşekkür ederim o zaman
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  19. #10259
    burakk90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul / çeliktepe
    Motosikleti
    CBR 600F
    Verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim cok isime yarayacaklar . Boyum 183 sanirim biraz agri yapabilir ama cokta onemli degil benim icin gerekirse dinlerim uzun uzun çünkü süre kisitlamam olmucak 3 gün de surebilir 5 gun de . Yorulursam uygun kamp alanlarinda durmayi planliyorum . Vede telefonumu sarj etmek icin akuden direk kablo cekip usbye cevirici cihazı takicam direk akuye bagli oldugu icin elektrik sistemine zarar vermez umarim.

  20. #10260
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı burakk90 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim cok isime yarayacaklar . Boyum 183 sanirim biraz agri yapabilir ama cokta onemli degil benim icin gerekirse dinlerim uzun uzun çünkü süre kisitlamam olmucak 3 gün de surebilir 5 gun de . Yorulursam uygun kamp alanlarinda durmayi planliyorum . Vede telefonumu sarj etmek icin akuden direk kablo cekip usbye cevirici cihazı takicam direk akuye bagli oldugu icin elektrik sistemine zarar vermez umarim.
    vermeyecektir ebayde hazır usb ve çakmak şarjları var bunu kullabilirsin aslında su geçirmez özellikli vs ama araya yapabilirsen ufak bir anahtar ekle akünü durduk yere bitirebilir ve sanırım bir sigortada yapman iyi olacak ( ebaydekilerde kendinden sigortası varmıydı hatırlamıyorum ama yok ise kesinlikle yapman lazım elektrik tesisatına veya aküne zarar verebilme ihtimalin çok yüksek yoksa... )
    cbf ybr gibi motorlarına alıp kullanan arkadaşlar var ama kontağa bağlı çalışacak şekilde yaptılar onlar gidona monte ettikleri için daha rahat oluyor
    depo üstü çanta alacaksan yanına telefonunu burada tutabilirsin ama ekranına dikkat et sıcaktan yanabilir kapalı bir alanda olacak sonuçta
    ayrıca 2 kişide de android telefon var ise "android intercom" isimli yazılımı kullabilirsin çok ideal ve kullanımı biraz karışık olabilmekle beraber kolayda biraz kurcalamak yeterli oluyor tümüyle
    ister bluetooth ister wifi üzerinden bağlanılabiliyor ve biz 5 kişi denemiştik hem wifi hem bluetooth sorun olmadı ( tabii kapsama alanı kask intercomları kadar iyi değil ) yapabilirseniz telefon kulaklığı ile konuşa konuşa ( bulabilirsen ince bir sünger üstüne bantlamak ses açısından çok dahada süper oluyor mikrofonu kaskın içinde ağız hizasında tutarak daha net ve dış ortamın sesini almanadan gidersiniz şahsen ben kız arkadaşımla bindiğimde sünger yapmadığımızdan şehir dışına gitmediğimiz için egsozun sesini ekstra kulaklarımda alıyorum hep ve daha rahat gidersiniz yola biraz daha adapte olabiliyosun bu sayede sürekli arkaya dönmeye veya birbirinizi dürtmeye gerek kalmıyor hemde can sıkıntısı olmuyor sadece wifi ile kim sunucu olacak ise diğer telefonda onun internetini yiyor mobil internet olayını kapatması iyi olur bunun için


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler