eyvallah arayacağım gelmeden evvel musaitmisin diye o nick teki telefondan sağolun
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------
arkadaş istanbuldan motorumu satabilirim 15 civarı bir anda kararımı verdim hep sabahları çıktım satıyım dedim ama düşük bi fiyata satmak istemiyorum bende zar zor aldım parası olan gelsin baksın
Merhabalar 600F4 de hiç amortisör keçesi değiştiren var mı ? 300 400 tl gibi bir rakam tutuyor orjinal olursa.?
lastikler eskidi iyicene çok ısınmadan yolu tutamıyorlar o günkü gazlamada 25 27 derece felan yapmışım en fazla
bu hafta sonu 35 36 gördük
çıkma bakıyorsan tahmini o fiyatlardadır ama 0 alacak isen fiyatlar pek ucuz denemez modele göre ayarlı ayarsız olmasıda fiyatı etkileyen durumlardan biri
benimki patlamıştı ama şansa çok az kullanılmış buldum ucuza
kenanın eski 600f sportunu honda itü'ye formula sae yarışları için hibe etmişti pistte antreman için kullandığını
itüde motoru parçalayıp kullanılmayanları araçlarına gelir kaynağı için satıyorlardı 150 tlye almıştım 9 bin km kadar kadar kullanılmış motorun arka süspansiyonunu
daha bir sürü parça çıkmış ama fatih kılıçlı bir çok parçaya el koymuş en baştan gidip zaten şase dışında başka bir şey yoktu diyebilirim
geçtiğimiz haftadan fotoğraflar bunlarda
cumartesi izmit güzel yalı sahili
pazar günü riva
ve dün gece çok canı sıkılan 2 gencin şile gezisinden
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
2006 model ayarsız orjinalleri 1 tarafta 2 tane oluyormuş bir toz bir yağ keçesi ayrı satılmıyormuş sanırım yağı falanda değişecek.
bu arada çok özür dilerim ilk okuduğumda arka süspansiyon diye okuduğum için yanlış cevap vermişim
süspansiyon değişmeyeceksin sen ( arka süspansiyon patlarsa tamir yapılabiliyor ama sıkıntılı )
keçe değişiminde istersen sadece patlayan tarafın keçesi değişebiliyor ama işin pahalı olma nedeni ön kısım sökülüyor ( kafa grenajı ön lastik ve keçesi patlayan süspansiyon borusu ) ve keçe değişiminde mecbur içerisindeki yağda değişecek ve biraz pahalı olduğundan esas maliyeti çıkartan bu oluyor
ama önerim birisi patladı ise 2 tarafada aynı işlemin yapılması.
çünkü bir tarafta yeni yağ diğer tarafta eski yağ mantık olarak sağlam ama çalışma azda olsa fark yaratıyor bu yüzden.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
Bügün yeni şeyler söylemek lazım.
en iyisini yapmışsın bende bekliyorum bir tarafın patlaması yakındır diye
olmasa bile sezon içinde veya sezon bitimi ne olur ne olmaz hem süspansiyon sıvıları hemde keçelerini değiştirtecem
bu gün yağ yağ filtresi değişimi ile zinciri değiştirdim ( dişliler sağlam olduğundan ellemedim )
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Bende 600 f var yağını degişetircem castrol marka tavsiye edermisiniz hangi modelini alsam
castol power 1 rancing 10w40 full sentetik olan modeli bundan koycam galiba
castrolde olabilir honda servislerinde bi ara bu hağ kullanılıyordu kendi ambalajlı yağları getirmeden önce
ama yağları karşılaştırabilirsiniz
api diye bir değer vardır
alfabetik olarak hangisi en sona denk geliyor ise teknolojik ve işlevsellik olarak daha üstün demektir
düşündüğünüz yağları buna göre karşılaştırabilirsiniz
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Kolay gelsin arkadaşlar
1) ben eksoz takacam 600 f ile ama katalizörüne iptal etmek istiyorum katalizör iptal kiti arıyorum nereden bulabilirim ya da 2. El elinde olan var mı ?
2) katalizör yerine direk düz boru yapsak ardından normal performans tüpünü taksam ateşlemede herhangi bi sıkıntı olur mu? Ya da ne gibi Sıkıntılar çıkar?
3) başka bi motorun (Ör:r6 ) katalizör iptal kimini taksam olur mu? 600 f için bulamadığımdan soruyorum
Ilginiz için şimdiden teşekkürler
biraz araştırman gerekecek bu konu ile ilgili bence
muhtemelen iptal düşünüyorsan komple headers set alman daha iyi olacaktır senin için egsoz ile beraber
tabi + masraf bu ama en sağlıklı yöntemde bu şekilde olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------
bu günden bir fotoğraf koyayım bari
yağmur çamur derken bayağı bir pislenmiştik artık ön kısım kırmızıdan kahverengine dönmüştü
dedimki bu kadar çirkinlik yeter birazda parlayalım artık
ilkaay nickli arkadaşa gönül rahatlığıyla gidin telefon açarsanız gitmeden eyi olur ... işim düşerse oraya gitcem inş gündüz trafik çok kötü
konu ben isem öncelik ile teşekkür ederim
müsaitsem elimden geldiğince yardım ederim headers işine pek bulaşmak istemem açıkçası
hem daha önce hiç elimi atmadığım bir konu hemde elektronik devresi var sanırım oksijen sensörü gibi
bunada daha önce hiç müdehale etmedim ( elbet basit bir yolu vardır youtubeden öğrenirim ama ) ilk yapacaksam kendi motorumda yapmam tercihimdir
bir sıkıntı olmaması açısından
Arkadaşlar herkese merhabalar cok yakın bir arkadaşıma 600 f bakıyoruz 2005-2007 model arası tercihen siyah veya kırmızısiyah renkli trameri ve boyası olmayacak kazasıda aynı şekilde modeline göre biraz zor ama biliyorumki olan arkadaşlar var formda istenilen para verilecek 18,000 tl ye kadar gözden cıkardı arkadasım bilginize sahibinden.comda motor yok ilan no göndermeyin bosuna numaram 531-266-23-39
benim bildiğim adanada bir arkadaşta vardı ama satmıştı sanırım şimdi ne durumdadır bilemem
birde motosiklette 1 2 senelik bir model değil ise kazasızı boyasısız vs zor sonuçta yan ayaklık olmasa bıraktığın yerde durabilen bir şey değil
önemli olan yapılan işlemin ( boya veya ne ise ) özenli bir şekilde düzgün yapılabilmesi
yoksa yurt dışında adamlar motor bloğunu açıp kapatıyorlar kendi başlarına hiç biri dert etmiyor hepsi açıp servis kitapçığında incik cıncık vidası ne kadar tork ile sıkıması gerekiyorsa ona göre sıkıp toplarken tüm parçaları ölçüp değişmesi gerekiyorsa değişip topluyor
türkiyede her ustanın kolu tork anahtarı gözüde sentil çakısı kumpas mübarek
18binde ne olursa olsun çok bence
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)