600 f fıyatlar 18 bın tl cıvarında sahıbınden de sacma bır fıyat polıtakası 15 bın tl maxsımum kadar motor arıyorum temız km orjınal dusunen varsa ozel olarak ıletısıme gecebılır ıstanbul ve cevresı olursa guzel olur
600 f fıyatlar 18 bın tl cıvarında sahıbınden de sacma bır fıyat polıtakası 15 bın tl maxsımum kadar motor arıyorum temız km orjınal dusunen varsa ozel olarak ıletısıme gecebılır ıstanbul ve cevresı olursa guzel olur
saçma fiyatlar sadece bu motor için yokki
her motor ve arabada fiyatlar uçmuş durumda
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
bende satabilirim motorumu iyi niyetli satıcı varsa ulaşşsın-------- ilan biraz atarlı oldu beni saf sanmasın millet---- sinirleniyorum çünkü----- forumdan ulaşanlar az pazarlık payım var..
http://motodunyasi.com/istedigim-fiyati-veren-olursa-satacagim/
valla arkadaşlar bende kızıyorum yüksek fiyatlara ama ucuz bişey kalmadı... patlak 600rr lar 18 19 dan alıcı buluyor,gözümün önünde bariyerden çıkmış yolcu işi toplanmış 600f 15 küsüre satıldı, arkadaşıma 1.5yıl önce vfr800 ü 14 e aldık hiç masraf yapmadı üstüne 5bin yol yaptı 2 hafta önce 17 e sattı, bende enayi değilim çiziksiz kusursuz hatasız her şeyi yeni motoruma 19 bin isterim ve eminim ilana koysam 18.5 dan çoook rahat alıcı bulur.
satmak sorun değil benim için almak sorun,fiyatlar herşeyde uçmuş dahada yükselecek..
Harbiden acayip fiyatlar var adam 2015 cbr650f'e 30bin demiş keyfe kedermiş dalga geçiyor honda bayi 27.500'e bırakıyor zati bu neyin kafası arkadaş
Arkadaşlar cidden bu fiyatlar nereye gidiyor bende 600f almayı düşünüyorum fiyatlar uçmuş acaba fiyatlar düşer mi beklemelimiyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------
egzoz daha sonra kısaldı ses daha tok ve tok oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
Hayırlı Cemdoga ;
sonunda iki sene sonunda hasret bitti ve kavuştun kara kaçana.Hep dedin bu motor benim kısmetim diye.allah nasip etmyeceği şeyi hayal ettirmezmiş.
Allah kaza bela vermesin kazasız belasız yıllarca binersin inş.
Burdan görünce eski gözağrımı içim cız etti azcık.ama yeni motorumla diyorum ki boşuna kendime eziyet etmişim.hep derlerdi herkez birgün mutlaka Endurocu olucak diye şimdi daha iyi alıyorum.
Adana da herkese selam lar...
hayırlı olsun tekrardan
bu arada
vividentin 45 dakka gideceğini sanmam ama
tam depo ile min 45 dakka gideceğin kesin
MERHABA ARKADASLAR KM ORJINAL 600 F ARIYORUM ISTANBUL VE CEVRESINDEN DUSUN OLURSA OZEL MESAJ ATABILIR YALNIZ SACMA SAPAN FIYATLARLA GELMEYIN HERKESIN MALI KIYMETLIDIR AMA BIRDE MALIN GERCEK DEGERI VARDIR ONA GORE YAZIN
s a arkadaşlar bir hafta içinde 2015 600 rr ımın 1000 km dolacak ve bakıma gireceğim hangi yağı koyayım sebepleriyle (biraz kılımdır ayrıntılara takılırım )yazarsanız (sentetik yarı sentetik sebebi şu molekül yapısı farklı ,pist için ,yol için ,ömrü vites geçişi vs ) full sentetik yağların molekül yapısı daha heterojen olduğundan tavsiye ediliyor genelde ,servis sen istediğin yağı söyle bizde yoksa dışarıdan alırız koyarız dedi arkadaşlar marka serbest
yağı 3000 km de bir değiştirmeyi düşünüyorum ona göre yazarsanız özellikle ilk@yy dan ( http://www.motosiklet.net/forum/memb...yy--55904.html ) istiyorum birkaç yazısı varda önceden forumda ama bulamadım
herkese kazasız belasız
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
yağ sınıflandırmaları ve moleküler yapıları ile ilgili bir yazım vardı daha öncesinde 2009dan
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...siniflari.html
burada bulabilirsin
işin esasına gelecek olursak
ben motul 5100 10w-40 kullanıyorum ( en son yağ değişimi ) çakalaza'da 7100 aldırdım geçtiğimiz hafta yağı değiştirdi diye hatırlıyorum
5100 yarı sentetik 7100tam sentetik geçer
minarel yağdaki moleküler yapı en düzensiz hali oluyor
yarı sentetikte olabildiğince birbirine yakın oluyor
tam sentetikte ise tüm moleküller aynı seviyede oluyor
farklı farklı bir sürü söylem var
kimisi belirli km'den sonra yarı sentetik kullanmanın daha yararlı olduğundan bahsediyor yanma odasında ve hareketli tüm parçalar için oluşabilecek ince çiziklerin oradaki yağ filmini daha etkin yapabilmesi açısından
kimiside full sentetik ile daha rahat çalıştırırsın diyor
açık konuşmak gerekirse servis sınıflarıda önemli bir konu ama kimisinde vites geçişleri çok sert ve sesli olurken kimisinde yumuşacık ve sessiz oluyor
artısı eksisi nedir hepsini denemek lazım yakıt gibi yağda motosikletten motosiklete fark edebiliyor hepsi hepsinde aynı etkiyi veremeyebiliyor bazen
ek olarak 3000 km çok düşük bir km
zaten motor üretilmeye başlanmasına kadar ( yani yeni tasarım ve üretim aşamasına ilk giriş ) o dönemki yağ kalitesi ile test edilmiş oluyor
günümüzde teknoloji gibi herşeyde değişiyor gelişiyor ve bir üst seviyeye çıkıyor
yani misal kitapçıkta servis sınıfı api sg ise bu gün aldığımız yağ zaten daha üst seviyede oluyor
orjinalinde 6000km olması lazım yağ değişiminin 2 yağ değişiminde 1 yağ filtresi ( en azından benim 600f için kitapçıkta yer alan değer )
ben km'yi sırf uzun yolda kasmadan yaptıysam 5000km şehir içi kullanımı yaptıysam 4000km'de tutuyorum yağ değişimini
eğer kullanamadıysam bu km'de 6 aydan fazla tutmamaya çalışıyorum yağı kapağını açtığım andan itibaren
daha düşürmek artık cebi yakar boş yere
zaten şu an kullandığımız yağlar daha uzun ömüre sahipler zaten
he birde yağ karardı diye yağ değiştirilmez bu zaten olması gereken birşey motoru temiz tuttuğunu gösterir
sonuçta yanma odasında oluşan bir sürü carbon atığı ve kurum oluşuyor
sevgilerle
sağ olasın yorumların için zaten motul koyacaktım 5100 (yarısı mineral yarısı sentetik yağdan oluşuyormuş )ile 7100 arasında kararsızdım sonra şu ikisi arasında kaldım
https://www.motul.com/tr/tr/products...iscosity%5D=28
https://www.motul.com/tr/tr/products...iscosity%5D=28
servisteki usta ilk seçeneği al demişti izmirde de bulamadım onu motoplustan sipariş geçtim sonra onlardada 3 kutu değilde 2 kutu kaldığını fark etti orada ki arkadaş arayıp abi kusura bakma dedi 27 lira pahalı olmasına rağmen 4 lt lik bu yağı http://www.motoplus.com.tr/urun/9998...MA2-4T-4-LITRE gönderdi (zaten 2 seçenekten biriydi bu ) serviste bugün 1000 km bakımında koydurduk kayıtlarada kendi yağını getirdi motul 7100 10 40 şeklinde yazdılar 35 tl filtre (bu arada 600 rr ın yağ filtresi bir çok büyük cc modele uyumluymuş )parası vererek çıktık
bir dahaki bakımlar yine serviste 3500 ,6000 ,9000 ve 12000 km şeklinde gidecek motor bende kalırsa ve patlamazsak bir yere
herkese kazasız belasız
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
MERHABA ARKADARLAR YURT DISINDAN GRENAJ SETI EBAY DA GAYET UYGUN 300 400 DOLAR CIVARINDA SIPARIS VEREN OLDUMU ACABA
satıcıyla detaylı konuşman gerekiyor
bazı setler gerçekten çok dandik oluyorlar en ufak şeyde ( takarken olan esnetmelerda dahil ) kırılıyorlar bazıları ise gerçekten düzgün oluyor esneme kabiliyetleri orjinali kadar olmasa da sağlıklı duruyorlar.
kimileride motorun üzerine monte ettiğinde tombul duruyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
2011 600f modelini burda konuşabiliyormuyuz?
600fa diye yeni konu açılsaya f4i ile fa çok farklı değil mi?
cbr 600f in arka maşa ölçülerini öğrenebilirmiyim arkadaşlar maşa koları dahil değil sadece aradaki boşluk ölçülerini öğrenebilirmiyim şimdiden teşekkürler
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)