Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mart 2014, 01:24
#9381
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
gsx-r oturuş olarak daha rahat gibi buradan görünen
yamahanın bir huyu var bele kavis verip kıble hesabı yaptırıyor adamı motorunun üzerinde nedense
600f muadiline gelince abisi xx var aslında hiç bindiniz mi bilmem ama gayet rahattır kendiside.
motor ömrü olarak 350 400bin km periyodik bakımlarının düzgün yapılması şartı ile fabrika ortalama ömür vermiş durumda
ama virajda f gibi keyif veremez oda başka hayabusa xx zx14r bunlar farklı şeyler...
Gsxr oturuş rahatlığı konusunda size katılıyorum (R6'ya kıyasla).
R6 kafa tasarımıyla,gsxr mavi beyazının kombinesine sahip olmayı isterdim doğrusu.XX'e bir defa çok kısa mesafe binmiştim o yüzden çok yorum yapmam doğru olmaz.Sonuç olarak şu an itibarı ile gerçekten de 600F dışında hiç bir arayışım yok.Gerçekten çok güzel bir motora sahibiz hepimiz.
Reklamlar
-
04 Mart 2014, 02:36
#9382
omer3111 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar tekere kalkarken f çok sert kafa dikiyor bu sebeble arka dişli zinciri büyültmek istiyorum öneri ve görüşleriniz için teşekkürler
f mi sert kalkıyor ?
f en yumuşak makinalardan birisidir
ama sert kalkması motordan değil bence senin kullanımın ile alakalı bir durum
ayrıca arka dişliyi büyütmen motorun daha rahat tekere gelmesini sağlar
marefb adlı üyeden alıntı
Çizik borunun içinden sanırım aynen yarın gkn motora götürcem saolasın ilkay
süspansiyon borusunu söktüler mi peki çizik var diyorlar ?
sökmedilerse nasıl görebiliyorlar garip...
ömer2 adlı üyeden alıntı
Gsxr oturuş rahatlığı konusunda size katılıyorum (
R6'ya kıyasla).
R6 kafa tasarımıyla,gsxr mavi beyazının kombinesine sahip olmayı isterdim doğrusu.
XX'e bir defa çok kısa mesafe binmiştim o yüzden çok yorum yapmam doğru olmaz.Sonuç olarak şu an itibarı ile gerçekten de
600F dışında hiç bir arayışım yok.Gerçekten çok güzel bir motora sahibiz hepimiz.
güzeller bu konuda dediğiniz gibi yamahadansa suzuki candır ama yamaha tasarım olarak çok güzel ama oturuş pozisyonu en yorucu...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
04 Mart 2014, 12:06
#9383
teşekkürler ilkay benim kullanımımdan oldugu dogru o yüzden dişliyi degiştirirsem kalkış yumuşarmı ?
-
04 Mart 2014, 12:22
#9384
BEN YİNE YARDIM İSTİYORUM.
Anahtarımı kaybettim ve anahtarcıda yenisini yaptırdım. Motoru bir süre kullandıktan sonra immo ışığım yandı f1 le beraber ve sönmüyor. Maalesef motor da çalışmıyor.
Anahtarcı beyindendir diyor.
Fikri olan, Allah rızası için yardım edebilecek olan?
-
04 Mart 2014, 14:17
#9385
umt3342 adlı üyeden alıntı
BEN YİNE YARDIM İSTİYORUM.
Anahtarımı kaybettim ve anahtarcıda yenisini yaptırdım. Motoru bir süre kullandıktan sonra immo ışığım yandı f1 le beraber ve sönmüyor. Maalesef motor da çalışmıyor.
Anahtarcı beyindendir diyor.
Fikri olan, Allah rızası için yardım edebilecek olan?
Chip yüklettiniz mi anahtara?
100-120 civarına yükletebiliyorsunuz.
-
04 Mart 2014, 14:27
#9386
omer3111 adlı üyeden alıntı
teşekkürler ilkay benim kullanımımdan oldugu dogru o yüzden dişliyi degiştirirsem kalkış yumuşarmı ?
tekere nasıl kaldırıyorsun motoru ne yapıyosun bilmediğimden birşey diyemiyecem
umt3342 adlı üyeden alıntı
BEN YİNE YARDIM İSTİYORUM.
Anahtarımı kaybettim ve anahtarcıda yenisini yaptırdım. Motoru bir süre kullandıktan sonra immo ışığım yandı f1 le beraber ve sönmüyor. Maalesef motor da çalışmıyor.
Anahtarcı beyindendir diyor.
Fikri olan, Allah rızası için yardım edebilecek olan?
anahtarı nasıl yaptılar nerede yaptırdın bunlar önemli şeyler
birde anahtardaki çip hiss yani honda immobilzer securty system destekleyebiliyor mu bazı çipler her türlü aracı karşılayamayabiliyor
bu tarz işlemleri serviste yaptırman daha iyidir dışarıda yaptırma ücreti ile aynıdır fiyatlar hem çalınma riski yok hemde garanti iş
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
04 Mart 2014, 18:50
#9387
Evet. Beyni söküp chip yaptılar.150 ye yaptırdım 2 tane. Önce kullandım 1 ay kadar .Şimdi immo ve f1 yandı, çalışmıyor. Servis immo varsa mutlaka anahtardandır diyor anahtarcı da beyinde. Ne yapacağımı şaşırdım:(
-
04 Mart 2014, 22:00
#9388
ilkaycım 4000 5000 devirle giderken kopresöre bindirip oturarak debriyajı tokatlıyorum kafa bi anda kucagıma geliyor refleks olarak arka frene veye gaz kesiyorum hoop kafa aşşagıda facede tanıştıgım burak kılıcer baya iyi teker yapıyor ona sordum nasıl yapıyosun die debriyajsız devirini bularak dedi ama utandım bi daha sormadım hangi fites hangi devir die kendi çapımdada whellie videoları izleyerek arka dişlilerin genelde büyük oldugunu gördüm.o yüzden arka dişliyi büyültün ce daha sakin kalkar umuduyla arka dişliyi büyütmeye karar verdim ama dogrumu yapıyorum yanlışmı bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------
-
04 Mart 2014, 22:04
#9389
wolrath adlı üyeden alıntı
650f ve vfr800 gelmeyecek
Kumandan; VFR gelmeyecek doğru fakat cb650f ve cbr 650f gelecek(hatta honda.com.tr'de naked ve supersport bölümünde yer almış) ve fakat fiyat gözükmüyor...Fuarda honda yetklisine sord.zaman mayıs gibi gelecekler ve fakat fiyat belli değil dendi...
-
04 Mart 2014, 22:06
#9390
Hoppp bende aldım 2007 çıkışlı 33 binde 600fi sonunda daha önce 1000 repsol kullandım ama 600f in verdiği tadı hiç bir motorda bulamadım herkese kazasız belasız sürüşler )
-
04 Mart 2014, 22:27
#9391
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Kumandan; VFR gelmeyecek doğru fakat cb650f ve cbr 650f gelecek(hatta honda.com.tr'de naked ve supersport bölümünde yer almış) ve fakat fiyat gözükmüyor...Fuarda honda yetklisine sord.zaman mayıs gibi gelecekler ve fakat fiyat belli değil dendi...
bugun alper de soyledı aynı seyı.bana da gelmeyecek demıslerdı.ınsallah gelır.sıtede yazan fıyat benı ılgılendırmıyor.ben o motoru ellemeden Tr ye gelmıs saymam
*
omer o gordugun dıslılerın orjınale oranları cok farklı. stunt makınelerınde tercıh edıyorlar ama gunluk kullanımda cok yorar adamı.cok hırcın olur makıne.son surat oldukca duser.hıc gerek yok oyle bır fantazıye bence.
-
04 Mart 2014, 23:12
#9392
Şunları da bırakayım buraya, içimden geldi.
-
04 Mart 2014, 23:54
#9393
-
05 Mart 2014, 00:07
#9394
-
05 Mart 2014, 00:24
#9395
omer3111 adlı üyeden alıntı
ilkaycım 4000 5000 devirle giderken kopresöre bindirip oturarak debriyajı tokatlıyorum kafa bi anda kucagıma geliyor refleks olarak arka frene veye gaz kesiyorum hoop kafa aşşagıda facede tanıştıgım burak kılıcer baya iyi teker yapıyor ona sordum nasıl yapıyosun die debriyajsız devirini bularak dedi ama utandım bi daha sormadım hangi fites hangi devir die kendi çapımdada whellie videoları izleyerek arka dişlilerin genelde büyük oldugunu gördüm.o yüzden arka dişliyi büyültün ce daha sakin kalkar umuduyla arka dişliyi büyütmeye karar verdim ama dogrumu yapıyorum yanlışmı bilmiyorum
http://i.hizliresim.com/e7JV9l.jpg
ilk defa yapmaya çalışıyorsan gaz tepkisine alışman gerekecek ben komple bayrak dikme işine çok girmiyorum açıkçası devrine geldiğinde asılıyorum bi kaç sn veya o anlık az kaldırıyorum
en uygunu 6bin devir üstüne çıktıktan sonra oluyor 7bin ve sonrası yapıyorum ben sabit hız git devirde gazı bir anda aç tepkiyi görürsün belki biraz gidonuda çekmen gerekebilir kendine doğru
alışkın değilsen gazı sonuna kadar açma kademe kademe açarak tepkileri ölç alışmaya başladıkta dikmeye başlarsın
çok geleceğini hissedersen gazı anlık kapatıp açabilirsin veya kısıp tekrar açabilirsin ne kadar gerekiyorsa
eğer uygun bir açıda bayrak dikmeden sabit kalkarsa vitesin sonuna kadar gidersin redlineda kesiciye girerken kendisi sakin indirir kafayı
ama baktın çok geldi gazı kapamak zorunda kaldın kafanın yere ineceğine kesin gözüyle bakıyorsan gazı aç tekrar kompresörle gücü öne yükleme ivmeyle arkaya ver
çok teker yapmaya çalışırsan egsantirik gergisi bir süre sonra ses yapmaya başlar muhtemelen bizim motorların kronik problemi gergidir
egsantrik zinciri olması gerekenden önce zamanını doldurur
debriyajda durumdan etkileniyor tabii özellikle debriyajla tekere almada
debriyajla tekere alan arkadaşlarda oluyor herkes nasıl rahat ediyorsa o şekilde yapıyor ama 1. viteste debriyaj tokatlamak her zaman çok daha risklidir power wheelie göre yani motoru kendi gücünü kullanarak kaldırmaya göre...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
05 Mart 2014, 01:18
#9396
wolrath adlı üyeden alıntı
600rr guzel detaylar vardı gormussundur sen de.ozellıkle gıdon pedını merak ettım.sorayım dedım sormaz olaydım
cogu bırbırıne yonlendırdı. bır tanesı de burada sadece motor satılıyor dedı.yahu tamam alıyorum desem o motoru ?
ınsan oraya koydugu motora hıc olmazsa neymıs la bu demez mi,merak edip bılgı sahıbı olmaz mı?
mt07-9 2lısı gercekten an ıtıbarıyle fıyat konusunda cok basarılı.ama benım ıcın bu fıyata 4sılındır optimum bır racıng olan FA'yı sallayabılecek bır makıne yok suan pıyasada.650f te (alperle yıne ortak gorusumuz
) 27 cıvarına gelecegı ıcın pıyasada rahat bır sekılde tutunur 2.elleri . 650-fa'ya rakıp olur mu? orası kullanıcı profılıne baglı. fa bıle 102bg ıle "hmmm" dedırttı,ıstenılen kadar satamadı sonucta.her ne kadar uzerınde led med teknolojık oyuncak dolu olsa da,"82bg" eskıden fazerlarda dusulen 2lemde bırakabılır ınsanları.
Aynı problemi bende yaşadım.Diyalog şöyle:
İyi günler.Beyefendi 650 f ?
kem.......küm....
600 f ?
mm......kem.....vs. vs.
Son sözüm teşekkür ederiiim iyi çalışmalar.
Bu arada dün akşam Mahmutbey'den otobana girip kısa bir tur yapmak isteyerek tatlı bir yağmura yakalandık.Yeni aldığım METZELLER ROADTEC Z8 ' lerin ilk yağmur performansını deneme şansım oldu.Sonuç umduğumdan daha iyi.Tavsiye ediyorum.
-
05 Mart 2014, 01:39
#9397
roadtech ve michelinde pilot road tarzı yol lastiklerinin performansları bizim genel olarak kullandığımız sport veya yarış lastiklerine göre her zaman daha iyidir
araba üzerinden düşünecek olursak biri daha çok kuru temin için tasarlanmış performans amaçlı bir lastik tam anlamıyla
diğeri daha çok yüksek performanslar yerine ( bunuda yeteri kadar karşılayarak ) daha uzun ömürlülüğü ve çok amaçlı kullanımı hedefliyor yani 4 mevsim lastik gibi düşünebiliriz otomobilde
-
05 Mart 2014, 02:02
#9398
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
roadtech ve michelinde pilot road tarzı yol lastiklerinin performansları bizim genel olarak kullandığımız sport veya yarış lastiklerine göre her zaman daha iyidir
araba üzerinden düşünecek olursak biri daha çok kuru temin için tasarlanmış performans amaçlı bir lastik tam anlamıyla
diğeri daha çok yüksek performanslar yerine ( bunuda yeteri kadar karşılayarak ) daha uzun ömürlülüğü ve çok amaçlı kullanımı hedefliyor yani 4 mevsim lastik gibi düşünebiliriz otomobilde
Aslında Pilot Power almayı düşünüyordum.Alsaydım size göre eksi veya artı yönleri ne olurdu acaba?
-
05 Mart 2014, 02:29
#9399
ömer2 adlı üyeden alıntı
Aslında Pilot Power almayı düşünüyordum.Alsaydım size göre eksi veya artı yönleri ne olurdu acaba?
ömer abi diyorum saçlarda ağarmış alınmazsın umarım (=
benim lastikler michelin pilot power 2ct olanlarından fena değil memnunum denilebilir ama yaş olarak ömürlerini bu yaz dolduruyorlar artık
bunun üstüne daha yeni serileri çıktı ama 3ct ve pilot pure
bir arkadaşım cbf1000 de ( sattı gerçi ) pilot road 3 almıştı ve memnundu ama tam performans değerlendirmesi yaparsak sport veya pure'a göre daha geç ısınıyor ve virajdaki limitteki yol tutuş performansı biraz farklı olabilir ama yağmur performansı başarılıdır
metzellerde iyi lastiktir özellikle kuru zeminde micheline göre biraz daha başarılıdır ama yağmuru michelin kadar sevmiyor
daha iyi lastikler var yazabileceğim pirelli diablo corsa-rosso gibi ama km olarak karşılaştırıldığında performansı pek memnun etmeyebilir ama başarılı lastiklerdir
birde bu seneki henüz yapıldımı bilmem ama lastik karşılaştırma testlerine bakmak gerekir
sonuçta firmalar teknolojilerini geliştiriyorlar geçen senenin en iyisi bu sene en kötü seçilebilir veya aynıda kalabilir yeni çıkacak lastiklere göre
ben muhtemelen michelin 3ct alırım gibi yazın veya başka bir lastikte seçebilirim ama en iyi halle takımına en az 1200 lira bayılıyorsun
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
05 Mart 2014, 02:40
#9400
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
ömer abi diyorum saçlarda ağarmış alınmazsın umarım (=
benim lastikler michelin pilot power 2ct olanlarından fena değil memnunum denilebilir ama yaş olarak ömürlerini bu yaz dolduruyorlar artık
bunun üstüne daha yeni serileri çıktı ama 3ct ve pilot pure
bir arkadaşım cbf1000 de ( sattı gerçi ) pilot road 3 almıştı ve memnundu ama tam performans değerlendirmesi yaparsak sport veya pure'a göre daha geç ısınıyor ve virajdaki limitteki yol tutuş performansı biraz farklı olabilir ama yağmur performansı başarılıdır
metzellerde iyi lastiktir özellikle kuru zeminde micheline göre biraz daha başarılıdır ama yağmuru michelin kadar sevmiyor
daha iyi lastikler var yazabileceğim pirelli diablo corsa-rosso gibi ama km olarak karşılaştırıldığında performansı pek memnun etmeyebilir ama başarılı lastiklerdir
birde bu seneki henüz yapıldımı bilmem ama lastik karşılaştırma testlerine bakmak gerekir
sonuçta firmalar teknolojilerini geliştiriyorlar geçen senenin en iyisi bu sene en kötü seçilebilir veya aynıda kalabilir yeni çıkacak lastiklere göre
ben muhtemelen michelin 3ct alırım gibi yazın veya başka bir lastikte seçebilirim ama en iyi halle takımına en az 1200 lira bayılıyorsun
Yorumun için teşekkür ederim.Anladığım kadarı ile,limitlerde kullanan biri olmadığım için seçimim doğru olmuş.
ömer abi diyorum saçlarda ağarmış alınmazsın umarım
Hiç bir şekilde alınmam estağfurullah,aşağı yukarı aynı yaşlardayızdır diye düşünüyorum(Saçlar beyaz değil ama)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler