Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Mayıs 2009, 20:22
#721
phar adlı üyeden alıntı
Merhaba. Su an askerdeyim son 10 gunum. cbr 125 i brıakıp geldim dondugumde hemen deiştiricem bende herkes gibi 600f mi yoksa başkası mı? sorusunda bocalıyorum. Benim sıkıntım kullanabilirmiyim degil de istanbul icinde ne kadar rahat edebilirim ne akdar (ya abi bu motorla bu gun buraya gidilmez) derim... arada kaldıgım diger model ise ER6F.
Kullanımı daha rahat olmalı. Yani er6f alıp rahatıma mı bakıcam yoksa 600f alıp gonlumdekine mi sahip olcam karar veremiyorum. En buyuk takıntım da verecegi yorgunluk ve trafikteki rahatsızlık ihtimali...
not: izmir istanbul yollarını da yapacagım yazları...
her iki model çok güzel, ancak ER6F iki silindir olması nedeniyle yakıtı tabiki daha ekonomik, ancak ses ve güç istiyorsan 600F den şaşma derim
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Reklamlar
-
05 Mayıs 2009, 20:23
#722
mus2aktas adlı üyeden alıntı
Valla ben de 125 ten geçtim ama direkt olarak 600f'e.
yani ille 250 de araya sıkışacak diye bişi yok
araya sıkıştırma diye birşey yok . Arkadaşımız hiç vitesli motor kullanmamış onun için alışana kadar vitese küçük motora binsin dedik kötümü ettik. 125 olur 250 de olum ama mühim olan vitesli olması
muzaffer1968 adlı üyeden alıntı
her iki model çok güzel, ancak ER6F iki silindir olması nedeniyle yakıtı tabiki daha ekonomik, ancak ses ve güç istiyorsan 600F den şaşma derim
++++ 1000
-
05 Mayıs 2009, 20:38
#723
jönysf adlı üyeden alıntı
araya sıkıştırma diye birşey yok . Arkadaşımız hiç vitesli motor kullanmamış onun için alışana kadar vitese küçük motora binsin dedik kötümü ettik. 125 olur 250 de olum ama mühim olan vitesli olması
++++ 1000
Yok canım kötü ettiğini söylemiyorum.Tabiki haklı olduğun yönlerin vardır.bende illede araya bir 250 sıkıştırmanın lüzumu yok demek istemiştim.125 likten sonra direkt olarak 600'lüke de geçilebilir.Karar kullanıcının kendine ait.
2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...
-
06 Mayıs 2009, 02:51
#724
phar adlı üyeden alıntı
Merhaba. Su an askerdeyim son 10 gunum. cbr 125 i brıakıp geldim dondugumde hemen deiştiricem bende herkes gibi 600f mi yoksa başkası mı? sorusunda bocalıyorum. Benim sıkıntım kullanabilirmiyim degil de istanbul icinde ne kadar rahat edebilirim ne akdar (ya abi bu motorla bu gun buraya gidilmez) derim... arada kaldıgım diger model ise ER6F.
Kullanımı daha rahat olmalı. Yani er6f alıp rahatıma mı bakıcam yoksa 600f alıp gonlumdekine mi sahip olcam karar veremiyorum. En buyuk takıntım da verecegi yorgunluk ve trafikteki rahatsızlık ihtimali...
not: izmir istanbul yollarını da yapacagım yazları...
600F supersport makineler arasında tartışmasız en rahat olan modeldir. ER6'yı da severim ama, 600F ile arasında bir gömlek fark var. Bu motorun üzerine bindiğin her dakika keyiftir. ER6 ile giderken yanından bir 600F uzayıp gittiğinde hüzünlenme. Ufak tefek şeylere takılma, bence gönlündeki olsun, sonradan pişman olma.
-
06 Mayıs 2009, 02:52
#725
600f e uygun direksiyon amortisörü varmı piyasada? (düz)
-
06 Mayıs 2009, 03:10
#726
GKN adlı üyeden alıntı
600f e uygun direksiyon amortisörü varmı piyasada? (düz)
benimkinde yok:D
-
06 Mayıs 2009, 03:21
#727
driver600f adlı üyeden alıntı
benimkinde yok:D
soru tam bu deildi ama, du tekrar sorim
diyelimki almak istedin, üretiliyomui, piyasada bulabilirmisin
-
06 Mayıs 2009, 03:41
#728
-
06 Mayıs 2009, 06:56
#729
arkadaşlar 2005 model 600 f lerin piyasası nedir . Çok kafama yatmaya başladı . zx-9 a bındım şehir içi dur kalktan takımlarım terleri valla en iyisi 600 f . Bir de 600 rr dan az yaktıgını bılıyordum bir arkadaşımda aksine daha fazla yakar dedi . hangisi doğru Bilgilendirirseniz sevinirim.
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
06 Mayıs 2009, 09:55
#730
GKN adlı üyeden alıntı
600f e uygun direksiyon amortisörü varmı piyasada? (düz)
ben bulamadım bulursan benimde haberim olsun
dreamdark adlı üyeden alıntı
bu linkdekilerin hepsi motora uydurulması gerekmekte, onun için randumanlı olacağını düşünmüyorum
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
06 Mayıs 2009, 19:19
#731
dreamdark adlı üyeden alıntı
600F supersport makineler arasında tartışmasız en rahat olan modeldir. ER6'yı da severim ama, 600F ile arasında bir gömlek fark var. Bu motorun üzerine bindiğin her dakika keyiftir. ER6 ile giderken yanından bir 600F uzayıp gittiğinde hüzünlenme.
Ufak tefek şeylere takılma, bence gönlündeki olsun, sonradan pişman olma.
Ben bu soruyu yanlış başlıkta sormuşum cevaplar taraflı taraflı kokuyo
Şaka bi yana tesekkur ederim. 600f in sport lar arasında en rahat oldugunu biliyorum ama en rahat sport ne kadar rahat? Bu aleti cok seviyorum ama istemiyorum ki gun icinde saga sola gittikten sonra eve sırt ve kol agrılarıyla doneyim yorgun argın... Yani bu ilk etapta kesin olacak ama sonra aşacakmıyım yorulmayı yoksa motorun bu kaprisine boyun mu eyecegim ne olacak?
muzaffer1968
Benzin de sorun degil bana performans da. Takıldıgım nokta 600f e binip duygusal patlamalar mı yaşıycam, er6f e binip pjama terlik rahatlıgı mı yaşıycam istanbul trafiginde... yani ikisinin arasında rahatlık farkı mı daha buyuk yoksa lezzet farkı mı?
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
-
06 Mayıs 2009, 20:01
#732
GKN adlı üyeden alıntı
600f e uygun direksiyon amortisörü varmı piyasada? (düz)
ne yapçan sen ya R1 e takacan.
HONDA;hayat onda...
İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
-
07 Mayıs 2009, 03:12
#733
phar adlı üyeden alıntı
Ben bu soruyu yanlış başlıkta sormuşum cevaplar taraflı taraflı kokuyo
Şaka bi yana tesekkur ederim. 600f in sport lar arasında en rahat oldugunu biliyorum ama en rahat sport ne kadar rahat? Bu aleti cok seviyorum ama istemiyorum ki gun icinde saga sola gittikten sonra eve sırt ve kol agrılarıyla doneyim yorgun argın... Yani bu ilk etapta kesin olacak ama sonra aşacakmıyım yorulmayı yoksa motorun bu kaprisine boyun mu eyecegim ne olacak?
muzaffer1968
Benzin de sorun degil bana performans da. Takıldıgım nokta 600f e binip duygusal patlamalar mı yaşıycam, er6f e binip pjama terlik rahatlıgı mı yaşıycam istanbul trafiginde... yani ikisinin arasında rahatlık farkı mı daha buyuk yoksa lezzet farkı mı?
ağırlıklı olarak şehir içi ve ulaşım amaçlı kullanılacaksa er-6 daha iyi bi seçim olacaktır elbette. ama motosikleti sadece eğlence amaçlı olarak kullanacaksanız ve de ses ve grenajlı bi motor kullanmanın şık görünümü sizin için ön sıralarda gelen bi öncelikse 600f
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
07 Mayıs 2009, 03:25
#734
dreamdark adlı üyeden alıntı
bu tip çok ilan var emre, asıl merak ettiğim f için özel bi üretim varmı bu konuda, dedim belki f topiğinde kullanan birileri vardır
hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı
ne yapçan sen ya R1 e takacan.
yok olm bizim minik gazıya bakıyorum
-
07 Mayıs 2009, 03:44
#735
-
07 Mayıs 2009, 09:38
#736
Discordian adlı üyeden alıntı
müşkülpesentlik gibi olacak ama bu gidon amortisörü 99-01 model arası içinmiş
bu arada ustam dün xenonları söktü motordan. aküyü yoruyorda hem de kısa far yanmıyodu, normal ampul taktık şimdi farlar canavar oldu.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
07 Mayıs 2009, 09:48
#737
phar adlı üyeden alıntı
Ben bu soruyu yanlış başlıkta sormuşum cevaplar taraflı taraflı kokuyo
Şaka bi yana tesekkur ederim. 600f in sport lar arasında en rahat oldugunu biliyorum ama en rahat sport ne kadar rahat? Bu aleti cok seviyorum ama istemiyorum ki gun icinde saga sola gittikten sonra eve sırt ve kol agrılarıyla doneyim yorgun argın... Yani bu ilk etapta kesin olacak ama sonra aşacakmıyım yorulmayı yoksa motorun bu kaprisine boyun mu eyecegim ne olacak?
muzaffer1968
Benzin de sorun degil bana performans da. Takıldıgım nokta 600f e binip duygusal patlamalar mı yaşıycam, er6f e binip pjama terlik rahatlıgı mı yaşıycam istanbul trafiginde... yani ikisinin arasında rahatlık farkı mı daha buyuk yoksa lezzet farkı mı?
sen ağırlıklı olarak şehir içinde kullanacaksan ve anladığım kadarıyla eşya taşımak isteyeceksin o nedenel top case taktıracaksın , o zaman sen en iyisimi ER6F al
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
-
07 Mayıs 2009, 10:30
#738
phar, ben 600F ile kol ve sırt ağrısı çektiğimi hiç hatırlamıyorum. Ama sıkışık trafikte sol elim eziyet çekiyor o ayrı. Gerçi Hayabusa'yla da çekmişti 'demekki sıkışık trafik sol eli ağrıtabiliyor' sonucunu çıkarmıştım bende.
Başka sol eli ağrıyan var mı çok sıkışık trafikte gıdım gıdım ilerlerken??
Birde gün içinde sağa sola giderken demişsin, şehir içinde sağa sola gideceksen ne sen yorul, ne de 600F'i yor. Tamam sırt ve kol ağrısı çekmedim ama 600F kuş değil yani, ağır bir motor. Trafikte ER6f'e kıyasla yorar seni. Gidon turu da daha az. Yaz da geldi, (yani bikaç gün içinde bekliyoruz kendisini en azından), makina hararet yaptıkça sen üzülürsün.
[COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."
Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]
-
07 Mayıs 2009, 12:00
#739
-
07 Mayıs 2009, 13:02
#740
jönysf adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar çizik olan alternatör kapağını boyattım. nasıl olmuş sizce? Fırın da 180 dereceye yakın bir ısıda boyandı inşallah boya kendini ilerliyen günlerde bırakmaz.
Gayet güzel olmuş.İnşallah dediğin gibi boya bırakmaz.
2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler