Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8381

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı orhanyor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bisey dikkatimi cekti, motorun yagini degistirmeden once trafikte hararet 104 derecede sabitlenirdi ama yag degisiminden sonra 110 u gectigini gordum. bu normal mi acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

    110 normal bir rakkam gibi duruyor. simdi kullanim kilavuzuna bir goz attim, hararet gostergesi 122 ile 132 derece arasinda yaniyormus.
    Orhan ; bizim makina'lar(yeni kasa^^F^^) 104 derecede fan açıyor(ben trafikte en fazla 106 gördüm)Sen iyisi mi koltuğu altında tahliye kabı var; orayı bi kontrol et- min-max arasında olmalı soğutma sıvısı
    The Power of The Dreams.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8382
    orhanyor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2012
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    2013 Honda CBR 600F
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orhan ; bizim makina'lar(yeni kasa^^F^^) 104 derecede fan açıyor(ben trafikte en fazla 106 gördüm)Sen iyisi mi koltuğu altında tahliye kabı var; orayı bi kontrol et- min-max arasında olmalı soğutma sıvısı
    bu aletler trafik istemiyor abi, gaza basmicaksan cek kenara diyo resmen
    dun cok beter bir sicak vardi aralarda adam gibi kacicak yerde yoktu bir saat takildim trafikte valla cok kotu bi deneyimdi bir ara guzel genis bir emniyet seridine denk geldim tam yapistirdim gidiyorum trafikte akmaya basladi assagi yukari 40 km hizla gidiyodu arabalar. onlar o hizda giderken bende biraz suratliydim, assagi yukari 50 metre onumdeki arabanin, emniyet seridinin yarisini kaplayacak sekilde sag kapisi sonuna kadar acildi. valla frenler supermis asilmamla beraber kapiya gelene kadar durdum. kasitli yapildigini sandim, acayip sinirlendim nevrim dondu bi hisimla yeniden gaza basip kapiya dogru baktim arabayi durduracaktim, fakat yolcu koltugunda 70-80 yaslarinda bir teyze oturuyodu. dedim herhalde ne yaptigini bilmiyo zavalli. bosverdim gectim gittim.
    ozet: dikkatli olmak lazim

  3. #8383
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizce model mi daha önemli, kilometre mi? İkiside 14 istiyor ama 13 civarına alabilirim sanıyorum.

    2003 model 25 bin km mi? tricolor
    2007 model 35 bin km mi? kırmızı

    İki motorda yakın arkadaşımın motoru, uzun süredir kendilerinde. Kilometreleri orjinalliği konusunda şüphe yok. İkisinin bakımlarıda yapık durumda, lastikleride sezon başında alındı. İkisinde de performans egsoz var. Bahsettiklerim hyosung'un arkasındaki iki motor.

    Sizce model mi daha önemli, kilometre mi?

    http://img689.imageshack.us/img689/1678/3xv8.jpg

    dostum o km 'ler cokta farklı degıl,
    model daha baskın cıkacaktır,
    çünki 2 yıl bındıkten sonra yası dıerınden daha genc kalacak,

    bence 2007.
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  4. #8384

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016


    ---------- Post added at 09:22 ---------- Previous post was at 09:20 ----------



    ---------- Post added at 09:28 ---------- Previous post was at 09:22 ----------



    ---------- Post added at 09:30 ---------- Previous post was at 09:28 ----------

    ykocabay ve ömer2 bunu beğendiler.

  5. #8385

    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    mersin
    Motorun debriyaj baskı balatası ,lastikleri "0".70 tl ye 200 kmYakıt opetten.

  6. #8386

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016
    ykocabay bunu beğendi.

  7. #8387

    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    mersin
    KM orijinalse 2007 iyidir. Satacağın günü de hesap edersen yeni model daha avantajlı.

  8. #8388
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum o km 'ler cokta farklı degıl,
    model daha baskın cıkacaktır,
    çünki 2 yıl bındıkten sonra yası dıerınden daha genc kalacak,

    bence 2007.
    Alıntı umt3342 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KM orijinalse 2007 iyidir. Satacağın günü de hesap edersen yeni model daha avantajlı.
    Teşekkür ederim cevaplar için, bende böyle düşünüyordum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Kırmızı renk zaten ayrı bir güzel duruyor

  9. #8389

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    80'le serçeye çarptım, ön cama vurdu, kuş savruldu, telef oldu sanırım :(. Tam ben geçerken kenardan havalandı...

    300 km Şile Kandıra İzmit rotası yaptım, motora alışmak için ideal rota . Bozuk yolda iyi zıplatıyor ama, amortisörleri biraz daha TR şartlarına göre ayarlamak gerekli gibi, bunu honda servisinde yapabilir miyiz acaba, ya da ciddi bu ayardan anlayan usta var mı? Sürenin kilosuna göre rider sag, free sag ölçümü yapacak vs .

  10. #8390

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    80'le serçeye çarptım, ön cama vurdu, kuş savruldu, telef oldu sanırım :(. Tam ben geçerken kenardan havalandı...

    300 km Şile Kandıra İzmit rotası yaptım, motora alışmak için ideal rota . Bozuk yolda iyi zıplatıyor ama, amortisörleri biraz daha TR şartlarına göre ayarlamak gerekli gibi, bunu honda servisinde yapabilir miyiz acaba, ya da ciddi bu ayardan anlayan usta var mı? Sürenin kilosuna göre rider sag, free sag ölçümü yapacak vs .
    Çatal damper ve rebaund ayarını layikiyle TR'de yapabilen usta çok az var(İshak yıldırım bunlardan biri....)M...tal sorduğunda -; O ney ya? diyo...(bi haberler)...Standart ayarlar 85 kg'lık sürücüye göre ayarlı...
    Ben sadece arka monoshok'un ön-yüklemesini 1 tık arttırdım- mükemmel oldu(önü hiç ellletmedim) Bu arada 83 kiloyum.........Bence çatal ayarlarını hiç ellletme-işi bilm. birisi makineyi mok edebilir(yolda dengesizlik )---Deneyle sabittir( 2006 gsx-r 1000)
    seigen bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  11. #8391
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Okadar teknik konuşmayın abi, ben henüz servisler çıtasına ancak yükseldim ( yani herşeyden bihaberim hala )

  12. #8392

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    71 kg'yim, ekipmanla olsa olsa 75-76 kg . Bir de ön çatalda vidalar farklı bakıyor, ufak bir ayarsızlık var gibi, kitapçıkta standart ayarları verilmiş neyse ki, bir ara zaman bulursam standarta çekeyim başta, sonra yarım tur arttırır, azaltırım artık .

  13. #8393
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    71 kg'yim, ekipmanla olsa olsa 75-76 kg . Bir de ön çatalda vidalar farklı bakıyor, ufak bir ayarsızlık var gibi, kitapçıkta standart ayarları verilmiş neyse ki, bir ara zaman bulursam standarta çekeyim başta, sonra yarım tur arttırır, azaltırım artık .
    Barkın Bayoğlunun 600FA incelemesini izlerseniz standart ayarın gayet iyi olduğunu ve bu ön çatal ayarının önemli bir iş olduğunu mümkün oldukça kurcalanmaması gerektiğini söyliyor
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  14. #8394

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Neyse ilk yazımdan sonra youtube'da videolarını buldum, çok zor değil. Kendim yaparım. Zaten bizdeki servisler varken çoğu şeyi kendimiz öğrenip halletmemiz en sağlıklısı oluyor.

  15. #8395

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barkın Bayoğlunun 600FA incelemesini izlerseniz standart ayarın gayet iyi olduğunu ve bu ön çatal ayarının önemli bir iş olduğunu mümkün oldukça kurcalanmaması gerektiğini söyliyor
    Aynen katılıyorum yeni kasa ^^F^^'teki çatal üstünde bulunan siyah 17mm'lik somunlar ''yay ön-yükleme(damper),,kırmızı tornavida başlı olan ortadaki ise yay geri sekme hızı^^yavaş-hızlı^^(rebaund)--ayarlarıdır
    NOT: rebaund başları(tornavida uçlu görünümlü) SİMETRİK değil'dir....Eger ki damper ayarlarını kurcalarsanız motor üst süratlerde huysuz gider(bunlar tekrar düzeltilebilir...), fakat rebaund ayarlarını çok zor --- o yüzden BENCE hiç ellemeyin-ellettirmeyin
    The Power of The Dreams.

  16. #8396
    Untamed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '05 Honda CBR600F
    arkadaşlar herkese iyi akşamlar bugün "temiz" diye aldığım motorumu bakıma götürdüm. ve bütün bakım boyunca ustam bu nedir şu nedir şuna da bakalım diye adamların başındaydım Allah razı olsun kafamdaki her sorunu sıkıntıyı silip attılar.çamura dönmüş fren yağı mı dersiniz, rezil durumda ki fren pistonları mı dersiniz yanmış bujiler falan filan derken öğlen 1den gece 9,5 a kadar 2 usta çalıştı alet üstünde. tanıdık aracılığıyla gittiğimden 700 lira cıvarı çıkacak faturayı da 450 ye bağladık şimdi sıra lastiklere geldi onlarda salı günü gelecek takılacak kısmet olursa. gelirken yol çok rüzgarlı ve uzun olduğundan bi abim kullandı ve yakıt hesabı yaptık 5-6 kuruş civarı bi inme olmuş km başına. Aman gözünüzü seveyim parasını geçtim, canımızı taşıyoruz bu aletler üstünde bakımlarımızı eksik etmeyelim 3-5 liradan kurtarıcam diye bakımsız alet satıp başka insanların canının vebalini almayalım üstümüze.

  17. #8397
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Untamed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese iyi akşamlar bugün "temiz" diye aldığım motorumu bakıma götürdüm. ve bütün bakım boyunca ustam bu nedir şu nedir şuna da bakalım diye adamların başındaydım Allah razı olsun kafamdaki her sorunu sıkıntıyı silip attılar.çamura dönmüş fren yağı mı dersiniz, rezil durumda ki fren pistonları mı dersiniz yanmış bujiler falan filan derken öğlen 1den gece 9,5 a kadar 2 usta çalıştı alet üstünde. tanıdık aracılığıyla gittiğimden 700 lira cıvarı çıkacak faturayı da 450 ye bağladık şimdi sıra lastiklere geldi onlarda salı günü gelecek takılacak kısmet olursa. gelirken yol çok rüzgarlı ve uzun olduğundan bi abim kullandı ve yakıt hesabı yaptık 5-6 kuruş civarı bi inme olmuş km başına. Aman gözünüzü seveyim parasını geçtim, canımızı taşıyoruz bu aletler üstünde bakımlarımızı eksik etmeyelim 3-5 liradan kurtarıcam diye bakımsız alet satıp başka insanların canının vebalini almayalım üstümüze.
    bi motorsiket alırken fren hidrolik yağine balatasına bakarım zaten bu kadar tecrübeyi bile henüz kazanmamış kişiler bırakalım da 600cc almasın :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  18. #8398

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Barkın Bayoğlunun 600FA incelemesini izlerseniz standart ayarın gayet iyi olduğunu ve bu ön çatal ayarının önemli bir iş olduğunu mümkün oldukça kurcalanmaması gerektiğini söyliyor
    Standart ayar iyiymiş gerçekten ama benim sol çatal preload 7 tur çıktı 8 olması gerekirken , sağ 8 turmuş. Arka rebound damping'i yarım tur yumuşatmış. İlk sahibi biraz kurcalamış kısacası . Standarta çektim hepsini, şu an gayet iyi.

    Barkın onu apaçi kardeşliğine söylemiştir , yoksa kitapçığa göre yapınca, hiç de zor bir işlem değilmiş.

  19. #8399
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    ykocabay, seigen, wolrath ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #8400

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    2011+ CBR600F veya Hornet için koruma takozu düşünenlere bilgi amaçlı yazayım .

    getgeared.co.uk'den LSL koruma takozu:
    http://www.getgeared.co.uk/lsl_crash...c41_11-_rs_alu
    http://www.getgeared.co.uk/lsl_crashpad_anodised_black

    İkilisi gönderim ücreti dahil 71 gbp'ye geliyor. (İngiltere vergisi düşüyor, twitter'dan tweet atınca 10% düşüyor falan .) Grenaj delmeye gerek yok. PDF açıklaması var http://images.getgeared.co.uk/lsl/55...structions.pdf, asıl resim için ona bakın. Üç noktadan bağlanıyor, oldukça sağlam görünüyor, ayrıca yedek parçası da aynı sitede var.

    Bana çok uygun geldi, aldım ... Bunun dışında illa grenajı deldirtecekler veya Metisse'de var 500 liradan fazla, yağlı kazık misali.
    ömer2 bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler