ben asfalt endurosu ve maxiscuter kullanmış biri olarak çantasız yapamıyorum yağmurluğumu, brandamı hep taşırım, motordan inince dizliğimi eldivenimi de o çantaya bırakırım malum racing makinede çanta topcase olmuyo, olsada olmuyo yakışmıyo ayrıca sadece çanta demiri 300 küsür lira (bu ne terbiyesizlik dimi) rüzgar engelinide düşünürsek spor bir motor ile uzun yol mantıklı geliyo bana ancak uzun yolda vücut ağrıların ne kadar olur önlemek için teknik varmı ? racing makineye depo üstü dışında arka kısma kumaş üçlü çanta seti de alıp önümüzdeki yaz CBR600 Fİ4 ile bir cide inebolu abana gidip gelesim var sözkonusu motor ile bi çocuk 200.000 mil yapmış youtube da videosu var ama kafamda soru işaretleri yok değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=gs8I8fYNNG0&list=LLkLT2ZLDDP7y79jSjd45ifg& index=2
yapiressami aslında senin ilacın honda vfr800. bende senin gibi düşünüyodum almadan önce hem spor ve şık görünsün hemde çanta takılınca yakışsın, uzun yolda yormasın oturuş pozisyonu ne çok yatık nede kürek yutmuş gibi dik olsun dedim. bi kere alıyım tam olsun istedim vfr800 sıralı değil v tipi motor kullanıyor yurtdışında rektefiye ederek 400 bin km kullanmış kullanıcıları bile var. ayrıca 6800 rpm ve aşağısında yarı güçte çalışıp enerji tasarrufu.. 6800'den yukarıda vtec açıp (honda vtec duymuşsundur) supersport bi canavara dönüşüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------
bir iki sefer otosever'e gittim ama tavırları surat ifadeleri sorduğum sorulara kısa ilgisiz cevaplar dolayısıyla bi daha gitmemeye karar verdim. onun yerine honda esengül'e gidiyorum çok ilgililer sadece söylediğin arızaya değil herşeyine şöyle bi komple göz atıyolar ufak tefek şeylere para almıyor ve parasınıda geçtim güler yüzlü hizmet insana insan gibi muamele ;)
yapiressami aslında senin ilacın honda vfr800. bende senin gibi düşünüyodum almadan önce hem spor ve şık görünsün hemde çanta takılınca yakışsın, uzun yolda yormasın oturuş pozisyonu ne çok yatık nede kürek yutmuş gibi dik olsun dedim. bi kere alıyım tam olsun istedim vfr800 sıralı değil v tipi motor kullanıyor yurtdışında rektefiye ederek 400 bin km kullanmış kullanıcıları bile var. ayrıca 6800 rpm ve aşağısında yarı güçte çalışıp enerji tasarrufu.. 6800'den yukarıda vtec açıp (honda vtec duymuşsundur) supersport bi canavara dönüşüyor
uzun yol için tamam ...itirazım yok Lakin şehir içini de düşün ? kilo ve kalıp farkı var .. yedek parça ve işletme farkı 2. elde popilerite farkı, anlayan usta farkı, az da olsa yakıt , son olarak ta 3-5 bin lira fiyat farkı bunların hepsini üst üste koyduğun zaman ???
ıslak ağırlığı ortalama 230 kilo, genel bakımlarda parça fiyat farkı olacağını sanmam çoğu parça aynı fiyata (karenaj vs gibi şeylerden bahsediyosan bilemem) cbr600f'den anlıyan usta vfr800'den de anlar (usta gibi usta) son olarak aradaki fiyat farkının çoğu seninde söylediğin gibi yan ve arka çanta parası. orjinal honda yan ve arka için yetkili servis 3500 tl gibi bi rakam çekiyo
motoru koyduğum otoparkta hemen yanıma 600f park ediyo eğer umutmazsam yan yana fotograflarını çekiyim sana, yanlış anlama satıcı değilim maksat yardım etmek
Selamlarrr herkese iyi gecelerr
Uzun suredir forumda aktif degildim,en son yaz bitiminde girmistim sonra zaten motorumu garaja kaldirinca forumuda uzaktan takibe basladim fakat su gunlerde cogu arkadasimin motorla gezerken vs fotolarini gorunce yerimde duramiyorum,sonuc olarak pazar gunu hava guzel gorunuyor,insallah bozmaz,Sile ye gitmeyi dusunuyorum varsa eslik etmek isteyen whatsapp vs ulasabilir 05332758741 kocaelideyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:35 ----------
Eskiden buralar hep dutluktu
Havanın güzelliği neticesinde soluğu Termalde aldık. Yoldan kısa bir kesit sunmak istedim.
CBR 600f den sonra bu yeni kasa 650F alınabilir mi? Kullanan oldu mu 600f ciler arasında.
Bazen eklım şu aşağıdaki yavruya kayıyor şekli şemali bnei benden alıyor.
malzeme kalitesi olarak hayal kırıklığına uğrayabilirsin abi F4i den sonra ben yakından inceledim pek açmadı .
Ben bişeyi anlamıyorum; şöyleki
honda 2005 yılında yaptığı bir motor evet gerçekten efsane olmuş asla sattım diye de ilerigeri konuştuğumu da düşünmeyin sonuçta ben tar değişikliğ diye sattım motoru.Ammmaaa içim hala ss ve st de yani o yüzden yeni kasa 650f ide düşünüyom.
Yani şimdi 2005 model bir teknoloji,ve 2015 yılına gireceğimiz şu günlerde yeni teknoloji arada tam 10 sene var.Şimdi size mantıklı geliyor mu bir firma 10 sene önceki teknoloji yenilemek yerine aynı devam etseydi bu o firmanın geriye gittiğini gösterir.Ama sürekli yenilik ve araştırma ve teknik özellikleryle oynayıp en sürüş zevkini biz sürücülerine vermeye çalışan bir firmaya siz diyebilirmisin honda bu konuda yanlış yaptı diye eğer dersek ki, bazen bende düşünmüyorum değilim ama yeni 650f ile adam lar bu motor bizim guru kaynaığımız gibi cümleler kuruyorlar,,yani onlar yanlış düşünüyor yada biz maziden gelemiyoruz.
650f yeni kasasıyla hp sizibraz daha düşürülerek tork nerdeyse aynı kalmak kaydıyla daha güvenli ve zevkli sürüş ayrıaca da ekonomik olması sizce yanlış yapmakmıdır?
Bazen okuyırum bazıı çok bilmişler hemen ahkam kesiyorlar.3-5 motor kullanmayla motorcu oldum sanıyırlar,sonrada başlıyorlar şaşesinden, tekerinden farından ahkam kesmeye.Eğer kibir ürün yapılıyorsa illaki bir sebebi vardır sonuçda yaptığı üürünün arkasında duran ve ömür boyu garanti veren tek firma.
Bende aklıma geleni yazıyorum oyüzden yanlış anlşılmasın herkes gibi benimde bazı düşüncelerimi yazmak tabiki hakkım.Honda da benim amcamın oğlu değil.Sonuçta zevk meslesi isteyen beğenir alır,isteyen de söylenir döner gider hep böyle olmuştur.
Ama nolur birilerinin beğenerek aldığı motorlara yok şöyle yok böyle diyerek çamur atmak yerine hayırlı olsun kardeşim,Allah kaza bela vermesin,memnun olduğun ve olmadğın şeyleri yazki ilinsin şekliden olsa herkes bilgi sahibi olurdu.
Bende şimdi nerden nereye girdim konuya motoruda sattım ya biraz vu konuda dolmuşum üç beş yerde bu tür yazıların daha ağırını okudum oralrda yazmamak için kendimi tutmuştum ama bırasını kendi bölümüm olarak gördüğümden buraya yazdım.
Neyse bence yeni 650f gayet güzel bir dizayn ve yakıt olarak dahada iyi.Bir tek çift far olsaymnış tadından yenmezdi..
ohhh içimiiii döktüm birazzzz..
Adana dan selamlar...
Şöyle de bir şey var honda dediğiniz gibi yerinde saymadı tabi ki teknolojisi 10 yılda illa ki gelişmiştir,ama sanmıyorum bunu 650f e aktarsınlar,eğer o teknolojiyi arıyorsanız 600rr 1000rr gibi motorlara yönelin onlar daha çok hissettirir u teknolojiyi.Ama 650f de plastik malzeme kalitesini ben beğenmedim şahsi fikrim isterse uzay teknolojisi olsun onun dışında torku artmış beygir düşmüş.Bu aslında dediğiniz gibi daha iyi orda sıkıntı yok,tam gücünü verdiği devirler daha düşük buda + keyif olarak geri döner,torkun olayıda budur,ama f4i kadar gitmez.Sizde sanmıyorum çok hız merakınızın olduğunu bu yönden sizin için 650 daha keyiflidir.
evet tabiki hızı seviyorum ama bu bilince sahip sürücülerimiz varmı yok.düşün ki 195 km 5. vites deyim bir anda iki tır biribirini solluyor ve bir leydand kamyonette onları solluyor.Yani en fazla 90 km hızla yolun solunda şimdi siz düşünün nabarsınız bu herife hiçbirşey çünki o bilince sahip değiliz.Yani ben kendi motorumda 240 küsürleri gördüm ama daha fazla gidecek bir uzun yolum ve uygun bir yer oladı ve iki yıl boyunca hep böyle oldu.hızı severim hemde delicesine ama yerinde hız yapmayı severim.
Bu arada 600rr a da bakıyom bazen ama asıl 1000rr lara bakıyorum birden içimdeki ss depreşmeye başlıyor zaman zaman.
Birde bişey sormak istiyorum bir motor var ilan da 2009 model cbr 1000rr motoru garantiden sıfır değişti tabirini kullanmış.Yani motor komple mi değişiyor yoksa mekaniki olarak içi aksammı değişiyor.Birde böyle motor alınır mı?
bide şu güzelliğe bir bakın sşyah oldumu içim gidiyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
Şu ilandaki motorlarla ilgileniyorum sizin bir fikriniz varsa duymak isterim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5238869/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70357154/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5238869/detay/
bu göndermiş olduğunuz 1000rr kasası özellikle 2008-2009 en sıkıntılı olanları çünkü kronik sorunları var debriyaj tas sesi ve yağ yakma gibi zamanında hondaya çok dava açan oldu,bunun sonucunda bu sorunları olan motorlar garanti kapsamında komple motor aksamını değiştir komple motor değişti yani .Eğer bu kasadan almayı düşünüyorsanız çok dikkatli olmalısınız.Keyifiniz kaçabilir.Benim yakın arkadaşımda 2008 modeli var kullanımı rahat ve keyifli bir motor o konuda şüpheniz olmasın ve uzun bir süre kullandım f4i den sonra oturuşu çok sert gelir diye düşünüyordum ama çok çok bir fark yok.Ben beğeniyorum bu kasayı ama bu kronik sorunlar olmamalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
bonus
yani 2009 olan zaten motor garantiden değişmiş diyor.
ama diğer ikisi biri Çanakkale de biri İstanbulda onlarda 2011 fiyatlar bana biraz yüksek geldi.
3-5 daha verip yeni kasası ve biraz daha yeni teknolji diye düşünüyor insan gerçi aramadım ama 30 un altında bir fiyat belirleseler makul olacak gibi ama mal onların bişey deyemeyiz.
Son çare biraz daha bekleerim hem fuar gelir ürünleri görürüz herkes biraz biner sonra tekrar aramaya başlarız.
Zaten şehir içi binmek için cbf150 im var şimdilik sıkıntı yaşamıyom ama zaman zaman elim kaşınınca sıkıntı oluyor.NApalım bekleycez bizde.Bulursak alırız ama.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------
linkin biri aynı olmuş diğeri de bu 1000rr ın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...91508733/detay
Ben de fikrimi beyan ettim 650F hakkında buna ister katılırsın-ister katılmazsın...
Not:4 silindir bir motosiklette titreşim olur mu...evet olur ama sadece belirli devirlerde,motor rönezans dediğimiz güce bindiğinde olur (2011-13 FA'larda 3-3.500 d.dk aralarında sadece yapar).Bunda hep var ve devir iyice yükselince daha da şiddetlenerek atar...(zaten max:11.250 devir çevirebiliyor).Bir düzeltme yapayım tork artmadı-tam tersine düştü,tıpkı beygir,devir ve en nihayetinde hız da....Gösterge tablosundan bahsetmeye gerek yok bile (ilk defa spor karakterli bir sıralı dört silindirde hararet göstergesi YOK)...Teknoloji harikası...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
Benzin tüketim hesabı yapacak olan 4 silindire değil-125-150cc'ye binmelidir...Bu canavarlar doğası gereği benzini içer (ben hiçbir zaman benzin hesabı yapmadım)...Bir değim vardır....ASLAN besleyen yemini (etini) düşünmez...
The Power of The Dreams.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)