Maşallah diyelim nazarımız değmesin. Kazasız belasız 10.000 lerce km diliyorum size.
Maşallah diyelim nazarımız değmesin. Kazasız belasız 10.000 lerce km diliyorum size.
[COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."
Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]
hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inş
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Her yere de dilin yetişiyor maşallah Erhan
[COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."
Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]
iş yok napim kim ne almış ne yapmış bakınıyom
bu arada eksoz nası bişimiş yaw
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
VaScO1925, Seda+, arslanfb
hasan abi yasak bölgedesin çık dışarı :D
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
çok teşekkür ederim arkadaşlar...
bu arada motorun şurasına şöyle böyle bişeyler yap diye tavsiyede bulunursanız sevinirim.
mesela cam alalım mı ? ebadı daha büyük mü rüzgara karşı daha mı iyi yoksa sadece renk mi katıyor ?
bi de sahibinden de far lensi görmüştüm koyulaştırıyo farları var mı kullanan tavsiye eden ?
bi de koruma takozlarını düzleştirip karbon folyoyla kaplamayı düşünüyorum herhalde şu ankinden daha iyi olur.
silikon elcik ve gidon topuzu var şu an onlara masraf etmeye gerek yok bence.
led stop ve sinyal olabilir tabi ama önce şu plakaya güzel bi yer bulayım hayırlısıysa...
modifiye fikirlerinizi bekliyorum. ha bi de kaskımın rengi ve grafiği resimlerde görüldüğü üzere motorla çok uyumsuz o yüzden airbrush düşünüyorum moto sohbet bölümüne topikte açtım. fikri olan paylaşırsa sevinirim.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Maşallah tekrar hayırlı olsun hocam, Allah kaza bela vermesin.
Cam olayını kesinlikle tavsiye ederim, bence hem bizim motorlara çok yakışıyor, hem de double bubble camlar biraz daha büyükçe olduğu için yattığında aerodinamik açıdan motor daha uygun hale geliyor.
Far lensini kullanana hiç rastlamadım açıkçası.
Koruma takozlarını dediğin gibi karbon da kaplasan, siyaha da boyasan şu ankinden daha iyi olur bence; beyaz sırıtıyor.
Aslında maddi durum elverişliyse ben olsam elcik-topuz olayına da bir el atardım. Topuzların rengi pek uyumlu değil motorla, yeni topuz alırsan ona uygun bir de cbr elcik takarsan 10 numara olur.
Led stop sinyal de tamamen motorunu kişiselleştirebileceğin güzel aksesuarlar.
Bir de benim gözüme batanlar, yan grenajların alt tarafındaki maske stickerlar ve depo kapağının önündeki siyah sticker oldu. Motorun sade ve orjinal hali daha hoş sanki(tamamen kişisel görüşümdür).
Dikkatimi çeken birşey de kafa grenajının yanları neden gri acaba, onu da merak ettim.
chopperrider yeni motorun hayırlı olsun, allah kaza bela göstermesin , bence ön camı değiştir ve mümkün olduğunca motosikleti sade tut, daha hoş görünür . Tamamen şahsi fikrim.
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum
Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim
Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr
racing kullanmak istiorm
yardımcı olursanız sevinirim
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık ;)
Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
teşekkür ederim. kafa grenajının bi tarafında ufak bi çatlak var onu kapatmak için her iki tarafa karbon folyo yapmışlar. ilerleyen zamanlarda belki tamir ettirip boyatırım kafayı. diğer stickerları da sökmeyi düşünüyorum ben de sevmiyorum zaten alelade gözüküyo biraz.
topuz konusunda haklısın renk çok alakasız,aslında benim diğer motorumda karbon görünümlü (ama kaliteli sadece kaplama değil) topuz ve elcik var onları takarım diye düşündüm ama ufak tefek dokunuşları zamana bırakmak daha keyifli olacak diye düşündük sonra.yaz ortasında falan yaparsam hem maddi olarak daha iyi olur hem de motoru güncellemiş gibi hissederim daha güzel gelir
ama koruma takozlarını ilk fırsatta ele alacağım böyle çok alakasız görünüyor dediğin gibi ya boya ya karbon kaplama inşallah.
dostum sağol, ben de sticker olayını sevmiyorum biraz basit duruyor, cam araştırmaya da başladım, gerçi önce bi deri mont alayım kırmızı-siyah kaska da uygun bi airbrush kısmetse.
bence de hiç düşünme. elbette ki binsen 600f i de 1000rr ı da kullanırsın yani olduğu bi yerden başka bi yere götürürsün.ama iş acil durumda gevşek ya da ıslak zeminde 250cc de açtığın gibi gaz açmaya kalktığında değişir ve hiç hoş olmaz. 110 hp öyle ciddi bi güç ki vuraj içinde ani gaz kapatmak bile arka tekerleği yanına getirmeye yeter.
ben 500 cc 48 hp üzerinde 16.000 km geçirmiş olmama rağmen bu motorda ne ani vites küçültüyor ne de düşük viteste hızlanıyorum, olması gerekenden bi üst vitesi kullanıyorum hızlanmak için, sırf motora alışabilmek adına. 250 cc comet ya gtr ya da 500 cc er-5 ya da gs500 çok iyi olur.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
işten geldim hava kapalı her an yağmur da düşebilir ama tutamıyorum kendimi gidip 1 saat olsa bile bi tur atıcam
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Merhaba. Su an askerdeyim son 10 gunum. cbr 125 i brıakıp geldim dondugumde hemen deiştiricem bende herkes gibi 600f mi yoksa başkası mı? sorusunda bocalıyorum. Benim sıkıntım kullanabilirmiyim degil de istanbul icinde ne kadar rahat edebilirim ne akdar (ya abi bu motorla bu gun buraya gidilmez) derim... arada kaldıgım diger model ise ER6F.
Kullanımı daha rahat olmalı. Yani er6f alıp rahatıma mı bakıcam yoksa 600f alıp gonlumdekine mi sahip olcam karar veremiyorum. En buyuk takıntım da verecegi yorgunluk ve trafikteki rahatsızlık ihtimali...
not: izmir istanbul yollarını da yapacagım yazları...
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)