Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Kasım 2013, 23:49
#8661
Arkadaşlar merhaba;
'2001-2006 model 600f (pc35) ve 2011-13 cbr600fa (pc41) sahibi olanlar çok şanslı...
Yeni yılda cbr 650fa; 50 cc hacim artışı -15 bg düşüşü güncel model 102 hp(2014=87 hp) , 0,5 nm tork azalışı, +5 kg şişmanlaması,alu şaseden-demir şaseye geçişi,15.000(devir kesici 13,500d/dk) dan 13.000(devir kesici 11.00 d/dk)ayarlanabilir usd(ters çataldan-ayarsız normal(düz) çatala geçişi,çirkin re-styling(bana göre) ile HONDA; hayallerimi yıktı...(aynı veriler yeni cb650f(hornet)için de geçerli(bir 2011 cb600f hornet kullanıcısı ve severi olarak beni çok üzmüş ve düşündürmüştür).
Hiç mi iyi yanı yok yeni 2014 modelin - elbette var(güzel çok kollu daha hafif alu jantlar,daha büyük çaplı ve papatya stili diskle,daha şekilli bir arka alu salıncak),fakat gel-gör ki teknik veriler berbat(ileriye aşama yok-geriye bir gerileme söz konusu...),hele ki çıplak olam cb650f - tam bir FUKARA ABİDESİ...(er-6n kopyası olmuş)...
HONDA AMCA SANA HİÇ-AMA HİÇ YAKIŞTIRAMADIM!!!
Reklamlar
-
12 Kasım 2013, 00:02
#8662
CBR650FA'yı ER6F, XJ6F ile aynı seviyeye çekmişler . Aynı şekilde naked'ları.
Neyse yakın zamanda 600fa alan birisi olarak çok sevindim açıkçası .
-
12 Kasım 2013, 00:11
#8663
seigen adlı üyeden alıntı
CBR650FA'yı ER6F, XJ6F ile aynı seviyeye çekmişler
. Aynı şekilde naked'ları.
Neyse yakın zamanda 600fa alan birisi olarak çok sevindim açıkçası
.
Bir Kawasaki'ye bak((2014 z1000 ve z1000sx)bir Yamaha 'ya bak(mt 09 ve mt 07) sürekli bir gelişim , yeni modeller-daha yüksek performans ve daha SEXY stil, bir de Honda ya bak güncel modelleri geliştireceğine - geriletiyor....Yeni yılda 2014 cbr 650fa ve cb 650f showroomlarda yerini alacak - merak ediyorum bu yenilenmiş 2 modeli kaç kişi satın alacak???
-
12 Kasım 2013, 00:11
#8664
Ben de CBR 600 F4i sahibi olarak ne kadar doğru bir seçim yaptığımı bir kez daha anladım
-
12 Kasım 2013, 00:15
#8665
Ön fren kaliperin 3 piston yerine 2 pistona düşürüldüğünü ekleyeyim .
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Bir Kawasaki'ye bak((2014 z1000 ve z1000sx)bir Yamaha 'ya bak(mt 09 ve mt 07) sürekli bir gelişim , yeni modeller-daha yüksek performans ve daha SEXY stil, bir de Honda ya bak güncel modelleri geliştireceğine - geriletiyor....Yeni yılda 2014 cbr 650fa ve cb 650f showroomlarda yerini alacak - merak ediyorum bu yenilenmiş 2 modeli kaç kişi satın
alacak???
Honda'da tek kayda değer yeni VFR800F geliyor yalnız, bence çok başarılı olmuş :D.
-
12 Kasım 2013, 00:15
#8666
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
Ben de CBR 600 F4i sahibi olarak ne kadar doğru bir seçim yaptığımı bir kez daha anladım
3 yıl sonra (yani 2017'de)-tahminim tutarsa cbr 650f-olur cbr700f ve gücü de 70 hp-75hp olur...
YAKIŞMADA SANA HONDA UNCLE...!!!
-
12 Kasım 2013, 00:15
#8667
Arkadaşlar Sinyalli aynalar gelmişler,
bugün haber geldi,
bilginiz olsun,
600RR ayna diplerine sahipler,,,
100 lira takımı...,,
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...40919671/detay
-
12 Kasım 2013, 00:19
#8668
seigen adlı üyeden alıntı
Ön fren kaliperin 3 piston yerine 2 pistona düşürüldüğünü ekleyeyim
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Honda'da tek kayda değer yeni VFR800F geliyor yalnız, bence çok başarılı olmuş :D.
Özür dilerim Çağdaş-atlamışım(çok sinirliyim de..)
-
12 Kasım 2013, 00:20
#8669
ömer2 adlı üyeden alıntı
Maaşallah. Senin dişliyi görünce karar verdim bende söküp siyaha boyayacağım.
Bu arada benim deponun altındaki benzin hortumu delinmiş dün depoyu falan komple indirdim.Yarın öbür gün topkapı sanayiye gidip hortum yaptıracağım.Bir de hazır sökmüşken egzntrik gergisini de söktüm, ufaktan bi ses vardı ucuna tor nada uzatma yaptırmayı düşünüyorum.Sökük fotoğrafları bu gün yarın atacağım.Depoyu sökmek öyle çok zor bir iş değilmiş.
tornada uzatma yapar iseniz sağlıklı olmaz her şeyin bir kullanım ömrü vardır,yeni gergi alıp takmalısınız tornada parça eklemek çürümüş olan kaportayı temizlemeden macunlayıp boyamaya benzer,hallolmuş gibi dursa da asıl yarattığı zarar daha büyük olur umarım anlatabilmişimdir ...
-
12 Kasım 2013, 00:24
#8670
Yeni VFR 800F hakikaten olağanüstü güzel..
motor-şase hiç değişmemiş tamamen aynı diyor Honda yetkilisi japon amca- sadece çekiş control elcik ısıtma eklenmiş(standardında geliyor)...arka maşa da yenilenmiş , gündüz ön ve arka led farlar ileve çok başarılı olmuş(re-styling)...
Makinasına hiç dokunmamışlar-cbr650fa ve cb650f gibi içine etmemişler...
-
12 Kasım 2013, 02:27
#8671
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
600F'e ek bir işlem gerekmeden oluyor değil mi bunlar? Kabloları geçirmek için delme falan yapacak mıyız?
Birde katlanması nasıl? RR aynası şeklinde mi katlanıyor? Yoksa standart 600f gibi mi?
-
12 Kasım 2013, 02:34
#8672
gursus adlı üyeden alıntı
tornada uzatma yapar iseniz sağlıklı olmaz her şeyin bir kullanım ömrü vardır,yeni gergi alıp takmalısınız tornada parça eklemek çürümüş olan kaportayı temizlemeden macunlayıp boyamaya benzer,hallolmuş gibi dursa da asıl yarattığı zarar daha büyük olur umarım anlatabilmişimdir ...
Ondan vaz geçtim zaten.Biraz daha sert yay yaptırdım bu gün.Az önce bi 70 - 80 km yol yaptım şu an sorun yok.Bakalım ilerideki günler ne gösterecek.
-
12 Kasım 2013, 02:48
#8673
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Güzelmiş.Malzeme kalitesi nasıl gördünüz mü ? Yüksek hızlarda falan ayarı bozulmasın
-
12 Kasım 2013, 03:29
#8674
ömer2 adlı üyeden alıntı
Ondan vaz geçtim zaten.Biraz daha sert yay yaptırdım bu gün.Az önce bi 70 - 80 km yol yaptım şu an sorun yok.Bakalım ilerideki günler ne gösterecek.
çok denendi çok uğraşıldı çok konuşuldu bu konu,ben zarıl zarıl öten egzantirik sesi için 10 bin km önce gergiyi değiştirdim bunun 8bini çıt ses çıkarmadı son 2 bindir çok hafif zarıldıyor buda zincirden dolayı.imkanınız var ise zincir+gergi değiştirin sakin bir kullanımınız varsa ara ara gazlarsanız yani sürekli devirli kullanmıyorsanız motoru,20bin km çok rahat götürür.Bu zincir ve gergi olayına kronik sorunmuş gibi bakılıyor fakat bu tarz devirli makinalar da aslında normal bir durum ve belirli km lerde mutlaka değişmeli hava filtresi buji gibi birşey bu. selamlar kazasız sürüşler
-
12 Kasım 2013, 03:41
#8675
gursus adlı üyeden alıntı
çok denendi çok uğraşıldı çok konuşuldu bu konu,ben zarıl zarıl öten egzantirik sesi için 10 bin km önce gergiyi değiştirdim bunun 8bini çıt ses çıkarmadı son 2 bindir çok hafif zarıldıyor buda zincirden dolayı.imkanınız var ise zincir+gergi değiştirin sakin bir kullanımınız varsa ara ara gazlarsanız yani sürekli devirli kullanmıyorsanız motoru,20bin km çok rahat götürür.Bu zincir ve gergi olayına kronik sorunmuş gibi bakılıyor fakat bu tarz devirli makinalar da aslında normal bir durum ve belirli km lerde mutlaka değişmeli hava filtresi buji gibi birşey bu. selamlar kazasız sürüşler
Olmazsa değiştirim tabii bu şekilde olmaz.Hazır sökmüşken deneyelim istedim.Şu an sorun yok ilerisi allah kerim.
-
12 Kasım 2013, 04:46
#8676
cbr 600rr standart aynaları gibi ayarlanıyor,
yuksek hızlanmalarda kapanma titreme gibi sorunları olmuyor,
ve her ayna içerisinden kabloları çıkmaktadır,
o sebepten baglantı esnasında dip kısımlardaki kablolar baglanmalıdır,
motosikletteki sinyal kablolarından kablo uzatılmalı ve aynaların dibinden baglantı kurulmalıdır,,,
-
12 Kasım 2013, 16:20
#8677
Pekiii bu sinyal kaplosunu nerden geçirebiliriz grenaja delik açmak gerekecek sanırım.
-
12 Kasım 2013, 17:19
#8678
cbr250ye takmistim onun farkli acisi olmasina ragmen guzel olmustu.
-
14 Kasım 2013, 14:24
#8679
Tam almaya karar verdik 2014 un hemen basinda, kasa degisecegini soyluyosunuz. Cok uzuldum sans diyelim artik... peki bu degisiklik kesin mi arkadaslar...
-
15 Kasım 2013, 13:55
#8680
arkadaşlar 2 hafta önce petrol ofisinin pembe olan antifirizini degistirdik motorda ve şimdi su pompasının ordan damlama yapıyor yanlış mı yaptım acaba bi zarar vermiş olabilirmiyim motora
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler