Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #701

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Şehir
    Artık İstanbul
    Motosikleti
    R6
    Maşallah diyelim nazarımız değmesin. Kazasız belasız 10.000 lerce km diliyorum size.
    [COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."

    Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #702
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inş
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  3. #703

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Şehir
    Artık İstanbul
    Motosikleti
    R6
    Her yere de dilin yetişiyor maşallah Erhan
    [COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."

    Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]

  4. #704
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    iş yok napim kim ne almış ne yapmış bakınıyom

    bu arada eksoz nası bişimiş yaw

    Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
    VaScO1925, Seda+, arslanfb

    hasan abi yasak bölgedesin çık dışarı :D
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  5. #705
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    maşallah, maşallah. hayırlı olsun ağa.

  6. #706
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    çok teşekkür ederim arkadaşlar...
    bu arada motorun şurasına şöyle böyle bişeyler yap diye tavsiyede bulunursanız sevinirim.
    mesela cam alalım mı ? ebadı daha büyük mü rüzgara karşı daha mı iyi yoksa sadece renk mi katıyor ?

    bi de sahibinden de far lensi görmüştüm koyulaştırıyo farları var mı kullanan tavsiye eden ?
    bi de koruma takozlarını düzleştirip karbon folyoyla kaplamayı düşünüyorum herhalde şu ankinden daha iyi olur.
    silikon elcik ve gidon topuzu var şu an onlara masraf etmeye gerek yok bence.
    led stop ve sinyal olabilir tabi ama önce şu plakaya güzel bi yer bulayım hayırlısıysa...

    modifiye fikirlerinizi bekliyorum. ha bi de kaskımın rengi ve grafiği resimlerde görüldüğü üzere motorla çok uyumsuz o yüzden airbrush düşünüyorum moto sohbet bölümüne topikte açtım. fikri olan paylaşırsa sevinirim.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  7. #707
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim arkadaşlar...
    bu arada motorun şurasına şöyle böyle bişeyler yap diye tavsiyede bulunursanız sevinirim.
    mesela cam alalım mı ? ebadı daha büyük mü rüzgara karşı daha mı iyi yoksa sadece renk mi katıyor ?

    bi de sahibinden de far lensi görmüştüm koyulaştırıyo farları var mı kullanan tavsiye eden ?
    bi de koruma takozlarını düzleştirip karbon folyoyla kaplamayı düşünüyorum herhalde şu ankinden daha iyi olur.
    silikon elcik ve gidon topuzu var şu an onlara masraf etmeye gerek yok bence.
    led stop ve sinyal olabilir tabi ama önce şu plakaya güzel bi yer bulayım hayırlısıysa...

    modifiye fikirlerinizi bekliyorum. ha bi de kaskımın rengi ve grafiği resimlerde görüldüğü üzere motorla çok uyumsuz o yüzden airbrush düşünüyorum moto sohbet bölümüne topikte açtım. fikri olan paylaşırsa sevinirim.

    Maşallah tekrar hayırlı olsun hocam, Allah kaza bela vermesin.
    Cam olayını kesinlikle tavsiye ederim, bence hem bizim motorlara çok yakışıyor, hem de double bubble camlar biraz daha büyükçe olduğu için yattığında aerodinamik açıdan motor daha uygun hale geliyor.
    Far lensini kullanana hiç rastlamadım açıkçası.
    Koruma takozlarını dediğin gibi karbon da kaplasan, siyaha da boyasan şu ankinden daha iyi olur bence; beyaz sırıtıyor.
    Aslında maddi durum elverişliyse ben olsam elcik-topuz olayına da bir el atardım. Topuzların rengi pek uyumlu değil motorla, yeni topuz alırsan ona uygun bir de cbr elcik takarsan 10 numara olur.
    Led stop sinyal de tamamen motorunu kişiselleştirebileceğin güzel aksesuarlar.
    Bir de benim gözüme batanlar, yan grenajların alt tarafındaki maske stickerlar ve depo kapağının önündeki siyah sticker oldu. Motorun sade ve orjinal hali daha hoş sanki(tamamen kişisel görüşümdür).
    Dikkatimi çeken birşey de kafa grenajının yanları neden gri acaba, onu da merak ettim.

  8. #708
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    chopperrider yeni motorun hayırlı olsun, allah kaza bela göstermesin , bence ön camı değiştir ve mümkün olduğunca motosikleti sade tut, daha hoş görünür . Tamamen şahsi fikrim.
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  9. #709
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum

    Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
    Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
    Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim
    Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr
    racing kullanmak istiorm
    yardımcı olursanız sevinirim
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  10. #710
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Alıntı Emrah.ark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum

    Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
    Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
    Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim
    Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr
    racing kullanmak istiorm
    yardımcı olursanız sevinirim

    Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
    Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık ;)

  11. #711
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı jönysf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
    Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık ;)
    eyw çok saolasın benmde fikrim o yöndeydikeşke direk 600F olsa ama erken ölmek istemiyorum
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  12. #712

    Üyelik
    20 Mart 2009
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CBR600F
    Alıntı Emrah.ark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum

    Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
    Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
    Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim
    Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr
    racing kullanmak istiorm
    yardımcı olursanız sevinirim
    Emrah aslında senın düşündüğün doğru once ufak bi motorla başlamak lazım ama benim ilk motorum 600 f. daha once sadece ehliyet alırken vitesli motor kullanmıştım. Başlarda bu biraz benı zorladı ama artık alıştım.En iyisi zorlanmamak için once ufak bı motorla başla.

  13. #713
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı basarm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emrah aslında senın düşündüğün doğru once ufak bi motorla başlamak lazım ama benim ilk motorum 600 f. daha once sadece ehliyet alırken vitesli motor kullanmıştım. Başlarda bu biraz benı zorladı ama artık alıştım.En iyisi zorlanmamak için once ufak bı motorla başla.
    Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  14. #714
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı Emrah.ark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım
    anladığına sevindim
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  15. #715

    Üyelik
    20 Mart 2009
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CBR600F
    Alıntı Emrah.ark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 6oo F ten başlamak istedimde fakat 3 tane büyük kaza yaptım..Yani artık öle şansa yaşamaktansa bilinçli hareket etmek istiyorum..öncelikle full koruma önemli bnm için onları tamamladıktan sonra alıcam eğer allah izin verirse..son kazamda ayaqımı kırdım 1 ay oldu hala çekiorm ve 3-4 ay çekiceğimi sölediler..Belki kötü bişey ama korumanın önemini anladım

    daha kaza yapmadım inşallah da yapmm çünkü motor kazası çok kötü özellikle kırıklarla kurtulursan dediğin gibi en az 2-3 ay çekiyorsun.allah herkese kazasız motor kullanmayı nasıp etsin.

  16. #716
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı basarm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha kaza yapmadım inşallah da yapmm çünkü motor kazası çok kötü özellikle kırıklarla kurtulursan dediğin gibi en az 2-3 ay çekiyorsun.allah herkese kazasız motor kullanmayı nasıp etsin.
    aminallah herkezi kazadan beladan uzak tutsun
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  17. #717
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maşallah tekrar hayırlı olsun hocam, Allah kaza bela vermesin.
    Cam olayını kesinlikle tavsiye ederim, bence hem bizim motorlara çok yakışıyor, hem de double bubble camlar biraz daha büyükçe olduğu için yattığında aerodinamik açıdan motor daha uygun hale geliyor.
    Far lensini kullanana hiç rastlamadım açıkçası.
    Koruma takozlarını dediğin gibi karbon da kaplasan, siyaha da boyasan şu ankinden daha iyi olur bence; beyaz sırıtıyor.
    Aslında maddi durum elverişliyse ben olsam elcik-topuz olayına da bir el atardım. Topuzların rengi pek uyumlu değil motorla, yeni topuz alırsan ona uygun bir de cbr elcik takarsan 10 numara olur.
    Led stop sinyal de tamamen motorunu kişiselleştirebileceğin güzel aksesuarlar.
    Bir de benim gözüme batanlar, yan grenajların alt tarafındaki maske stickerlar ve depo kapağının önündeki siyah sticker oldu. Motorun sade ve orjinal hali daha hoş sanki(tamamen kişisel görüşümdür).
    Dikkatimi çeken birşey de kafa grenajının yanları neden gri acaba, onu da merak ettim.

    teşekkür ederim. kafa grenajının bi tarafında ufak bi çatlak var onu kapatmak için her iki tarafa karbon folyo yapmışlar. ilerleyen zamanlarda belki tamir ettirip boyatırım kafayı. diğer stickerları da sökmeyi düşünüyorum ben de sevmiyorum zaten alelade gözüküyo biraz.
    topuz konusunda haklısın renk çok alakasız,aslında benim diğer motorumda karbon görünümlü (ama kaliteli sadece kaplama değil) topuz ve elcik var onları takarım diye düşündüm ama ufak tefek dokunuşları zamana bırakmak daha keyifli olacak diye düşündük sonra.yaz ortasında falan yaparsam hem maddi olarak daha iyi olur hem de motoru güncellemiş gibi hissederim daha güzel gelir
    ama koruma takozlarını ilk fırsatta ele alacağım böyle çok alakasız görünüyor dediğin gibi ya boya ya karbon kaplama inşallah.

    Alıntı muzaffer1968 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    chopperrider yeni motorun hayırlı olsun, allah kaza bela göstermesin , bence ön camı değiştir ve mümkün olduğunca motosikleti sade tut, daha hoş görünür . Tamamen şahsi fikrim.
    dostum sağol, ben de sticker olayını sevmiyorum biraz basit duruyor, cam araştırmaya da başladım, gerçi önce bi deri mont alayım kırmızı-siyah kaska da uygun bi airbrush kısmetse.

    Alıntı Emrah.ark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6oo F çiler olarak size bişey danışmak istiyorum

    Ben bu motora resmen aşık oldum(600 F)
    Ama daha önce 250 cc üstü makina kullanmışlığım yok zaten bunu çoğuda scooter oldu vitesli deneyimimde fazla sayılmaz..
    Ben bu motoru direk alsam korumları falan kavrıyabilirmiyim
    Veya hyosung gtr25oR başlamam daha mı mantıklı olr
    racing kullanmak istiorm
    yardımcı olursanız sevinirim
    bence de hiç düşünme. elbette ki binsen 600f i de 1000rr ı da kullanırsın yani olduğu bi yerden başka bi yere götürürsün.ama iş acil durumda gevşek ya da ıslak zeminde 250cc de açtığın gibi gaz açmaya kalktığında değişir ve hiç hoş olmaz. 110 hp öyle ciddi bi güç ki vuraj içinde ani gaz kapatmak bile arka tekerleği yanına getirmeye yeter.
    ben 500 cc 48 hp üzerinde 16.000 km geçirmiş olmama rağmen bu motorda ne ani vites küçültüyor ne de düşük viteste hızlanıyorum, olması gerekenden bi üst vitesi kullanıyorum hızlanmak için, sırf motora alışabilmek adına. 250 cc comet ya gtr ya da 500 cc er-5 ya da gs500 çok iyi olur.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  18. #718

    Üyelik
    03 Haziran 2008
    Şehir
    Pendik/ISTANBUL
    Motosikleti
    Sattım.Seneye GSXR-600 İnşallah.
    Alıntı jönysf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende geçen sene senin gibi düşünüyordum onun için ilk başta temiz bir hyosung 250r aldım yaz boyu kullandım kışın geri sattım vitesli motor deneyimimi geliştirdim.
    Geçenlerdede allah nasip etti cbr 600f aldım 2006 model. Bence sende öyle yap merdivenleri yavaş ve güvenli adımlarla çık ;)
    Valla ben de 125 ten geçtim ama direkt olarak 600f'e.
    yani ille 250 de araya sıkışacak diye bişi yok
    2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...

  19. #719
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    işten geldim hava kapalı her an yağmur da düşebilir ama tutamıyorum kendimi gidip 1 saat olsa bile bi tur atıcam
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  20. #720
    phar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650
    Merhaba. Su an askerdeyim son 10 gunum. cbr 125 i brıakıp geldim dondugumde hemen deiştiricem bende herkes gibi 600f mi yoksa başkası mı? sorusunda bocalıyorum. Benim sıkıntım kullanabilirmiyim degil de istanbul icinde ne kadar rahat edebilirim ne akdar (ya abi bu motorla bu gun buraya gidilmez) derim... arada kaldıgım diger model ise ER6F.
    Kullanımı daha rahat olmalı. Yani er6f alıp rahatıma mı bakıcam yoksa 600f alıp gonlumdekine mi sahip olcam karar veremiyorum. En buyuk takıntım da verecegi yorgunluk ve trafikteki rahatsızlık ihtimali...
    not: izmir istanbul yollarını da yapacagım yazları...
    4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler