birkaç servisle görüştüm yetkili,kendi güvendiğim yıllarca bakan kişiler vs... sağlıklı bi işlem için komple değişimi önerdiler ama anladımki 10 bin sonra ne yaparsan yap yine ötücek
birde eksantirik zincir ve gergiyi değiştirmek istemem şu yüzden şimdi motoru ilk aldığımda motorum 19 bindeydi ve 5-6 bin devir arası zırıldıyor devri yükseltince kesiliyordu
daha sonra ustam bakalım dedi gerginin ucuna somun kaynatıyolar sesi kessin diye sağlıksız bir işlem bu dedi daha kötü sonuçları olabilir dedi açtık baktık temiz çıktı ve gergiyle biraz oynadı kurdu falan taktı sesi kesti 1-2 bin km sonra gene başladı tabii idarelik yapmıştı zaten
ben anladımki o zaman sorun otomatik gergideydi yabancı forumlardada araştırdım,
şuan motorum 25binde ve ses 5-6 binden sonra gazı bırakıp debriyaja bastığımda 2-3 bin devir arasıda gelmeye başladı buda sanırım egzantirik zincirinden gelen ses .
ben şimdi gergi ile zinciri değiştirmek istiyorum gergiye sanırım mecburum 180 tl vericem zinciride orjinal alıcam büyük ihtimal,yorumlarınızı bekliyorum,tavsiyelerinizide volkan abi sanırım bi işlem yapıcaktı onunda yorumlarını bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
rr ın yeni kasalarında var gidon damperi eski kasalarda yok (2007 öncesi) siz sıfırmı alacaksanız veya yeni kasamı belirtmemişsiniz,
bunun yanında artçı söz konusu ise uzun yol falan F kesinlikle daha rahat bu kesin eski kasa f lerinde performans olarak rr dan kalır yanı yok 110 beygir motor tatmin eder hertürlü, F e gidon amortisörü tabiki takılıyor takılanları gördüm e bayde biçok satılan üğrün var biraz maliyetli olur ama olur yada çıkma olarak denk gelirse uydurulabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi 07-07-2012 - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06-07-2012 23:56 ----------
......................