Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
Bir arkadaşım çin malı alarm takmıştı ama uzun sürmedi sattı motorunu aküden bağlamıştı sanırım çoğu motorcuda veya oto aksesuarcılarında vardır
Ben bunu yeni taktım ama önce aküm marş basmadı.
Sanırım sorun akümdeydi sarj ettim şu an hiçbir sorun yok.
Ama sana tavsiyem sadece kutup başlarına aletin enerjilenmesini sağla yani çalıştırmaymış,flaşörmüş vs.. için bağlantı yapma.
Birazda alarmdan bahsedeyim
---algılama mesafesi ŞAHANE
---ses oldukça fazla (kornası küçük gelebilir gözüne boyut olarak)
---Hassasiyet ayarı kumandadan yapılıyor demiş yorumlarda bir kullanıcı böyle bir şey yok hassasiyet ayarı için bir kablo onu kesin diyor kullanım kılavuzu.Ancak bu kabloyu kesmedim ben ve inanılmaz hassas,yani demek ki kabloyu kessem her rüzgar esişinde ötücek alarm...
http://www.hepsiburada.com/liste/inw...fview%3dsearch
Bilgilendirme için sağol fesmer17, açıkçası cbf 150 yi geçtim çin malı motorlarda bile start/stop (sinyal dahil) bağlantısı yapıp,sorunsuz kullanaları görünce çok pimpirikliymişim gibi geliyo bana büyük ihtimalle yarın biraz gezip bitane alarm alıcam bende ama ben komple bağlatmayı düşünüyorum,çalıştırmasından çok stop ettirme özelliği için..bakalım sonuç ne olacak..
Sende sağol tahsin,fotoların altında yazdıklarını son anda gördüm..
arkadaşlar,
bu alarm'ı bende satıyorum ve bağlantısı düşündüğünüzden daha basittir,
şöyleki,
alarm'daki kırmızı ve sıyah kabloları (kırmızı +,,siyah - olacak şekılde) aküye veriyorsunuz,
sarı kablolarıda sadece arka sinyallere giden turuncu ve gök mavisi renkli sinyal kablolarına eklıyorsunuz ve sisitem açık
flaşöre..CDI'a (beyin'e) felan hiçbir yere giriş yapmayın,
zira beyinli motorlarda alarm'ı beyine vermek risklidir,
basiit işlem anlayacağınız
bu arada aynı alarmı sizlere dileyene 50 liradan verebilirim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
bu arada arkadaşlar elimizde (yani bir arkadaşta) yeni kasa cbr 600f sol grenaj var 2006 gri siyah modelden,
hafif hasarlı kırık vs yoktur,
sadece çizikler mevcuttur,
sahibindende ilanı açıktır,
ilgilenene fiyatta indirim uygulanır,,,
sahibindende GAZİ OSMAN PAŞA yazılı olanlar bana (bize) aittir,
ihtiyaç durumunda gerekenlerde güzellikler yapılır,
maksat ucuza alıp pahalıya satanlara nispet
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Aman arkadaşlar, yaz yaklaştıkça hırsızlık olayları yine artıyor. Aman dikkat.
Ankara'daki 600F ciler ile bir kaynaşsak fena olmaz düşüncesindeyim. Lütfen bağlantı için "taylan73505@yahoo.com" adresinden, özel mesajdan veya aynı adresle facebook üzerinden bağlantıya geçiniz.
herkese kazasız günler.hazır forum ısınmışken 1 sorum olacak . motorumun arka teker bar basıncı 36 ön 32 ben tekere kalkma girişimlerim oldugu için arka tekeri 33 bara düşürdüm.250 gr. yürek yiyerek motora bindim besmeleyide bi güzel çektim debriyajı da tokatladım yani 1. fiteste 60 70 km hıza çıktım gaz kestim motor kompresyona girip yıgıldı öne verdim gazı verdim gazı, bıraktım debriyajı hop tabiki fazla kalkmadı tekere. neyi yanlış yapıyorum ben yada daha basit bi teker olayı varmı bu f lerde patinaja çok düşüyorum acaba gıcık oldugum birini artcı olarak arkama oturtup ölemi denesem .. vereceginiz akıldan dolayı şimdiden teşekkür eder en güzel kızların sizlerle beraber olmasını temenni ederim
karıncayı bile incitemiyorum.. deniyorum ama olmuyor, çok küçükler. hemen ölüyolar
selam arkadaşlar şu linkteki motor hakkıında yorumlarınızı alabilir miyim ?Sahibi motoruna anahtar değmediğini grenajlarında bazı çatlaklar olduğunu ve yaptırdığını söyledi sizlerin de bi yorumunu alayım dedim tekeriniz düz bassın...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0442822/detay/
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Güzel motor ama burdan nasıl yorum yapılırki sesini dinlemek üzerine binmek gerek şasede sıkıntı yoksa motorda sıkıntı yoksa lastik zincir durumu iyiyse (lastik zircir deyip geçmeyin geçen fuarda 1000 tl paramız gitti) boya olup olmaması önemli değil ama arka kuyruk falan kesilmiş ben orjinalciyim kıl olurum böyle şeylere
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Konu boya badanadan gidiyor hazır sorayım dedim
Uploaded with ImageShack.us
Bunu ne renk yapmalı? Beyaz yapsak jantları ve stickerlarını da siyah yapsak, sade ama güzel birşey çıkar mı ortaya?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)