Herkese selam arkadaşlar bende istanbul,bodrum,antalya seyahati yaptım 2 kişi 310 km gördü 60 liralık benzinle çok iyi ayrıca antalayada plakası gözükmeyen motorları çekici ile çekiyorlar haberiniz olsun o kadar yol yaptım bir şey olmadı arkadaşıma bıraktım yakalattı makineyi bir günde emanetin canı burnundadır yarın almaya gideceğim herkese ho sohbetler bol gezmeler...
cakalaz ın bi kaç sayfa önce eklediği resimlerdeki motor değilmi? yeni alınmamışmıydı tarz değişikliğiymiş öyle yazıyor fiyatıda iyiymiş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...92053005/detay
Dün akşam saat 20.00 civarında çatalca-A.H.L arası temde 59 plaka bir 600f birde 954RR vardı 2side artçılı dip gaz yardırmış gidiyoken arkadaşlara denk geldim bi 10km kadar birlikte gittik sonra iyisin gibisinden el işareti yaptı 600f li Kız arkadaşımla buluşacaktım, geç kalmışım o yüzden durup tanışamadım ,o arkadaş buradanmı acaba?
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Arkadaşlar bana 600 F in oksijen sensörü lazım. Nerden bulabilirim bilgisi olan var mı?
istanbula çıkma parçacılar var,
onlara danış istersen,
carızma moto,(muharrem)
fatıh kılıçlı.
google'da aratırsan çıkar...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Bu 600 F lerin hepsinde oksijen sensörü mevcut mu yoksa bazılarında mı var? Bendeki kitapçıkta sadece california tipinde olduğu yazıyor.Benim motorda da yok.Aldığımda orjinal egzozun üzerindeki sensör boşluğunu bir civata ile kapatmışlar. Fakat geçen bakıma bırakmıştım.Ne yazık ki başında duramadım motorun. Usta bakmış, kontrol etmiş, üzerindeki bujilerin iridyum olduğunu ve değişime gerek olmadığını söyledi.Hava filtresini filan temizledi. Ondan sonra motor şu an ara ara FI ışığı yakmaya başladı. Özellikle ilk marşta otomatik jigle devreye girince 3-5 sn sonra arıza ışığı yanıyor.Motor ısınıca tekrar kapatıp çalıştırınca arıza ışığı yanmıyor bu sefer de. Eğer tekrar çalıştırmazsam ışık yanık olarak motoru kullanırsam da egzoz patlatma yapıyor.Ustaya sordum arıza kodu, oksijen sensörünü gösteriyor diyor. Ama önceden böyle bir sıkıntım yoktu dediğimde, imkansız diyor. Yani sizin anlayacağınız çamura yatıyor.Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım :( En büyük sıkıntımsa, bu arıza ışığı her zaman yanmıyor. Ara ara, o da ilk marşta, motor soğuk çalıştığında yanması ... Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar..?
Beyler son aldigim iki depo benzinde yaptigim olcumlere gore; 95 oktan benzinin litresini 4.2tl den baz alarak;
5800km de ki yeni 600F in yakit tuketimi; yogun trafik-uzun yol ortalama hizlarda kullanimla ortalamam 5.3lt/100km
butun f lerde var die bilirom oksijen sensöru, california fln senden duydum ilk defa...
oksijen sensöru olmayan motorun FI ısığı yanar..sayet egzoz uzerinde sensör yerıne cıvata ile kapayıp sokulmuş anlamına gelmeşin, sensöru fişlerini cıkarmadan sadece eksoz ara borudan cıkarıp FI ısıgı yanmasın diye motorun baska yerine gizlemiş bağlamış olabilirler..komple sokulunce FI ısıgı arıza verir..bunu genelde (yapmayanlarıda gördum) orjinel eksoz dan performans eksoz değişimine gidildiğinde uygularlar bu yöntemi..birde bu FI servise gitmeden once yanıyormuydu..??
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
hayırlı geceler ve nice kandiller arkadaşlar,
bu gün amortısor kecemı değiştirdim,
ve D,I,D eksantrik zinciri aldım,
dışından şöyle bir tuttumda sanki bendeki uzun gıbı geldı,,,
arkadaşlar orjınal bakla sayısını bileniniz varmı acaba aranızda???
benım aldıgım 156 bakla,
google'da arattırınca cbr 600rr eksantrik zinciri 116 bakla çıkıyor,
ve bızım motorlarla yanı CBR 600F ve CBR 600RR aynı eksantrik zincirini taşıyor diye biliyorum!!!!!
Yanlışmıyım,
Yani 156 bakla uzunmu tam sayıyı bılen veya daha once degıstırıp eskısını gerı alan varmı aranızda???
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
arkadaşlar eksantrik zincir değişimine bu akşamdan itibaren başlamış bulunmaktayım
kısmetse yarın akşama hallederım,
malum işler güçler
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
arkadaşlar sıteye resım yukleyebılecegım bır sıte bılıyormusunuz???
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Kardeş tamirciye gitmeden önce FI ışığı yanmıyordu. Benim de kafamı karıştıran şey o işte :( Acaba bujileri tam sıkmadan filan mı taktılar o da kafama takılmıyor değil..? Geçen kn hava filtresi taktım motora, şimdilik ışık yakmıyor fakat neden kafasına göre bu ışık yanıyor, anlayabilmiş değilim...Hava filtresini değiştirirken oksijen sensörünün bağlandığı soket yerini inceledim öyle boşta bırakılmış bir fiş filan da görmedim. Tam olarak bu oksijen sensörünün motora bağlandığı yer neresidir (egzoz bağlantısı değil), şema veya fotoğraf olarak gösterebilirsen sevinirim, selamlar...
herkese merhaba arkadaşlar 600 f için gidon pad arıyorum.internete baktım bulamadım..bildiğiniz bir site yada telefon numarası varmı.
İşlemin Adı,
Cbr 600f eksantrik zincir değişimi,
CBR 600F ve 600RR EKSANTRİK ZİNCİRİ 116 BAKLA OLUR...
önce üst kapağı açıyoruz,
üzerınde 3 adet 10 anahtarlık cıvatayı acıyoruz...
sonrasında kapaç cıkıyor ve eksantrik üzerindeki gergiyi alıyoruz...
sırada alt kısım var,
buradakı 10 adet 8 numara anahtar ıle acılan cıvataları sokuyoruz.
burada debrıyaj tasımızı ve eksantrik zinciri ile ateşleme zamanlayıcısını görebiliyoruz...
Debrıyaj tası ve debrıyaj balataları
ve ateşleme zamanlayıcısı,,,
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------
bu tırnakların yanındakıler de tabıkıde bızım eksantrik gergi paletlerimiz,
Sorunsuz Durumdalar...
burada sokmeden once dıkkatlıce eksantrik dişlilerini sökerken özen gösteriyoruz,
toplarken sente atlamasın dıye,,,
bakın dışlının dıp kısmında sente yuvası var,,,
işte şimdi zincir boşa çıkmış oluyor,
eksantrik milini sökmeden çıkmaz dıye düşündüm fakat bıraz uğraşınca yan olarak çıkarttım,
aldığım 156 bakla olan zincir büyük geldiğinden aldıgım yere verdım,
yarın öğleden sonra alacağım geri,
toplarkende ayrıntılı anlatım yaparım,
arkadaşlar kalıtelı takımınız yok ise sakın bulaşmayın bu işe,
bende 50 LT kompresör var o dahi zor sokturdu bazı cıvarataları...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
serkan abi eline sağlık iyi iş çıkarıyosun ;
merak ettiğim birkaç nokta var benimde zincir gergi değiştirmem gerek fakat konuştuğum bütün ustalar orjinal zincir al dedi honda fiyatı şuan 267tl sen did takmışsın sanırım 120tl civarı olması gerekiyor fiyatı, karar veremedim açıkçası ne gibi eksileri olabilir,birebir değilmidir bu 2 zincir orjinalin + sı nedir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
özelden yaptıracağın adresi yolluyorum fakat malzeme kalitesi çok iyi değil belirteyim ben depo kapak pad yaptırmıştım pek kaliteli değil ama idare eder.
ustaya gitmeden önce yanmıyorsa ya hava filtresinın kutusuna(deponun altındaki siyah kutu) giren ınce kucuk borular var..kutunun sol tarafında bi soket var onun altına giren kucuk ince boruyu ve aynı zamanda dier boruları kontrol et..
oksijen sensörunun de gittiği yer depoyu kaldırdıgında motorun solunda kablo toplulugu göruceksin ordan bağlantısı başlıyor ama o FI ısıgı yanması sensörluk değil cunku hep yanar..dediğim hava borularını kontrol..bide kalitesiz benzınden dolayıda yapabilir!..
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)